Goede ervaring met NMG!

Goede communicatie, mooie huizen en snelle service.

Absurd slecht

Peter Ackerman, is een zeer brutale vent. Belt me tijdens afspraken, school. Meneertje geeft me 8 uitrij kaarten en als ik om een nieuwe vraag word ik meteen beschuldigd van het doorverkopen van kaarten. Ik moet betalen over heel de maand september maar ik mag maar 8 uitrij kaarten, en dan ook nog beschuldigd worden? Ik verwacht een verontschuldiging van hem en een vergoeding voor de parkeerkaarten die ik dus moest kopen!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Wij betreuren het dat u zo’n negatieve ervaring heeft met de beheerder van de garage. Wij hebben reeds per e-mail contact met u opgenomen hierover om e.e.a. met u te bespreken.

Binnen een korte tijd alles kunnen regelen: super!

Duidelijke communicatie, bij vragen is er de ruimte om in gesprek te gaan. Goed geholpen en blij met het huis dat we mogen gaan huren!

Tevreden

Ik ben tevreden over nmg! Prettig contact, snelle reactie en vriendelijke mensen!

Duurde even

Voordat ik de huurwoning toegewezen kreeg duurde dit wel even en ipv 3 ineens 6 loonstroken moeten versturen ondanks het inkomen hoog genoeg was

Goed geholpen

Alles is snel en goed verlopen, het is fijn dat ik mijn huur contract op kantoor kon regelen.

Prima geholpen!

Ik ben correct geholpen en goed ingelicht over de stappen die doorlopen moesten worden.

Accuraat en snel geregeld

Snel contact met mij opgenomen m.b.t. toewijzing woning. Alles netjes volgens procedure kunnen regelen.

Good

Very prompt replies, but we were very close to the starting date of the contract without knowing whether we were eligible or not for the apartment.

• Would you recommend us? Yes

beperkte ervaring

telefonisch contact met plaatselijke medewerkers in Dalemse Veste OK Bezichtigingstijd zeer beperkt

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Contacten zeer vriendelijk, bereidwillig en attent.

Wij hebben de contacten met het verhuurteam als zeer vriendelijk, prettig en attent ervaren. De dames stralen professionaliteit bereidwilligheid en begrip uit. Kortom, als toekomstige huurder zijnde is dit een hele prettige ervaring.

slecht

moeilijk te bereiken, op e-mail reageren ze niet of pas een week ofzo later. Verwachten vervolgens wel van jou dat je snel reageert en je documenten aanlevert. Ook totaal niet flexibel met het maken van een afspraak.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Heel erg prettig en goed behandelt

Vanaf het begin goed voorgelicht en geholpen bij het tot stand komen van de huurovereenkomst. Enige lastige dat alles digitaal moest, voor een ouderen woning toch wel apart.

Duidelijk en snel

Ik had contact met Ingrid ten Breul. Mijn vragen waren snel beantwoord. Sleuteloverdracht ging soepel, alles was goed uitgelegd. Later had ik contact met technische dienst, ook dan ging goed en mijn probleem werd snel opgelost. Ik woon hier met veel plezier!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Ik heb tot op heden een goede ervaring

Ik heb geen opmerkingen

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Zeer goed en professioneel geholpen!

Fijne en snelle service.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

I FOUND APARTMENT IN 1 WEEK. EXCELENT JOB...

VERY POLITE, THEY RESPONDED IMIDIATELY, I HAD APARTMENT IN 1 WEEK. I THINK ONE OF THE BEST AND THE MOST PROFESIONAL MAKELAARS IN NETHERLANDS.

• Would you recommend us? Yes

Goede overdracht

Goede en duidelijke overdracht van de woning

Prima,

Uitstekend!!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Ik ben erg goed geholpen

Ik kan het eigenlijk heel kort beschrijven.. ik ben geholpen door Betty Nieuwenhuis en ik ben daar heel erg tevreden over geweest. Deze vrouw heeft mij erg fijn geholpen en is iemand waar je heel gemakkelijk mee kan praten zodat je ook het gevoel krijgt dat je gewaardeerd word.. alle credits naar haar. Jullie mogen blij met haar zijn

Heel goed

Betty is echt een topper, hielp ons zo snel mogelijk voor en na haar vakantie. Loonsverhoging wat mij betreft.

Slechte communicatie

Eigenlijk ging het bij bijna elke wending mis. Bij de geplande bezichtiging kwam niemand opdagen, en bij de overdracht was de inspecteur wel aanwezig, maar niet direct op de hoogte van wat er moest gebeuren. Zelf nemen ze alleen 's ochtends de telefoon op, en ook toen is het niet gelukt om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Mijn verzoeken tot bellen zijn genegeerd, dus alle communicatie moest per mail. De inspecteur is trouwens een topkerel, die helaas te lijden heeft onder de berg bureaucratie die blijkbaar normaal is binnen het bedrijf.

Zeer vertrouwd

Fijn telefonisch contact en emailverkeer gehad. Voelde vertrouwd

All around Geweldig

Mijn vriendin en ik waren al een tijdje bezig met het zoeken naar een woning. In een korte tijd heeft Cynthia ons geweldig geholpen met deze woning! Contact via de mail gingen super snel. Kon ons zekerheid geven dat alles goed afgehandeld werd en dat de woning zo goed als van ons was. Op de dag van de bezichtiging een super leuke rond leiding gehad. Heel erg klantvriendelijk en meedenkend. Ze gaf ons ook leuke woon ideeen en tips. Een all around topper. Op dezelfde dag nog een akkoord gekregen. Cynthia. Nogmaals heel erg bedankt voor alles

Topper

Cynthia heeft ons super geholpen aan een prachtig huis! Al veel bezichtigingen gehad waar we ons vaak een nummertje voelde, bij NMG hadden we dit gevoel absoluut niet! Cynthia dacht veel met ons mee en heeft ons ook enorm goed geholpen!