Snel geholpen

Na een schroef in mijn band kon ik gelijk langs rijden en werd ik direct geholpen. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service ook na aankoop

Na aankoop van een Citroën Ccrosser begin augustus 2019, alweer bijna een half jaar en 9500 km verder. Aankoop ging soepel. Enkele kleine euvels later hersteld. Garagachef Frans-Jan verdient alle lof. Zeer goed contact en zeer behulpzaam. Een uitstekend adres voor een occasion. Ga zo door mannen 👌👍

• Faciliteiten wachtruimte

goed geholpen en goede service

De verkoper nam echt de tijd voor ons en was zeer vriendelijk. De auto die we wilden uiteindelijk gekocht en hopen hier nog jaren plezier van te hebben.

Altijd netjes , correct en snel aan de beurt. Top

Altijd netjes ,correct en snel aan de beurt. Top

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend service en deskundig personeel.

Uitstekende service. Duidelijke afspraken.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en zeer deskundig personeel

Ik heb veel vertrouwen in deze garage.

Prettige samenwerking 👍

• Locatie N.v.t.

heel goed

mijn ervaring is een goed

Zeer fijn en goed

Onlangs ben ik via een collega van mijn werk aan Piet Has automotive gekomen en vond daar een mooie auto die ik zonder garantie bij hun kocht , na 1 maand / 800 km ging de auto kapot ( automaat bak kapot ) de auto is toen naar Mercedes dealer gebracht en daar bleek inderdaad de bak en nog wat andere dingen in het rapport defect/ slecht te zijn , ik heb toen Piet Has gebeld en het rapport van Mercedes naar hun gestuurd en tot mijn verbazing heeft Piet Has de auto met een auto ambulance opgehaald in Schiedam daarop heeft hij het gehele aankoop bedrag aan mij terug gegeven en de auto gevrijwaard, met bovengenoemd vind ik dat deze garage/dealer een vette gouden pluim verdiend en zeer professioneel heeft gehandeld , het was jammer dat zij op dat moment geen vergelijkbare haden staan , anders had ik er zo weer gekocht , rest mij nog Piet Has bedankt voor de goede service M vr gr René Berkhof Schiedam

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goed en vakkundig geholpen

Een zeer prettige ervaring. Waarbij goed werd meegedacht bij onze keuzes.

Goed overleg en uitleg.

• Faciliteiten wachtruimte

Direct geholpen, maar slechte terugkoppeling.

Ik kon m’n auto dezelfde dag nog brengen, ondanks dat dit een feestdag was. Volgende dag werd ik gebeld dat dit 4 dagen zou duren. Helaas na die 4 dagen moest ik zelf bellen en kreeg te horen dat de ruit niet op voorraad was. Na het ophalen van de auto bleek de ruiterwisser verkeerd gezet te zijn. Terug gegaan en werd direct aangepast.

Vakgarage Van Laar munt uit in vakmanschap en service

Als vaste klant ben ik al vele jaren zeer tevreden over Vakgarage Van Laar. Kleine werkzaamheden, zoals een accu vervangen, worden als vanzelfsprekend tussen het geplande werk door uitgevoerd. En als extra service worden de bandenspanning en de ruitensproeivloeistof gecontroleerd. Klasse!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Via deze garage een Honda Civic gekocht. Ben erg tevreden met de aankoop. Er moest wel wat bijgepoetst worden maar dat is netjes gedaan. Ook onderhoudsbeurtje geregeld en nieuwe banden. Erg fijne en vriendelijke service.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke mensen, snel en deskundig advies

Mijn ervaring met vakgarage Mobron is altijd uitstekend. Goede service, vriendelijke mensen en snel geholpen.

s.s.s...super snelle service

Net een VW Golf gekocht, gelijk mee kunnen nemen, beetje gestrest maar wel top service!

Vriendelijk behulpzaam en vakkundig

Snel een afspraak, altijd op tijd, extra service en vriendelijk

Top, zoals altijd!

al sinds jaar en dag schaf ik mijn auto's aan bij Polderman, dit deed mijn vader ook altijd en dat heb ik overgenomen. ze helpen mij altijd erg goed met het zoeken naar een geschikte auto.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Daar er een onderdeel besteld moest worden, duurde het een dag langer dan gepland. Kan niemand wat aan doen, wel een verstoring in je planning. Service verder goed.

Fijne ervaringen met Vakgarage Basic Car Fix

Er worden duidelijke afspraken gemaakt bij Vakgarage Basic Car Fix, en deze afspraken worden ook nagekomen. De extra service die Vakgarage Basic Car Fix geven bij een beurt aan de auto, vindt ik heel fijn. B.v een hoedenplankje die los zat, was na de beurt weer goed bevestigd, hier was ik blij en verrast mee. De koplampen worden van binnen gereinigd en de auto wordt na de beurt en reparatie schoon afgeleverd. Echt heel fijn!! Niet eerder meegemaakt. De beurt en reparaties zijn geheel naar wens uit gevoerd. Bij een tussen controle wordt ook gemeld dat bv de ruitenwisser versleten is, iets wat bij de andere garage waar de auto was aangeschaft, niet was gedaan bij aflevering. Kortom, het geeft mij een vertrouwd gevoel, en tussendoor mag ik ook langs komen voor bv bandenspanning en oliepeil etc. Ook wat de kosten betreft ben ik tevreden, ik heb niet het gevoel dat ik wordt afgezet. Daarom ben ik heel tevreden over Vakgarage Basic Car Fix.

• Faciliteiten wachtruimte

erg goede en snelle service!

Vakmensen!!

Prettig en snel geholpen

Afspraken worden nagekomen en als er iets extra's bijkomt is dat geen probleem. Vriendelijk en netjes te woord gestaan.

Zeer goed en betrouwbaar

Ik ben al langere tijd niet meer woonachtig in Nieuw-Vennep, maar ben graag bereid drie kwartier voor deze garage te rijden en ben er van harte gebleven. Bijzonder aardige en eerlijke club mensen met verstand van zaken die bereid zijn meer te doen dan gevraagd!

• Locatie N.v.t.

Tevreden

Behulpzaam en meedenkende garage met zeer redelijke prijzen

Filter op locatie