Prima!

Plezierige vakbekwame mensen

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

Prettige en kordate samenwerking

Duidelijke uitleg omtrent functioneren van een zwembad. Er is een planning gemaakt die ook overeen kwam met de uit voering ervan. Bij het bouwen van het zwembad zijn er geen punten geweest waar wij niet tevreden over waren.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 7

Top bedrijf, goede service en echte vaklui.

Zag erg op tegen de werkzaamheden maar door de goede begeleiding van Ruben en zijn team is het allemaal goed verlopen.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Fijne service

Fijn zwembad geheel volgens verwachting

• Ervaring met: Zwembad

Flexibel, fijne mensen en goede afstemming

Met Vissers zwembaden hebben we prettige ervaringen gehad. Ze zijn flexibel en kunnen snel schakelen met verschillende partijen. Medewerkers zijn vriendelijk en correct. We zijn heel tevreden met het goede resultaat en de fijne samenwerking.

• Ervaring met: Zwembad

Gastvrij, kennis, service en kwaliteit in één omgeving!

Van ontwerp tot uiteindelijk resultaat is geweldig begeleid door het team van Vissers Zwembaden. Bij eventuele vragen direct antwoord en/of actie. Dat is service waar wij erg blij mee waren. Het meedenken en samenwerken met onderaannemers was in één woord geweldig. Vissers Zwembaden bedankt voor het mooie resultaat.

• Ervaring met: Zwembad

Heel tevreden en conform verwachting

Vooraf erg goed meegedacht. Wij hadden net iets anders dan anders. Daarna heel duidelijk gecommuniceerd hoe en wat. Als laatste met een enthousiast team ons zwembad gebouwd.

Uitstekende installatie

Deskundige receptioniste en monteur. Vriendelijke ontvangst en grote kennis van zonnepanelen op de camper en bijbehorende apparatuur. Keurige installatie op onze 25 jarige VW T4 - in 6 uren gefikst.

• Ervaring met: Overig

Vakmensen die passie voor hun werk hebben!

Goed product en vakkundig uitgevoerd

• Ervaring met: Zwembad

Top bedrijf met vakkundige mensen die hun afspraken elke keer weer nakomen

Klasse

• Ervaring met: Zwembad

Uitstekende, snelle en betrouwbare service!

Helder plan bij aanvang, geen onverwachte problemen gehad en hele fijne aftersales!

Prettig en service gericht

Oplevering is vorig jaar vlgs offerte en afspraak verlopen. Nu in service en onderhoudsfase. Service afd reageert snel en lost tot nu kleine probleempjes soepel op.

• Ervaring met: Zwembad

Goede service en no nonsens aanpak

Fijn contact, goed advies, goed montage team. Alle afspraken nagekomen en meedenken tijdens uitvoering. Aanbeveler.

Betrouwbare partner

Deskundig, duidelijk

Betrokken projectleider en team

Projectleider proactief, oplossingsgericht en altijd bereikbaar. Team zeer correct, deskundig, hard werkend en prettig in omgang. Ik wil NIET dat Adres (straat), e-mailadres en achternaam op internet worden gepubliceerd. Recensie en voornaam plaatsen is akkoord.

vlot netjes en accuraat

Goed overleg, houden aan afspraken. Snel ter plaatse als er iets niet goed is.

Persoonlijk en klantgericht

Frank Roosen neemt in de voorbereiding alle tijd om de wensen van de klant duidelijk te krijgen. Hij heeft oog voor efficiëntie en is bereid om met anderen samen te werken. In september start de uitvoering. Alle vertrouwen in.

• Vakkundige montage N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? N.v.t.

Dank voor het meedenken en het maatwerk

Bij het aanleggen van een zwembad komt veel kijken en komen veel partijen samen. Wij wilden zoveel mogelijk de regie houden van ons project, maar hadden als klant geen eerdere ervaring. Wij zijn door Starline Zuid goed begeleid in alle aankoopopties en in de samenwerking met alle andere partijen (o.a. hovenier, aannemer, randsteen leverancier) die dan ook zeer goed is verlopen. De planning was betrouwbaar, het geleverde werk van hoge kwaliteit en als er iets was dan was de service en de afhandeling gewoon subliem. En last but not least: ze zijn gewoon hartstikke aardig! Complimenten aan het hele team!

• Ervaring met: Zwembad

Duidelijke en deskundige informatie zonder dat er later weer allerlei kosten bijkomen, en dat er goed naar de Klant geluisterd wordt.

• Ervaring met: Spa/Whrilpool

Eindelijk een bedrijf die zijn belofte waarmaakt

Personeel heel vriendelijk en vakbekwaam, leveren een topproduct waar wij elke dag blij mee zijn, eigenaar Frank is iemand die zeer correct zaken doet, zo zouden er meer moeten zijn

Super bedrijf.

Maakt niet uit wat je vraagt, of het nou advies is of om producten gaat. Jullie geven goede uitleg en nemen de tijd voor je. Jullie praten ook niemand iets aan. Eerlijkheid daar staan jullie voor.

Slechte service

In 2018 een filterset compleet vervangen voor 1.500 euro. Eind mei 2021 contact opgenomen dat hij het niet meer goed doet. Ik werd zeer slecht behandeld door de service monteur er werd gezegd dat ik het zelf gedaan zou hebben en daar moest ik het mee doen.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 2

Beste Ton, Jammer dat u het zo ervaren heeft. U vroeg ons hoe het kon dat deze zo snel kapot is/was. Daarop hebben we u aangeven dat het meestal door het gebruik komt. Maar dat we de klep altijd naar de leverancier wilde sturen om deze te beoordelen. Ondanks dat deze 3 jaar is. Dan is het voor iedereen ook duidelijk. We hebben u toen gevraagd om een foto te sturen van de klep. Deze hebben we helaas nooit mogen ontvangen. Indien het nog nodig is willen we dit nog steeds doen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Roosen Zwembaden

Alle beloftes worden waargemaakt

Zeer betrouwbare, vakkundige en beleefde mensen, echt top!! Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Klantvriendelijkheid staat voorop

Goede, fijne en eerlijke vaklui die weten waarover ze het hebben. Komen afspraken na. Ik zou voor service, onderhoud en aanschaf niet verder zoeken. Ik heb verschillende keren met dit bedrijf te maken gehad en er een heel positief gevoel aan over gehouden.

Fantastisch bedrijf

Poelman met zijn zonen Rick en Martijn hebben verstand van zaken maar nog belangrijker; weten ook wat service betekent, ook na 3 jaar. Van harte aanbevolen!!!

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.