Conform afspraak

Keurig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en betrouwbaar en klantvriendelijk

Goede voorlichting van het uit te voeren onderhoud met de daaraan verbonden kosten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor het delen van uw ervaring en de 5-sterren beoordeling!

Tijdens het drinken van een kopje koffie werd de accu vervangen!

Een uurtje na telefonisch contact kon ik komen om de slechte accu van mijn Ford Focus te laten vervangen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw hoge beoordeling! Graag tot een volgende keer.

Keurig geregeld.

Top en vlot

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het wordt alles in goed overleg gedaan. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zonder afspraak werd mijn auto voorzien van een nieuwe accu.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Als ik niet zo lang had moeten wachten was het perfect geweest !

Vriendelijk en deskundig personeel. reƫle prijs. Voor een kleine beurt moest is wel wat lang wachten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en communicatie.

DE COMMUNICATIE NAAR DE KLANT IS UITSTEKEND. FILMPJE VOORAF EN DE COMMUNICATIE NADIEN ZIJN ERG KLANTVRIENDELJK EN GEVEN DE KLANT EEN TEVREDEN VERYROUWD GEVOEL.

Klasse

Gemoedelijk en vertrouwd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke film van de apk keuring.

Apk keuring + beurt. Goede duidelijke film van apk keuring. Helaas afkeur op banden. Niet voorzien, daar werd een snelle oplossing voor gevonden. Prima service en kwaliteit.

Prima ervaring

Goede uitleg wat het probleem was, probleem zeer snel verholpen. Zeer deskundig team.

Negatief

Na veel gezocht te hebben vond ik de voor mij geschikte bestelwagen bij dit bedrijf in Roden. De wagen staat op internet bij het bedrijf en op Marktplaats aangeboden zelfs vandaag nog 11/6/2020. Toen ik mijn auto op de parkeerplaats van het bedrijf parkeerde zag ik de wagen staan en ben er naar toe gewandeld. Nadat ik ongeveer 10 seconden bij de wagen stond werd ik aangesproken door een man met de vraag wat ik daar deed, na uitleg dat ik interesse in d wagen had werd mij op nogal botte toon verteld dat de wagen gisteren al verkocht was. Omdat ik dat vreemd vond gezien de wagen gewoon aangeboden wordt op internet werd mij verteld dat de auto hier nog niet van verwijderd was. Het was een voor mij zeer onprettige kennismaking met dit bedrijf. Het had ook op een heel andere toon gekund. Ze zien mij hier nooit weer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met verbazing hebben we uw ervaring gelezen en we zouden ontzettend graag met u in contact willen komen. We willen graag weten wat er precies is gebeurt. Zou u ons willen bellen op 050- 5016855 en vragen naar dhr van der Meer? Alvast hartelijk dank.

zeer tevreden

alles naar tevredenheid verlopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk, kundig, goede service, prima bedrijf.

Heb al meer dan 30 jaar uitstekende ervaringen met dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat leuk om te lezen dat u al meer dan 30 jaar een uitstekende ervaring met ons heeft. We zien u graag de volgende keer weer.

Tijdens mijn onderhoudsbeurt voor mijn auto ben ik ingelicht door een medewerker dat er iets extra`s moest gebeuren aan de auto. Dit vindt ik een goede service.

Prima grage,

's ochtends de auto afgegeven, vervangauto stond al klaar. rond het middaguur ontving ik een videoboodschap met uitleg over mijn auto. Attente service! Zoals afgesproken de auto eind van de dag weer opgehaald. Prijs netjes conform opgave vooraf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jarenlang zeer tevreden met deze garage/dealer.

Altijd topservice door zeer klantvriendelijk personeel. We komen hier al jaren en altijd zeer tevreden.

Helemaal goed

Auto in deze coronatijd volgens afspraak opgehaald en keurig schoon weer teruggebracht. Controle volgens afspraak uitgevoerd

Uitstekende service.

prima service

vervangt geen onderdelen als het niet nodig is

uitstekende/ transparante dienstverlening

Mijn auto is met de pickup service opgehaald. Mijn banden waren aan vervanging toe, duidelijk via een videoboodschap is mij laten zien wat er precies aan de hand is. Kort daarna ben ik gebeld om extra uitleg te geven. Heel tevreden met deze service en ook ideaal tijdens deze coronaperiode.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Adequate klantvriendelijk dienstverlening met kennis van zaken.

De informatie in de vorm van een filmpje waarin alle APK- en onderhoudspunten langsgelopen werd om zo de staat van de auto in beeld en woord weer te geven was top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en daadkrachtig. Er werd mij verteld bij de verkoop dat de auto werd gewassen. Dat is niet gebeurd.

prima service verleend

Heel attent geweest om mij te informeren over een lekkage in de koelvloeistof slang en het opsturen van een film hierover

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Zonder afspraak, prima geholpen