Jaren klant

Jaren klant

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 8

Fijn bedrijf waar ik al jaren kom!

Geen geouwehoer dit soort bedrijven zie je niet meer vaak!

Vriendelijk, servicegericht, klantvriendelijk

Je wordt vriendelijk te woord gestaan bij binnenkomst. Als vaste klant wordt je herkend. Er wordt advies gegeven over toestand oa over remmen zonder aan te dringen op reparatie bij hun. De wachtruimte ziet er goed uit met zicht op de werkplaats, je auto. Als kritische klant durf ik het bedrijf aan te raden.

Volledig naar wens

Zoals gewend geheel volgens afspraak.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Receptionist luistert goed naar de klant.

Klant wordt via telefoon goed op de hoogte gehouden inzake tijd en kosten die noodzakelijk zijn; dus geen onnodige verassingen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Perfecte service , télkens wéér. Ik ga nooit meer "weg" !

Bij Peet de Groot , wordt ik ál járen telkens uitstekend geholpen. Welke vraag ik m.b.t. banden van auto én caravan ook stel , immer een vriendelijke en behulpzame bejegening. Prima service en tegen schappelijke prijzen. Óók de after-sales is absoluut in orde. Premio kan beter PREMIUM heten !

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 9

Altijd goed en bereid om service te verlenen

Al jaren lang een trouwe klant van Peter de Groot. Dan zegt naar idee al voldoende. Altijd nette en goede service zonder ook maar één keer een slechte ervaring te hebben gehad. Dit is voor ons eigenlijk het belangrijkste. Prijs is belangrijk maar service is belangrijker. Blijf dit volhouden

Deskundig en eerlijk

Ik zou iedereen deze garage willen aanraden. Dit bedrijf is een voorbeeld pur sang voor wat betreft kantvriendelijkheid en deskundigheid! Ik heb mijn auto er al jaren in onderhoud!

altijd goed

….

Wat rij mijn auto toch weer heerlijk op nieuwe banden van Premie Peter de Groot

Altijd super vriendelijk geholpen. Goede service.

Deskundig en prettig bedrijf

Echter vandaag michelin banden gekocht deze zijn 20%duurder als bij bv kwikfit vindt dit verschil erg groot omdat ik al erg lang bij jullie kom heb ik ze toch bij jullie gekocht maar nogmaals dit verschil is extreem

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 7

Uitstekende service

Al 10rallen jaren klant en dat blijft zo

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Bij Premio Den Haag voel ik me in betrouwbare en deskundige handen.

Ben al jaren klant bij Eelko Blok en zijn equip. Nooit is een moeite te veel, transparant, snel, goed en heel plezierig. Ook welkom als het druk is. Voor de banden en "zaken eromheen" heb ik geen ander adres meer nodig.

Voor service uitmuntend goed

Altijd op tijd goed advies dus uitstekend

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 8

Altijd goed en duidelijk geholpen!

Je wordt altijd goed en duidelijk geholpen, wordt goed naar de klant geluisterd en bied aan wat het beste is voor de klant. Top!!!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Snel en vriendelijk geholpen !

Binnen 5 dagen kon ik terecht voor de apk keuring . Vriendelijk en netjes geholpen . Ik kan weer een jaar vooruit !

Een fijne garage,prima personeel

Ik heb al jaren lang een hele goede ervaring,TOP garage en personeel!

Helemaal top

Goede service en waar voor je geld

Hoge servicegraad

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 8

Uitstekend en betrouwbaar familie bedrijf met een perfecte service

Je kunt hier terecht voor het volledig onderhoud van je auto. Ik kom hier al jaren en ben een zeer tevreden klant.

Klasse service!

Zeer klant vriendelijk en echt vakmensen.

Super geholpen!

Ontzettend aardige medewerkers die mij van goed advies hebben voorzien. Eerlijk over de kosten en was snel geregeld. Fijn adres!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Auto is weggebracht voor een beurt en deze beurt is keurig uitgevoerd. Tijdens de beurt kwamen er wat puntjes boven water. Prima terug koppeling gehad, alles kunnen en mogen beoordelen van de te vervangen onderdelen. Kortom prima werk afgeleverd in een zeer acceptabele reparatie tijd.

zeer snel en goed

ik werd prettig geholpen snel en goed

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 9

Super snelle en goede service!!!

Snel en vakkundig. Zeer goede service!

Over Premio

Premio is meer dan alleen een bandencentrale. Naast banden en velgen, kan je bij ons ook terecht voor volledig onderhoud, APK, aircoservice en accessoires. Een echte one-stop-shop. Betrouwbaarheid, deskundigheid, gemak, snelheid en prijs-kwaliteitverhouding staan hierbij hoog in het vaandel. Reken dus op Premio om tevreden én veilig de weg op te gaan. Premio vergroot uw rijplezier!