Snelle en adequate afhandeling!

Prettige en snelle manier van communiceren met de medewerkers van NMG bij het aanvaarden van een woning. Op het moment dat je alle papieren/documenten op orde / beschikbaar hebt (TIP) kan NMG ook snel handelen.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Fijne makelaar, zeer vriendelijk en snelle reacties.

Makkelijk en snel

We hebben onze ervaring met nmg als snel en heel makkelijk ervaart, alle vragen werden heel snel beantwoord en alle hulp was heel netjes en snel aangeboden.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Prettig contact en snelle reacties

NMG wonen heeft snel gereageerd op mijn interesse in de woning en kon de bezichtiging al 2 dagen gepland worden. Heel bijzonder dat de woning voor mij werd gereserveerd, hierdoor had ik de tijd om alles te regelen. Het online invullen en goedkeuren van alle documenten duurde even maar hier kreeg ik netjes bericht van. Al met al een hele goede ervaring met een ontzettend leuke woning als resultaat. Ik kijk nu al uit naar de verhuizing en dat ik het mijn eigen plekje kan gaan maken.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Mijn ervaring via mail is goed. Werd meteen opgepakt. Alleen is er nog afspraak gemaakt.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Fijn contact! Snel schakelen!

Deskundig advies en hulp bij vragen. Prettig contact. Snelle antwoorden!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Goed maar een paar opmerkingen

Alles op zich snel geregeld, alleen werd mij het huurcontract pas een dag voordat het getekend retour moest en de borg en huur betaald moest zijn toegestuurd. Aangezien ik op locatie aan het werk was kon ik pas savonds laat alles gaan doorlezen, tekenen en betalen. Ook probeer ik al meerdere keren contact te leggen om navraag te doen om een parkeerplaats te huren, dit is nog niet gelukt ondanks er een terugbelverzoek is neergelegd. Verder alles goed en snel geregeld.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Een goede hulp met snelle afhandeling

Wij kregen middels het online portaal een huis op het oog. Wij hebben toen gereageerd. De dag erna werd ik al gebeld en werd er overlegd en uitleg gegeven hoe de verdere stappen zouden zijn. Na de bezichtiging kregen we snel gehoor of alle documenten goedgekeurd waren en of wij het huis mochten en konden huren. Wij vonden het persoonlijk zeer aangenaam om te horen dat wanneer wij uitgekozen werden om het huis te bezichtigen, de woning al 'gereserveerd' voor ons werd. Uit ervaring gebeurd dit niet vaker waardoor onze hoop groeide en ons meer gehoord voelden.

Nieuwe verwarrende ervaring.

Veel papierwerk leveren. Betty was zeer behulpzaam en geduldig. Heel professioneel. Website niet altijd duidelijk. Met name voor het uploaden van meer dan 1 van hetzelfde (salarisstrook)

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Zeer snelle reacties, vriendelijke werknemers.

Huurhuis ging redelijk rap

Sinds kort zit ik in een huur huis van Cuijk van nmg. Het afsluiten ging goed was zelf op vakantie en moest dus alles op afstand regelen. Enige verbetering wat ik zou hebben is dat de klantenservice redelijk krappe bereikbaar tijden heeft. En soms duurde het mail verkeer wat lang maar na een belletje er achteraan kreeg ik snel duidelijkheid. Het is een super mooi huis en ben er super blij mee en het proces ging goed.

Goede communicatie

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Betty Nieuwenhuis. We hadden goed contact (korte lijntjes) en kregen duidelijk uitleg over wat we konden verwachten. Ze is erg professioneel maar ook erg aardig. We zijn heel erg goed geholpen, dankzij Betty Nieuwenhuis mogen wij een prachtig woning gaan huren via NMG. Top service! Nogmaals heel erg bedankt Betty!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Behulpzaam en vlotte communicatie.

Ik heb mijn woning middels NMG Wonen gevonden. De bezichtiging, oplevering en afronding van de oplevering werd door NMG geregeld. Het klantcontact was vriendelijk en vlot, de oplevering ging soepel, en toen ik naderhand nog zaken vond die niet in orde waren dan werd dit uitstekend opgepakt en werd ik de volgende dag benaderd door een vakman.

Goede communicatie

Dankzij hen heb ik in deze moeilijke tijd betreft de huizenmarkt een heel mooi paleisje gekregen! Ik ben ieder die hier een deel van uitgemaakt heeft ontzettend dankbaar voor en ben de dagen aan het aftellen om te gaan genieten op mijn eigen plekje.

Goede ervaring gehad

Professionele begeleiding bij/na de toewijzing van een appartement van nmg

Snelle reactie en afhandeling

Goed contact omtrent bezichtiging en informatie

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Prettige selectieprocedure, soms wat onduidelijke communicatie

Het geeft veel rust dat NMG niet veel geïnteresseerden tegelijk uitnodigt voor bezichtigingen, zodat je voelt dat je een daadwerkelijke kans maakt om geselecteerd te worden voor een woning. De communicatie met NMG was soms wat traag en onduidelijk, waarbij er over en weer nog wat verduidelijkt moest worden.

Bijna perfect.

Eigenlijk was alles goed, alleen de openingstijden van het hoofdkantoor mogen wel iets ruimer.

Snel en goed geholpen

Tevreden!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Goed geholpen door de medewerkster

Snel, prettig

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Denken mee en komen afspraken na

Leveren beter werk dan de eigenaar/verhuurder

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

NMG personeel heeft ons prima begeleid door het gehele huur proces in zeer korte tijd alles naar tevredenheid afgehandeld.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

The house was not handed over in good condition

Good things: I liked the process of applying for viewing,viewing appointment communication. Follow up to the viewing,contract was also created quite quickly and executive was paitent in answering all the question. Thinks to improve : the house was handed over in bad situation and I had to change my plans of moving.This effected other things too resulting in stressful moving experience.

• Would you recommend us? Yes