Prima geregeld en persoonlijk behandeld.

Persoonlijk contact zonder stropdassen en ervaren monteur in goed overleg.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed en denkt ook met de klant mee

Denkt met de klant mee

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

altijd hele goede srvice!!!

vriendelijk personeel. luisteren altijd goed. reparaties worden altijd goed uitgevoerd!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

je wordt er goed geholpen

ik ben zeer te vrede met garage molenaar

• Faciliteiten wachtruimte

Vakagarage de Liesbosch: Topgarage!

Al vele jaren naar grote tevredenheid klant. Vakkundig, gedreven, een no-nonsens instelling en een hoge mate van betrouwbaarheid kenmerkt deze garage. Bij de laatste grote beurt is de auto van top tot teen vertroeteld en stond weer glimmend op me te wachten.

Geweldig!!!!

ik kwam voor reparatie van mijn auto, binnen 5 min duidelijkheid wat er aan mankeerde. En de auto kon meteen achterblijven voor reparatie, volgende dag kon ik de auto weer ophalen en naar volle tevredenheid gerepareerd.

Snel en goed geholpen

Oké

Uitvoering: werkzaamheden👍 Contact:👍 Prijs:oké

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettige communicatie. Fijn dat van tevoren wordt besproken hoeveel het gaat kosten. Vriendelijke medewerkers.

Service oké

Bij afleveren van de auto hebben wij geconstateerd dat hij van binnen en buiten niet schoon gemaakt was Erg veel stof aan binnenzijde

• Faciliteiten wachtruimte

Van de Ven is lokaal, loyaal en uiteraard werken er vaklui. Ik gun ze dan ook t plezier om aan mijn prachtige Alfa Romeo te sleutelen als t nodig is

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon een uitstekende garage.

Wij zijn altijd zeer vriendelijk en goed ontvangen. Afspraken zijn altijd nagekomen. Bij twijfel wordt er goed overlegd met de klant. Voor ons een garage met kennis van zaken en niet onbelangrijk; wij hebben heel veel vertrouwen in deze garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima, snelle en vakkundige service.

Leendert, geeft net even die extra aandacht. Kijkt ook vooruit en denkt mee. Prijs ook goed. Groet, Andre

• Faciliteiten wachtruimte

goede service, duidelijke afspraken en net werk.

goede service, duidelijke afspraken en net werk.

knaller

het is gewoon vervelend, ik zeg hallo en jullie doen de rest, ik hoef gewoon niets uit te leggen, alles word geregeld, das toch niet normaal, en dan hebben jullie gewoon verstand van auto's, daar begrijp ik niets van. Maar eerlijk is eerlijk de koffie is lekker, beetje sterk maar daar staat weer slap gelul tegen over, dat doet de werkplaats chef wel goed. al met al ga ik nooit zonder te betalen naar huis, best positief toch!! mvg een tevreden klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle en goede service. Tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Onderhoud volgens afspraak uitgevoerd!

Onderhoud keurig volgens afspraak uitgevoerd, helemaal goed👍🏼

Valt tegen

Auto voor een kleine beurt Aangegeven dat er iets vervangen moet worden dit was niet gebeurt konden we dus voor terug Kregen we wel korting op Factuur via de mail ontvangen Maar wat opviel aan deze factuur, er is ruitenwisser vloeistof gefactureerd terwijl dit zelf aangevuld was voor de service afspraak. Blijkbaar is de communicatie tussen balie en werkplaats niet optimaal. Waardoor wij terug konden en er onjuiste gegevens staan op de factuur.

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte mevrouw Klootwijk, Mijn wel gemeende excuses voor het misverstand omtrent de ruitenwisser, zoals u al aangeeft hadden deze vervangen moeten worden. Ik heb u derhalve de ruitenwissers zonder montage kosten, en met korting berekend. Tevens heb ik de monteur aangesproken op het juist invullen van de werkorder, hij had aan moeten geven dat het bijvullen van de ruitensproeier vloeistof niet nodig was, en dit is niet gebeurd. Indien u mij voorziet van uw rekening gegevens zal ik de kosten van de ruitensproeier vloeistof crediteren. Met vriendelijke groet, Lodewijk Kallenberg Vakgarage Rijsoord

Betrouwbaar

Goede adviezen En zich aan afspraken houden

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd prettig om daar de onderhoudsbeurt door deskundig personeel te laten uitvoeren.

Betrouwbaar, klantvriendelijk en deskundig.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer goede en professionele vakgarage

Goede afhandeling van werkzaamheden, meedenkend voor andere mogelijkheden en oplossingen. Vakkundig en goed geprijsd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een uitstekende service, klantvriendelijk. Oplossingsgericht en vakkundig personeel, reparatie prima uitgevoerd.

Behulpzaam en bekwaam

Altijd heel vriendelijk, bij onderhoud vooraf bellen ze over de te maken kosten. Enige minpuntje is de lengte van hun personeel en dat de autostoel nooit helemaal terug naar achter wordt gezet.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service met een eerlijk advies.

Ik heb een aankoopkeuring van een Ford Grand C-Max bij hun gedaan en kreeg een negatief advies mbt de koppelingsplaat. De verkoper van de C-Max ging direct in verzet omdat hij vond dat dat niet waar is en niet klopt. De keuringmeester werd door de verkoper voor van alles verweten. Vervolgens heb ik een second opinion gevraagd aan de Ford Dealer en die heeft bevestigd dat de koppelingsplaat een slijtage heeft. Kortom, de keuringmeester heeft een eerlijk, betrouwbaar en transparante keuring uitgevoerd. Mijn aankoop ging helaas niet door omdat er op korte termijn een grote kostenpost aan zat te komen welke de verkoper verborgen hield voor mij. Mijn advies is dat wanneer je een auto koopt bij een garage, zeker een aankoopkeuring moet verrichten zodat je geen kat in de zak koopt. Verkopers zeggen dan altijd dat je een auto koopt met BOVAG garantie, maar dat is maar voor 6 maanden. En jij sta na zes maandag voor een grote kostenpost (dus Bovag garantie is gewoon een wassen neus verhaal).

• Faciliteiten wachtruimte

Top aflevering van de auto

Deskundig geholpen bij de zoektocht en bij aflevering alle afspraken nagekomen. Na aflevering een overzicht gehad wat er allemaal aan de auto is gedaan, de opvallendste zaken hierbij zijn dat er 6,5 uur aan de auto is gewerkt, de distributie ketting is vervangen en de remschijven en blokken achter zijn vervangen.

Filter op locatie

Over Stichting Vakgarage