7 jaar prettig gewoond

Opzegging goed en netjes verlopen, nooit grote problemen gehad.

Goede buurt

Veel stankoverlast, bemesten en bedrijven.

Super tevreden

Reparatieverzoeken snel opgepakt.

Positief maar met verbeterpunten

-Veel gegevens nodig bij inschrijving. -Huur werd dubbel afgeschreven van bankrekening. Moest hier zelf achteraan. -Oplevering van woning was eenrichtingsverkeer van technisch opzichter. Onze aanmerkingen op de woning werden niet serieus genomen. Tot op heden technisch opleverdocument niet mogen ontvangen. Vandaar dat ik de gebreken hier verder vernoem: - huisnummer ontbreekt aan voordeur - vensterbank keuken ontbreekt - kraan keuken functioneert niet naar behoren -douchekop lekt - voordeur beschadigingen - kleur plinten niet wit - kitwerk keuken niet netjes - sierpleister op de muur - douche algeheel smerig opgeleverd - verrot kozijn slaapkamer - wanden cv-kamer niet in wittint

• Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Leuke omgeving

Rustige omgeving.

Goed gewoond.

Herstel opdrachten werden snel opgepakt.

Rustige woonomgeving

Goed bereikbaar, dure huurwoning.

Onvoorbereid en onvolledig

Helaas waren er bij de oplevering veel zaken onbekend bij de makelaar. Tevens waren er nog veel items niet naar behoren die een maand later nogsteeds niet opgelost zijn. Voor deze items hebben we bijna dagelijks contact opgenomen zonder resultaat. We zullen hier nog verder contact opnemen.

• Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Rebo top

Hier voor eerder bij Rebo gehuurd p, zo goed bevallen dat we weer bij Rebo zijn gaan huren.

Alles was goed

Alles was goed geregeld

Goede plek

Zonnepanelen zijn niet geplaatst.

Prima gewoond

Alles was prima, alleen wel vaak de lift of alg. toegangsdeur stuk.

Goed ervaren

Woningen zijn dicht op elkaar gebouwd, comfort is goed

Goed ervaren

De reparatie verzoeken zijn niet snel opgepakt, keuken is niet logisch ingedeeld.

Klantvriendelijk en snel

Fijn

Het was een zeer prettige ervaring om de woning alleen en niet in groepsverband te kunnen bezichtigen. Ik vond ook het persoonlijke contact erg fijn en zeer netjes

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Goede ervaringen, fijn gewoond.

Dichterbij werk wonen. Nieuwe woning ook weer van Rebo.

Fijn gewoond

Echter kosten en vaste laste aan de hoge kant.

REBO is een fijne organisatie

Niets op aan te merken

Mooi

Mooie locatie, alles nieuw

Fijne plek, fijn contact met rebo

Alles prima verlopen

Fijn gewoond

Goede huurwoning op mooie locatie

Na aanmelding voor een woning kreeg ik al volgende dag een reactie. Daarna snelle afhandeling inschrijving en na bezichtiging werden gemaakte afspraken goed nagekomen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Fijn gewoond

Kamer te weinig, huis gekocht

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.