zeer snel en goed

ik werd prettig geholpen snel en goed

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 9

Super snelle en goede service!!!

Snel en vakkundig. Zeer goede service!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Vriendelijk personeel en goede service

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Wat een geweldige service en team samenwerking

Geweldige medewerking,tijdens onze kapotte auto,de service ,die ik heb ondervonden was Fantastisch.C.Roest

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Prima service,en heel fijn personeel.

De mannen staan altijd klaar. Het is een TOP garage Nooit is iets te veel Mensen bedankt!👍👍👍

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Prima geregeld, vooraf, tijdens en achteraf

Alles zoals ik verwacht van het maken van de afspraak tot en met het wegrijden na de werkzaamheden

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 8

Goed.zoals afgesproken geholpen

Dit keer voor en verwisselen van mijn motorfiets achterband. Netjes zoals afgesproken vervangen. Maar, ik vind alleen dat een afspraak voor het wisselen van zomer naar winter banden kompleet met velgen. Een probleem is, omdat ik altijd wacht als de winter daadwerkelijk om de hoek staat met het wisselen. Dan is het niet mogelijk om op een korte termijn de wielen om te wisselen. Ik hou daarom maar de wielen in mijn eigen garage omdat ik dan makkelijk eventueel bij een andere garage naar binnen kan lopen. En dit ook al 3 winters en voorjaars het geval geweest.

Absoluut een aanrader

top

Goede voorlichting, duidelijke afspraken over tijdstip en prijs, vriendelijk geholpen door Peter en zijn medewerkers.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 9

Twee keer verkeert voorgelicht in twee jaar.

In 2018 heb ik op advies van een medewerker van Van Essen de accu laten vervangen. Bij mijn eigen garage bleek die oude accu nog prima te functioneren en lag het probleem bij de dynamo. Deze week meldde ik mij vanwege een zoemend geluid bij 70/80 km/u. Ik dacht dat het de banden waren die geput waren maar de diagnose van de medewerker van Van Essen stelde dat het de wiellager was. Vervanging kostte 330,- euro. Prima op zich. Om privé redenen zou ik later terug komen maar voor de zekerheid ben ik toch ook nog langs mijn eigen garage gegaan. Die heeft de wiellagers na gekeken en die mankeerden niets. Wat schetst de verbazing, de voorbanden veroorzaakten het zoemende geluid. Ik heb deze namelijk laten vervangen door twee nieuwe Goodyear Vector Gen2 banden en ik hoor het gezoem niet meer. Diagnose eigen garage; de voorbanden waren gecupt. Twee nieuwe Goodyear Allseason Vector Gen 2 kostten mij inclusief balanceren en monteren 199,- euro. Heb ik 130,- euro bespaard en is gelukkig niet onnodig de wiellager vervangen. Ik zal niet direct adviseren niet meer naar Van Essen te gaan want in het verleden, onder de oude naam ( Bourgonden ) was ik altijd vaste en tevreden klant. Nu in twee jaar tijd twee maal een verkeerde diagnose vind ik wel kwalijk. Vooral die van deze week. In principe zou er namelijk onnodig een goede wiellager vervangen zijn wat mij 330,- euro zou hebben gekost en dan nog was het probleem van het gezoem niet verholpen zo blijkt nu.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 7

Vakkundig persoonlijk en betrouwbaar.

Het blijft een zakelijke deal maar met een persoonlijke noot is het toch een stuk prettiger zaken doen. Het feit dat je te maken hebt met een kleinschalig bedrijf ervaar ik als een plus. Verder heb je het idee en gevoel dat het werk vakkundig en nauwgezet uitgevoerd wordt. Transparant en betrouwbaar in de afspraken en facturatie.

• Gemak N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Omdat andere afspraak niet doorging kon ik even snel tussendoor geholpen worden. Banden netjes gemonteerd en velgen goed schoongemaakt.

geweldig

top service voor betaalbare prijs.

prima service

Ik vind het fijn dat ik mee kan lopen tijdens de apk keuring en kan alles vragen wat ter sprake komt aan mijn auto. Ook met de diagnosestoring werd mij alles goed verteld. Een compliment! Prima dat er een stoelhoes over mijn stoel werd gedaan, dan blijft de stoel schoon.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Zeer klantvriendelijk, snelle en goede service.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Goede service ,denken mee, top!

Gewoon top!

Lijkt mij duidelijk.

Zeer goed ervaring

Klantvriendelijk,komt afspraken goed na, kijken verder dan nodig is en geven goed advies. eerlijk en betrouwbaar. snelle service aanrader voor meer mensen

Accuraat en vriendelijk

Altijd vriendelijk personeel, klaar om vragen eerlijk te antwoorden en goed werk geleverd. Perfect. Complimenten in deze tijd dat respect en communicatie op veel werk plek verdwijnt.

Deskundig bedrijf prettig contact

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Vorige week nieuw set velgen en banden gekocht, van de week per ongeluk tegen de stoeprand gezeten, eigen schuld, velg beschadigd. Nieuwe besteld, allen de kosten van de nieuwe velg gerekend! Super service

Duidelijke communicatie

Ze zijn eerlijk en duidelijk in de communicatie. Problemen met de auto worden snel opgelost en van tevoren weet je waar je aan toe bent.

Netjes en snel geholpen Goede koffie ( ook belangrijk ) Bedankt

• Gemak N.v.t.

snelle/nette bediening/goedeservice /goedemonteurs/

voor de rest hoeven we eigenlijk niets aan te geven spreekt voor zich

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Service, Service, Service, gaat niet komt niet in hun woordenboek voor.

Super klantvriendelijk en oplossingsgericht. Full service en meedenkend. Top bedrijf

Filter op locatie

Over Premio

Premio is meer dan alleen een bandencentrale. Naast banden en velgen, kan je bij ons ook terecht voor volledig onderhoud, APK, aircoservice en accessoires. Een echte one-stop-shop. Betrouwbaarheid, deskundigheid, gemak, snelheid en prijs-kwaliteitverhouding staan hierbij hoog in het vaandel. Reken dus op Premio om tevreden én veilig de weg op te gaan. Premio vergroot uw rijplezier!