Wat een vergissing!

Wat een vergissing! Waarschuwing aan oldtimer bezitters denk twee keer na om bij Jos Dekkers Autobanden je mooie velgen door hun de banden te verwisselen. Vorig jaar maart ben ik voor banden wissel geweest voor mijn oldtimer van ruim 100 jaar oud. Vanuit gaan dat ik dit bij een deskundig bedrijf de banden wissel liet uitvoeren. Uitdrukkelijk gevraagd telefonisch en terplekke nogmaals kunnen jullie de banden wisselen van deze zeldzame oldtimer. Ze mogen echt niet beschadigen heb ik meerdere malen aangegeven. Ik hoefde mijn geen zorgen te maken wij zijn gespecialiseerd in oldtimer velgen. Helaas is het helemaal misgegaan alle 5 de velgen inclusief reservewiel waren enorm beschadigd door het wisselen van de banden. Ik begrijp nog steeds niet tot de dag van vandaag waarom ze niet bij de eerste velg met de banden wissel niet gestopt zijn. Maar in plaats van stoppen hebben ze alle 5 de velgen verminkt. Hun redenatie was dat ik toestemming heb gegeven om toch door te gaan met de banden wissel en op de hoogte was dat de velgen hierdoor beschadigd werden. Niemand wil toch beschadigde velgen?! En zeker niet een oldtimer bezitter! Ik heb Jos Dekkers autobanden alle kansen gegeven om het op te lossen maar geen elke medewerking, ik heb extra kosten moeten maken om de velgen op te laten knappen, deze kosten waren 550 euro. Tevens heb ik jurist ingehuurd om deze kosten te verhalen bij hun deze kosten waren 200 euro. Totale kosten 750 euro kwijt geweest en ze blijven ontkennen en dat het op eigen risico was. Dat is mijn nooit verteld en bij de voorwaarden staat dit ook nergens. We zijn nu inmiddels ruim jaar verder en het is tot niks uitgelopen in deze kwestie. Het enige wat ik kan doen is mensen waarschuwen wees alert en laat je dit ook niet gebeuren wat mijn is overkomen. Mooie reviews zijn misleidend en te mooi om waar te zijn! Er is duidelijk gecommuniceerd dit zijn geen standaard wielen want standaard kan ieder banden specialist en dealer. In dit geval is het goed misgegaan

• Gemak N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 0 (zeer onwaarschijnlijk)

Top service, snel en vakkundig

Van onderhoud tot banden laat ik doen. Top service!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Zeer vriendelijk en transparant!

De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed de communicatie is open en transparant. Veel garages gehad in Apeldoorn maar bij van Essen nog steeds een goed gevoel!

Bizar goed

Eerlijke en goede service gewoon top

Deskundig en klantvriendelijk!

Wat de officiële dealer van Landrover niet voor elkaar kreeg lukte wel bij Premio aan de Castorstraat. Een hardnekkige onbalans in de wielen losten zij voor mij op waardoor de auto nu weer strak rijdt! Zeer vriendelijke ontvangst, het probleem wordt met je besproken, de rekening is correct. Mijn ervaring met Premio is vijf sterren waard!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Super service en staan altijd klaar voor ons

Super geholpen

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 8

Keurig en snel geholpen.

Niet echt hoe vind ik

1 keer met mijn koppeling laten maken en ben al 4 keer terug geweest dus mag ik wel zegge dat ik het niet top vind sorry

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 6

Altijd perfecte service , immer meedenken met de klant , PRIMA !

Al meer als tien jaar ben ik - zowel voor mijn auto- als caravanbanden - een uiterst tevreden klant. Bij aanschaf van nieuwe wielen en / of banden wordt er met je meegedacht voor een goede oplossing én een goed aanbod qua prijs. Óók de aftersales zijn prima. Even bandenspanning controleren en zo nodig met stikstof bijvullen : kom maar langs , geen probleem , we helpen ! Peter , Sebastiaan en Michael altijd hulpvaardig ! SERVICE wordt hier terecht met hoofdletters geschreven. Ik ga er nooit meer weg.

Sjef

Ties sorry voor de slechte reveretie die ik had gegeven ik zat er zelf naast sorry dat ik aan jou vak bekwaamheid heb getwijfeld maar toch nog bedankt dat je de auto heb gemaakt

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 8

Fijne ervaring

Vriendelijk ,je kan altijd terecht ,snel wordt je geholpen . Ik heb er diverse banden laten monteren voor de auto en mijn scooter. Top!mvg Cees

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 9

Netjes geholpen en goed advies gekregen

Gelukkig advies gekregen om uit te lijnen. Auto rijdt na de banden wissel weer als een zonnetje.

In een zin: GEWELDIGE SERVICE BIJ VAN SON

Zeer adequate en vooral zeer eerlijke (ook voor een vrouw alleen) service. Dank jullie wel.

Perfecte service en klantvriendelijk

Altijd zeer goeie ervaringen bij Peter de Groot. Goed advies, nette prijzen en passie voor auto's en de werkzaamheden. Auto voor nieuwe voorbanden gebracht en tevens uitgelijnd. De wagen rijdt en stuurt echt weer als nieuw. Perfect gedaan. Bij Peter de Groot (en team) krijg je nog de ouderwetse service en staat de klant nog steeds hoog in het vaandel. Ga zo door.

Prima en goede uitleg, aardige en behulpzame vakmensen

Prima en goede uitleg, aardige en behulpzame vakmensen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Goede en eerlijke service.

Ik kom hier graag. Goed advies, prima service.

Zoals altijd, gewoon Goed

Verdere Omschrijving voegt niks toe....

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Al vele jaren uitstekende service, prijsstelling en kwaliteit.

Al jaren mijn vaste adres. Waarom ? Uitstekende service en kwaliteit.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Altijd een goede prijs met goede service

Ik vraag voor mijn motorbanden altijd bij verschillende bedrijven om een prijsopgave en altijd komt Peter de Groot als voordeligste naar voren. Dit gecombineerd met een goede en vriendelijke service maakt het in mij ogen een toppertje.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Hele goede service, gewoon een top zaak. Ik kom er al een aantal jaren en alles wordt perfect geregeld

Onkundige monteur

Ze zijn hun slopers achtergrond nog niet achter zich gelaten. Kwam voor banden wissel, waarbij ze de complete draad van bout tapeind vernachelen. Kan gebeuren zou je zeggen, maar probeer dan niet de dealer waar de auto in onderhoud is hier de zwarte piet toe te schuiven. Ik kan wel raden wat de dealer hierop gaat zeggen .. Eens maar nooit weer

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.

Uitstekende service

Bijzonder snel en professioneel geholpen. Hierdoor was de auto binnen zeer korte periode weer beschikbaar.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Vriendelijk geholpen, goede uitleg.

na onduidelijkheid over opbouw factuur en voor mij onverwachte kosten, werd dit meteen gecrediteerd. Klasse!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 7

Vriendelijk personeel

Over Premio

Premio is meer dan alleen een bandencentrale. Naast banden en velgen, kan je bij ons ook terecht voor volledig onderhoud, APK, aircoservice en accessoires. Een echte one-stop-shop. Betrouwbaarheid, deskundigheid, gemak, snelheid en prijs-kwaliteitverhouding staan hierbij hoog in het vaandel. Reken dus op Premio om tevreden én veilig de weg op te gaan. Premio vergroot uw rijplezier!