Een goede afspraak en een goede service

Wat er moest gebeuren is gedaan plus de terug roep actie

Altijd goed

De werkplaats in Delfzijl zijn ze altijd zeer perfect ,aardig en zeer zeker duidelijk over wat er moet gebeuren en de eventuele kosten die het met zich mee brengt. Wij mogen zeer graag naar deze garage toe gaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbare en vriendelijke bejegening.

Voor de vervanging van drie banden een prijsafspraak gemaakt. Prima concurrerend met groot inkopende ketens. Binnen twee weken plek voor vervanging. Uitermate tevreden dus!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Update is niet goed gegaan

We hebben weer een nieuwe afspraak moeten maken omdat de update niet goed is gegaan. Ons scherm hangt nog steeds en springt steeds terug naar vorige instellingen. Het is voor ons met een drukke baan en eigen bedrijf heel lastig om opnieuw de auto te moeten heenbrengen en de afspraak kan ook pas laat (over een maand) plaatsvinden. we zijn niet blij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Het was voor het eerst dat ik van de inspectie een filmpje te zien kreeg waar de goede zaken zichbaar waren maar ook een vooraankondiging van bv versleten remblokken. Zeer goed.

Alles goed geregeld.

Vriendelijk ontvangst. Goede service

Goede afspraken

De werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals afgesproken.

Niet helemaal tevreden.

De resonantie van het hitteschild is er nog steeds. Het is wel minder geworden, maar vooral bij optrekken is het geluid er nog steeds. Ik kijk het even aan, mocht het verergeren dan meld ik mij wel. Deze review heeft alleen betrekking op de laatste ervaring. Voor alle voorgaande bezoeken geldt dat ik supertevreden was

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals iedere keer weer geweldig!

Altijd prettig om bij Boerhof in Groningen binnen te komen. Vriendelijke medewerkers die kennis van zaken hebben en je altijd correct benaderen en behandelen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf met directe benaderimg.

vriendelijk en deskundig

Iedereen is vriendelijk en groet je, correcte behandeling, informeren vooraf bij extra kosten, goede uitleg, komen afspraken na.

Prima services

Werkzaamheden worden vlot en deskundig uitgevoerd.

eerlijk en goed

Duidelijke uitleg, terugkoppeling van reparaties en heel vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van afspraak tot eindrekening tevreden.

Ik ben tevreden over de wijze waarop ik te woord ben gestaan en de uitleg over de te verrichten werkzaamheden. Ik kan nog geen definitief oordelen geven over de uitgevoerde werkzaamheden omdat ik nog geen lang traject met de camper heb gereden.

prima service

auto gehaald en weer thuisgebracht. gebeld over dure reparatie

Kan ik niet in 1 zin verwoorden

De communicatie van de receptie over de wijziging van de interval inzake de distributie vervangen vond slecht

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk behulpzaam en geweldige service

Goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Boerhof doet precies wat afgesproken is. Prettige omgang met de klanten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundigheid niet meer wat het geweest is

Wij hebben al meer dan 12 jaar onze 2 auto’s in onderhoud bij jullie. Was altijd perfect. De laatste 2 jaren is er altijd wel iets waar we weer voor terug moeten komen. Eerst 4 nieuwe banden laten monteren, bleek later dat de ventielen niet waren vervangen en 1 ervan er los in zat waardoor band leeg. (Levensgevaarlijke situatie) Nu remonderhoud laten uitvoeren en weer terugkomen omdat de rem aan slijt. Al met al niet meer wat het geweest is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jarenlang een betrouwbaar en deskundig bedrijf

Sinds wij Ford rijden is dit het bedrijf waar we met een gerust hart onze auto voor onderhoud naar toe brengen. Geen reden om hiervan af te stappen.(of we moeten een ander merk gaan rijden) Leuk feitje, jullie video over de auto, van binnen naar buiten van achter naar voren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij pech ben ik gesleept door anwb naar de dealer in Hoogezand Sappemeer. Deze hebben na een dag de probleem opgelost waardoor ik de bis de volgende al kon ophalen! Ben zeer tevreden!

zeer goede contacten

klant vriendelijk, en korte lijnen voor een afspraak. denken in oplossingen voor onze wagenpark.

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.