Beslist hét alternatief voor sparen

Ik ben in 2013 gestart met beleggen bij Perlas en heb destijds mijn lijfrentepolis overgeheveld van Aegon naar Perlas. Ik heb mijn vermogen tot op heden naar volle tevredenheid zien ontwikkelen. Ik heb Perlas ervaren als een veel beter alternatief voor een reguliere bankspaarrekening. Ik was zodanig overtuigd, dat ik eerst drie Perlas participaties voor mijn kinderen heb geopend. Zij zijn inmiddels zelfstandig en zij hebben deze Perlas participaties overgenomen. Zij zijn nog steeds zeer tevreden over het rendement en dat laten ze mij geregeld weten. Later heb ik drie Perlas participaties geopend, waarmee ik met een inleg van 15,00 Euro per maand, potjes voor mijn drie kleinkinderen opbouw. Het rendeert beslist beter dan een bankspaarrekening! Voor mij zelf heb ik nog twee extra participaties geopend. Op de ene rekening stort ik een deel van mijn spaargeld voor eventuele "leuke" uitgaven in de toekomst. Op de andere participatie zet ik maandelijks een bedrag weg, met als doel om na een looptijd van circa 10 jaar een deel van mijn hypotheek in te lossen. Ik ben zeer tevreden over de informatievoorziening op de Perlas website en ik verwacht de komende jaren een zeer tevreden client van Perlas te blijven.

• Informatieverstrekking website

Beste Roald, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Mooi om te lezen dat u Perlas als een goed alternatief ervaart en zo tevreden bent, dat u meerdere rekeningen heeft geopend. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Belofte is waargemaakt

Ik ben al 2 jaar klant. Perlas levert wat ze beloven en zijn altijd goed bereikbaar. Ik heb het volste vertrouwen dat mijn beleggingen in goede handen zijn.

• Informatieverstrekking website

Goedemorgen Alexander, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te lezen, dat onze bereikbaarheid goed is en het betrouwbaar overkomt. Mocht u vragen hebben, dan horen we die natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Perlas

degelijke club, weten wat ze doen en doen ze goed.

Sinds 1999 beleg ik hier. Nette en degelijke organisatie die veel geld en tijd in eigen onderzoek steekt. Prettige mensen en bewondering voor de dagelijkse omgang met de AFM, overheidstoezicht en regelgeving. Weten veel beleggers niet moet dit is een continue bezigheid. Beleggen kunnen ze en ook dekken ze terugval van koersen af. Voor mij een aanbeveling voor Ostrica.

• Bereikbaarheid

Beste Maurits, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Mooi om te lezen dat ons product, en onze manier van werken, zo goed bevalt. Mocht u punten van feedback tegenkomen, dan vernemen we die graag van u. Uiteraard staan we ook klaar, voor al uw vragen. Met vriendelijke groet, Ostrica

Ik verwacht net wat meer service

Ik heb gevraagd voor een overzicht op papier maar dat vind men bij Perlas ouderwets, niet van deze tijd en het kost extra papier en postzegels was de reactie. Het lijkt mij een kleine moeite een klant te helpen met zo’ n eenvoudige vraag waar ook een eenvoudige actie op kan volgen. J. R.

• Informatieverstrekking website

Hallo Jo, wat vervelend dat u onze reactie zo heeft ervaren. Dat past niet binnen ons idee van klantenservice. Wij hebben persoonlijk contact met u opgenomen en hopen zo uw beleving van negatief naar positief om te zetten.

Kundig en excellente customer service

Zeer fijne samenwerking. Zeer snelle reacties en goede customer focus.

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Arnout, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen, dat onze customer service, zo goed bevalt. Hier steken we veel tijd en moeite in. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Zeer recentelijk klant geworden. Informatieverstrekking website is zeer deskundig en uitgebreid. Gebruikersgemak is top. Zeker aanrader!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking website

Goedemorgen Bas, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te lezen dat u Perlas een aanrader vind en het gebruikersgemak ervaart. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Nu 6 maanden klant maar ben nu al heel erg tevreden

Goed doordachte beleggingsmethodiek, mooie rendementen en zeer klantvriendelijk. De actieve beschermingsconstructie geeft heel veel rust thuis.

• Informatieverstrekking website

Beste Tony, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen, dat de manier van beleggen, zorgt voor rust. Mochten we u kunnen helpen met vragen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas

Ben sinds 2012 bij Perlas klant, gewoonweg super

Perlas geeft veel rust, ik heb er geen omkijken naar en een mooi stabiel rendement.

Prettig, vakkundig en informeel

Geduldig, informeel en met kennis van zaken beantwoordde Ad van Ling mijn vragen. De keus uit vermogensbeheerders bleek groter dan ik dacht, maar ik ben blij dat ik voor Ostrica heb gekozen. Eenmaal aan boord bracht het rust en het besef dat ons bescheiden vermogen bij hen in goede handen is.

• Bereikbaarheid

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw review. Ontzettend fijn om te lezen, dat het contact en de ervaring met Ostrica, zo goed bevallen. Mocht u vragen hebben, dan horen wij die graag van u. Met vriendelijke groet, Ostrica

Problemen worden snel en goed opgelost

Bij de overgang naar een nieuwe bankpartner is mijn periodieke overschrijving niet overgezet. Toen ik dit merkte ben ik zeer snel en deskundig geholpen. Geen 5 sterren omdat m.i. het probleem niet had mogen optreden.

accuraat, alert en persoonlijk

Ik heb vertrouwen dat mijn vermogen bij Ostrica met grootste zorg en deskundigheid wordt beheerd. Vooral de persoonlijke aandacht en zorg waardeer ik zeer.

• Bereikbaarheid

Heel goede service. Prettig contact. Voorspellen van de markt is natuurlijk moeilijk.

Ik kan wel enigszins vergelijken, maar niet echt professioneel. Ostrica is altijd goed bereikbaar, afspraken zijn vlot gemaakt. De communicatie is duidelijk. De eindafweging (hoe ziet je profiel eruit, de afweging tussen risico en opbrengst) moet ik zelf maken, dat maakt het blijvend een lastig onderwerp.

• Bereikbaarheid

Ik ben als ondeskundige best te vrede over de informatie die ik van jullie krijg.

redelijk tot goed

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Super service

Fijn contact gehad met jullie medewerkers. Ik kreeg mijn document niet juist verzonden en ik werd hier fijn in geholpen. Ik had 2 cijfers per ongeluk omgedraaid, dit hebben jullie voor mij veranderd zodat ik niet alles opnieuw hoefde te verzenden! Top service!

vriendelijk

Het telefoontje kwam niet gelegen. Hier werd goed op in gegaan. Omdat ik verder geen vragen had hebben we het snel af kunnen handelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goed en duidelijk advies

Ostrica geeft duidelijk advies en altijd bereid om uitleg te geven.

• Bereikbaarheid

Een betrouwbare vermogensbeheerder die zorgvuldig je geld belegd

Er worden geen onnodige risico's genomen met je vermogen en proberen een zo goed mogelijk rendement te maken.

Altijd goed advies

Duidelijk helder gesprek.

Goeie uitleg m.b.t. mijn profiel en jaaropgaves.

Prima vermogensbeheerder

Duidelijke overzichten. Rendement is prima.

geen problemen

Ik heb een goed gesprek gehad , en ben goed geholpen.

• Bereikbaarheid

Doen wat ik er van verwacht had

Betrouwbaar en goed bereikbaar bij vragen

Goede ervaring

Goed te woord gestaan.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar beleggen zonder omkijken, ideaal voor mensen zoals ik.

Ik was een tijdje aan het denken om te gaan beleggen met spaargeld dat ik de komende jaren toch niet zou aanraken. Ostrica is mijn eerste serieuze ervaring met beleggen (medio 2019) en dan is het natuurlijk best spannend als je de waarde van de portfolio enorm ziet dalen tijdens de eerste tekenen van de Covid-19 pandemie aan het begin van 2020. Het is juist dan van belang om de rust te bewaren, want de koers veert (historisch) altijd weer terug, aldus het advies van Ostrica. De beschermingstrategie van Ostrica heeft bewezen dat de daling door de juiste beslissingen binnen proporties is gebleven. Al mijn vragen zijn altijd deskundig beantwoord, waardoor ik op dit moment geen omkijken heb naar mijn portfolio. Ostrica is een echte aanrader voor mensen zoals ik: in loondienst, geen tijd om zelf te beleggen maar toch graag maandelijks willen inleggen voor een goed/realistisch rendement op de lange termijn (10-15 jaar).

• Bereikbaarheid

I am very happy that I made the decision to move my assets to Ostrica

I was originally introduced to Ostrica via a telemarketing call. On this call the representative was able to answer a few of the basic questions I asked. On asking more complex questions the representative suggested that we set up a conference call with Ostrica. Very soon after I was introduced to a partner where he gave an hour long presentation with accompanying graphics. I was very impressed with the level of competence and their strategies to obtain the best from market movement combined with a healthy level of risk management. This combination was a compelling argument for me. I made the decision to move my assets from BND and NN in full to take advantage of this new approach. Ostrica did all the leg work to move my assets in a safe and secure manner. I have been with Ostrica for some six months now. In that period I have tracked their performance against that of my previous positions with BND and NN and I am extremely pleased with the positive comparison. I have further assets with other wealth management institutions where I am considering to move these assets as well to Ostrica. I have a single point of contact at Ostrica where I can expect reliable and timely responses whenever I have any questions or require an update to my portfolio. I recommend this company for those who require professional wealth management services. Regards Dave Allen