Goed en bekwaam personeel. Staan altijd voor je klaar.

We hebben samen iets mooi bedacht en gemaakt.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 7

Perfecte deskundige service en meedenkend met de klant

Erg prettige samenwerking en dienstverlenende opstelling met deskundige professionals

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Professioneel, adviesgericht, klantvriendelijk.

Professioneel, adviesgericht, klantvriendelijk.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

Snelle en deskundige bouw

De daadwerkelijke bouw van het zwembad wordt snel en efficiënt uitgevoerd door deskundig en vakbekwaam personeel.

• Ervaring met: Zwembad

Zeer ervaren, prachtig product en kwaliteit en klantgericht!

Vissers is aanbevelenswaardig. Hele proces prettig en bovenal zeer ervaren en afspraak = afspraak.

• Ervaring met: Zwembad

Zeer tevreden, top resultaat.

Het totale proces van eerste contact tot oplevering is zeer positief ervaren. De planning en communicatie was heel professioneel en strak met een goede uitleg. Bij de uitvoering klopte dit ook allemaal. Het team was vriendelijk, meedenkend maar bovenal vakkundig, ook daardoor is het resultaat voor ons een mooi Starline zwembad afgewerkt met een prachtige rand tegel, een plaatje ! Dank, Vissers Zwembaden.

Erg tevreden

Van moment van offerte tot aan de oplevering van het zwembad is alles heel prettig en goed verlopen. Goede communicatie, vriendelijk en kundige mannen, altijd in voor koffie :-). Duidelijke planning, snelle planning en alles volgens planning. Kan niets anders dan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen voor een zwembad!!

• Ervaring met: Zwembad

Super betrouwbaar. Snel en mooi!

Hele fijn ploeg mensen, die in korte tijd iets prachtigs kunnen bouwen! Heel blij met het eindresultaat.

• Ervaring met: N.v.t.
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? N.v.t.

Meedenkende professionals.

Het renoveren van een 40 jaar oud en versleten buitenbad is door Bouwman perfect gerealiseerd.

• Ervaring met: Zwembad

Eigenaar en medewerkers denken goed en praktisch mee, goed overleg over problemen mogelijk, jullie blijven positief om tot een oplossing te komen als er tegenslagen zijn.
  • Service & Garantie
  • In welke mate zou u een Starline product aanraden aan vrienden/familie/collega’s?*
  • Waar kent u %bedrijfsnaam% van: via Internet

TOP!! Sinds deze zomer zijn wij klant geworden bij Waterstijl. Ons zwembad is door een ander bedrijf aangelegd. Daar wij niet tevreden waren, zijn we op zoek gegaan naar een ander bedrijf voor onderhoud en zo bij Waterstijl terecht gekomen. Het eerste contact met de telefoniste voelde direct als een warm bad. De monteur op locatie was zeer vriendelijk en heeft vakkundig werk geleverd.
  • Waar kent u %bedrijfsnaam% van: via een vriend, kennis of relatie

Een fijn bedrijf, kundig en adequaat. Altijd vriendelijk aan de telefoon
  • Waar kent u %bedrijfsnaam% van: via een vriend, kennis of relatie

Vanaf het begin een goed advies gegeven in zwembad en bijhorende installaties. Fijne en nette monteurs die een alles strak hebben gemonteerd. wij zijn heel blij met het resultaat en dat we gekozen hebben voor Waterstijl. dank.
  • Afspraak nakomen
  • Service & Garantie N.v.t.
  • Afgenomen dienst: Projectaanleg

2 sterren: slechter dan verwacht

Was vroeger een goed bedrijf. Nu niet meer. 18 jaar zakelijke relatie mee gehad. Voor 3e keer in 5 jaar een waterballet door fouten bij winterklaar maken. Herken zeer de opmerkingen over het niet serieus nemen van opbouwende kritiek. Jammer.
  • Assortiment N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Waar kent u %bedrijfsnaam% van: via een dealer

Service en onderhoud is super ,altijd vriendelijk en word geluisterd wat wij willen , 1 word super
  • Waar kent u %bedrijfsnaam% van: via Internet

Er zijn wat opstartproblemen om de instellingen juist te krijgen, maar ik ga er vanuit dat dat een keer goed komt. Positiefste is dat jullie altijd bereikbaar zijn, ook in de avonden en in het weekend en dat is echt een top-service.
  • Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s?
  • Ervaring met: Zwembad

supersnel en adequate service, staan direct klaar met het juiste advies. zeer deskundig en dienstverlenend

Pieter is fantastisch!
  • Ervaring met: Zwembad

Werken netjes, accuraat, reageren snel, zijn goed te bereiken kortom erg tevreden!
  • Ervaring met: Zwembad

Heel fijne samenwerking! Er waren wat hindernissen te overwinnen, en dat is prima gelukt. Wij zijn blij met ons prachtige zwembad.

• Ervaring met: Zwembad

Algemeen oordeel is goed. Puntje van aandacht is advies rondom zoutbaden. Diepgang is onvoldoende waardoor ik moeite heb zwembad op orde te krijgen. Ervaring met zoutbaden lijkt ook bij Roosen nog gering.
  • Ervaring met: Zwembad

Goed advies en snel geregeld, prima aan de afspraken gehouden. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ook bijzonder de persoonlijke nazorg van de heer Roosen die langs kwam of alles na wens was gegaan.

• Afgenomen dienst: Projectaanleg

• Levertijd N.v.t.

Filter op locatie

Filter op Taal

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.