Correcte, behulpzaam en vriendelijk

Ik was voorgedragen als evt. nw. huurder. Dat wat beloofd werd is ook zeker nagekomen. Duurde even voordat woning vrij kwam, maar het contact in de tussentijd met Jessie als zeer correct en vriendelijk ervaren. Werd snel en duidelijk gereageerd op mailtjes. Vragen over status en wat nog te doen duidelijk beantwoord. Uiteindelijk was en is het dan zover. Contract getekend en vanaf volgende week de gelukkige huurder van de voor mij perfecte woning. In moeilijke tijd qua huurwoning vinden voor mij eindelijk een fijne plek.

Klantvriendelijk

Helder en klantvriendelijk

Prima ervaring soms late reactie.

Wat laat met sleuteloverdracht doorgeven.

Oprecht, snel en altijd aardig

Bij vragen stonden jullie direct klaar en er was geen vraag te gek of teveel. Het was fijn om zo’n ervaring te hebben bij het huren van een nieuw huis.

Reageren zeer snel en houden je goed op de hoogte van alles

Zie hierboven

Goed bereikbaar en snelle hulp

Ik werd altijd gelijk te woord gestaan als ik belde.

Hele prettige en persoonlijke begeleiding naar huur nieuwe woning

Professionele en transparante verhuurder, goede updates en prettig persoonlijk contact met ruimte voor maatwerk.

Behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam. Ik ben erg goed geholpen

Goede communicatie en een hele duidelijke procedure

Zeer netjes geholpen door de contactpersoon die ook zeer snel reageerde indien wij vragen hadden.

Snel , goed

Gewoon weg super snel alles te horen gekregen geen op of aanmerkingen

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Veel beter als in het verleden!

Prima geholpen door Ingrid. Laagdrempelig en snelle reactie op vragen ed. In het verleden problemen gehad met nmg; het oppakken van signalen, contact met managers, slechte oplossingen bij problemen etc.

Vlot en snel geholpen!

Op donderdag gebeld door NMG. De woning waar mijn vriendin en ik op hadden gereageerd was al vergeven, maar er was een alternatief! Zaterdag de woning bezichtigd en de vrijdag erop was alles rond! NMG heeft ons erg goed geholpen en waren erg duidelijk over de wijze waarop wij de documenten moesten aanleveren. Communicatie kan op enkele plekken handiger. Op het moment dat er gebeld wordt is het handiger om te vragen aan de beller voor welke woning er gebeld wordt, zodat er sneller doorgeschakeld kan worden.

Super slechte organisatie

De afhandeling van de eindinspectie van onze woning duurt buiten proportioneel lang. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd als je telefonisch contact zoekt. Na 7 weken nog steeds onze borg niet terug ontvangen en hier wordt verder niets gecommuniceerd naar de klant. Service van NMG is zwaar onder de maat!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Prettige, snelle en vriendelijk afhandeling.

Tijdens het proces voor het aangaan van een huurovereenkomst voor een appartement in Groningen ben ik vakkundig geholpen. De afhandeling verliep transparant en snel. Tijdens het telefonisch- en mailcontact werd ik zeer vriendelijk geholpen en mijn vragen werden duidelijk beantwoord.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Vriendelijke, snelle, accurate service.

NMG denkt mee en geeft snel de benodigde informatie. De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Zeer prettige ervaring!

Prettig contact

Over algemeen goede ervaring. Prettig contact gehad en alles is over het algemeen soepel verlopen. Minpuntje: op detailniveau soms wat slordig. Kleine dingen die in contract of eindinspectie niet klopten.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

I am still looking for a house

I have been on NMG wonen for 4 months. Still looking for a house. The IDD system is useless

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

slechte dienstverlening bij storingen/defecten e.d.

Klachten/storingen/defecten melden bij NMG kan altijd, maar reactie en vooral actie blijft (lang) uit. Ikzelf wacht al 8 maanden op reparatie van een afzuiginstallatie. Maar ook andere mankementen laten lang op reparatie wachten, zoals bijvoorbeeld meerdere malen bij storing van toegangspoort parkeergarage is gebeurd. De ervaring van meerdere bewoners van het wooncomplex Vormenrijk in Tilburg is dat je geen reactie krijgt op je melding en je überhaupt niet weet of ze er mee aan de slag gaan. Zo is er sinds een tijd na iedere regenbui een onderbreking in de stroomtoevoer naar de algemene ruimtes waardoor er o.a. in de gangen naar de bergingen van 134 woningen geen licht is. Na een aantal dagen is het dan plots weer hersteld, maar is er geen oplossing voor het daadwerkelijke probleem en is het wachten op de storing na de volgende regenbui.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Mijn ervaring met NMG Wonen was prima. Alles was snel rond en wanneer er iets geregeld moest worden was dit snel klaar.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Ik voelde mij serieus genomen.

Ik ben blij met mijn nieuwe woning, ondanks het achterstallige onderhoud, wat mij een hoop geld heeft gekost.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Echt tevreden met goed service

Snelle en duidelijke service

Snelle reactie, duidelijke afspraken en uitleg.

Makkelijk digitaal contact

Makkelijk telefonisch bereikbaar, snelle reactie op mailtjes Onhandig dat je naar Nijmegen moet om de sleutel op te halen van de slagboom

Ingrid top service

Onze toedeling en verdere afhandeling werd gedaan door Ingrid. Met haar hebben we uitstekend contact gehad. Ook konden we met haar afspreken over onze wensen. Veel beter dan andere verhuurmakelaars met name Vb&t.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Quick, but no documents in English

When I found a new rental property, NMG were cooperative and quick in our email communication and the rental agreement process went rather smoothly. However, there is no possibility for documents in English.