Top advies en uitvoering

De manier waarop bij Ostrica alles is geregeld is uitstekend! Hun beleggingsstrategie werkt in de praktijk (tot nu toe) voor mij goed. In elk geval beter dan bij de RABO. De website is = transparant als het gaat om ontwikkelingen van de markt, = Het geeft een goed inzicht in de eigen beleggingen = Alle informatie staat zeer inzichtelijk op de website = Ook bij een uitkering is alles perfect geregeld. Mochten er dan toch nog vragen zijn dan is de adviseur (in mijn geval Ad van der Ling) min of meer per omgaande te bereiken via de mail /telefoon. Kortom zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

Beste Jos, Hartelijk dank voor het delen van deze review. Fijn dat u de toegevoegde waarde van Ostrica ziet. Wij zullen uw feedback delen met ons team. Mochten er nog vragen zijn, dan weet u Ad te vinden. Met vriendelijke groet, Ostrica

Prima kwantitatief model. Organisatie kan beter.

Het kwantitatief model is prima. Gedachte om in opgaande markten ca. 80% mee te doen en neergaande bewegingen te beperken is ideaal voor beleggers. Helaas heb ik on the long run hier voor mijn klanten te weinig resultaat van gezien. Zodra de beurs herstelt van een behoorlijke daling wordt de verzekering te laat ervan afgehaald en hierdoor doen we te weinig mee in een opgaande markt. Verder mis ik professionaliteit t.o.v. de vele andere beheerders op het gebied van relatiebeheer. Veel te veel verloop.

• Bereikbaarheid

Beste Ronald, Zoals bij elke review nemen wij de gegeven feedback mee, zowel in de ontwikkeling van ons product, als in onze manier van werken. Wij streven namelijk altijd naar een welverdiende 10! Daarbij willen wij accentueren dat Ostrica het mens & machine concept hanteert welke aan de hand van ons eigen ontwikkelde kwantitatieve model het beleggingsbeleid voert. Dit beleggingsbeleid is ook op de lange termijn bewezen succesvol. Voor onze verschillende beleggingsprofielen beloven wij een variërende doelstelling van rente +2% tot rente +8%. Sinds onze oprichting 25 jaar geleden, hebben wij deze doelstellingen behaald. Verder werken wij bij Ostrica als een team, zo ook in relatiebeheer. Wij houden het principe erop na dat meerdere collega’s de nodige specialistische kennis en continuïteit kunnen waarborgen. Op deze manier staan wij onze klanten altijd deskundig te woord. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Het was een goede uitleg

We werden heel goed ontvangen. We vertrouwen er op, dat de manier waarop belegt wordt voor mij duidelijk is en blijft

• Bereikbaarheid

Beste Mevrouw Heemskerk-Nijssen, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles duidelijk overkomt. Mocht u toch vragen hebben, dan vernemen wij die graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Accuraat, alert, voorkomend en klantvriendelijk!8

Klokslag afgesprokentijd contact en vele vragen duidelijk uitgelegd. Geduld is een groot goed voor Ostrica. Uiteraard over het huidige beursklimaat gesproken, op de vraag wat heden te doen met onze portefeuille antwoordde hij: stil blijven zitten enne niet bewegen. Dit even in 't kort verteld, daarna volgde de voor en tegens, wat ons deed besluiten om dat stilzitten mentaal uit te zitten tot betere tijden. We namen afscheid in zeer goede harmonie.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beste Joop, Hartelijk dank voor de uitgebreide en mooie review. Fijn om te lezen, dat het contact zo goed verlopen is. Daarbij ook goed dat er gekeken is naar het huidige sentiment en uw persoonlijke situatie. Mochten we u nog ergens bij kunnen ondersteunen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

De personen waar ik mee te maken heb komen vriendelijk over, en er word altijd snel gereageerd met vragen van onze kant. , Zij proberen zo duidelijk mogelijk uitleg te geven .

• Bereikbaarheid N.v.t.

Beste Edumond, Hartelijk dank voor uw mooie review. Goed om te vernemen dat onze reacties snel en duidelijk zijn. Mochten we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van u. Groet, Ostrica

Een prettige kennismaking

De 1e kennismaking is positief verlopen. Werkwijze en contact is duidelijk. Vervolgacties zijn ontvangen.

• Bereikbaarheid

Beste Bastiaan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de eerste kennismaking positief is verlopen. Mochten we kunnen helpen bij de vervolgacties of bij vragen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Betrouwbare vermogensbeheerder

Spelen op tijd in op veranderde situaties.

• Bereikbaarheid

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat onze aanpak zorgt, voor een tevreden gevoel. Mochten er vragen zijn, dan horen we die graag. Groet, Ostrica

Rustgevende belegging met uitstekend rendement.

Ik ben zeer tevreden over het rendement van mijn beleggingen bij Ostrica. Dat geldt voor het lange termijn rendement, ik beleg vanaf 2012, als de resultaten in 2021 en vooral 2022. In een onrustige markt is het rendement licht positief en stabiel.

• Bereikbaarheid

Beste Hans, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat onze aanpak zorgt, voor een tevreden gevoel. Mochten er vragen zijn, dan horen we die graag. Groet, Ostrica

Als was was was was was was, Perlas

Goed intakegesprek en perfecte follow-up

• Informatieverstrekking website

Ostrica help mij om mijn beleggingsdoelen te halen en ontzorgt

Ik kijk niet dagelijks naar de portefeuille, maar 1 x per maand. Ik weet dat ostrica een gedegen strategie heeft die mijn vermogen beschermd en een goed rendement geeft. Dit is heel prettig als ook nog andere dingen wilt doen en niet de waan van de dag hoeft op te volgen.

• Bereikbaarheid

Beste Kees, Hartelijk dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat onze strategie en manier van aanpak, goed voor je werken. Mochten we je kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Met Ostrica word ik geheel ontzorgd .

Goede afspraken over vermogensbeheer zonder zorgen.

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Coen, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen, dat er goede afspraken zijn, waardoor je geen zorgen ervaart. Mochten we je kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Deskundig en betrouwbaar

Al jarenlang tevreden klant van Palladyne/Ostrica Door de jaren heen steeds alert geweest in de ontwikkeling van technische ontwikkelingen en modellen om beursklimaat et analyseren en waar mogelijk te voorspellen. Hierop wordt tijdig in gespeeld hetgeen het rendement van de beleggingen sterk ten goede komt.

• Bereikbaarheid

Beste Nico, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te lezen, dat onze aanpak, zo'n goede ervaring geeft. Dat is waar het uiteindelijk om draait. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Betrouwbaar!

Nooit teleurgesteld

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Frans, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen, dat Ostrica u nog nooit heeft teleurgesteld en we een betrouwbare indruk achterlaten. Mocht u vragen hebben, dan horen wij deze graag. Dan gaan we u direct ondersteunen. Met vriendelijke groet, Ostrica

Professioneel, betrouwbaar, kundig.

Goede voorlichting, zeker met de (voor mij) nieuwe aanpak via WhatsApp en e- mail. Zeer goede prestaties, gezien de turbulente ontwikkelingen in de wereld. Iets meer profijt van stijgende lijnen in koersen zou prettig zijn (maar: beperken verlies is voor mij veel belangrijker dan hoge winsten). Prettig contact.

• Bereikbaarheid

Goedemiddag Marcel, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Goed om te lezen, dat onze manier van beleggen, past bij uw verwachtingen. Daarnaast is het mooi om te lezen, dat u de voordelen merkt, van onze manier van beleggen. Mochten we u kunnen helpen of informeren, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Goed rendement, zeker in vergelijking met mijn portefeuille elders

Bij stijgende markten volgt mijn portefeuille aardig het marktrendement maar nu bij dalende markten maakt Ostrica een positief verschil, ik sta gewoon in de plus dit jaar..

• Bereikbaarheid

Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen, dat onze manier van investeren, voor gewenste resultaten zorgt. Mochten we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Fijn dat ik er niks voor hoef te doen om mijn vermogen te laten groeien.

Alles wordt voor mij geregeld, ik heb er geen omkijken naar. Heel prettig.

• Bereikbaarheid

Goedemiddag Jan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles zo goed verloopt en de ondersteuning, goed bevalt. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica.

Professionele organisatie

Een goede communicatie Prima overzichten Een goed en vertrouwd gevoel zo alles gaat

• Bereikbaarheid

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen, dat u zo tevreden bent en een vertrouwd gevoel heeft bij Ostrica. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Great investment company

My family has been a customer with this company for decades. There has never been any issues, the average long term returns are great, and the customer service is always helpful and friendly! No complaints here!

• Informatieverstrekking website

Goodafternoon Jonathan, Thank you very much, for your feedback. Good to read, that you and your family, have a good experience with Perlas. If we can do anything for you, please let us know. Kind regards, Perlas

Heel plezier ontmoeting

Prettige samenwerking! Het is prima

• Bereikbaarheid

Beste Jun, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat zowel de ontmoeting, als de samenwerking, bevallen. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Duidelijk kernachtig produkt waarbij ook duidelijk en kernachtige uitleg wordt gegeven

• Informatieverstrekking website

Goedemorgen Jan, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat het product en onze uitleg, duidelijk zijn. Mochten we u ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van u. Met vriendelijke groet, Perlas

Goede ervaring er word met je mee gedacht

Goede mensen goed contact

• Bereikbaarheid

Beste meneer Fidder, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen dat het contact en onze manier van handelen, wordt gewaardeerd. Mocht u vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Betrouwbaar

Deskundig en betrouwbaar

• Bereikbaarheid

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen, dat u ons ervaart als deskundig en betrouwbaar. Mocht u punten van feedback hebben, dan horen wij die graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Duidelijkheid is top

Goede info voor verdere mogelijkheden

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goedemorgen Max, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat we zorgen voor duidelijkheid. Mochten er toch vragen zijn, dan horen we die uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Beslist hét alternatief voor sparen

Ik ben in 2013 gestart met beleggen bij Perlas en heb destijds mijn lijfrentepolis overgeheveld van Aegon naar Perlas. Ik heb mijn vermogen tot op heden naar volle tevredenheid zien ontwikkelen. Ik heb Perlas ervaren als een veel beter alternatief voor een reguliere bankspaarrekening. Ik was zodanig overtuigd, dat ik eerst drie Perlas participaties voor mijn kinderen heb geopend. Zij zijn inmiddels zelfstandig en zij hebben deze Perlas participaties overgenomen. Zij zijn nog steeds zeer tevreden over het rendement en dat laten ze mij geregeld weten. Later heb ik drie Perlas participaties geopend, waarmee ik met een inleg van 15,00 Euro per maand, potjes voor mijn drie kleinkinderen opbouw. Het rendeert beslist beter dan een bankspaarrekening! Voor mij zelf heb ik nog twee extra participaties geopend. Op de ene rekening stort ik een deel van mijn spaargeld voor eventuele "leuke" uitgaven in de toekomst. Op de andere participatie zet ik maandelijks een bedrag weg, met als doel om na een looptijd van circa 10 jaar een deel van mijn hypotheek in te lossen. Ik ben zeer tevreden over de informatievoorziening op de Perlas website en ik verwacht de komende jaren een zeer tevreden client van Perlas te blijven.

• Informatieverstrekking website

Beste Roald, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Mooi om te lezen dat u Perlas als een goed alternatief ervaart en zo tevreden bent, dat u meerdere rekeningen heeft geopend. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Perlas