Alles TOP.

Netjes geholpen en prettig overleg over de reparatie. Extra controle van een rammeltje. Super service.

Goede service, klantviendelijk

Goede service, snel contact en goed overleg, vriendelijk personeel, eerlijke prijzen

Uitstekende service voor een goede prijs

Uitstekende service voor een goede prijs

Betalen en tot ziens

kreeg geen garantie op het flushen. Er werd me niet uitgelegd hoe mijn auto onderhouden werd. Of in wat voor stappen. Er word me een leenauto aangeboden. Vervolgens zonder overleg moest ik voor de kilometers betalen. Handiger om het van te voren aan te kaarten. Toen ik vroeg hoe het gegaan is werd alleen verteld dat de automaat helemaal smerig en versleten was maar nu goed rijd. Maar als je nu de zaak uit rijd verlenen wij je geen garantie want we kwamen veel slijtage tegen. Mij kon ook niet uitgelegd worden wat er versleten zou moeten zijn of geadviseerd dat wat versleten is evt vervangen zou kunnen worden. Kortom ik heb 350 betaald voor n onderhoud waar het bedrijf verder niks mee te maken wilt hebben. Maar mij niet precies kan uitleggen wat er mis kan gaan en dekt zichzelf in door op je factuur er bij te zetten hoe versleten de automaat is. Handig voor de nieuwe koper ook als ik van mijn auto af wil

• Locatie N.v.t.

Snel en vakkundig

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed maar lang wachten door corona en steekproef

Helaas mocht ik deze keer niet de werkplaats in door corona maatregels. Mee kijken vind ik erg belangrijk. Verder bleek de standaard prijs €10,- hoger dan vooraf verteld, jammer! prijs is de laatste jaren wel erg fors naar boven ( 2 jaar terug €25,- nu €60,- voor ong. 20 min.)! Keuring verliep vlot. Bijna direct aan begonnen en spoedig afgerond. helaas steekproef waarbij keurmeester lang op zich liet wachten. eenmaal aanwezig was deze tweede keuring wel vlug klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat ik zeer op prijs stel is jullie advies. Rembeleg? Nou zeggen jullie die gaan nog wel even mee. Zoiets nog nooit meegemaakt vroeger noch bij Mercedes, Audi of Kia. Ze willen allemaal verkopen en wel zo snel mogelijk. Jullie houding is beter, als ik iets nodig heb kom ik echt naar jullie. Geen twijfel!

Ben keurig geholpen.

Had vragen over de snelle slijtage van de remschijven en blokken voor, heb antwoord gekregen maar ik blijf bij mijn standpunt dat de blokken veel te snel aan vervanging toe zijn. vind de reparatie dan ook erg duur. PS. Ik heb van u een brief ontvangen dat het mail adres dat u van mij heeft niet goed is maar ik ontvang al u mail op dit adres.

Deskundig personeel!

goede service

Wordt goed en vriendelijk geholpen

top

heel prettig en zeer goed geholpen

Prettige garage

Ik ervaar dit als een fijne klantvriendelijke garage waar je niet als nummer maar als persoon behandeld wordt. Zijn al jaren klant, ook al toen marloes daar nog werkte.

Super service!

Een geweldige service, mijn nieuwe auto hier gekocht.

zeer goede vakman

pretig

• Faciliteiten wachtruimte

goede ontvangst, uitleg en een goed gevoel

Bij de aankoop van onze Ford Fiesta zijn we uitstekend geholpen. Alles was helemaal geregeld zoals vooraf afgesproken. We hebben er een goed gevoel aan over gehouden en hopen dat we vele jaren plezier van de auto mogen hebben.

Super opgelost

Auto opgehaald en het probleem snel achterhaald en opgelost. Geweldige service

Keurig geholpen

Banden laten wisselen. Dat ging prima. Daarnaast werd een extra verzoek dat ik had zonder mitsen of maren meteen opgepakt. En dat alles terwijl ik gewoon, op locatie, door kon werken. Prettige ervaring.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik weet dat mijn voertuig bij van Nieuwenhoven in goede handen is

Ik heb mijn auto's bijna altijd bij van Nieuwenhovenin gekocht en laten onderhouden Nooit geen problemen gehad. Ook prijstechnisch kunnen ze de competitie aan

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service door goede monteurs

Snelle en vakkundige service aan mijn auto

goede service. vriendelijke mensen

mooie tweedehands Corolla Verso gekocht. Nova garantiepuntjes keurig opgelost inclusief gratis leenautos

• Faciliteiten wachtruimte

Tweede keer een auto gekocht!

wij hebben hier voor een tweede keer een auto gekocht - volkswagen up high. Met inruil van onze eigen auto een leuke deal gesloten. De reden dat wij hier een auto durfde te kopen is vanwege de service en betrouwbaarheid. Mocht er in de toekomst iets met de auto zijn dan weet ik dat je hun kan bellen en zij je helpen. Dat was de hoofdreden dat wij hier weer een auto hebben gekocht. Dat stukje service waar je op kunt bouwen.

• Faciliteiten wachtruimte

Super goede en snelle kwaliteit en bekwaam personeel

Goede en duidelijke afspraken te maken. vriendelijk en openhartige mensen. Dit allemaal voor een degelijke prijs.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Alles naar wens. Prima service en denken mee. Geen gladde verkooppraatjes.

wij zijn tevreden

Enige weken geleden onze ford Ka uit 2010 ingeruild voor een nieuwere uit 2015. Uitstekend geholpen door Humphrey Veenstra, vestiging Hellevoetsluis. Afspraak is afspraak zowel bij de onderhandelingen als bij het afleveren. Ook al wonen wij niet in de buurt, een aanrader voor iemand die op zoek is naar een occasion. Onze complimenten voor deze vestiging.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende uitleg en onderhandeling ervaren.

Wij zijn prettig en goed voorgelicht over het merk Mazda,waardoor wij hebben besloten naar wat onderhandelingen onze huidige auto in te ruilen voor een Mazda en bedanken het team voor de begeleiding en tijd.