Ik kwam niet uit de indeling en opzet van mijn onderzoek, Johan heeft hier uitstekend bij geholpen!

ScriptieMaster bracht me in contact met Johan Fontijn, hij heeft me uitstekend geholpen met de opzet van mijn marketingcommunicatie onderzoek. Hij heeft goed inzicht in wat de school van mij verwachtte en hoe ik dit kon verbeteren. Daarom ben in nu eindelijk afgestudeerd!

Fantastisch

Vanaf dag 1 een klik met Yara. Naast haar uitstekende onderzoeksvaardigheden heeft zij een natuurtalent in het geruststellen en inlevingsvermogen. Het schrijven van een scriptie brengt veel onzekerheid met zich mee voor de student. De onzekerheden worden weggenomen door de student te voorzien van structuur. De begeleider wist mij uit mijn onzekerheden te halen en mij terug in mijn kracht te plaatsen. Als student doe je al het werk, maar je hebt met de begeleider een klankbord, voorzitter, notulist en eindredacteur in huis. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Duidelijk en behulpzaam

De samenvatting voor de VGT van SlimAcademy is duidelijk en concreet. De belangrijkste informatie wordt in een overzichtelijke manier weergegeven en de oefenvragen laten je zien waar je nog wat bij moet schaven. Soms staan er nog een paar fouten bij de antwoorden voor de oefenvragen, wat verwarrend kan zijn.

Meer dan goed!

Vanuit het opleidingsinstituut waren er 2 begeleiders. De één heeft me ondersteund tijdens de onderzoeksperiode. Johan heeft me uitstekend begeleid tijdens het schrijven / afronden van de scriptie en het traject naar de mondelinge verdediging toe. Het aanbieden van goede tips, de juiste vragen stellen om je goed te laten nadenken over wat je daadwerkelijk op papier wilt zetten en zijn zienswijze op bepaalde zaken hebben voor een goed eindresultaat gezorgd. Als laatst wil ik Johan een dikke pluim geven voor zijn bereikbaarheid en het snelle schakelen bij vragen.

• Scriptiebegeleider

Handige samenvatting om erbij te hebben

Handig om snel de stof door te kunnen nemen en idee te hebben wat je moet leren.

Goed genoeg om tentamen ruim te halen

Door dit te lezen en echt te begrijpen, door ook zelf nog filmpjes kijken en extra lezen, meer dan 80% goed op mijn eerste tentamen. Dit in combinatie met mijn dyslexie zegt genoeg lijkt mij.

Hele positieve ervaring samenvatting vermindert mijn stress

Ik ervaar het erg positief, omdat ik door de samenvatting nog puntjes tegenkom die ik zelf niet wist en zo maak ik me minder druk om het tentamen.

Succesful!

I am very satisfied with the service I was provided with. Everything went very smooth since day one. Johan was very friendly and professional . I have to thank him for guiding me through this process. Very happy with the results. I can say I finally graduated! Money well spent!

Echt helemaal top

Alles is duidelijk, informatie klopt en het bespaart je heel veel tijd met leren

Super handig!

Ze werken met goede begeleiders! Ook hebben ze een heel overzichtelijk systeem waarin je precies kunt zien hoeveel uren je nog hebt wat erg handig is. Ook zijn er feedback momenten over je begeleider, ook dit is wel erg fijn

Uitstekend geholpen

Ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over ScriptieMaster en met name mijn begeleider Johan Fontijn. Johan heeft goede begeleiding en zekerheid gegeven die ik miste vanuit mijn opleiding. Als ik hulp nodig had stond Johan altijd voor mij klaar en gaf hij altijd zeer goede feedback, waarna ik weer wist hoe ik verder moest met mijn onderzoek. Zijn expertise heeft mijn onderzoek een succes laten worden. Ik zou iedereen die tegen problemen aanloopt tijdens het scriptie proces ScriptieMaster volmondig aanraden.

Slecht!

De begeleider heeft de begeleiding afgerafeld. Ik ben meer dan €900,- lichter! Master Scriptie heeft tijdens de intake verteld, dat wanneer niet de juiste hulp is geboden er naar oplossingen gekeken zou worden. Dit is niks van waar. Er is geen oplossing geboden. De docent zat volgepland en heeft even in 15 uur bijna €1000 verrekend. Dit bedrijf is af te raden.

Veel bijgeleerd

Goede begeleiding gekregen van Isabel. Ik heb veel meer bijgeleerd met haar dan met begeleiding vanuit school. Ik ben blij dat ik na lang twijfelen deze stap gezet heb. Ik kreeg altijd snel antwoord en concrete feedback. Ze stuurde zelf ook artikels door die mijn scriptie zouden kunnen helpen waardoor mijn scriptie een goede vorm kreeg en conreet werd. In het begin zag ik hier tegenop, maar door de samenwerking en goede, concrete feedback kreeg ik meer en meer motivatie om aan mijn scriptie te werken. Ze houden echt rekening met je mening en behoeftes en gaan daarvaan uit verder.

Fantastisch

Ik ben heel fijn geholpen door Jacky en Jan, zonder deze scriptiebegeleiders was ik vastgelopen op mijn scriptie technische bedrijfskunde. De dame en heer zijn zeer meedenkend en reageren binnen enkele ogenblikken en hebben mij echt geholpen. Ook scriptiemaster zelf heeft tijdens de wissel van de studiebegeleiders mijn uren zeer netjes gecompenseerd en hebben mij erg prettig geholpen. Mijn diploma is behaald en zal daar beide studiebegeleiders eeuwig dankbaar voor zijn. Echt top

Uitstekend geholpen

Ik werd super goed geholpen in een korte tijd. Goede feedback en tips voor mijn scriptie gekregen, begeleider helpt en denkt met je mee. Hierdoor heb ik mijn scriptie met een voldoende kunnen afronden. Ben super blij en ik zou het zeker aanraden aan studenten die hulp nodig hebben met hun scriptie.

• Scriptiebegeleider

Het hele proces met ScriptieMaster is me goed bevallen, kortom: een aanrader

Na een korte intake met Matchmaker Maaike werd ik gekoppeld aan mijn begeleidster Isabel. Ik vond de samenwerking met Isabel erg prettig. De feedback was altijd to the point. Ze denkt mee, geeft praktische tips en voorbeelden. Ik heb Isabel ervaren als zeer kundig en nauwkeurig. Daarbij was het contact makkelijk en snel.

• Scriptiebegeleider

Voor structuur en trucjes erg nuttig, voor inhoudelijke diepgang en sparring beperkt. .

De begeleiding bij scriptiemaster heb ik als positief ervaren. Ik heb veel goede feedback gekregen van mijn begeleidster en heb vooral in tekstuele overzichtelijkheid erg veel van de feedback kunnen gebruiken. Denk hierbij ook aan volgorde van alinea's en dergelijke. Hier had ik redelijk moeite mee en hierbij heeft de begeleiding zeker geholpen. Inhoudelijk vond ik de begeleiding niet enorm sterk. Hiermee bedoel ik dat ik niet echt inhoudelijk op het onderwerp van mijn scriptie kon sparren met mijn begeleidster en ik het gevoel had dat zij mij hier niet heel veel bij kon brengen. Desondanks heeft ze me goed geholpen met het structureren van de scriptie, wat mij hielp om verder inhoudelijk ermee te gaan. Dus indirect is dat toch weer positief.

• Scriptiebegeleider

Perfecte match met uitstekende hulp

Ik ben zeer tevreden en succesvol door mijn scriptie gekomen en dit met een uitstekend cijfer kunnen afronden door de hulp die mij is geboden door de begeleider die paste bij mijn opleiding en opdracht.

• Scriptiebegeleider

Goede en waardevolle afstudeerbegeleiding!

Ik heb de afstudeerbegeleiding als goed en waardevol ervaren. Joop heeft mij goede feedback gegeven en heeft mij geholpen om een volwaardig eindproduct op te leveren. Tevens vond ik hem heel erg kundig en ervaren. Al met al, ik zou ScriptieMaster iedere student aanbevelen!

Scriptie gehaald!

Een fijne ervaring gehad met ScriptieMaster. ScriptieMaster helpt ontzettend snel waardoor je de voortgang bij het schrijven van je scriptie kunt verzekeren. ScriptieMaster heeft mij geholpen mijn scriptie in korte tijd met succes af te ronden en met succes te kunnen verdedigen.

• Scriptiebegeleider

Refunded and stop replying to calls

Do not use this service. It appears legitimate and truly is until something goes wrong. My assigned tutor behaved unprofessionally. Scriptiemaster offered a refund. They have not sent the refund so far in over 2 weeks. I have been calling every day for the past 2 weeks because I failed my thesis and I would like further help but they refuse to call me back. 2 weeks now they tell me they will call me back but no one does. They are unprofessional and they can just choose to ignore you even after you paid.

• Scriptiebegeleider

Zeer goede begeleiding, goed geholpen en uiteindelijk gehaald!

Afgelopen half jaar heb ik gebruik gemaakt van scriptiemaster. Na de intake werd er een scriptiecoach aan mij gekoppeld en al na ons eerste gesprek merkte ik de juiste klik. Enorm goed geholpen door Jacky! Je merkt aan alles dat ze een mensenmens is en je graag verder wil helpen. Daarbij bezit ze veel inhoudelijke kennis! Ze voorziet je van toepasbare (inhoudelijke) feedback en legt ook heel duidelijk de stappen uit die al gezet zijn en die er nog gemaakt moeten worden. Ook de reactiesnelheid met feedback geven is erg snel! Mocht je vastzitten met je scriptie of andere opdracht tijdens je studie dan raad in scriptiemaster ten zeerste aan!

rechten

rechten

Voor het goed afronden van mijn scriptie heb ik van 5 uur gebruik gemaakt bij Scriptie Master. Ik ben goed door Isabel geholpen door middel van concrete feedback en tips. Hierdoor heb ik mijn scriptie op tijd met een goed cijfer kunnen afronden. Als ik mijn stukken op stuurde voor feedback, kreeg ik hier snel reactie op en kon de feedback vlot worden besproken via Teams. Er werd gehandeld naar waar mijn behoefte lag. De concrete feedback en suggesties/tips hebben er voor gezorgd dat mijn scriptie een goed geheel vormde. Ondanks dat het Isabel haar eerste hbo-scriptie was die ze begeleidde, sloot ze goed aan. ​Het enige nadeel is het uurtarief, wat in mijn ogen redelijk hoog ligt voor studenten

Super handig overzicht!

Handig overzicht wat goed overeenkomt met de gegeven stof.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.