Helemaal top

Helemaal top ,

Prima snelle service!!

Ik had een lege accu. ANWB had hem opgeladen. Toen direct naar de garage gereden. Met een half uurtje zat er een nieuwe accu in en kon ik snel weer naar huis rijden.

Duidelijke communicatie , goede service

Prima garage

Prima service, vriendelijk personeel en betrouwbaar bij onderhoudsbeurten en reparatie.

Top service!

Goede service en communicatie! Tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Had een geluidje in mijn VW polo, waarvan verschillende garages de oorzaak niet konden vinden. Vakgarage accuraat heeft de oorzaak gevonden en het geluid verholpen, tussendoor werd ik netjes geïnformeerd over de vorderingen en kosten. Sindsdien ga ik elk jaar langs voor onderhoud/ APK. Aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed geholpen en auto op aangegeven tijd weer klaar.

Zoals altijd goede service gehad.

Hele goede service!

Snel afspraak inplannen, meedenken over onderhoud, eerlijke benadering, zeer servicegericht

Was goed

Alles was netjes in orde.

Netjes en eerlijk

Netjes en eerlijk en in overleg

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend service- ben blij met deze mensen!

• Faciliteiten wachtruimte

Staan altijd voor je klaar met een oplossing!

Als er een probleem met mijn Volvo is valt mij altijd een en al vriendelijkheid en behulpzaamheid ten deel. Nog belangrijker: dat mijn auto in goede handen is. Medewerkers denken met je mee. Halen niet het onderste uit de kan. Als iets niet nodig is dan is het niet nodig. Oprecht en betrouwbaar. Bovendien is het ook nog eens gezellig.

Klantvriendelijk

Ik ben slecht ter been. Tot mijn grote verbazing werd ik naar huis gebracht en weer opgehaald toen mijn auto klaar was. En dat in deze corona tijd. Petje af voor allen bij garage van Laar!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd prettig om in de garage te komen, ook al is de aanleiding onprettig.

Vriendelijk, adequaat en attent geholpen na pech. In de aanhef van dit vragenformulier zou ik wel graag 'mevrouw' erbij willen zien, in plaats van alleen mijn achternaam.

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte mevrouw van der Glas, Dank u wel voor de mooie beoordeling! Fijn dat u weer zo tevreden bent! Ik laat natuurlijk even nazien waarom de aanhef zonder het woord "mevrouw" is verzonden. Tot in detail willen wij het in orde hebben, dus bedankt voor uw melding. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Team Vakgarage Autoweerd Utrecht

Gewoon goed!!

Gewoon goed, no nonsens garage.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en vakkundig geholpen!

Snel en vakkundig geholpen. Goede service.

Prima garage

Prima garage met vakkundig personeel. Komen afspraken na en staan altijd voor je klaar

Uitstekend team!!

Na een APK-beurt en een fikse rekening voor de uitgevoerde reparatie/herstelwerkzaamheden aan mijn bijna 20jarige Seat Arosa Sport, rijdt mijn autootje weer als een zonnetje. Er is geen andere garage als Auto Maas te Aalsmeer die mijn auto door-en-door kent. Ik vind het altijd gezellig daar te zijn, iedereen is vriendelijk en er hangt een vrolijke sfeer. Ik ben zeer content met hen. groetjes Margaretha

"Gewoon", "net als altijd" En dat is juist zo fijn

"Gewoon", "net als altijd" En dat is juist zo fijn

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

goede ervaring zowel maken afspraak als uitvoering

het plannen van afspraak via site was goed, kreeg bevestiging. uitvoering werkzaamheden ook, contact via mail als telefonisch waren prettig werd op de hoogte gehouden van de voortgang

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

De auto doet het uitstekend, prima service

Gewoon een prima garage, niets mis mee. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, helpen goed en beantwoorden vragen vakkundig.

prettig overleg

De auto is voor een apk en onderhoudsbeurt bij de garage geweest. Het overleg was prettig.

Deskundig vakmanschap. Top.

Vrijdagmiddag online auto gezien na weken speuren. Vrijdagnamiddag gebeld naar bedrijf of auto er nog staat. Zaterdagmorgen na 1.5 uur rijden waren we er , om naar onze bolide te kijken. Na een stukje te hebben gereden en na te hebben gepraat over de inruil en de prijs van de auto onder een genot van een bakje koffie, hebben we akkoord gegeven. Een paar dagen later woensdag konden we s morgens de auto ophalen en de oude inruilen bij hun. We hebben allebei onze verplichtingen voldaan en samen een goed gevoel gehad hoe snel iets kan gaan. Wij vonden het een top bedrijf, personeel, vakmanschap, kwaliteit en afspraak nakomen. Zo blijkt maar weer, wie goed doet wie goed ontmoet. Fam.Pannekoek Oldebroek. .

• Faciliteiten wachtruimte

1x was men vergeten te bellen voor de ophaaldienst en de bij het terugbrengen was men vergeten door te geven dat ze vertrokken waren. Persoonlijk vond ik het niet vervelend, maar ik kan mij verstellen dat andere mensen dit vervelend kunnen ervaren. Gelukkig hoefde ik niet veel te verplaatsen qua tijd en ruimte maken. Aandachtspuntjes.

Vriendelijk en snel geholpen

Ik moest een afspraak maken voor mn auto, ik werd vriendelijk te woord gestaan en ook later telefonisch contact was erg vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goeie service, goed ingespeeld op mijn wensen

Goed geholpen en met de aanschaf van een young timer en de inruil van m'n oude auto. Goeie service m.b.t. leenauto en aflevering auto.