Zeer tevreden .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd snel en goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel afspraak kunnen maken en adequaat afgehandeld

Zoals altijd snel, netjes en professioneel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service en erg klantvriendelijk en klantgericht.

Auto APK keuring en normaal zit daar geen vervangende auto bij in. Was mijn 1e keer voor APK dus dat wist ik niet maar zonder moeite kreeg ik een vervangende auto mee. Super service!!

ik ben tevreden

ik ben tevreden over werk en de service mbt leen auto maar vond de totaal prijs wat aan hoge kant

Goeie service

Altijd behulpzaam vriendelijk zoeken naar oplossingen. Dat is nauw net wat ik zocht

Een prima bedrijf

Ik ben al jaren klant en dat zou ik niet zijn als Boerhof geen kwaliteit zou leveren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Camper APK gekeurd, een kleine beurt en nieuwe banden, prima verlopen

Mijn ervaring met firma Bolhuis is goed, onze camper is hier al 6 jaar in onderhoud.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon zo doorgaan met de service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en kwaliteit zoals we gewend zijn van Smidts autobedrijven

Zoals boven beschreven

Efficiënt

Alles te wens

Alles zeer goed gedaan

Het contact is zeer plezier en duidelijk verlopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blij met Ford, maar communicatie moet beter

Het valt me te vaak op dat er automatisch handelingen worden uitgevoerd of afspraken worden gepland zonder duidelijke communicatie. Wanneer een klant via de website een onderhoudsbeurt boekt, dienen eventuele afwijkingen hiervan vooraf aan de klant te worden gecommuniceerd, nog voordat de auto wordt gebracht. Tweemaal heb ik een afspraak gemaakt voor een kleine beurt, maar werd er een grote beurt uitgevoerd zonder voorafgaande kennisgeving. Indien jullie van mening zijn dat een andere vorm van onderhoud nodig is, dient dit vooraf aan de klant te worden gecommuniceerd, niet pas op locatie.

Prima geholpen.

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden. Auto klaar op afgesproken tijdstip.

Helder

Helder en transparant. De Focus is 2 jaar geleden door ons gekocht als gebruikte auto bij een Peugeot dealer. Omdat er geen historie bekend was, kon niet direct worden bepaald of een grote of kleine beurt zou moeten zijn. Men heeft eerlijk alles doorlopen en gecontroleerd. Netjes gevraagd wat wel en niet gedaan moest worden en een issue opgelost zonder allerlei dure vervangingen. Al met al een goed gevoel. De Focus rijdt wel helemaal goed!

Zeer tevreden.

Betrouwbaar ,duidelijke afspraken.

perfecte service

Afspraken worden goed nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede afhandeling van het probleem

Op het moment dat ik de afspraak heb gemaakt heb ik genoemd dat het probleem mogelijk de veer/ vering was. Ook bij het afleveren van de auto, om 09:00 uur, heb ik dat nog een keer genoemd. Ik heb namelijk eerder hetzelfde probleem gehad, maar dan rechtsvoor. Om 15:00 uur heb ik gebeld omdat ik nog niets had gehoord. Toen werd verteld dat de monteur bezig was met het hitteschild. Toen heb ik gezegd: "Dat is i.i.g. goedkoper dan een veer." Om 16:00 ben ik opnieuw gebeld, ik stond in de Albert Heijn, daarom nam ik niet op. Ik deed de aanname dat de auto klaar was. Dus ik ben doorgefietst naar de garage. Toen bleek dat de auto nog niet klaar was maar dat men wilde overleggen of ik akkoord zou gaan met het vervangen van de veer. Ja, dat had ik al drie keer gezegd dat ik er vanuit ging dat het om de vering ging. . . . In goed overleg zou ik de auto op vrijdag ophalen. Donderdagochtend was het al klaar en kon ik de auto ophalen, sneller opgelost dan ik had verwacht.

Altijd top service

Helaas moet ik wegens verder weg wonen toch naar een andere garage, maar dan nog ben ik altijd erg tevreden geweest bij jullie

Prettig geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goede en duidelijke communicatie

Wij hebben al jarenlang onze auto's in onderhoud bij deze garage. Bij problemen met de auto altijd goed overleg over de kosten van de reparaties. Een heel betrouwbaar adres dus voor ons. Tegenwoordig zelfs met een videoanalyse van de werkzaamheden die ze uitgevoerd hebben. Een extra gewaardeerde service.

Overtreft mijn verwachtingen

Acuut probleem met de motor, kon gelijk terecht bij vestiging in Groningen. Gedurende de week contact gehad over reparaties en eventuele kosten. Oplossingsgericht en zeer correct in de communicatie.

Geweldig bedrijf

Goed bereikbaar en denken mee in oplossingen.

De ervaring was goed

Het was erg fijn dat ik gebruik kon maken van een elektrische fiets. Beter voor het milieu en de drukte rondom aanpassing ring zuid

Goede service.

Goed en vriendelijk geholpen bij zowel het plannen, auto brengen en halen voor onderhoudsbeurt. Keurige leenauto meekregen.