Top service, snel en vakkundig

Van onderhoud tot banden laat ik doen. Top service!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Zeer vriendelijk en transparant!

De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed de communicatie is open en transparant. Veel garages gehad in Apeldoorn maar bij van Essen nog steeds een goed gevoel!

Bizar goed

Eerlijke en goede service gewoon top

Deskundig en klantvriendelijk!

Wat de officiële dealer van Landrover niet voor elkaar kreeg lukte wel bij Premio aan de Castorstraat. Een hardnekkige onbalans in de wielen losten zij voor mij op waardoor de auto nu weer strak rijdt! Zeer vriendelijke ontvangst, het probleem wordt met je besproken, de rekening is correct. Mijn ervaring met Premio is vijf sterren waard!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Super service en staan altijd klaar voor ons

Super geholpen

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Keurig en snel geholpen.

Niet echt hoe vind ik

1 keer met mijn koppeling laten maken en ben al 4 keer terug geweest dus mag ik wel zegge dat ik het niet top vind sorry

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 6

Altijd perfecte service , immer meedenken met de klant , PRIMA !

Al meer als tien jaar ben ik - zowel voor mijn auto- als caravanbanden - een uiterst tevreden klant. Bij aanschaf van nieuwe wielen en / of banden wordt er met je meegedacht voor een goede oplossing én een goed aanbod qua prijs. Óók de aftersales zijn prima. Even bandenspanning controleren en zo nodig met stikstof bijvullen : kom maar langs , geen probleem , we helpen ! Peter , Sebastiaan en Michael altijd hulpvaardig ! SERVICE wordt hier terecht met hoofdletters geschreven. Ik ga er nooit meer weg.

Sjef

Ties sorry voor de slechte reveretie die ik had gegeven ik zat er zelf naast sorry dat ik aan jou vak bekwaamheid heb getwijfeld maar toch nog bedankt dat je de auto heb gemaakt

Fijne ervaring

Vriendelijk ,je kan altijd terecht ,snel wordt je geholpen . Ik heb er diverse banden laten monteren voor de auto en mijn scooter. Top!mvg Cees

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 9

Netjes geholpen en goed advies gekregen

Gelukkig advies gekregen om uit te lijnen. Auto rijdt na de banden wissel weer als een zonnetje.

In een zin: GEWELDIGE SERVICE BIJ VAN SON

Zeer adequate en vooral zeer eerlijke (ook voor een vrouw alleen) service. Dank jullie wel.

Perfecte service en klantvriendelijk

Altijd zeer goeie ervaringen bij Peter de Groot. Goed advies, nette prijzen en passie voor auto's en de werkzaamheden. Auto voor nieuwe voorbanden gebracht en tevens uitgelijnd. De wagen rijdt en stuurt echt weer als nieuw. Perfect gedaan. Bij Peter de Groot (en team) krijg je nog de ouderwetse service en staat de klant nog steeds hoog in het vaandel. Ga zo door.

Prima en goede uitleg, aardige en behulpzame vakmensen

Prima en goede uitleg, aardige en behulpzame vakmensen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Goede en eerlijke service.

Ik kom hier graag. Goed advies, prima service.

Zoals altijd, gewoon Goed

Verdere Omschrijving voegt niks toe....

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Al vele jaren uitstekende service, prijsstelling en kwaliteit.

Al jaren mijn vaste adres. Waarom ? Uitstekende service en kwaliteit.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Altijd een goede prijs met goede service

Ik vraag voor mijn motorbanden altijd bij verschillende bedrijven om een prijsopgave en altijd komt Peter de Groot als voordeligste naar voren. Dit gecombineerd met een goede en vriendelijke service maakt het in mij ogen een toppertje.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Hele goede service, gewoon een top zaak. Ik kom er al een aantal jaren en alles wordt perfect geregeld

Onkundige monteur

Ze zijn hun slopers achtergrond nog niet achter zich gelaten. Kwam voor banden wissel, waarbij ze de complete draad van bout tapeind vernachelen. Kan gebeuren zou je zeggen, maar probeer dan niet de dealer waar de auto in onderhoud is hier de zwarte piet toe te schuiven. Ik kan wel raden wat de dealer hierop gaat zeggen .. Eens maar nooit weer

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 0 (zeer onwaarschijnlijk)

Uitstekende service

Bijzonder snel en professioneel geholpen. Hierdoor was de auto binnen zeer korte periode weer beschikbaar.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Vriendelijk geholpen, goede uitleg.

na onduidelijkheid over opbouw factuur en voor mij onverwachte kosten, werd dit meteen gecrediteerd. Klasse!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen? 7

Vriendelijk personeel

Jaren klant

Jaren klant

Over Premio

Premio is meer dan alleen een bandencentrale. Naast banden en velgen, kan je bij ons ook terecht voor volledig onderhoud, APK, aircoservice en accessoires. Een echte one-stop-shop. Betrouwbaarheid, deskundigheid, gemak, snelheid en prijs-kwaliteitverhouding staan hierbij hoog in het vaandel. Reken dus op Premio om tevreden én veilig de weg op te gaan. Premio vergroot uw rijplezier!