Top! Professioneel en vakkundig.

Vakkundig personeel. Snelle reactie als je nog extra vragen hebt. Goed georganiseerd bedrijf.

Betrokken en behulpzaam

Onze ervaring is dat de medewerkers behulpzaam en betrokken zijn, ook al hebben wij nog geen huur woning kunnen krijgen.

Netjes en snel geregeld.

Top service!

Ik was met spoed opzoek naar een leuke woning na een relatiebreuk en NMG heeft mij perfect geholpen en enorm snel geschakeld.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Goede snelle afhandeling snel bericht terug bij vragen.

Zie bovenstaande

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Alle zaken goed en snel geregeld met de dames van vestiging Arnhem

Ik had binnen 3 weken een passende woning gevonden en een paar dagen later was het huurcontract al getekend. Super goede bemiddeling!

Grondig, correct en behulpzaam

Huren bij NMG vraag enig geduld en veel online documenten in je eigen persoonlijke omgeving online ter controle door verhuurder. Betreffende verhuurmakelaar namens NMG uiterst behulpzaam en meedenken met je. Na alle controles kon snel e.e.a. online worden ondertekend en afgevinkt. En er wordt snel en correct op je emailtjes met vragen geantwoord, ook zeker heel grote plus!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Wij zijn erg goed geholpen door Jessie Doornbos.

Beloftes worden niet nagekomen

De verhuur is in eerste instantie goed verlopen. Na het constateren bij de eindinspectie van zeer ernstige overlast van duivenpoep begint de ellende. We hebben veel gebeld. Gesprekken werden afgebroken. De technisch manager zegt in eerste instantie dat duivenoverlast valt onder de categorie ongedierte. Als nieuwe huurder moet ik deze overlast maar op het bordje van de bovenbuurman leggen. Onbegrijpelijk en onbehoorlijk. In een tweede gesprek laat de manager weten dat het toch niet zo netjes is om een nieuwe huurder op deze manier te behandelen. Hij zegt en beloofd dat de overlast aangepakt gaat worden. Zegt dat er al een bedrijf is benaderd en de boven buurman is gebeld. Verder zou ik een email krijgen met bevestiging. We zijn nu een kleine week verder. Heb gisteren gebeld, het beloofde terugbelletje is niet gebeurd. De aannemer heeft geen contact gezocht met de buurman. Over een paar dagen gaan we verhuizen. Heet NMG wonen zijn nieuwe huurders welkom met een balkon vol duivenpoep? " We wensen u veel woongenot" is de eerste zin in uw brochure.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Vervelend om te lezen dat uw ervaringen minder positief waren. Onze collega's hebben hierover contact met u opgenomen om de genoemde punten te bespreken en waar mogelijk op te laten lossen. Wij hopen dat u hierna veel woonplezier zult gaan beleven in uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, NMG Wonen

Fijne communicatie

Snelle service door mijn aanvraag eerder als verwacht goed te keuren.

Wisselend

Uitstekende ervaring met de verhuurmakelaar mevrouw Cynthia Dwarka: professioneel en bijzonder vriendelijk. Weinig constructieve ervaring tijdens de inspectie: zeer formeel en met een stofkam. Bovenal groot verschil met de opleveringsinspectie van mijn huidige woning 4 jaar geleden toen werd er niet zo nauwgezet en met een stofkam geïnspecteerd, integendeel zelfs.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Duidelijk, vlot en stipt zonder te formeel te worden

Als iets soms minder duidelijk was, werd dit bij navraag over het algemeen snel verduidelijkt.

Responsive and accurate.

Everything was in order and on time and you can contact them easily via email.

• Would you recommend us? Yes

Heel erg fijn!

Hele fijne mensen aan de telefoon gehad. Ik kon recht met al mijn vragen. Bij de inspectie is er ook goed op alles gelet en uitleg gekregen. Ik raad NmG zeker aan!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Perfecte begeleiding door de verhuurmakelaar

Fijn contact en snelle reacties op vragen gedurende het voortraject. Al mogenhet papierwerk en de toewijzingseisen im een huurwoning te krijgen wel echt minder. Het is makkelijker om een woning te kopen. Maar daar kan de verhuurmakelaar niets aan doen.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Vriendelijk en alles snel in orde.

Erg vriendelijke medewerkers. Alles werd snel in orde gemaakt. Complimenten!

Heel positieve ervaring

We waren ten einde raad toen we ons huis hadden verkocht, maar geen vervangende woonruimte konden vinden. NMg hielp ons gelukkig heel soepel uit de brand.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Snelle reactie en duidelijke informatie

Ben bijzonder verrast door de snelle reacties van uw medewerkers en dat alle afspraken keurig binnen tijdsbestek worden gecommuniceerd. Ook zijn alle documenten duidelijk en compleet.

Duidelijk en goed

Goed geregeld. Alles is duidelijk afgesproken, aangeleverd en afgehandeld

Zeer Tevreden

Vanaf het begin van het contact met de huurmakelaar van NMG en haar collega's is alles soepel en in goed onderling overleg verlopen. Uitleg zeer duidelijk en altijd bereid om je verder te helpen. Uiteindelijk geresulteerd in het huren van het door ons gewenste appartement.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Snel goed en zeer klantvriendelijk

Mevrouw ten Breul heeft mij keer op keer goed snel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Kundig en vriendelijk

Alles tot in de puntjes goed geregeld en goed bereikbaar voor elke vraag

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Er werd goed gereageerd op mijn mail met de gebreken die wij aantroffen met het huren van de woning.

Correcte, behulpzaam en vriendelijk

Ik was voorgedragen als evt. nw. huurder. Dat wat beloofd werd is ook zeker nagekomen. Duurde even voordat woning vrij kwam, maar het contact in de tussentijd met Jessie als zeer correct en vriendelijk ervaren. Werd snel en duidelijk gereageerd op mailtjes. Vragen over status en wat nog te doen duidelijk beantwoord. Uiteindelijk was en is het dan zover. Contract getekend en vanaf volgende week de gelukkige huurder van de voor mij perfecte woning. In moeilijke tijd qua huurwoning vinden voor mij eindelijk een fijne plek.