Uitstekende begeleiding, duidelijke uitleg van het proces

Tijdens het gehele aankoopproces heeft de makelaar duidelijke uitleg gegeven. Ze was en is altijd bereikbaar voor vragen en overleg. Ze denkt mee en geeft goede, bruikbare adviezen. Al met al een hele prettige ervaring.

• Informatieverstrekking

Bedankt voor deze beoordeling en prettige samenwerking. Groeten Team REBO woningmakelaars

Prettig woongenot

Prettig wonen, opvolging reparatie algemene ruimtes duurt wat lang.

Enthousiast en vakkundig makelaardij!

Enthousiast team dat vanaf het eerste gesprek het juiste gevoel gaf. Goede en professionele aanpak. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Informatieverstrekking

Heel erg bedankt voor deze beoordeling, Groet team REBO woningmakelaars.

In alle opzichten een uitstekende dienstvelening met een makelaar/en ondersteuning.

Rebo Dieren/arnhem is een heel betrouwbare partij met dienstverlening hoog in het vaandel Afspraken worden nagekomen en de kwaliteit van de adviezen is hoog. Onze makelaar was heel deskundig en prettig in de omgang. Dit geldt eveneens voor de management ondersteuning. Wij kunnen Rebo bij iedereen die zijn huis wil verkopen zonder voorbehoud aanbevelen.

Prettig wonen

Fijne buurt, fijne woning, wel soms wat gehorig. Reparatie verzoeken waren soms niet goed uitgevoerd of duurde lang voor het opgelost. Stevige huurprijsverhoging.

Prima gecommuniceerd

Jammer dat op de vliering de dakraampjes niet goed afsloten en er veel vliegen tegen zaten die wij bij een 2e bezichtiging met de bewoners ontdekten.

Professioneel en klantvriendelijk

Wij zullen het team van Rebo Makelaars zeer zeker aanbevelen. Martijn en medewerkers hebben ons perfect geholpen. De presentatie van de woning met video is uitstekend en de bereikbaarheid van de makelaar en het kantoor was erg goed en klantvriendelijk. We zijn zeer tevreden over hoe alles verlopen is. Doetinchem, Louis en Cécile

• Informatieverstrekking

Beste Louis en Cécile, Heel erg bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn.

Prettig mooi wonen

Tevreden met REBO, mooie woning en omgeving, het laatste jaar is het woongenot erg omlaag gegaan door de langdurige lekkage.

Prettige woning

Fijn gewoond, mooi ruim huis. Buurtgevoel was niet zo hecht.

Prettige woning

Was erg fijn wonen.

Fijn wonen

Fijn gewoond, nieuwbouw. Zeer tevreden, alleen het buitendeur, parkeerplaats en algemene ruimtes waren we ontevreden over. Voor de rest top.

Zeer fijne plek

Erg fijne plek. 3 jaar met veel plezier gewoond.

Fijn wonen, fijne omgeving

Hele fijne omgeving, er is altijd wel wat te doen of mee te maken. Hele fijne buurt, meer dan vier jaar erg fijn kunnen wonen

Prettig, helder, professioneel!

Verkopen is mensenwerk, en je eigen woning kopen of verkopen is een grote, spannende stap. Dan is het fijn als je kunt sparren met, en vertrouwen op de hulp van professionals. Bjorn, Sjoerd, Yolanda en collega's van REBO - dank voor jullie prettige begeleiding!

• Informatieverstrekking

Bedankt voor de leuke review! Wij als team hebben met veel plezier geholpen.

Fijn wonen

Heel fijn wonen, prettige rustige omgeving. Mooi omgeving en rustige buurt.

Heel fijn wonen

Fijn wonen, fijne buurt, mensen kijken nog echt naar elkaar om.

Prima, wel warm in de zomer

Het was fijn als er meer ramen in zouden zitten die open konden. Verder heef fijn gewoond. 4 jaar gewoond.

Fijn woongenot

Heel fijn woongenot en veel faciliteiten in de omgeving. Goede aansluiting openbaar vervoer.

Fijn wonen

Goede ervaring, fijn gewoond. Verder weinig klachten gehad. Ook de communicatie met Rebo was goed.

Fijn wonen

Fijne woning en een aantal jaar erg fijn gewoond

Comfortabel wonen

Fijn wonen en alles bij de hand. Erg fijn gewoond

Woonplezier was zeer goed

Het onderhoud was vaak wat minder. Verder 10 jaar fijn gewoond.

Fijn en prettig gewoond.

Veel lawaai van het werkverkeer.

Goed bevallen

Fijn gewoond, wel klachten omtrent Eteck.

Fijn en leuk wonen

Veel geklust toen we erin kwamen.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.