Niet helemaal tevreden.

De resonantie van het hitteschild is er nog steeds. Het is wel minder geworden, maar vooral bij optrekken is het geluid er nog steeds. Ik kijk het even aan, mocht het verergeren dan meld ik mij wel. Deze review heeft alleen betrekking op de laatste ervaring. Voor alle voorgaande bezoeken geldt dat ik supertevreden was

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals iedere keer weer geweldig!

Altijd prettig om bij Boerhof in Groningen binnen te komen. Vriendelijke medewerkers die kennis van zaken hebben en je altijd correct benaderen en behandelen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf met directe benaderimg.

vriendelijk en deskundig

Iedereen is vriendelijk en groet je, correcte behandeling, informeren vooraf bij extra kosten, goede uitleg, komen afspraken na.

Prima services

Werkzaamheden worden vlot en deskundig uitgevoerd.

eerlijk en goed

Duidelijke uitleg, terugkoppeling van reparaties en heel vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van afspraak tot eindrekening tevreden.

Ik ben tevreden over de wijze waarop ik te woord ben gestaan en de uitleg over de te verrichten werkzaamheden. Ik kan nog geen definitief oordelen geven over de uitgevoerde werkzaamheden omdat ik nog geen lang traject met de camper heb gereden.

prima service

auto gehaald en weer thuisgebracht. gebeld over dure reparatie

Kan ik niet in 1 zin verwoorden

De communicatie van de receptie over de wijziging van de interval inzake de distributie vervangen vond slecht

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk behulpzaam en geweldige service

Goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Boerhof doet precies wat afgesproken is. Prettige omgang met de klanten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundigheid niet meer wat het geweest is

Wij hebben al meer dan 12 jaar onze 2 auto’s in onderhoud bij jullie. Was altijd perfect. De laatste 2 jaren is er altijd wel iets waar we weer voor terug moeten komen. Eerst 4 nieuwe banden laten monteren, bleek later dat de ventielen niet waren vervangen en 1 ervan er los in zat waardoor band leeg. (Levensgevaarlijke situatie) Nu remonderhoud laten uitvoeren en weer terugkomen omdat de rem aan slijt. Al met al niet meer wat het geweest is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jarenlang een betrouwbaar en deskundig bedrijf

Sinds wij Ford rijden is dit het bedrijf waar we met een gerust hart onze auto voor onderhoud naar toe brengen. Geen reden om hiervan af te stappen.(of we moeten een ander merk gaan rijden) Leuk feitje, jullie video over de auto, van binnen naar buiten van achter naar voren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij pech ben ik gesleept door anwb naar de dealer in Hoogezand Sappemeer. Deze hebben na een dag de probleem opgelost waardoor ik de bis de volgende al kon ophalen! Ben zeer tevreden!

zeer goede contacten

klant vriendelijk, en korte lijnen voor een afspraak. denken in oplossingen voor onze wagenpark.

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden,ook over de service zoals een leenauto.

Prima geregeld

Gewoon prima service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het gaat in het algemeen heel goed bij Boerhof.

Goede en deskundige garage

Auto van mijn ouders gebracht ivm onderhoud en apk met daarnaast nog een kapotte buiten spiegel. Snel geregeld en de op gegeven prijs bleek uit eindelijk ook nog lager uit te vallen!

Prima geholpen

Probleem met de accu prima verholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goed ontvangen en snel klaar

exact volgens afspraak autoos weer gereed vriendelijke receptie

Zeer tevreden,vriendelijk

Niet netjes

Ik denk dat de (monteur)die hem een beurt heeft gegeven in de camper zijn brood heeft opgegeten, er lagen allemaal kruimels op de vloer, wij zijn woensdag vertrokken bij Veendam hoorden wij een enorme knal onder de camper, erlag niets op weg wij zijn gestopt konden niks vinden ,ik zou graag even de camper op de brug willen hebben om even te zien of er ook schade onder de camper is. Ik wacht op uw reactie. Vriendelijke groet Douwe Lap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat vervelend om te vernemen dat u geen tevreden ervaring heeft. Zojuist heb ik contact opgenomen met onze service afdeling en ik heb begrepen dat er al onderling contact is geweest. We hopen dat het snel is opgelost en dat uw ervaring met ons weer als prettig wordt ervaren.