Prettig gewoond

Communicatie verliep stroef en langzaam. Woonplezier was groot.

Fijn gewoond

Af en toe last gehad van de doorgaande weg. Verder een fijne tijd gehad.

Goed bevallen

Alles was prima. Fijn huis.

Communicatie kan beter, service verder goed.

prettige samenwerking

goed georganiseerd, fijne persoonlijke benadering, deskundig,

• Informatieverstrekking

Beste Hans, Dank voor je mooie reactie en de prettige samenwerking! Met vriendelijke groet, Anton Zuure

Deskundig, prima netwerk en prettige, snelle communicatie

Aanvankelijk twijfelde ik over een aankoopmakelaar. Ter oriëntatie vulde ik in augustus mijn gegevens en wensen in op een vergelijkingssite. Rebo was de enige die reageerde en na een gratis verkenningsgesprek had ik een prima gevoel. Ik heb 2 werkdagen later het contract getekend voor zowel de aan- als verkoop wat me ook weer een fikse korting opleverde. Aanvankelijk had ik geen haast. Dat maakte niets uit. We konden ook in januari aan de slag. Jeannet is deskundig in zowel aankoop- als verkoop en beschikt over een prima netwerk. Ook de communicatie verloopt prettig en snel via tekefoon, whatsapp en mail. Toen ik op 25 september zelf op funda mijn droomhuis zag heb ik die middag nog contact opgenomen. Dankzij haar netwerk had ik al snel belangrijke informatie en is het balletje gaan rollen waardoor ik op 12-10 het voorlopig koopcontract kon tekenen. Ook de verkoop van mijn woning ging voorspoedig. Met een doordacht plan van aanpak, een zeer goede fotograaf en een leuk filmpje is mijn woning in 2 weken verkocht.

• Informatieverstrekking

Beste Anneke, Dank voor je mooie beoordeling en een prettige samenwerking. Wij zijn blij dat alles naar wens verlopen is en je momenteel in je droomhuis woont! Met vriendelijke groet, REBO Woningmakelaars

Heel correcte vriendelijke benadering

Zij werken efficiënt en duidelijk met veel toewijding. Heel overzichtelijk

• Informatieverstrekking

Beste heer van den Bosch, Dank voor uw mooie beoordeling en een prettige samenwerking! Met vriendelijke groet, REBO Woningmakelaars

Prima gehuurd

Genoeg parkeerruimte. Basis is goed.

Positief

Fijn gewoond en goede verhuurder. Reparatieverzoeken mogen sneller opgepakt worden.

Goede huurder

Het schilderen van de lift heeft lang geduurd maar fijn dat deze nu geschilderd is.

Alles prima bevallen

Heel fijn gewoond, nu een woning gekocht

Prima wonen

Service kan beter, m.b.t. reparatieverzoeken.

Het huren viel tegen

Reparaties zijn niet allemaal opgepakt.

Fijn wonen.

Rustig wonen, goede locatie, fijn appartement.

Prima mogen woning

Reparatie duren vaak wat langer voor het opgepakt is. Fijn kunnen wonen.

Fijn kunnen wonen

Nieuw en ruim, nadelen zijn wat minder zonlicht en de ventilatie is afdoende. Verder rustig wonen.

Woongenot was fijn

Woongenot was goed, contact met REBO kon soms beter. Communicatie mag wat sneller en wat meer adequate. Verder heel fijn gewoond

Prima geregeld bij REBO

We hadden al veel vertrouwen in REBO Woningmakelaars, simpelweg omdat zij de verkopende makelaar waren bij aankoop van het huis. Daarom hebben dan ook niet geaarzeld en REBO gevraagd om ons huis te verkopen. Dat ging soepel, snel en op een prettige manier. Waar nodig kon ik altijd aankomen met vragen. Speciale vermelding nog over de ingeschakelde fotograaf. Die zag kans om het huis goed weer te geven zonder gebruik te maken van de groothoeklens-look.

• Informatieverstrekking

Bedankt voor de mooie beoordeling, wij zijn erg blij om te horen dat u, zo tevreden bent over onze samenwerking. Groeten van team REBO woningmakelaars.

Heel fijn wonen

Het was nieuw en het was fijn wonen. Lekkage werd niet goed opgepakt. De vertraging van de nieuwbouw.

Heel fijn gewoond

Zeer prima, goed wonen vanaf het begin. Mooie woning

Fijn gewoond

Fijn wonen, niet te duur, problemen snel opgelost

Heel fijn en lang gewoond

Fijne gezellige omgeving, comfortabel huis. Fijne buurt en mensen.

Fijn gewoond

Mooie locatie, de woonkamer erg klein en Klimaat is in de zomer slecht

Heel fijn wonen

Heel fijn wonen en fijne omgeving.

Goede ervaring

Goed geholpen en prima makelaar om mee samen te werken

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Groeten Team REBO woningmakelaars

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.