Hele fijne garage.

Via trekhaakcentrum.nl bij ASK geweest voor het monteren van een trekhaak. Goed geholpen, duidelijke afspraken en service is prima. Vriendelijke mensen en trekhaak zit er netjes onder!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

No-nonsense garage met goede prijs-kwaliteit verhouding

Bijna 5 jaar klant bij Vakgarage 't Centrum voor onderhoud aan mijn VW passat. Ben erg te spreken over de no-nonsense mentaliteit en de goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen, goede vakgarage!

Kwam voor klein onderhoud (olie verversen), monteur ontdekte echter ook andere punten die dringend onderhoud behoeven (o.a. remmen!). Er is meteen contact gelegd door de garage met de leasemaatschappij en een afspraak gemaakt over het uit te voeren extra onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed,APK en Beurt snel en vakkundig uitgevoerd

Vakgarage Maashorst hiermee in contact gekomen door een vriend van me welke daar werkzaam is. Alles goed geregeld en snelle service. Alleen met dit warme weer in een bouwkeet zitten zonder ventilator is wel afzien met deze warme temperaturen. Maar het personeel zit hier ook. Misschien handig om een ventilator te plaatsen om een luchtstroming te krijgen om de bedompte lucht uit de keet te houden. De bouwkeet is trouwens een tijdelijke oplossing ze zijn aan het verbouwen. Al met al een super service verder.

• Faciliteiten wachtruimte

Je wordt goed geholpen en er zijn van te voren duidelijke prijs afspraken

Gastvrij en kundige medewerkers

Duidelijke uitleg en advies bij aankoop.

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Goede service en rijklaar gemaakt conform onze eisen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Kwaliteit, laag geprijsd en servicegericht!

Zeer tevreden met mijn Seat Ateca. Vakgarage Rhoon zit ver onder de marktprijs met hun auto´s. De Seat is in nette staat geleverd met bomvol opties (best schaars). Wilde een aantal keer een auto kopen bij ze, maar was elke keer net te laat. Normaal zijn het verkooppraatjes dat de auto´s snel worden verkocht, maar dat is hier absoluut niet het geval. Ik heb 4 Seat Ateca´s zien voorbij gaan omdat ik niet gelijk handelde. De eerst volgende die ik tegenkwam heb ik gelijk gekocht!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk,zeer deskundig,geduld, Altijd naar een oplossing zoeken Zeer goede servise

• Faciliteiten wachtruimte

Goede informatie,en alles goed uitgevoerd.

Nieuwe fietsendrager op de Camper geplaatst. Goed uitgevoerd.

Je wordt goed geholpen

Gelukt

Naast de jaarlijkse autobeurt en apk, zijn ook een aantal attributen vernieuwd op advies. Vertrouw op deze garage..

• Faciliteiten wachtruimte

Als altijd weet prima geregeld met oog voor de klant!

Prima garage

Auto ondanks de wat meer reparatie,s was de auto op tijd klaar en keurig gewassen dus goede service zeer deskundig en precies

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd correct behandeld en prijs naar behoren.

Al twee tweedehands auto’s gekocht met veel plezier. Service altijd goed en prijzen zijn maar mijn mening redelijk. Garage vindt altijd een snelle oplossing voor eventuele reparatie gevallen. APK en beurten zijn ook zeker goed te doen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zonder probleem gebracht, met probleem terug

Helaas had ik door omstandigheden nog geen kans om deze beoordeling te schrijven. Omdat ik een Ford Fiesta had verkregen, ging ik ervan uit dat ik het beste gebruik zou kunnen maken van een Ford garage ipv mijn eigen garage. Ik bracht de auto naar garage van der Werff waar men ontdekte dat de remmen aan vervanging toe waren. Ik liet dat repareren maar na teruggave bleek de auto knallende geluiden te veroorzaken zodra ik aan het stuur draaide en die ergens bij de voorwielen vandaan kwamen. De garage gaf toe dat dit zo was maar volgens hen was deze schade niet in de garage veroorzaakt. En ze wisten ook niet wat dit veroorzaakte. In het kort kwam het erop neer dat ze wilden gaan kijken maar dat ik de kosten zelf moest betalen. En men wist niet wat dit zou gaan kosten. In andere woorden: je brengt je auto.naar deze garage en krijgt hem met schade terug, maar dat is dan niet het probleem van de garage. Volgens garage van der Werff kon ik een klacht indienen bij de geschillencommissie. Dat heb ik inderdaad gedaan maar voordat mijn klacht in behandeling werd genomen moest ik nog wel even meer dan 100 euro neertikken. Dit ging me te ver omdat ik geen idee had wat de reparatie zou gaan kosten en ik geen volledig vertrouwen had in de afhandeling van mijn klacht. Ik ben weer terug bij mijn oude garage waar men mij verteld heeft dat mijn reparatie toch wel enige (betaalde) uren zal gaan kosten. Met dank aan garage van der Werff

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijke en heldere communicatie en een goede prijs kwaliteit

geweldige service

lekkage linker voorwiel binnen een kwartier verholpen. kon er op wachten.

Snel, flexibel en goed

Net voordat ik op vakantie ging kwam ik tot de ontdekking dat mijn airco “geserviced” moest worden. Na overleg bleek het mogelijk om mij nog in te passen. Prima en snelle actie van de mensen van Vakgarage Stolwijk. Bedankt

• Locatie N.v.t.

Uitstekend!!

Zeer tevreden!! Goede service, vriendelijk personeel. Als je een gebruikte "jonge" auto met weinig kilometers op de teller zoekt, kan ik PK in Velserbroek van harte aanbevelen.

Klantvriendelijk en duidelijk

Prettig gesprek en goed zaken kunnen doen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk en zeer goede service!

Ik ben ontzettend tevreden over de apk van mijn auto. Je kunt via de website gemakkelijk een afspraak inplannen. Er wordt netjes gebeld over eventuele reparaties voordat ze worden uitgevoerd.

Goed geholpen

Mooie auto gekocht, waar ik super blij mee ben.

• Faciliteiten wachtruimte

In juli 2020 langs geweest bij Vakgarage auto Creemers. Ondanks dat we vlak voor sluitingstijd aankwamen werden we vriendelijk ontvangen en was het maken van een proefrit geen probleem. De verkoper was vakkundig en kon goed antwoord geven op vragen die wij hadden. Na het sluiten van koop een datum afgesproken voor de aflevering. Auto stond er bij de aflevering netjes bij en had ook netjes zijn onderhoud gehad. Kortom een professioneel bedrijf waar je voor de aankoop en onderhoud van een auto prima terecht kan. Wij hebben veel plezier van onze nieuwe auto en danken het bedrijf voor hun goede service.