Alles is goed verlopen

Huur is best hoog

Prima gewoond

Rustige wijk

In het begin ging het wat lastig.

Verder fijn gehuurd.

Prima contact gehad met REBO.

Fijne gewoon in een prachtig appartement bij rebo

Rebo was altijd zeer behulpzaam, nadeel dat we ze veel nodig hadden voor de steeds stuk gaande lift.

Professioneel, pro actief, communicatief, klantvriendelijk.

We zijn door Rebo makelaars in zijn geheel meer dan goed meegenomen in het verkoop proces van onze woning. Zeer professionele makelaardij die pro actief zijn klanten helpt van begin tot eind.

• Informatieverstrekking

Heel fijne plek, duidelijke communicatie van uit rebo

Rebo als zeer fijn ervaren.

Prima plek

Alles nieuw Rebo is erg snel in reageren op verzoeken

Prima plek

Nieuwe keuken. Rebo is erg fijn snel in de communicatie

Communicatie

Communicatie is in principe goed echter afspraken worden niet helemaal uitgevoerd. Zo zou er in de nw keuken een muur worden weggehaald zoals op 1 van de presentatie foto,s te zien is tevens zou de keuken hoogglans worden wat ook niet het geval is.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Weinig contact, wanneer dan wel fijn.

Mis een bad, terwijl er wel de ruimte voor is. Grootste nadeel geen buiten ruimte.

Great

Ik was hier heel blij, buurt omgeving ook goed. Ondanks slachten reputatie

Fijne plek,

Rebo slecht te bereikbaar. Sneller antwoorden. Voor heen was het beter sneller.

Fijne plek, super woning

Reparaties werden altijd snel opgepakt. Jaarlijkse verhoging te hoog.

Fijne verhuurder

Super fijn gewoond. Met pijn in het hart gaan we hier weg

Altijd goed geholpen

Klantvriendelijk en snel afhandelen

Toen het eenmaal liep, liep het als een trein.

Het heeft wel een maand geduurd voordat de procedure weer opgepakt werd. Maar daarna ging het als een trein.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Wisselend: soms traag en bureaucratisch, op andere momenten meedenkend

Wij zijn van een appartement in beheer bij REBO naar een eengezinswoning in beheer bij REBO verhuist. Hoewel we erg blij zijn met deze upgrade, was het proces soms frustrerend en - in onze ogen onnodig - moeizaam. Na toewijzing, viel de bureaucratische mallemolen ons erg tegen. Bij herhaling werd er om meer informatie gevraagd: nóg een loonstrook (boven op de drie die in het dossier horen), nóg een bankafschrift, recentere basisregistratie personen, toch geen recentere basisregistratie personen. De communicatie verliep stroef en traag, vanuit REBO bleef het vaak vaag en bleven reacties vaak uit (mede door opvallend geplande vakanties en blijkbaar geen interne overdracht van te huur aangeboden woningen). De beoordeling duurde lang (2 weken), wij hadden niet het gevoel dat REBO doorhad dat dit voor veel spanning bij de aspirant-huurder kan zorgen. Na toewijzing en accepteren van de woning, moesten wij wederom twee weken wachten op het contract. Op het moment dat wij het contract krijgen, moeten wij binnen drie werkdagen alles getekend terugsturen. Dat voelt nogal scheef: REBO doet alles op z'n dooie akkertje, zonder tussentijdse communicatie over hoe lang de stappen duren, maar van de huurder wordt snel beslissen en handelen verwacht. De overdracht daarentegen werd erg prettig ervaren. De medewerker verzorgde deze en hij stelde zich meedenkend op. We kregen veel tips voor gebruik van de woning en er werd meegedacht waar nodig. Ook naderhand werd een vraag over de zonnepanelen via hem snel beantwoord en afgehandeld. Dit deel verliep tot volle tevredenheid. Al met al zouden we REBO wel aanbevelen, omdat ik vermoed dat het bij andere verhuurpartijen niet anders loopt. Maar de bureaucratie en onduidelijke communicatie in het traject is vermoeiend en stressvol.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Tijdelijk gewoond en fijn gehuurd, REBO reageert snel.

Woning bevalt goed

Bereikbaarheid van technische is niet altijd optimaal

Overdracht verloopt niet soepel

Onze ervaring met Rebo was heel goed, tot het moment na de sleuteloverdracht. Er moeten een aantal zaken hersteld worden die bij de oplevering zijn vastgesteld. Communicatie over hoe en wanneer dit afgehandeld wordt was erg slecht. Een paar keer gemaild zonder een reactie te krijgen. Uiteindelijk wordt er pas na meer dan een week een opdracht uitgezet om deze werkzaamheden uit te voeren terwijl wij al huur betalen en er wordt niet goed uitgelegd waarom. Het is nog maar de vraag hoe lang het duurt voordat de werkzaamheden daadwerkelijk gedaan worden, hier wordt niks over gecommuniceerd. Terwijl sommige zaken, zoals dat er een schoonmaakbedrijf langs moet komen, sneller hadden kunnen worden ingepland naar ons idee (t.o.v. bijvoorbeeld een aanrechtblad dat hersteld moet worden). Het is erg vervelend dat wij al moeten betalen voor en moeten verhuizen naar een appartement dat niet schoon is opgeleverd.

• Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Contact met REBO prima, maar staat van woning bij oplevering ronduit slecht

Contact met REBO is prima geweest en snel verlopen. Alleen jammer dat de verhuurmakelaars in de middag niet te bereiken zijn. Verder is de staat van de woning bij de sleuteloverdracht ronduit slecht en moeten er nog veel reparaties, schoonmaak en vervangingen gedaan worden (dit terwijl de woning al 3 weken leeg stond). Jammer dat dit niet eerder is opgepakt.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Slecht onderhouden woning Vd Capellenstraat 171 Zwolle

De woning valt erg tegen. Ik heb hem genomen omdat ik privé wel moest en los mijn probleem zelf op. Echter de woning stinkt naar kattenpies. Bij de bezichtiging stonden alle deuren en ramen open, daardoor heb ik het niet gemerkt. De deuren zien er niet uit. De wanden zien er niet uit. De kozijnen hebben een schilderbeurt nodig. De radiatoren zijn vies dan wel slecht geschilderd. De ketel in de keuken heeft geen ombouw. Je ziet de leiding lopen. De plafonds zijn allemaal smoezelig.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Alles was goed

Nette woning met een redelijke huurprijs.

Alles correct en nietjes

Woning werd goed opgeleverd communicatie was helder. Super fijn gewoond.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.