Snelle en goede service.

Men denkt met je mee. Is niet opdringerig bij verkoop nieuw. Service van alle kanten, binnen, balie, werkplaats en buiten.

Uitstekende service

Prima service, snel en goed geholpen

Deskundig en klantvriendelijk

De opdracht, waarmee ik kwam werd prima uitgevoerd. En op mijn vraag over het aansluiten van mijn DAB-antenne, kreeg ik naast een deskundig advies ook een leuke attentie. Chapeau!! Voor mij is Ruesink niet naast de deur, maar de lange rit erheen meer dan waard.

Prima service, klantvriendelijk

De afspraken worden goed nagekomen, met een klantvriendelijke benadering. Een leenfiets staat ter beschikking.

Geweldige service

Zeer goede service en vriendelijk en deskundig personeel

Prima!

Goede voorlichting en prima ontvangst. Gedurende het onderhoud ‘gewoon’ doorwerken op een beschikbare werkplek. Top geregeld

Altijd goed en correct.

Al jarenlang klant. Duidelijke afspraken met onderhoud. Even overleg over de extra kosten. Wel zo plezierig om dit te weten.

Goede service prettig mensen.

Ben tevreden over het gepleegde werk en service,kom zeker weer terug voor een vervolg.

Prettige ervaring

Voor onderhoud naar de garage geweest. Duidelijk qua uitleg beurt.

Precies wat ik verwacht

Vriendelijke medewerkers, altijd bekende gezichten. Geven duidelijke uitleg over het onderhoud van de auto.

Onderhoud en apk zoals het moet, naar tevredenheid en vriendelijk geholpen.

Het klantcontact gebeurt op een nette manier, vriendelijke mensen aan de telefoon en aan de balie. Heldere uitleg vooraf over werkzaamheden en kosten, geen verrassingen achteraf. Werkzaamheden goed uitgevoerd, inclusief apk. Achteraf nogmaals heldere uitleg over de verrichte werkzaamheden en de gemaakte kosten.

Flexubel en goede dienstverlening

Prettig contact, duidelijke uitleg en reparaties waren vlot verholpen.

teleurstellend

Altijd prima service, vriendelijke mensen, goede afspraken. Maar zeer teleurstellend dat mijn Fiat Punto al bij 96.000 km nieuwe koppelingsplaten moest krijgen. Veel te vroeg en erg duur!! Bij Reusink Zutphen gekocht- tweede hands- 8 maanden geleden. Ik rij er normaal mee. Nooit scheuren of lang met de koppeling ingedrukt wachten. Onbegrijpelijk dat dit zo vroeg nodig was!!

klantvriendelijk en deskundig

Een rustige benadering van de klant. Er wordt niets opgedrongen, maar voorgelegd. Dat geeft vertrouwen. Voor mij zijn dit belangrijke punten.

Prima service, vooraf geïnformeerd én geadviseerd over de reparaties

Vooraf aan de reparatie zijn we goed geïnformeerd maar ook geadviseerd in de uit te voeren reparaties. Dit gebeurt altijd bij dit bedrijf en daarom zijn we er ook al jaren vaste klant met de Fiat en Citroën.

Fijne garage

Ik wordt er altijd goed geholpen. Nooit sta men voor verrassingen, er is bij hun goed overleg.

Goede service, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Goede en snelle service.

Correct

Goed.

Duidelijk over kosten, goede adviezen.

APK + onderhoud, duidelijk en goed advies over later te verwachten reparaties.

heel goed

Wat beloofd wordt is gedaan, en wat gedaan is was afgesproken.

naar tevredenheid

alles keurig afgewikkeld, ondanks dat ik een verkeerde afspraak gemaakt had toch de auto nagekeken en een beurt gedaan. mijn vragen allemaal beantwoord. super!!

Een klantgerichte aanpak

Snel een afspraak plannen Overzicht van kosten telefonisch En op tijd volgens afspraak klaar

Zeer overzichtelijk rapport .

Uitstekend geholpen.

Snel te woord gestaan aan de balie. Goede duidelijke uitleg over de werkzaamheden en de kosten. Volgens afspraak werd er op tijd gebeld toen de werkzaamheden klaar waren.

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!