Wat een top bedrijf met leuke vriendelijke mensen

Ik ben altijd bang voor de tandarts maar hoe ze me hier hebben geholpen en een plan van aanpak hebben gemaakt om me gebit weer beter te krijgen helemaal top word goed met je mee gedacht en je word gelukkig in mijn geval gerust gesteld ! Ik ben nu minder bang en super blij met mijn tandarts Kim echt een professional groot compliment naar haar en haar team Vriendelijke groet Nick castricum

Lynsey erg aardig

Het is voor mij telkens een grote stap om heen te gaan maar door Lynsey lukt het me om toch te komen. Ze is aardig, rustig, toont begrip, een topper.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Dolgelukkig met mijn nieuwe tanden

Ohh wat ben ik blij!! Ik had enorme angst voor de tandarts, maar ik moest toch toen mijn tanden los begonnen te zitten. Dus gebeld naar TCN, kon de volgende dag komen, Bart maakte een foto en ja hoor,wat ik "wilde" was idd nodig ,alles eruit en kunstgebit erin. Nou mensen ik ben 4 uurtjes geleden uit de stoel gekomen met prachtige tanden. Dat is heel fijn, maar wat me nog gelukkiger maakte is, dat Bart en zijn assistenten mij zo enorm gerust gesteld hebben, dat ik hoe onvoorstelbaar ook, bijna geheel ontspannen in de stoel lag, jawel bijna hè, bleef een beetje spannend, maar door hun bemoedigende woorden toch bijna helemaal ontspannen. Bart en dames enorm bedankt en tot morgen bij de na controle. Groetjes Jolanda

• Bereikbaarheid

Beste Jolanda, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarden dit enorm. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, team TCN

Niet goed een heel slecht bedrijf

Mijn ervaring is niet goed zeker niet goed Ben een klant die 4x per jaar langs komt en gewoo netjes betaal maar als ik ergens niet mee eens ben kan je met hun er niet over praten ze zeggen dat ze je begrijpen maar doen er niks mee Voor de rechter gestaan en die geeft zoals gewoonlijk het grote mega firma tcn gelijk en ik mag nu nog betalen dus ga alsjeblieft niet hierheen!!!!!!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beste, Vervelend dat het zo gelopen is. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, team TCN

Geachte, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, team TCN

Heel slecht

Ga niet naar deze tandartspraktijk. Ze zijn onprofessioneel, onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk. Ze hebben absoluut niet het beste met de patiënt voor, maar denken enkel aan geld verdienen. Hun manier van werken is heel berekenend, waardoor je als patiënt voor je het weet veel geld kwijt bent. Al bij de eerste afspraak worden allerlei onnodige kosten in rekening gebracht. Deze werkwijze (bepaalde codes standaard declareren) gebeurt bij elke patiënt, aldus de tandarts zelf. Dit wordt echter niet op voorhand verteld. Hier moet je zelf achter komen (bijvoorbeeld wanneer je de rekening ontvangt). Ze zijn niet transparant en komen hun woord niet na. Ook zijn ze inflexibel en niet in staat in oplossingen te denken. Het geld is immers al binnen. Ze zijn slecht in communiceren: slecht bereikbaar, minimale openingstijden (in Westzaan) en reactietermijn is zeer lang. Kortom: een schande voor het beroep van tandarts.

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw, Wij hebben hierover al contact gehad. Met vriendelijke groet, team TCN

bereikbaarheid telefonisch contact

Het is toch verschrikkelijk hoe lang ik aan de telefoon heb gehangen om een afpraak af te zeggen: in totaal 44 minuten. IK heb het opgegeven en heb opgehangen. Ik stond al minstens 30 minuten op nr 1 om geholpen te worden. Dit is te gek voor woorden.

• Bereikbaarheid

Beste, Wij hebben hier telefonisch contact over gehad! Met vriendelijke groet, team TCN

gaat wel jammer dat ze mijn mail niet goed hebben gelezen !

in mijn mail had ik geschreven dat ik hele slechte ervaringen heb gehad mbt de tandarts ! ben bij tcn terecht gekomen ivm narcose ! Ik ben dus echt heel erg bang en zeker niet de laatste tien jaar meer bij tandarts geweest voor mij doen dus een hele stap , als je dan de eerste keer komt en dan eigenlijk toch niet daar in wordt geholpen vind ik een gemiste kans Daarbij liepen ook nog de afspraken niet echt top Gelukkig heb ik toch nog doorgezet en bij mijn laatste afspraak het toch maar een keer verteld hoe erg moeilijk ik het vind en volgens mij begreep zei het enorm goed en heeft goed met mij gepraat

• Bereikbaarheid

Beste meneer, Wij hebben hierover contact gehad, de afspraak staat gepland. Wij zijn blij om te horen dat uw laatste afspraak u goed was bevallen. Wij zien u binnenkort weer in de praktijk. Met vriendelijke groet, team TCN

Fout van mijn leven!!!!

Dankzij “tandarts” Bart die werkzaam is bij TCN voel ik na 4 weken nog steeds de linkerkant van mijn gezicht niet!!!! Hij weet zelf nog steeds niet wat ie heeft gedaan! Nooit meer naar TCN!!!!!!

• Bereikbaarheid

Beste Leyla, De tandarts wil graag persoonlijk met u in contact komen, maar hij krijgt na meerdere pogingen nog geen gehoor. Zou u ons willen bellen op 072 512 5862 om een belafspraak in te plannen met de tandarts? Wij willen u graag als patiënt behouden en kunnen samen ongetwijfeld tot een oplossing komen naar uw tevredenheid. Met vriendelijke groet, Het TCN team

Waardeloos

Afspraak maken is onmogelijk. Ieder telefoontje zit je minimaal een uur in de wacht. Ik ga op zoek naar een ander.

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw, Sommige momenten is het erg druk bij de balie, en wij willen iedereen zo snel mogelijk helpen. Als u in de wacht staat, kunt u ons ook een mail sturen. [email protected]. Wij hopen u snel weer te morgen verwelkomen in de praktijk. Met vriendelijke groet, Team TCN

Fout op factuur

Ten onrechte is er een bedrag op de factuur komen te staan. Hierover gebeld, en dit werd ontkent. Ik wacht nog op een 2e reactie via de mail dat mijn geld teruggestort wordt.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Beste mevrouw, Dit is opgelost, en wij hebben ook telefonisch contact gehad. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk. Met vriendelijke groet, team TCN

Vriendelijke assistent, geschrokken van de tandarts

De assistente was vriendelijk en begripvol, de tandarts ervaarde ik helaas anders. Er was, zoals verwacht, van alles mis met mijn gebit, maar dat werd me ook goed duidelijk gemaakt. Ik schaamde me dood en wilde het liefst zo snel mogelijk weg. Of de arts nou echt zo onvriendelijk was of dat ik dat door mijn angst zo geïnterpreteerd heb weet ik niet, maar het heeft mijn angst voor de tandarts in iedergeval absoluut niet verminderd.

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw, Wij hebben zo juist telefonisch contact! Met vriendelijke groet, team TCN

Laten je een half uur wachten omdat ze aan het opruimen zijn

10 min na binnenkomst werd er gemeld dat het iets later werd. 20 min nadien hebben we gevraagd hoe lang het nog zou duren omdat wij ook een andere afspraak hadden. Toen zijn we 5 min later opgehaald. Het verhaal was dat ze wat aan het opruimen waren met een slappe excuses erbij. Ik kan me inleven dat wanneer een afspraak met een cliënt uitloopt dat je even moet wachten maar niet omdat je achter de schermen aan het rommelen bent.

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw, Wij hebben hier telefonisch contact over gehad. Wij hopen u snel te mogen verwelkomen in de praktijk. Met vriendelijke groet, team TCN

ok

Als je via deze weg aan je klanten gaan vragen hoe het beviel, begin ik aan alles te twijfelen....

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

prima!

Weer kundig en plezierig geholpen.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw/heer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team TCN

Vriendelijk personeel maar wacht nog steeds op een nieuwe afspraak

Ik was heen voor een halfjaarlijkse controle. Dit is prima verlopen. Maar 1 van mijn vulling is niet goed en moet al meer dan een jaar vervangen worden voor een kroon waarop ik al meerdere malen heb gezegt dat dat goed is. Echter is het me nog steeds niet gelukt een afspraak hiervoor te maken. 1 omdat je eerst de begroting moet in kijken (die ik ook zonder inkijken wel goed keur). 2 omdat ik tussen 12 en 13 weer naar huis gingaar dam zit er niemand aan de balie. Er ligt wel een briefje dat je je contact gegevens kan achterk laten en dat je dan terug gebeld wordt. Maar ik heb niet standaard pen en papier bij me en klaar liggen doet dat ook niet. 3 als je zelf maar even beld blijkt er niets voor een nieuwe afspraak in het systeem te staan. De dame aan de telefoon zou het navragen en terug bellentableau na 3 weken en 1 gemiste oproep (zonder voicemail bericht) nog niets gehoord.

• Bereikbaarheid

Best mevrouw, Wij hebben hierover contact gehad, de afspraak staat gepland. Wij zien u binnenkort weer in de praktijk. Met vriendelijke groet, team TCN

Technisch gezien goed geholpen, klantvriendelijkheid zeer matig

Ik ben technisch gezien goed geholpen bij TCN. De artsen en ook de assistentes vind ik vrij koud en kil en voel weinig plezier bij de medewerkers. Ook krijg ik nog rekeningen nadat de hoofdfactuur waar de offerte op berust is, is betaald. Deze staan nu ter discussie en ik wacht nog op een antwoord. Heel onduidelijk om dat dit extern is belegd. Wat me ook opvalt is dat de juist zo leuke groepsfoto op het strand met alle medewerkers is vervangen door een foto van alleen de specialisten. Dit gaf juist zo'n fijne binnenkomst en was voor mij als als ondernemer een voorbeeld om ook bij ons op kantoor te maken. Laten zien waar je trots op ben en pas met z'n allen bereik je wat. Ik krijg een klein beetje het idee dat het voor het assisterende personeel geen leuke en (veilige werkplek) is. De receptionisten zitten achter een balie die niet af is en de artsen zitten in de mooiste behandelkamers. Best apart allemaal. .

• Bereikbaarheid

Beste mevrouw, Wij hebben over bovenstaande contact gehad. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk. Met vriendelijke groet, Team TCN

bar en boos

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Nooit meer TCN. 30 jaar patient en nu met pijn naar huis gestuurd. Twee weken lang pijn en ellende en op de SEH beland. Geen enkele reactie van de praktijk; zelf gebeld en gemaild maar nul reactie. Nog nooit zo teleurgesteld in een zorgverlener.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Geachte mevrouw, Wij hebben hierover telefonisch contact gehad. U bent altijd van harte welkom bij ons in de praktijk. Met vriendelijke groet, team TCN

Goede behandeling.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw/heer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team TCN

Heb al wat tandartsen versleten maar sef is top

goed gevoel

Goed en fijn geholpen

• Bereikbaarheid

Geachte meneer, Wat lief van u! Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, team TCN

uitstekend in alle opzichten!

• Bereikbaarheid

Geachte, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Tot snel weer in de praktijk! Met vriendelijke groet, team TCN

Goede service altijd vriendelijk

Hele klantvriendelijke tandarts (locatie Alkmaar),

Bij het TCN in Alkmaar (Emmabuurt) word ik altijd ontzettend vriendelijk geholpen. Ik heb deze tandarts al bij veel mensen aangeraden. Je krijgt zelfs voorafgaand aan je afspraak een herinnering per telefoon. Vriendelijk personeel achter de balie, vriendelijke tandartsen en mondhygiënisten. Heel tevreden over deze praktijk!

Wortelkanaal behandeling

Gisteren heb ik een wortelkanaal behandeling gehad. Hierover wil ik met de tandarts over praten. Kan ik gebeld worden? 0610445223 R broekhuizen

• Bereikbaarheid

Geachte, Wij hebben telefonisch contact gehad. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de praktijk. Met vriendelijke groet, team TCN

Over Tandheelkundig Centrum Nederland

Bij Tandheelkundig Centrum Nederland vindt u alle specialisten op het gebied van tandheelkunde onder een dak. U kunt bij onze tandartspraktijk in Alkmaar en omgeving terecht voor alle tandheelkundige zorg. Uiteraard voeren wij periodieke controles uit, maar wij zijn ook gespecialiseerd in esthetische tandheelkunde, zoals implantologie, bleken, anti-aging en het plaatsen van facings. Ook voor andere specialistische tandheelkundige behandelingen hebben wij de juiste tandartsen in huis. Zo kunt u bij ons terecht voor orthodontie, parodontologie en kunstgebitten.