Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden.

Goede info en afhandeling

Prima intake bij probleem en goede en dnelle afhandelimg

geweldig

ze houden je goed op de hoogt van alles en snel klaar geweldig.

Vervangen onderdeel ivm uitvallen stuurbekrachtiging

Tijdens het rijden viel af en toe mijn stuurbekrachtiging weg. Ook gaf mijn auto telkens na het starten steeds een storing aan. Daarom is er een onderdeel vervangen, wat het probleem heeft verholpen. Heel erg blij mee.

Alles is perfect.

Als ik kom krijg ik de alle aandacht.

Altijd vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.

Fijne garage, altijd bereid om te helpen. klasse!

Snelle en correcte service

Meestal na 1 telefoontje kan ik een afspraak maken, waarna ik netjes wordt ontvangen en alles correct wordt afgewerkt

Niets op te merken.

Als vanouds altijd goede service.

Goed geregeld.

Goeie service.

Auto gebracht voor onderhoud apk. Netjes tussentijds gebeld over de bevindingen en de daarbij behorende kosten. Uiteindelijk was de auto keurig op de afgesproken tijd klaar, gewassen en al.

Na een telefonische oproep. Auto wilde niet starten. Is zonder een probleem te maken een monteur met serviceauto ter plaatse gekomen. Startprobleem opgelost en naar de garage gereden. Daar het probleem opgelost. Super ervaring.

slecht door een liegende monteur

Ik ben bij de garage in Enschede geweest voor bandenwissel. Na dat de auto klaar was kwam ik bij de auto en zag dat van het linker voorwiel de wieldop op ontbrak. Binnen dit gemeld na informatie door uw baliemedewerker bij de monteur kreeg ik te horen dat de wieldop er niet op had gezeten, ik wist zeker dat dit niet waar was, samen met uw baliemedewerker naar de auto gegaan en die constateerde dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik de wieldop zou hebben verloren daar die met 4 bouten vast zit. Uw medewerker weer terug naar de monteur en vond de wieldop op een andere stapel.

Ruesink DS Salon? De auto hobbelde en de service ook.

Wij hebben in maart 2020 een DS5 gekocht met bouwjaar 2018 met trekhaak en een set winterbanden. Met fabrieksgarantie en aankoopgarantie. Na het monteren van de winterbanden blijken ze onbruikbaar, de auto hobbelt, ze lopen ook snel leeg. Ze blijken van mei 2014 te zijn. Met andere woorden, we hebben een set oude winterbanden bij een praktisch nieuwe auto gekocht. Wij hadden beter op moeten letten maar de verkoper had het ook beter kunnen doen. Voortaan toch even kijken naar de leeftijd van de winterbanden? Als je een zeer jonge auto koopt mag je verwachten dat je winterbanden krijgt geleverd passen bij het bouwjaar van de auto. Ruesinks verkoper scheepte ons aanvankelijk af. Na een hoop telefoontjes en overleg zijn we toch nog tot een bevredigende oplossing gekomen. Wel nadat ik van rechtsbijstand hoorde dat ik recht had op werkende banden maar per sé niet op banden uit 2018. Voor chef werkplaats chapeau, die begreep het wel. Al met al was dit geen service-en klantgerichte en aanpak. ‘Ze’ willen DS in de markt zetten met een servicesalon, dan moet je ook service bieden. Daar mag nog wat meer aandacht aan worden besteed. Bij Ruesink Zutphen meer dan goed geholpen. De auto rijdt weer strak en zonder hobbels. Nu wel tevreden maar de weg ernaar toe was veel te hobbelig.

Klantvriendelijk en gastvrij

Prima service, klantvriendelijk

Altijd netjes geholpen!

Alles wordt keurig gedaan zoals afgesproken. Een gerade zoals een garage moet zijn.

Zeer goed en klantvriendelijk geholpen

Ik heb deze eerste ervaring met de garage als zeer service gericht ervaren. Ook de informatie van de werkplaats met de foto’s erbij zijn voor mij als klant waardevol om een goed beeld te krijgen wát er precies is gebeurd met de auto en dat geeft vertrouwen. Toen ik de auto kwam ophalen werd die ook even ijsvrij gemaakt door een zeer vriendelijke medewerker.

heel fijn

Ongezien voor weinig winterbanden op velg gekocht, en dat blijken prachtige lichtmetalen velgen te zijn, in mooie bijpassende kleur. Wat een verrassing! Bedankt Ruben! Bij het verwisselen zijn de vloeistoffen ook nog even gecontroleerd en bijgevuld. Attent hoor!

Prima ervaring. Waren behulpzaamen deskundig

plezierig

Heel duidelijk en vriendelijk

Helder, duidelijk en vriendelijk.

Over het algemeen een goede ervaring. Tot op heden positief over de auto.

Te opdringerig, te weinig dienstverlenend

Opdringerig. Ongevraagde adviezen. Te assertief. Prijs/kwaliteitverhouding niet op orde

Prima garage, fijne mensen. Soms wat extra afstemming nodig over prijsopgaven of uitgevoerde werkzaamheden. Na het laatste bezoek de juiste uitleg gekregen m.b.t. de factuur en de bijlage.

Vriendelijk en goede service

Na 26 schade vrije jaren een paaltje geraakt. Dus naar mijn dealer Ruesink gegaan. Alles was snel geregeld en met leenauto naar huis. Binnen een week was de schade perfect geregeld en je ziet er niets meer van. Goede service dus. Groet Geert.

prima afhandeling

Betreft een APK.

Prima service, aardig personeel en de auto zelfs bijna helemaal schoon gemaakt, top!

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!