Zeer positief!

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Uitermate plezierig

Uitermate plezierig

• Ervaring met: Zwembad

Goed advies, keurige medewerkers die netjes communiceren, meedenken en ontzorgen.

Bij het eerste gesprek is goed geluisterd naar onze wensen en waren we er snel uit dat het een bouwkundig zwembad moest gaan worden. Tijdens de presentatie van de offerte is door Frank netjes toegelicht waarom er voor bepaalde materialen is gekozen, maar zijn ook de mogelijke alternatieven besproken. Het meedenken in deze fase gaf ons direct al een vertrouwd gevoel. Het plaatsen van het bad ging netjes volgens planning. De uitvoerder sprak niet alleen zijn werkzaamheden met ons door maar gaf ons ook tips voor verdere tuinontwerp. Erg fijne partij die ons goed heeft ontzorgd.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

fijne mensen die afspraken nakomen

Datum, tijd en financiën zijn alle goed nagekomen. Product zal zich de komende jaren pas echt kunnen bewijzen. Een heel belangrijkste factor voor langjarige kwaliteit is de folie. Dat kan pas na meerdere jaren beoordeeld worden. E.e.a. geldt natuurlijk ook voor de 'pijping'

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 8

Bijna zin om nog een zwembad met Roosen aan te leggen!

Kwaliteit werk, kwaliteit mensen, prettige mensen. Kortom een aanrader voor ieder die over een zwembad denkt.

• Ervaring met: Zwembad

Uitstekende service, heel correct team, alles stipt conform afspraak afgehandeld.

De kontakten verliepen uitstekend. Alles helder op papier, en ook uitgevoerd zoals afgesproken. Een uitstekend en correct team van medewerkers!

• Ervaring met: N.v.t.

Deskundig, duidelijke uitleg en mooi zwembad aangelegd.

Mooi zwembad aangelegd. Laat de zomer maar komen, dan kunnen we er heerlijk gebruik van maken.

• Ervaring met: Zwembad

Zwembad op maat, met al onze wensen gerealiseerd

Luxe afwerking, puik team. De ondergrond van klei was lastig en ongewoon voor de ploeg, maar dat was geen probleem voor een mooie afwerking. Op de millimeter in de tuin ingepast.

Afspraken goed nagekomen.

Zeer positief

Prettig, professioneel en behulpzaam

Vorig jaar is bij ons het zwembad aangelegd. Dat hele proces is met Bouwman goed verlopen. Samenwerking met de tuinarchitect had beter gekund. Dit jaar volledig in gebruik

• Ervaring met: Zwembad

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Bouwman Zwembaden. Het hele traject, van eerste intake tot nazorg toen zwembad er lag, hebben wij als zeer professioneel ervaren.

• Ervaring met: Zwembad

Het bedrijf komt over als zeer ervaren in wat ze doen

Ik vind dat ze hun werk zeer goed en vakkundig uitvoeren

Prima en vakkundig

Een bedrijf met een goede kennis van zwembaden en waarbij je als je vragen duidelijke antwoorden en adviezen krijgt.

Professioneel, ontzorgend en klantgericht

Bouwman zwembaden is van harte aan te bevelen als u de aanleg van een zwembad overweegt. Vakkundige mensen, klantgericht en leveren net werk af. Staan klaar voor alle vragen alle dagen in de week. Betrouwbaar en oprecht gericht om jou te kunnen laten genieten van elke plons in je eigen zwembad.

zeer goed

uitstekende service en montage

• Ervaring met: Zwembad

Mooi zwembad en afspraken nagekomen

No-nonsense organisatie. Afspraken maken, bouwen, opleveren en klaar. Weinig toeters en bellen, gewoon volgens afspraak een mooi zwembad.

Maakt verwachtingen waar; klasse

Voorbesprekingen waren prima. Ontwerp en offerte schetsten een professioneel bad. Strak en mooi ingebouwd in onze boomgaard. Uitvoering was conform verwachting. Professioneel en gedegen gebouwd.

Afspraak is afspraak

De kracht van Vissers zwembaden ligt in het feit dat men over de (eigen) grenzen heenkijkt. De samenwerking met comakers en/of andere betrokken partijen Zorgt er voor dat er een heel efficiënt proces ontstaat. Dit alles komt uiteindelijk de kwaliteit van het totaalplaatje ten goede.

Super service!

super zwembad, super servicegerichtheid!

• Ervaring met: Zwembad

Prima en duidelijke begeleiding en aanleg van begin tot eind

Wij hebben zelf contact gezocht met Vissers zwembaden voor de aanleg van ons zwembad. Dit liep soepel en transparant. Het zwembad is in hele korte tijd aangelegd en alle beloofde zaken zijn nagekomen. Tot nu toe zijn we zeer tevreden!

Afspraak is afspraak !!!

In 1 van de eerste ontmoetingen met Frank heb ik gezegd dat projecten als dit met name een kwestie van vertrouwen is DAT HEEFT HIJ MEER DAN WAAR GEMAAKT !! Wij hebben een bouwkundig zwembad met roldeck en alle technische voorzieningen, waaronder niveauregeling, automatische backwash, automatische chloor en ph dosering. Alles werkt perfect samen !! Roosen team : Hartelijk dank PS: en ja, kwaliteit heeft een prijs, bij Roosen een heel redelijke.

• Ervaring met: Zwembad

Vissers in drie woorden; duidelijkheid, flexibiliteit en transparantie.

Dat Vissers zwembaden kwaliteit levert wisten we al door ervaringen van anderen. De uitleg bij het eerste kennismakingsgesprek en de transparantie rondom de opgestelde begroting deden ons voor deze zwembadbouwer kiezen. De flexibiliteit tijdens het bouwproces was erg prettig en het feit dat Vissers zwembaden als hoofdaannemer werkelijk alles kan verzorgen is een enorme pré. Vissers zwembaden ontzorgt de klant van A tot Z.

• Ervaring met: Zwembad

Ik heb verschillende malen een beroep op Waterstijl gedaan mbt. onderhoud en het oplossen van storingen. Goede monteur gehad, Fijne kerel met veel vakkennis en improvisatie vermogen. Fijn bedrijf bedrijf dat meedenkt met het kostenplaatje.

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.