Stokman is een prima bedrijf, ze hebben eigenlijk geen reviews nodig. Maar toch ; Koffie stond klaar krant lag er ook, sfeer is geweldig. Ik kan geen superlatieven meer bedenken

Wat een mooie beoordeling, bedankt ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar

Bij het maken voor de eerste beurt-afspraak voor mijn Dacia tot het moment dat ik de sleutels weer kreeg, geweldig. Ben enorm blij met mijn Dacia en het personeel Stokman.

Beste Frits, Leuk om te horen hoe blij u bent ! Dank voor de 5 sterren. Team Stokman Alkmaar.

A en B beurt laten uitvoeren. Kon er rustig op wachten. Terwijl je wacht kun je wat nuttigen en maak je misschien nog een babbeltje met anderen die ook wachten. Fijne wachtruimte midden in de showroom.

Beste Joël, Dank voor deze uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Team Stokman.

Bij stokman wordt je vriendelijk geholpen, de monteurs zijn zeer goed, en vriendelijk.

Deze renault scenic is onze 7e renault, een zeer fijne auto.

Beste Henk, Fijn dat jullie al zolang klant zijn ! Dank voor deze mooie review. Team Stokman Den Helder.

Netjes en met humor.

Ik ben een tevreden klant. Lang moeten wachten op de benodigde onderdelen maar uiteindelijk is het naar tevredenheid goed gekomen.

Beste Erik, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Correct en efficiënt

De werkzaamheden werden goed uitgevoerd binnen de daarvoor afgesproken tijd. Alles werd nagelopen en tijdens de werkzaamheden werd er advies gegeven. Prettige behandeling. Stapte met goed gevoel de garage uit.

Dank voor deze aardige woorden en natuurlijk de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Hele fijne service!

Het ging een beetje stroef omdat ik niet heel duidelijk was. Maar onwijs goed geholpen en snel ook! Super goede service en mijn auto rijd weer goed. Ook kreeg ik een eerlijk advies wat in mijn voordeel is. Dus zeker een aanrader!

Beste Kaylee, Fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Bedankt voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Hoorn.

Auto heeft een beurt gehad en was keurig schoon afgeleverd.

Beste Henri, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Goede service!

Goede service zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Beste Inge, Dank voor deze review en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel. Tevoren een prijsopgave gekregen zonder latere verrassingen.

Beste Jo, Hartelijk dank voor deze mooie review en de 10 ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Wederom een snelle en goede service

Net ontvangst. Snel en goed geholpen.

Beste Taco, Dank voor deze mooie review en de 10 ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Goede service en met vervangend vervoer

Bedankt voor de goede zorgen!

Beste Gareth, Graag gedaan en bedankt voor de mooie beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

hartstikke goed!

Wij hadden recentelijk (heel) serieuze problemen met onze Renault Zoe, en ondanks dat deze al uit de garantieperiode was is dit door Stokman uitermate goed en coulant opgepakt en opgelost. Hulde!

Beste Eelco, Hartelijk dank voor deze beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Hoorn.

goede service

ze denken met je mee

Snel en vakkundig geholpen

Klantvriendelijk, accuraat en levert goed werk af. En goede planning voor onderhoud.

Beste Louis, Hartelijk dank voor deze aardige woorden en de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Vriendelijke service!

Beste Jordy, Hartelijk dank voor de 5 sterren !! Team Stokman Alkmaar.

prima voortraject en prima aflevering, klantvriendelijk

Gehele proces klantvriendelijk, zowel voor aankoop, onderhandeling en aflevering. Geheel tevreden.

Beste Cor, Dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Dacia Duster ! Team Stokman Hoorn.

Heel vriendelijk geholpen

De verkoper gaf ons de volledige aandacht en was zeer deskundig. Doordat wij door een autobrand geen vervoer meer hadden konden wij de leenauto gebruiken zolang als nodig. Hele goede service.

Beste John, Dank voor deze mooie beoordeling en de 10 ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur. Team Stokman Den Helder.

Prima garage

Word hier altijd prima geholpen, en personeel is zeer vriendelijk!

Beste Robert, Dank voor deze mooie review en de 10 ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Soepel en vlot geholpen

Informatie opgehaald over een nieuwe Dacia Jogger Hybride en een proefrit gemaakt. Uiterst correct en vriendelijk geholpen door Michel.

Beste Jan, Dank voor deze aardige woorden. Mochten wij nog iets kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag ! mvg, Michel Stokman Hoorn.

Goede service!

Ik kreeg zelf bij bandenwissel van winter- naar zomerbanden één band niet los. Langs geweest en meteen aangegeven dat een koplamp het niet goed deed. Band werd gewisseld en lampje vervangen en ik hoefde alleen de kosten van een lampje te betalen. Wat een top service!

Beste Daniëlle, Graag gedaan ! . Bedankt voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren natuurlijk. Team Stokman Alkmaar.

Was zeer positief

Is heel goed,en snel gebeurd.Groot pluspunt vond ik ook dat ik gebruik mocht maken van een (leen)E-bike..Top!!

Beste Cees, Dank voor de 10 !! Omdat de vraag toenam, hebben we sinds kort inderdaad e-bikes beschikbaar als vervangend vervoer in elke vestiging. Team Stokman Alkmaar.

Beetje dubbel

Goede ontvangst goede gesprekken. Goede afspraken die worden vastgelegd. Levertijd zou nov dec zijn werd uiteindelijk 14 april. Geen probleem. Waar ik me we aan erger is dat ik de auto in september 2022 heb besteld en bij aflevering de automaten niet voorradig waren en de elektrische trekhaak ook nog niet was geplaatst. Als deze beide items in september waren besteld had dit toch op tijd geregeld kunnen worden! !!

Beste Anne, Dank voor delen van jullie ervaring. Helaas hebben we te maken met leveringsproblemen op accessoires. Zoals besproken houden we u op de hoogte hierover. Nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Naar volle tevredenheid

Prima service . Alles verliep naar tevredenheid. Wat je geeft krijg je terug.

Beste Daniel, Dank voor deze mooie beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Een vlotte, kundige autodealer die betrouwbaar overkomt.

Op een prettige manier met goed advies was de keuze voor een bepaalde auto snel gemaakt.

Beste Henriette, Nogmaals dank voor het vertrouwen en veel plezier met jullie nieuwe auto ! Team Stokman Hoorn.