Snelle reactie, maar geen antwoord op de vragen

Was een fijn contact en vriendelijk. Werd snel gereageerd, maar op de vragen die ik stelde krijg ik geen antwoord en dat is vervelend.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.

Duidelijk maar mag sneller

We hebben een week ik spanning gezeten tussen bezichtiging en contract tekenen, dat was heel lang en lastig. Verder is alles goed verlopen

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Snel, duidelijk en goed contact.

Personeel is erg vriendelijk rustig en behulpzaam. Contact is erg fijn, rustig en positief. Eigenlijk geen problemen, echter is de site (online omgeving) niet smartphone vriendelijk. Op pc werkt het prima.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan door verschillende medewerkers, waarbij al mijn vragen altijd geduldig werden beantwoord.

Portal werkt erg makkelijk

De portal voor in het invullen van alle data werkt goed. Echter, in de portal komen is voor mij nog steeds een raadsel. Heb meerdere keren ‘wachtwoord vergeten’ moeten gebruiken om de link te ontvangen van de portal. Via de reguliere website kom ik maar niet in de juiste omgeving.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Top alleen jammer dat ik huis niet kon bezichtigen voor het doorgeven voor deadline.

Verder vind ik het tot nu toe goed geregeld!

Alles prima geregeld

Goede begeleiding in de procedure Vriendelijke mensen Goede bereikbaarheid klantenservice

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Makkelijk en snel contact.

Dit is mijn eerste ervaring met NMG Wonen, Professioneel mensen en goed gehumeurd.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Zeer klantvriendelijk behulpzaam en correct!

Prima verlopen.

Prima contact gehad en alles was snel geregeld.

Lange reactietijd

Bij het sturen van e-mails duurde het steeds erg lang voordat ik van Zoë antwoord kreeg, ik heb er ook meerdere keren achteraan moeten bellen. Bij vragen over het huurcontract is het van groot belang dat er snel gereageerd wordt, zeker als het contract maar een beperkt aantal dagen geldig is. De vragen waren niet zo ingewikkeld dat het twee dagen moest duren voordat er een reactie kwam, en ook bij het toesturen van het getekende contract en alle andere documenten lijkt het me niet meer dan normaal dat er een ontvangstbevestiging wordt gestuurd, en dat de klant daar niet nog eens achteraan moet mailen om zeker te weten dat de documenten ontvangen zijn.

Heel goed !

Goede service en dienstverlening!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Bereikbaarheid goed en duidelijke uitleg

Bereikbaarheid goed en duiselijke uitleg

Fijne ervaring

Via NMG wonen hebben wij nu een heerlijk huis. De communicatie verliep van begin af aan erg soepel en professioneel. Ook de medewerkers zowel telefonisch als tijdens de eindinspectie waren erg vriendelijk en behulpzaam. We zijn erg tevreden!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Wij wachten nog steeds op de sleutel v d hoofdingang

Heel te vrede

Goede voorlichting en snelle afwikkeling.

Super geholpen!

Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en alles is duidelijk.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

I am satisfied of your help and had a good experience dealing with you!

Thank you for everything, significantly Betty helped me a lot while renting a flat from you. Thank you so much!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Super snel geholpen door enthousiaste mensen.

Ik heb het contact als erg prettig ervaren, waarbij de huurovereenkomst snel opgeleverd was en alle communicatie rondom met Carly erg prettig was. Alles was duidelijk en bij vragen kon ik direct terecht.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Ontzettend betrokken en behulpzame makelaar

Ik ben uiterst tevreden en zelfs verast over hoe goed ik geholpen ben. De makelaar (Betty Nieuwenhuis) dacht mee met mijn situatie en heeft zich hard ingezet voor mij om een mooi appartementje te vinden zodat ik weg kon uit mijn niet zo prettige oude woonsituatie. Ik ben erg dankbaar hiervoor. 10/10

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Slechte communicatie, borg nog steeds niet terug

Eind maart heb ik de eindinspectie gehad van mijn huurwoning in Zoetermeer. Ondertussen zijn we 1,5e maand verder, maar heb ik helaas nog steeds niets gehoord over de borg die ik nog terug hoor te ontvangen. Na verschillende malen telefonisch contact te hebben gehad met NMG, word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens als ik bel is degene die over mijn borg gaat, in gesprek of niet beschikbaar. Daarbij wordt telkens de belofte gedaan dat ik hierover word teruggebeld, maar dat is tot op heden nog nooit gebeurd. Daarnaast wordt er niet gereageerd op mails die ik stuur. Kortom: ik ben erg ontevreden over de gang van zaken en communicatie en hoop snel wel een duidelijk antwoord hierover te krijgen.

Good but slow

The transfer went very well, but I was only informed mid-month about getting the apartment at the end of the month, which caused a lot of stress.

Prima en erg professioneel

Ik ben uitstekend en snel geholpen, erg tevreden

Polite Helpfull :)

Polite Helpfull :)

Geweldig goed

Wat een vriendelijkheid, een hulpvaardigheid en de klantvriendelijkheid spat er gewoon van af. Alles goed gecommuniceerd, goed bereikbaar en dat vragen vrij staan Top service!! Davida een ontzettend aardige dame die alles eraan doet zodat de klant zich belangrijk en gehoord voelt!