Prettige selectieprocedure, soms wat onduidelijke communicatie

Het geeft veel rust dat NMG niet veel geïnteresseerden tegelijk uitnodigt voor bezichtigingen, zodat je voelt dat je een daadwerkelijke kans maakt om geselecteerd te worden voor een woning. De communicatie met NMG was soms wat traag en onduidelijk, waarbij er over en weer nog wat verduidelijkt moest worden.

Bijna perfect.

Eigenlijk was alles goed, alleen de openingstijden van het hoofdkantoor mogen wel iets ruimer.

Snel en goed geholpen

Tevreden!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Goed geholpen door de medewerkster

Snel, prettig

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Denken mee en komen afspraken na

Leveren beter werk dan de eigenaar/verhuurder

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

NMG personeel heeft ons prima begeleid door het gehele huur proces in zeer korte tijd alles naar tevredenheid afgehandeld.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

The house was not handed over in good condition

Good things: I liked the process of applying for viewing,viewing appointment communication. Follow up to the viewing,contract was also created quite quickly and executive was paitent in answering all the question. Thinks to improve : the house was handed over in bad situation and I had to change my plans of moving.This effected other things too resulting in stressful moving experience.

• Would you recommend us? Yes

Goede begeleiding. Duurde even voordat toewijzing kwam

Zoals het hoort te gaan. Duurde even voor toewijzing kwam.

'niets op aan te merken

Super fijn!

Snel contact, en alles is snel geregeld!

Super ervaring

Vriendelijke medewerkers, duidelijk en snelle reacties! Erg blij met de hulp tot zover.

Vlot, vriendelijk en vaardig

Met begrip voor de drukte en bezetting tijdens de zomermaanden is mijn aanvraag snel verwerkt en persoonlijk contact met de vertegenwoordigster super verlopen

Uitstekend geholpen

Personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. De huur van mijn appartement is heel snel geregeld.

Veel gedoe

Alles via mail is voor mensen van onze leeftijd niet altijd even gemakkelijk! Telefonisch niet bereikbaar

Snelle afhandeling

Binnen korte tijd een aanbieding gedaan en de zaak vervolgens snel afgehandeld

Vriendelijke en goede service

De makelaar was vriendelijk en dacht goed mee, zodat ik in korte tijd een geschikte huurwoning kon huren

Kennis -klant vriendelijk-neemt de tijd

Een prettig kontakt en attent.Wisseling van begeleiding begrijpelijk en vroeg even schakelen.Goede bereidheid om voor ons te zoeken.Dank voor de goede zorgen.

snelle service, klein foutje

Ik vind de service prima, alles is heel snel en voortvarend gegaan, alleen was het even schrikken toen we, nadat we alle toezeggingen al hadden, toch een bericht kregen dat de keus op iemand anders was gevallen. Bleek bij directe navraag een foutje te zijn. Maar was wel serieus schrikken.

Duidelijk en snelle communicatie

Communicatie verliep duidelijk en vlot. We werden geholpen waar nodig.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Ik ben erg tevreden. Nemen de tijd voor je en contact is goed en snel!

Fijne service

Snelle en goede communicatie.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Snelle reactie, maar geen antwoord op de vragen

Was een fijn contact en vriendelijk. Werd snel gereageerd, maar op de vragen die ik stelde krijg ik geen antwoord en dat is vervelend.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.

Duidelijk maar mag sneller

We hebben een week ik spanning gezeten tussen bezichtiging en contract tekenen, dat was heel lang en lastig. Verder is alles goed verlopen

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Snel, duidelijk en goed contact.

Personeel is erg vriendelijk rustig en behulpzaam. Contact is erg fijn, rustig en positief. Eigenlijk geen problemen, echter is de site (online omgeving) niet smartphone vriendelijk. Op pc werkt het prima.