Klantvriendelijk en goede monteurs.

Goed en correct

Ben goed en correct geholpen.

Goede service, goede uitleg. Aardig personeel.

Altijd goed

Al heel veel jaren bij deze garage ( 3 adressen in Schijndel ) klant. Dat zegt genoeg.

Goede en snelle service

Gastvrij, vriendelijk, behulpzaam en zeker servicegericht. Jammer dat ik bij thuiskomst merkte dat er een wieldop is verdwenen. Tip: vraag altijd even of je deze vast mag zetten met een tie wrap

Altijd vriendelijk en behulpzaam en goede service.

Ik heb nog nooit zo’n fijne garage gehad. Leggen alles uit. Proberen de beste oplossing te bieden. Denken mee. En bieden zeer goede service. Kan ze iedereen aanraden.

Top en servicegericht!

Zoals altijd prima!

Perfect geregeld

Zowel ik als mijn dochter hebben niets aan te merken

Klantvriendelijk en service gericht

Vertrouwd en altijd goed.

Netjes, vlot en vertrouwde gezichten.

Gewoon goede service. Denken mee.

Al een aantal jaren tevreden vaste klant. Krijgt nooit het gevoel dat je teveel betaald. Eerlijk naar de klant toe.

Snel en top.

Ik kan altijd snel terecht met mijn auto en ik tref er medewerkers die actief meedenken met het in conditie houden van mijn auto's

Duidelijke afspraken en helemaal nagekomen

Voor de onderhoudsbeurt van mijn auto weer bij Olie & Zo geweest. Duidelijke afspraken, vriendelijke ontvangst en het belangrijkste, de afspraken helemaal nagekomen. Dik tevreden.

Zeer positieve ervaring.

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen. Vriendelijke ontvangst, goede, rustige uitleg, correcte afhandeling. Kan eigenlijk niet beter.

top

beste garage in de omgeving

Fijn personeel, goede prijs

Vriendelijk personeel, goede service en een goede prijs. What is not to like!

Goede service en vriendelijk personeel

Kan altijd terecht en wordt goed geholpen.

Geweldige ervaring wederom

Mijn auto is weer een keertje naar Olie &Zo Schijndel geweest en het gevoel als je nu weer in de auto rijdt is wederom geweldig. Je voelt dat de auto weer perfect en betrouwbaar rijdt. Het kost misschien wel iets maar dat kan niet op tegen je geweldig gevoel van vertrouwen en veiligheid en dat is toch het belangrijkste! Dus Olie &Zo Schijndel wederom ontzettend bedankt!!!!

Super daar geholpen

Fijne gasten, open en eerlijk, zomer winter banden Super...

Zeer goede ervaring

Snel en adequaat geholpen tegen passende prijs.

Deskundige, vriendelijke en meedenkende medewerkers

Had een probleem met m’n auto. De monteur heeft het probleem snel kunnen vinden en ook direct kunnen oplossen! Erg fijne zaak, leuke sfeer en kwalitatief personeel!

Goede service en begroting.

Nette afhandeling volgens afspraak.

"Eerlijk advies, persoonlijke benadering, hoge mate van service en kwaliteit". Klopt helemaal!

Gewoon een hele fijne garage.