Goede geholpen vriendelijk personeel

Goede ervaring werdt vriendelijk geholpen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Geachte mevrouw/heer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team TCN

Ben netjes geholpen

• Kwaliteit behandeling N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Geachte mevrouw/heer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TCN

Boven verwachting!

Vriendelijk en geduldig personeel. Voor iedereen een aanrader om naar deze tandartspraktijk te gaan.

• Bereikbaarheid

Sinds 2 jaar ben ik cliënt en ik ben zeer tevreden over alle medewerkers in het tandheelkundig centrum. Ik heb al diverse behandelingen gehad, van implantaat tot mondhygiëne en alles werd goed uitgelegd en besproken.

Uitstekende mondzorg

Oog voor detail en kundig handelen.

Kan niet beter.

Vriendelijk personeel en fijn dat ik altijd dezelfde mondhygiëniste en tandarts heb.

• Bereikbaarheid

Kwam vriendelijk en ervaren over

Rustig omgeving en vriendelijk geholpen , Kon snel een afspraak maken

Positief

Positief

• Bereikbaarheid

In een dag geholpen bij het plaatsen van een kroon. Goed georganiseerd!

ben zeer tevreden

men gaat zorgvuldig te werk

Snel en goede hulp.

Ben echt zeer tevreden

Hoge kwalitatieve mondzorg

Prima tandartsen praktijk

Heel prettig

Vriendelijke ontvangst en op tijd geholpen. Ook worden mogelijke behandelingen besproken.

Top tandarts

vakkundig geholpen.

You are in the best

You are Great service and friendly

Fijne medewerkers

Fijne, sociale, bekwame en vriendelijke tandarts, het gehele team is trouwens enorm fijn! Ik met mijn tandartsvrees word enorm gerustgesteld en warm bejegend.

Slechte communicatie receptie

De communicatie van de receptie was erg onvriendelijk. Deed alsof ik te laat was en heeft iemand voor laten gaan terwijl ik er gewoon naast stond. Heeft het waarschijnlijk door het telefoneren niet helemaal begrepen of gezien/gehoord. Afspraak zelf verliep goed, vriendelijke en behulpzame tandarts.

Denken met je mee

Ik kwam met een vraag over mijn verstandskiezen, en of ze eruit moesten, dn tandarts dacht echt met me mee qua opties en evt gevolgen/klachten/kosten. Super fijn!

• Bereikbaarheid

Prima! Maar een rekening van vorig jaar ontvangen zonder toelichting vind ik heel vervelen!!

Behandeling en deskundigheid zijn prima. De afhandeling van een nota van vorig haar vind ik erg vervelend!!

top

Ik ben heel erg tevreden!

Geruststelling

Ik was heel lang niet naar de tandarts geweest vanwege fobie. Ze deden echt hun best om mij gerust te stellen, waren heel geduldig en zeer voorzichtig. Ik ben niet van mijn angst af maar ik ga wel weer en daar ben ik heel erg blij mee.

• Bereikbaarheid

Wortelkanaal behandelingen hebben een stempel van alle verhalen die je om je heen hoort. Mijn ervaring nu is heel anders. Ik ben dik tevreden met de gang van zaken en de sfeer in de behandel kamer. Dat heb ik mijn tandarts en assistente ook verteld. Complimenten.

• Bereikbaarheid

Professionele en vriendelijke behandeling.

Parkeren is een aardige uitdaging. Afspraken waren netjes op tijd. De behandeling voor zowel mijn dochter als voor mijzelf is erg professioneel en vriendelijk.

Prettige open benadering

Duidelijke uitleg van de op handen zijnde behandeling. Ook kostentechnisch een eerlijke uitleg en aanreiking mogelijke alternatieven.

Over Tandheelkundig Centrum Nederland

Bij Tandheelkundig Centrum Nederland vindt u alle specialisten op het gebied van tandheelkunde onder een dak. U kunt bij onze tandartspraktijk in Alkmaar en omgeving terecht voor alle tandheelkundige zorg. Uiteraard voeren wij periodieke controles uit, maar wij zijn ook gespecialiseerd in esthetische tandheelkunde, zoals implantologie, bleken, anti-aging en het plaatsen van facings. Ook voor andere specialistische tandheelkundige behandelingen hebben wij de juiste tandartsen in huis. Zo kunt u bij ons terecht voor orthodontie, parodontologie en kunstgebitten.