Ik ben ontzettend tevreden over de ondersteuning die ik heb ontvangen van Scriptiemaster.

Vanaf het begin is de communicatie helder en efficiënt. Mijn begeleider Amanda begreep mijn specifieke behoeften en gaf waardevol advies over de structuur, inhoud en stijl van mijn scriptie. De feedback helpt mij om mijn schrijfvaardigheden aanzienlijk te verbeteren. Al met al ben ik dankbaar voor de professionele begeleiding van Scriptiemaster. Ik beveel hun diensten ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar deskundige hulp bij het schrijven van een scriptie.

Top begeleiding

Mede door de begeleiding van scriptiemaster heb ik op een plezierige manier aan mijn scriptie gewerkt. Echt een aanrader!

Korte lijntjes en vriendelijk

• Scriptiebegeleider

Snelle service met een kritische blik

Fijn dat er iemand mee kijkt en feedback geeft met een eerlijke blik

• Scriptiebegeleider

Ik had voor mijn eerste scriptie een No Go gekregen, wat bij ons betekende dat het advies was om te stoppen met dit afstudeerproject. Ik ben tegen het advies in doorgegaan en had echt alle hulp nodig. Vandaar dat ik Scriptie Master had benaderd. Gelukkig werkte ze snel en hebben de begeleiders vaak ook geen 9 tot 5 mentaliteit en zijn ze vaak bereikbaar. Ik werd snel gekoppeld aan Amanda. Zij heeft mij echt volledig ondersteund en begeleid. Zonder haar had ik het niet gehaald. Ik ben haar en Scriptie Master echt heel dankbaar!

• Scriptiebegeleider

ScriptieMaster doet wat ze belooft, super scriptiebegeleiding.

Lang heb ik getwijfeld om ScriptieMaster in te schakelen voor begeleiding van mijn kwaliteitsonderzoek. Allemaal doemscenario's in mijn gedachten. Doe ik er wel goed aan? Iedereen kan wel zeggen dat ze scriptiebegeleiding bieden? Hoe betrouwbaar zijn ze? Is het niet gek dat ik hulp nodig heb? Dat ik toe moet geven dat ik moeite heb om überhaupt een scriptie te maken. Mijn aanmelding liep niet geheel vlekkeloos, want tot 2x toe werd ik niet teruggebeld door een medewerker op het afgesproken tijdstip Maar, na gemaakte excuses en het goed doorspreken wat de hulpvraag is, ben ik gekoppeld aan scriptiebegeleider Amanda. Zij is "to the point", luistert goed, stelt je gerust, anticipeert snel en geeft je alle tips en top begeleiding bij het maken van je scriptie. Ze heeft mij fantastisch geholpen met het maken van de probleemstelling, vraagstelling, subvragen, doelstelling en het maken van een goed raamwerk. Stapje voor stapje begeleidt ze mij verder met het literatuuronderzoek, praktijkonderzoek en alles wat nog komt kijken, om mijn scriptie tot een goed einde te brengen. Alle mijn twijfels zijn weg. Terugkijkend had ik eerder ScriptieMaster in moeten schakelen. Dat had me een hoop tijd en demotivatie bespaard.

• Scriptiebegeleider

Zeer goede begeleiding van het begin tot het einde.

Ik ben begeleid door Amanda. Vanaf het begin waren de contacten goed. Mijn scriptie heb ik echt wel zelf moeten maken, maar kreeg enorme goede feedback waardoor ik telkens weer een stukje verder kwam. De contacten liepen telefonisch of via skype. Altijd op tijd en wanneer dit onverwachts niet kon plaatsvinden in overleg op een ander moment. Afspraken werden altijd via de mail bevestigd met daarin ook vermeld wat er dan in de tussentijd van mijn verwacht werd. Wanneer ik ooit weer een scriptie moet maken dan vraag ik zeker weer naar Amanda.

• Scriptiebegeleider

Flexibel en uitstekend voor al mijn behoeften rondom het afstuderen!

De samenwerking met mijn scriptiebegeleider Amanda is niets minder dan uitstekend! Er is veel flexibiliteit voor het plannen van meetings wat erg fijn is voor plotselinge vragen of als je er even niet uitkomt. Van het maken van een planning tot het inhoudelijk kloppend krijgen van de scriptie, ik word geholpen met al mijn hulpvragen. Absoluut een aanrader als de laatste loodjes van je studie net iets te zwaar wegen!

• Scriptiebegeleider

Amanda maakt het mogelijk om te genieten van mijn afstudeerperiode.

Amanda voorziet mij van waardevolle feedback waardoor ik mijn scriptie met plezier kan schrijven. Haar hulp zorgt ervoor dat ik meer rust ervaar en ontspannen werk. Ik weet namelijk dat ik Amanda kan benaderen op momenten dat ik vastloop. Zij helpt me weer op weg en dat is fijn. Ik heb al veel inzichten op gedaan en nieuwe dingen geleerd. De hulp van Amanda helpt mij ook in mijn persoonlijk groei wanneer ik positieve feedback ontvang op mijn scriptie. Dit geeft vertrouwen.

• Scriptiebegeleider

Snel en perfectionistisch werk. Kan heel goed meedenken.

Ze kon heel erg goed meedenken met het niet alleen schrijven met een scriptie, maar ook meedenken met het formuleren van een goede hoofdvraag, deelvraag en theoretisch kader. Ik zat goed vast met het bedenken van een goede hoofdvraag en de rest van het onderzoek, maar door de expertise van de begeleider was het niet alleen opgelost, maar ook nog snel!

Een echte aanrader!

Het systeem van scriptiemaster is erg duidelijk. Ze zijn goed en snel bereikbaar en je kunt met veel vragen bij hun terecht. Ze vragen wat je wensen zijn en doen hun best om aan de verwachtingen te voldoen door je te koppelen aan de juiste begeleider. Ik ontvang begeleiding van Amanda en ik ben zeer tevreden over de begeleiding! Ze heeft veel kennis in huis en geeft waardevolle tips. Daarnaast komt ze de gemaakte afspraken na en ze kijkt op een fijne manier naar zowel de inhoud en de taal.

Oplichters

Geen service, behalve 1 nuttig gesprek heb ik alles zelf kunnen doen en maanden lang ellende aan een arbitrair gekozen pakket aan uren. De irritatie die dit bedrijf geeft is meer dan het zal kunnen helpen aan, in mijn geval, het helpen schrijven van een masterscriptie

Zeer slecht

Zeer slecht, met name medewerker Mustafa. Zou literatuurlijst verbeteren, heeft het alleen maar slechter gemaakt. 78,- lichter voor niks. Intelligentie is ver te zoeken bij dit bedrijf. Niet aan te raden

• Scriptiebegeleider

Kundig, betrokken en mijn stok achter de deur!

De scriptie begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Gitta is kundig en duidelijk. Gaf mij het overzicht als ik het zelf even kwijt was. Daarnaast ontzettend flexibel. Ze denkt en spart met je mee. Daarnaast gaf ze mij de stok achter de deur die ik nodig had en het vertrouwen dat het goed zou komen. Mede dankzij haar is mijn diploma in the pocket!

Prettig, overzichtelijk en gestructureerd

Dankzij de begeleiding van Amanda ervaar ik meer overzicht, en voel ik me minder overweldigd, waardoor het beter lukt om gericht doro te blijven werken en de feedback die ik gekregen heb van mijn beoordelaars op een rustigere, minder stressvolle manier te verwerken. Ik heb het gevoel dat ik kan vertrouwen op het stappenplan wat we aan het maken zijn en het voelt prettig om iemand te hebben die met al mijn vragen, onzekerheden en twijfels kan meedenken. Daarnaast waardeer ik zeer de extra literatuur die Amanda vaak weet te vinden.

• Scriptiebegeleider

Nadat mijn originele scriptie een No Go kreeg. Had ik geen motivatie en geen vertrouwen meer in mijn scriptie. Daarom heb ik me bij ScriptieMasters ingeschreven. Ik werd snel geholpen en snel gekoppeld aan mijn scriptie begeleider Amanda. Zij heeft mij ontzettend gelopen met mijn motivatie, een planning en vertrouwen in mijn scriptie. Ze geeft aan wat goed is en waar ik nog wat meer aan kan werken. Ook denkt ze mee met de literatuur en is de communicatie informeel. Ze geeft mij de ondersteuning die ik nooit vanuit school heb gekregen en geeft me weer vertrouwen in mijn scriptie. Ik raad het iedereen aan!

Eye opening

Samen met Amanda gewerkt aan mijn scriptie. Wat een fijne begeleiding. Zij geeft zo veel meer tools mee, waardoor er een mooie scriptie neergezet kan worden. Hier kunnen scholen wat meer van leren. Amanda luistert aandachtig en houdt zich aan de afspraken. Ik werk fijn met haar samen.

Competent!

Mijn begeleider Amanda in dit leertraject is opmerkelijk taalkundig, vaardig en competent. Haar luisterbereidheid en vermogen om mee te denken zijn waardevol, en ze weet mijn wensen effectief te vervullen.

Snel en efficient

Ik was op zoek naar iemand die mijn eindscriptie zou kunnen bekijken en grammatica, spelling en stijlfouten zou kunnen verbeteren. Ik kwam uiteindelijk op Scriptiemaster terecht, waar ik een aanvraag deed voor een gesprek op vrijdag. Maandag kreeg ik contact voor een telefonische afspraak om te zien waar ik naar op zoek was zodat ze mij het beste konden koppelen. Op dezelfde dag had ik een kort gesprek waarin ik de verschillende dingen aangaf die ik nodig had. Ik werd gekoppeld aan Amanda, die mijn een mail stuurde met verwachtingen van beide kanten. Ik gaf mijn scriptie aan haar op donderdagavond en ik kreeg het hele stuk vrijdagavond weer terug. Ik vond het goede service, en snel werk.

• Scriptiebegeleider

Dit bedrijf geeft alleen maar om geld

Helaas moet ik met dit statement openen. Nadat ik ten eerste een begeleider kreeg toegewezen die geen verstand had van mijn onderwerp (hier heb ik wel voor betaald)... Was de tweede begeleider gelukkig een stuk beter bekend in mijn studierichting. Over de begeleider dan ook niks dan goeds! Maar, in eerste instantie heb ik een pakket gekocht met 5 uur. Hierna bleek dit onvoldoende tijd en heb ik 3 uur (los) bijgekocht. DIT WAS HET DOMSTE DAT IK KON DOEN. Scriptiemaster maakt namelijk op een sluwe en vieze wijze gebruik van de situatie waarin studenten zich verkeren als zij om hulp vragen. Ze verleiden je tot het aankopen van te veel uur die je vervolgens wellicht niet gebruikt! Er is achteraf ineens geen verrekening mogelijk als blijkt dat je inderdaad teveel uur hebt ingekocht. Nu snap ik ergens nog (al blijft het gek) dat dit het geval is als je een pakket aan uren koopt. Maar bij losse uren, die duurder zijn, is dit belachelijk! Er is vervolgens geen woord meer met scriptiemaster te voeren. Er wordt niet meegedacht en alleen maar naar je geld gevraagd. Pas dus heel goed op met dit bedrijf, dat zegt studenten te willen helpen maar de echte gedachte is het geld afhandig maken van studenten met een hulpvraag. Ik blijf achter met een hele nare ervaring en een paar honderd euro lichter. Om deze reden raad ik iedereen af om in contact te komen met dit bedrijf.

• Scriptiebegeleider

Licht aan het einde van de tunnel

Ik had erg veel moeite met het scriptie proces op gang te krijgen vandaar dat ik de hulp van Amanda heb ingeschakeld. Amanda wist mij hierbij goed te ondersteunen waardoor ik uiteindelijk mijn scriptie met een voldoende heb kunnen afronden.

Super begeleiding!

Mijn ervaring met Amanda is meer dan goed. Ze zorgt voor duidelijke verwachtingen en een duidelijk planning. Geen vraag is teveel en zij staat altijd klaar om te helpen. Inmiddels mijn proposal ingeleverd en nu door met de scriptie. Zij maakt het niet alleen makkelijker, maar ook leuker.

• Scriptiebegeleider

fijne samenwerking en open voor hulp

Na het aanmelden ging het snel, ik heb baad gehad bij de hulp. Maar ook de openheid die geboden werd bij mijn verslag. Ik heb al meerdere mensen aangeraden om bij problemen deze hulp aan te schrijven. Veel geleerd doordat de persoon ook even belde om wat dingen uit te leggen.

• Scriptiebegeleider

Super goede begeleider (Johan), samen hebben we het dik gehaald!

Ik heb mijn scriptie gehaald en hierdoor mijn hbo opleiding met een 7 afgesloten. Mede door de hulp van Johan is dit gelukt en hier ben ik hem dankbaar voor. Hij kauwt niks voor maar begeleid zodat ik snap wat ik doe en hoe ik het de volgende keer zelf kan. De prijzen van scriptiemaster zijn aan de behoorlijke kant en daarom zou ik hier een onderzoek naar doen. Wij zijn studenten en hebben meestal alleen een bijbantje wat niet de wereld verdiend.

• Scriptiebegeleider

Ik heb super veel hulp mogen ontvangen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Waar ik vast liep, kreeg ik direct hulp en kon ik weer door schrijven. Prettige samenwerking gehad.