Betrouwbare partij met top kwaliteit!

Onze ervaringen met Gino Bouwman van Bouwman zwembaden en zijn team zijn uitstekend te noemen. Een betrouwbare partij die al zijn afspraken tijdig nakomt. Ons Starline zwembad is van uitstekende kwaliteit en snel geïnstalleerd door het vakkundig team van Bouwman. Kortom een aanrader!

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Alles volgens afspraak gegaan en goede service.

Tevreden over het eindresultaat van ons zwembad en goede service na installatie. Jaarlijks onderhoud ( opstarten en stoppen zwemseizoen ) en service prima.

Gewoonweg perfect

Vanaf het eerste contact tot en met oplevering is alles volgens afspraak verlopen. Vakkundig advies en transparante prijs. En bovenal een prachtig zwembad natuurlijk!

• Ervaring met: Zwembad

Fijn en goed bedrijf met top service

Het bedrijf Bouwman Zwembaden is een professioneel en service gericht bedrijf met kundig en vriendelijke werknemers. Een aanrader wanneer u een o.a. een zwembad wilt aanleggen en/of wilt renoveren.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

Fijne partij om mee samen te werken

Vakkundig bedrijf dat weet waar ze over praten. Ze leveren degelijk werk afleveren voor een nette prijs en komen hun afspraken na.

Helemaal top.

Zeer net personeel.Goed advies bij de verkoop en zeer nette en bekwamen monteurs. Een aanrader voor een ander.

• Ervaring met: Zwembad

Alles volgens afspraak en keurige werknemers die uitvoeren

Heel spannend of alles zou verlopen volgens afspraak en planning, maar alles top. Vanaf t eerste gesprek tot het daadwerkelijk kunnen zwemmen…

• Ervaring met: Zwembad

Gewoon een fijn bedrijf om mee samen te werken

Wij hebben een prachtig zwembad (monoblock) van Starline door Vissers Zwembaden laten plaatsen en zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Van de eerste gesprekken tot aan de oplevering liep zo'n beetje alles als een geoliede machine. De montageploeg werkt nauwkeurig en netjes, wat ook weer terug te zien is in de technische ruimte waar alle apparatuur geplaatst is. Afspraken worden goed nagekomen en dat is altijd fijn. Wij zijn ondertussen volop aan het genieten van ons nieuwe zwembad die is geplaatst door Vissers Zwembaden.

Probleemloze installatie zwembad

correcte, vriendelijke en vakkundige installatie van een starline zwembad.

Anders dan anderen

Eigenlijk ging ik voor een derde offerte voor een zwembad naar Roosen, ik dacht mijn keuze al gemaakt te hebben. Ik was hun naam tegengekomen op social media. Mijn verwachting was dat Roosen boven ons budget zou zitten. Direct werd mij duidelijk dat Roosen anders was dan de bedrijven waar ik eerder mee had gesproken. Ik wilde zelf een bad gaan bouwen, maar Frank vroeg mij waarom ik niet naar monoblock bad keek. Dit zou mij veel werk/gedoe besparen, terwijl de prijs weleens concurrent kon zijn met een bouwkundig zwembad. Roosen was net gestart met Niveko en was daar zeer over te spreken. Roosen maakte in korte tijd een duidelijke en complete offerte. Ik kon mijn vergelijk goed maken en snel daarna kwamen we tot overeenstemming. De voorbereiding en planning verliepen soepel. Afspraak was afspraak. Roosen beschikt over zeer vakkundig, toegewijd en vriendelijk personeel. Het bad werd volgens planning geplaatst. Een paar kleine hick ups met de installatie werden zonder discussie snel opgelost en binnen no time beschikte wij over een prachtig, werkend zwembad. De service afdeling handelt precies zo als de montage afdeling, dus onze ervaring is en blijft uitstekend.

Vakkundig en dienstverlenend

Zeer tevreden en Roosen is ook bereid om een stapje extra te doen wanneer nodig.

• Ervaring met: Zwembad

Roosen doet wat ze beloven. geweldig vakkundig personeel! Wij zijn super tevreden met ons zwembad!

• Ervaring met: Zwembad

Prettige mensen, die weten waar het echt om gaat!

Met een persoonlijke aanpak hebben de medewerkers van Roosen ons project zwembad succesvol gerealiseerd. Bij een beetje tegenslag (zoals regen en modder), of zwaar werk (zoals aanbrengen stabilisee) hebben we geen gemopper gehoord. Het resultaat is volgens verwachting: we hebben zeer geen spijt van onze keuze voor team Roosen! Peters, Raamsdonksveer

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 8

Fantastische dealer. Komt afspraken na en werkt heel netjes.

Ze hebben keurig werk geleverd. Goede informatievoorziening. Echte vakmensen en ze leveren prachtige Starline zwembaden.

• Ervaring met: Zwembad

Installatie top, nu de service prima.

• Ervaring met: Zwembad

Een top team met top product

Van aankoop tot en met oplevering een top service. Het plaatsen van zwembad is een precieze klus en vergt specialistische kennis. Alle kennis is bij Starline Zuid aanwezig. Ook na 5 maanden eerste storing gehad maar ook dan kun je op hen rekenen en lossen ze dit snel heel correct op.

Prima!

Plezierige vakbekwame mensen

Prettige en kordate samenwerking

Duidelijke uitleg omtrent functioneren van een zwembad. Er is een planning gemaakt die ook overeen kwam met de uit voering ervan. Bij het bouwen van het zwembad zijn er geen punten geweest waar wij niet tevreden over waren.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 7

Top bedrijf, goede service en echte vaklui.

Zag erg op tegen de werkzaamheden maar door de goede begeleiding van Ruben en zijn team is het allemaal goed verlopen.

Fijne service

Fijn zwembad geheel volgens verwachting

• Ervaring met: Zwembad

Flexibel, fijne mensen en goede afstemming

Met Vissers zwembaden hebben we prettige ervaringen gehad. Ze zijn flexibel en kunnen snel schakelen met verschillende partijen. Medewerkers zijn vriendelijk en correct. We zijn heel tevreden met het goede resultaat en de fijne samenwerking.

• Ervaring met: Zwembad

Gastvrij, kennis, service en kwaliteit in één omgeving!

Van ontwerp tot uiteindelijk resultaat is geweldig begeleid door het team van Vissers Zwembaden. Bij eventuele vragen direct antwoord en/of actie. Dat is service waar wij erg blij mee waren. Het meedenken en samenwerken met onderaannemers was in één woord geweldig. Vissers Zwembaden bedankt voor het mooie resultaat.

• Ervaring met: Zwembad

Heel tevreden en conform verwachting

Vooraf erg goed meegedacht. Wij hadden net iets anders dan anders. Daarna heel duidelijk gecommuniceerd hoe en wat. Als laatste met een enthousiast team ons zwembad gebouwd.

• Ervaring met: Zwembad

Vakmensen die passie voor hun werk hebben!

Goed product en vakkundig uitgevoerd

• Ervaring met: Zwembad

Top bedrijf met vakkundige mensen die hun afspraken elke keer weer nakomen

Klasse

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.