Meer dan de moeite waard

Top info

Goed geholpen!

Prettig telefoongesprek! Vragen werden keurig beantwoord en bij eventuele onduidelijkheden werdt alles goed uitgelegd.

• Bereikbaarheid

Beste Bart, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Klantvriendelijk geholpen

Zeer netjes en duidelijk met kennis van zaken geholpen. Zeer hulpvaardig en vriendelijk.

• Informatieverstrekking website

Beste Wilma, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Perlas. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Perlas

Zinvol

Participatie bij Ostrica werp duidelijk zijn vruchten af tav vermogensaanwas

• Bereikbaarheid

Beste Rene, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Al vele jaren zeer tevreden met de service en de resultaten!

Zonder zorgen en altijd goed geïnformeerd. Een zeer professionele ploeg. Kennen ook die het een stuk minder doen.

• Bereikbaarheid

Beste Frans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Netjes te woord gestaan, uiteindelijk geen tevreden antwoord.

Ik wil jaaroverzicht toegestuurd krijgen en daar GEEN €20 voor neertellen!!! Na GOED telefonisch contact is mij toch het jaaroverzicht toegestuurd. En volgend jaar word ik bijgestaan om deze per mail op te halen. Dat is pas SERVICE

• Bereikbaarheid
  • Informatieverstrekking website N.v.t.

Geweldige communicatie en een duidelijke schriftelijke uitleg

Nvt

• Bereikbaarheid

Beste Rick, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Goede resultaten en goede communicatie

Ik beleg nu sinds bijna 2 jaar bij Ostrica en zie de resultaten ondanks soms turbulente markten positief stabiel zijn. De waarde van de portefeuille stijgt gestaag hetgeen ik heel prettig vind. Liever een mooi stabiel rendement dan enorme uitslagen naar boven en ook naar beneden. Verder vind ik de communicatie vanuit OSTRICA altijd heel prettig. Kordaat en tot the point. Geen uitgebreide Hallelujah verhalen maar lekker nuchter, zakelijk en ook positief. Het voelt als een grote familie waarin klanten veel persoonlijke aandacht krijgen. Ik hoop dan ook dat men niet teveel succes heeft met het aantrekken van nieuwe klanten.

• Bereikbaarheid

Beste Hans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Heel attent

Gewoon een onverwachte felicitatie. Eigenlijk wel bijzonder.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Harold, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mochten u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Wanneer je wat geduld hebt, is Ostrica zeer professioneel bezig met mijn finacie!

Ondanks moeilijke tijden weten zeop de juiste momenten te pieken en als klant profiteer je daarbij mee. Het geeft een vertrouwen en dat lijkt mij belangrijk

• Bereikbaarheid

Beste Erik, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mochten u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Snel contact, geen ellenlange wachttijden aan de telefoon. Goede en duidelijke informatie. Vriendelijk en een goed rendement

• Bereikbaarheid

Beste Ton, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Ostrica. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Mochten u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

• Bereikbaarheid

alles wordt goed uitgelegd en geregeld

duidelijke antwoorden op al mijn vragen

Geen klant meer vanwege CDD

De CDD controle ging dermate ver dat wij hebben besloten onze rekening te sluiten . Ik heb begrepen dat er geen andere mogelijkheid was . De medewerker heeft het keurig afgehandeld en vertelde dat Het vanwege de wetgeving verplicht was deze controle uit te voeren . Kennelijk gaat de uitspraak “de klant is koning” niet meer op in de financiële wereld .

no-nonsense vermogensbeheer

De adviezen en het beheer zijn zonder opsmuk en to the point.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Gisteren emailadres doorgeven en vandaag al bericht gekregen alles goed gegaan

goede communicatie

Er wordt snel gereageerd als je een vraag hebt

Onduidelijkheid

Na twee vragen die ik stelde via de mail, waren allebei de vragen niet goed beantwoord en moest ik toch maar even bellen. De vragen werden wel snel beantwoord,

Super geholpen

Super geholpen

• Informatieverstrekking website

Snel, correct en passend geinformeerd.

In een plezierige email contact ben ik snel en goed geïnformeerd over de mogelijkheden van mijn product bij Ostrica. Dat geeft mij een goed gevoel over de nabije en verre toekomst. Top advies!

• Bereikbaarheid

Altijd accuraat en volledig!

Goed geïnformeerd

uitstekend

e-mails worden snel beantwoord. telefoon wordt goed opgenomen en mocht iemand niet aanwezig zijn wordt je snel en correct terug gebeld. beginners fouten met inloggen wordt adequaat en vriendelijk opgelost

• Informatieverstrekking website

Fijn om een kaartje te krijgen op mijn verjaardag.

Wie kan het leuker maken - niet B……….- maar Ostrica

Goede info - topmedewerking - low prophile - Maxi actions

• Bereikbaarheid

Beste Jens, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Ostrica Vermogensbeheer. Wij zullen uw positieve feedback delen met ons team. Samen streven wij naar goede dienstverlening en resultaten. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Ostrica

Vorig: geen response op een vraag, slecht rendement. Update: Prima uitgelegd, beoordeling bijgewerkt

Ik heb een aantal maanden geleden een reactie geplaatst met de opmerking dat het rendement alleen maar naar beneden gaat. Vergeleken met apr 2021 is het opgebouwde vermogen in plaats van redelijk omhoog gegaan, juist lager. Maar op de website wordt nog steeds geadverteerd alsof de rendementen prima zijn. Niet dus. 4-jan-2023: deze week ben ik benaderd door een medewerker van Perlas die op een professionele wijze uitleg gaf over de huidige beleggingsmarkt waarin Perlas 1x van de betere beleggingsmaatschappijen blijkt te zijn. De verwachtingen voor de nabije toekomst zijn positief. Ook werd aangegeven dat mijn vorige bericht niet te vinden was waardoor er dus ook geen reactie gegeven kon worden. Al met al een vriendelijk en helder gesprek waardoor ik mijn beoordeling positief heb bijgesteld.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Informatieverstrekking website N.v.t.

Beste Roland, Fijn dat we elkaar gister telefonisch gesproken hebben. Dat doet niet af aan het feit dat het vervelend is dat de gewenste reactie op je email is uitgebleven. Zoals besproken hebben wij de regel dat wij altijd binnen 24-48 uur een reactie geven op vragen welke bij ons binnenkomen. In reactie op het dalende rendement is het helaas een gegeven dat de wereldwijde financiële markt het afgelopen jaar met alle ontwikkelingen een flinke opdonder heeft moeten verduren. Hoewel het afgelopen jaar op zijn zachtst gezegd uitdagend was, en ook voor 2023 de nodige uitdagingen met zich mee zal brengen blijven wij binnen Perlas positief voor de lange termijn. Wat 2023 ook voor ons in petto heeft, binnen Perlas doen wij ons uiterste best om met onze actieve beleggingsstrategieën je vermogen te blijven beschermen. De rendementen van onze beleggingsprofielen zijn sinds het afgelopen kwartaal in de herstelfase. Wij verwachten dat dit herstel zich door zal zetten in de komende maanden.