In een zeer trage markt toch nog huurhuizen vinden, maar teveel gegadigden

Het onderhoud in het aangebodene appartement was zeer laag niveau en NMG neemt dat geen verantwoordelijkheid voor. Zeer gedateerd. Groningensingel 173 Arnhem Jammer dat het echt alleen om geld gaat.

Uitstekend en duidelijke communicatie

Het proces verliep van A tot Z soepel. De bezichtiging kon snel ingepland worden. Na ons persoonlijke akkoord werd duidelijk aangegeven welke documenten aangeleverd moesten worden km vervolgens getoetst te worden.

Duidelijke en prettige communicatie

Fijne en duidelijk communicatie

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Everything went smoothly and professionally

I liked the fact that everything was clear and professionally arranged.

Was meer zelfbedienig

Toen ik van app veranderde, heb ik diverse malen het werk moeten doen v e makelaar. Deze niet een keer gezien. Ook met mijn nwe app beneden (Hoog Langen Lochem van 115 naar 85c) heb ik ook haar niet gezien. Enige contact (vriendelijk) was per telefoon. Bij dit app bleek veel kapot. Werd wel gemaakt, maar ik zit nu na 5 mnd nog met een afvoer van de douche die niet wegloopt. Moet voor het douchen eerst rooster en stankafsluiter weghalen en vice versa afsluiten na afloop!! Er wordt ondanks beloften niet eens over gecommuniceerd. Slecht

Professioneel

Goed kontakt, behulpzaam, vriendelijk, kort om een hele goede ervaring.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Het contact was adequaat en tijdig.

Reacties waren erg snel en onze vragen werden goed beantwoord waardoor gauw tot een overeenkomst kon worden gekomen.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Persoonlijk contact met veel aandacht voor je

Vanaf het eerste moment hebben wij positief contact gehad met NMG. Ze hebben ons goed door het proces doorlopen. En als je toch nog een vraag had werd deze altijd vriendelijk en behulpzaam beantwoord. Een fijne vastgoed organisatie!

Prettige en snelle communicatie

Ik ben als huurder correct bejegend. NMG makelaar is snel bereikbaar, klantvriendelijk en meedenkend. Informele wijze van communiceren is prettig!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Geweldige snelle service en warm contact!

De dames van de verhuur maak ik graag een compliment voor hun accurate, snelle maar vooral warme betrokken wijze van communiceren en inregelen!

Snel en betrokken!

Zeer vriendelijke medewerkers, goed te bereiken en snelle afhandeling! Ik ben zeer tevreden en dankbaar!

Snelle reacties !

Snelle reactie verwerking en professionele hulp.

Top geholpen

Er wordt snel contact opgenomen en de klantenservice is telefonisch goed bereikbaar

keurig, aardig en snel

Snelle en eerlijke afhandeling, denkt mee en goede communicatie

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Snel en alles netjes geregeld

Snel en correct

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Moeilijk te bereiken en geen duidelijke reactie

Als ik bel, neemt niemand op/duurt de wachtrij te lang. Als ik een formulier invul met een vraag, wordt im terug gemailed door de huidige huurder en dat was prima, maar het was mij eerst niet duidelijk dat hij antwoord gaf op mijn vraag ipv NMG. Ik had graag van NMG gehoord dat de huidige huurder contact met mij zou opnemen voor mijn vraag. Want nu kreeg ik zo'n vage mail van de huidige huurder uit het niets dat ik het eerst niet begreep. Als ik wist dat de huidige huurder met mij contact op ging nemen, had ik dit beter begrepen en er beter op kunnen reageren

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.

Perfect en snel geregeld.

Vriendelijke mensen en voor ik het wist had ik de sleutels :)

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Mevrouw Nieuwenhuis is een geweldige makelaar

Mevrouw Nieuwenhuis is niet alleen vriendelijk, maar ze regelt ook alles snel en efficiënt. En goede communicatie is natuurlijk super belangrijk. Het is geweldig om een makelaar te hebben die zo goed voor je zorgt!

Fantastisch goed geholpen

Betty heeft mij zeer prettig en goed geholpen bij het vinden van mijn (droom)woning. Ze kijkt echt naar welke woning geschikt voor je is, is snel en volledig met reageren. De geleverde informatie is duidelijk. Ben erg tevreden!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Heel erg bedankt voor je hulp en vertrouwen Betty! Super goed en snel via bellen, mail en whatsapp geregeld!

Goede communicatie

Snelle en goede communicatie via mail en telefoon. Snel afgehandeld.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Na lang zoeken heb ik met hulp van nmg een woning kunnen vinden . Alles wat er nog gemaakt moest worden Werd zo snel mogelijk gemaakt of vervangen. Super service

Goede dienstverlening

We zijn goed geholpen door Amvest en NMG

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.

Zakelijk, maar toch vriendelijk en effectief

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Snelle en adequate afhandeling!

Prettige en snelle manier van communiceren met de medewerkers van NMG bij het aanvaarden van een woning. Op het moment dat je alle papieren/documenten op orde / beschikbaar hebt (TIP) kan NMG ook snel handelen.