Filters

7

Goeie service

Duidelijke, snelle service. Houden ook goed bij wanneer je auto onderhoud of keuring nodig heeft. Altijd vriendelijk, adviserend en informerend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
5

Aankoopkeuring: Prima rapport, maar geen proefrit

Wat mij betreft hoort een proefrit bij de keuring. Als er dan geen brandstof in zit, neem dan tenminste contact op voor overleg. Een tikkie voor 10 euro is zo afgestemd. Ik had zelf gereden en voelde ‘iets’ bij bocht-uit-gas-erop. Ik had graag gezien dat iemand met verstand van zaken hier een oordeel over had geveld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede service, snel klaar, eerlijke prijzen!

Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad. Je kan vaak snel te recht en het is een eerlijke garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldig en betrouwbaar bedrijf

Wij wonen sinds 2017 in de Dwarsstraat en hebben onze 2 oudere auto’s sindsdien in onderhoud bij dit garagebedrijf. Nooit tussendoor iets gehad aan onze auto’s. Behulpzaam, zeer vriendelijk en heel vakkundig. Op de dag van de afspraak bellen ze altijd, voordat ze aan de auto beginnen, op om door te geven wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn. Dit garagebedrijf verdient een grote pluim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Vriendelijk en snel geholpen

Zeer vriendelijk en snel geholpen aan een nieuwe accu

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top geholpen!

Auto Maas is een leuk bedrijf waar je goed en netjes wordt geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Zijn de kosten en uitgevoerde werkzaamheden duidelijk aan u uitgelegd? Ja
9

Prima service weer

Altijd vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prima

Prima, vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Heel goed

Altijjd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top garage

Leuke garage goede uitleg wat er mis was met de auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

klantvrienelijk , gewoon erg goed

had vroeger een goede garage , toen die ophield , ben ik hier terecht gekomen , erg klantvriendelijk en nemen echt de tijd voor je , kortom gewoon goed, blij dat ik hier een tweedehands auto heb gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Bandenwissel goed geregeld

Goede snelle service. Makkelijk zelf een afspraak inplannen vis de site!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Eindelijk mijn probleem opgelost

Al bij 2 garages geweest voor mijn trillende remmen. Beide keren meer dan 400 euro kwijt, en het probleem bleef maar terug komen. Bij garage Mobron hadden ze het probleem in 5 minuten gevonden. Er was een draagarmrubber versleten. Ze lieten me ook zien waardoor het probleem ontstond, en kreeg een goede uitleg. Ze hebben het opgelost, en de auto rijd weer heerlijk. Toppers zijn het

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede service, snel en goed werk

Ik wilde online afspraak maken voor alleen APK. En dat gaat niet, gemis in systeem van Vakgarage? APK snel en deskundig uitgevoerd, auto na een uur door monteur thuis (200 meter van Wejebe) gebracht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Werd snel en prettig geholpen.

Eind van de dag de caravan wielen gebracht en de volgende dag op kunnen halen met nieuwe banden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Goed

Trekhaak laten plaatsen ,ze zeggen dat ze de goedkoopste in de regio zijn ( € 595),maar helaas dat is niet zo ( dat is kwikfit €540 maar daar kon ik pas 12 juni terecht dus daarom bij de vakgarage gegaan ), en daarbij komt ook nog het kentekenplaat wat niet van tevoren gezegd is ,prijs was gezegd compleet €595, maar werd €612, ivm kentekenplaat ,voor de rest tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Goede afstemming werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd.dv

Betrouwbaar en werkzaamheden worden uitgevoerd na onderling overleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Echte Saab kenners:liefhebbers

Voor een APK mijn auto naar ze gebracht. Goede afspraken keurig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

altijd behulpzaam met of zonder afspraak en voor een redelijke prijs.

yrcdujbgknlmj;m;lm

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snel en goed

Vriendelijke garage en vakbekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prima!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Onbetrouwbare garage

Begin sept. 2020 een Renault Laguna coupe bouwjaar 2012 gekocht met 6 maanden Autotrust garantie. De garantie houd in dat ik 30% van de materiaalkosten moet betalen. Al snel bleek dat de auto diverse mankementen vertoonde en de beloofde en betaalde grote beurt niet was uitgevoerd. In de afgelopen 8 maanden is de auto (gelukkig heb ik de verzekering met 1 jaar verlengd tegen mankementen) bij diverse garagebedrijven onderzocht waar het o.a. trillen van de auto door veroorzaakt werd. Tot op heden is dit probleem nog niet opgelost en ben ik al meer dan € 1.000 kwijt aan reparaties, bijdragen aan Autotrust etc. kwijt. De eigenaar Jeroen Dirks heeft ondanks dat de auto verzekerd is Autotrust de auto voor enkele weken teruggenomen en reparaties verricht. Hij en/of zijn monteurs moeten hebben geweten dat de auto bij verkoop gebreken vertoonde en voelde zich aansprakelijk of is bang voor zijn goede naam. Wellicht dat Autotrust hierin ook een grote rol in heeft gespeeld. Achteraf had ik de auto nooit moeten kopen en heb enorm veel spijt. Ik had een grote roze bril op want ik wilde al jaren een Laguna Coupe rijden. Uit de historie is gebleken dat de auto door diverse autobedrijven is gekocht en weer verkocht. Dat had een signaal moeten zijn. Jeroen Dirks is een aardige vent en weet je over te halen tot de aankoop. Al met al hoop ik dat met deze review mensen gewaarschuwd worden om bij Dirks een auto te kopen zonder inschakeling van een externe deskundige zoals Autocoach.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prima!

Top service, het was super fijn dat ik gebeld were met de mankementen van mijn bus. Daarna kon ik zelf beslissen of ik wilde dat het meteen werd vervangen en ik kreeg meteen de prijs te horen. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

super

Grote beurt en apk. Ik werd gebeld dat accu beetje aan het overlijden was, keurig uitgelegd hoe dit kwam en hoelang het nog kon duren voor hij het helemaal begaf. Op de app de rekening met specificatie zodat je alvast voorbereid bent op de kosten. Bij afhalen de accu bekeken of de datum van productie te vinden was, helaas alleen maar in het chinees. Ik was inmiddels al onderweg met de tram om mijn auto weer op te halen was er nog gebeld dat hij klaar was. Altijd keurig bellen over wat er gedaan moet worden en onverwachte reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd