klantvriendelijk en onomwonden

Relevante vragen over wat er met de auto aan de hand is; wat moet en wat komt er op termijn. Op deze manier bepaal je zelf wat je gedaan wilt hebben. Verder worden er kosten noch moeite gespaard om zoekgeraakte wielen op te sporen: en dus weer gevonden! Dat is klantgerichtheid!

Top service

Goed service en goed galles geregeld en klant vriendelijk

Goed!

Goede service en prettig geholpen.

Vriendelijke en goede service

Vriendelijke en goede service

Heel goed

Prima geholpen

top aaa++++

een top bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren vaste klant en nog altijd naar tevredenheid

Prima Service

Geen klachten, prima service en vriendelijk personeel.

Onderhoud prima

Ik geef 5 sterren, want ik weet dat jullie anders moeten bellen voor info. Het onderhoud/APK op zich, dikke prima, dus 5 sterren. Maar, ik had een maand voor het onderhoud al een afspraak gemaakt. Ik zou de auto op zaterdag al brengen, zodat deze maandag gelijk om 8u aan de beurt was. Ik had de auto nl s'avonds weer nodig en dit was geen probleem (heb het vaker zo met u afgesproken en is altijd goed gegaan). Dit afgesproken, de auto op zaterdag dus al gebracht. Maandagmiddag werd ik om 15u gebeld dat mijn auto diezelfde dag niet meer aan de beurt kwam, omdat alle mensen die aangegeven hadden te wachten en/of spontaan kwamen (en wilden wachten) voor gingen. Overmacht wegens ziekte... Overmacht is te begrijpen, maar waarom afspreken mijn auto zo vroeg te brengen, zodat hij om 8u gelijk voor onderhoud kon, als dat dus blijkbaar niet gebeurt. Ook een beetje gek dat alle mensen die er op staan te wachten, dus blijkbaar voor gaan (ondanks de afspraak). Ik had zelf niet de mogelijkheid om de auto op dinsdag of woensdag te halen, dus heb mijn ouders geregeld om de auto te halen, vandaar dat ik dit nu nog even vermeld. Groeten Cynthia Hut

• Service N.v.t.

teleurgesteld / gefrustreerd

Hierover heb ik een bericht via de site naar Ford Boerhof gestuurd waarin ik aangeef waarom ik deze lage score geef. Vorige week heb ik hierover al contact gehad met een medewerker. Na een reparatie aan de auto, waarvoor de voorbumper verwijderd moest worden werken de parkeersensoren niet meer. Moet nu weer, net als al eerder gebeurd is, weer terug naar Boerhof om dit te laten herstellen. In de online afspraak aangegeven dat ik het vervangen onderdeel mee wilde hebben. is niet gebeurd. een strip vastzetten koste bijna €45,-. Deuk in het vertrouwen. Ik vraag me echt af of ik onze auto hier nog weer voor onderhoud of reparatie naar toe breng.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is. We hebben inderdaad vorige week ook besproken dat wij uw auto ophalen, zodat u hier niet te veel hinder van hebt. Mijn collega neemt contact met u op wanneer we dit inplannen. We hopen de deuk in het vertrouwen dan ook weer een beetje te herstellen.

goede ervaring

goede ervaring alleen geen film gekregen

Uitstekend.

Wederom weer prima geholpen! Probleem is snel opgepakt zodat wij weer op tijd over onze auto konden beschikken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik word altijd prettig geholpen bij Smidts Tolbert.

Meteen een offerte mee voor de reparatie en geen verrassingen achteraf. Had wel zelf moeten bellen of de onderdelen binnen waren, ze waren vergeten om me te bellen. Kan gebeuren :)

Alles prima

Afspraak is afspraak. nadeel is de lange wachttijd voordat er een plekje is

Geen klachten.

Zie boven Als minpuntje soms telefonisch moeilijk bereikbaar,.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Intern heb ik doorgegeven om te zien of we onze telefonische bereikbaarheid kunnen verbeteren.

vriendelijk en snel

het halen en brengen van de auto gaat snel. Er stond ook een vervangende auto klaar, zoals afgesproken (wel jammer dat de tank bijna leeg was)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed contact en uitstekende service

Omdat er wat mankementen waren en een exorbitant dure koplamp moest worden vervangen, nam men contact met mij op, probeerde een andere lamp, belde met sloopbedrijven en toen dat niet lukte, kwam men mij met korting tegemoet. Bravo!

snel en toch accuraat

Het is natuurlijk geen wedstrijd maar de banden wissel en een marterverjager keurig in bouwen binnen een uurtje…... Chapeau!

Professioneel en klantgericht

Van het maken tot een afspraak tot het ophalen van de auto goed en vriendelijk geholpen. Een minpunt: De leenauto aftanken tot een bepaald streepje vind ik een irritatiepunt. Laat de auto’s afgetankt inleveren ipv de klant in bochten laten wringen om tijdens het tanken naar een streepje te gaan kijken...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles goed en snel in goed overleg verzorgd

Op tijd de planning gekregen via internet en in kunnen schrijven op gunstig moment. Auto heeft grote beurt gekregen en wisselingbanden volgens goede afspraken!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correcte afhandeling en goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijke correct service. Goede uitvoering en opvolging

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima garage waar de service hoog in het vaandel staat.

Prima service en zeer vriendelijk personeel. Ik voel mij elke keer weer welkom als ik bij Boerhof Sappemeer binnen kom. PS de koffie staat altijd klaar ook als je niks te melden hebt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zo als het hoort, gewoon goed

Gewoon, auto brengen, leenauto mee, filmpje krijgen met eventuele mankementen, gebeld worden dat de auto weer klaar is en ophalen. Moeilijker hoeft het niet te zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons!

Weer perfect geholpen

Had kapotte zijspiegel, direct besteld en binnen 24 uur erop. Alleen duurder dan verwacht.

Filter op locatie