Om te huilen zo slecht

Een voorbeeldje van vele: de centrale deur van ons complex was kapot. Dit is in eerste instantie doorgegeven aan de nooddienst, want het gebeurde in het weekend. Meerdere bewoners hebben gedurende anderhalve week elke dag zowel gemaild als gebeld om het gerepareerd te krijgen. Tot op de dag van vandaag ontkent NMG dit. Nee hoor, er zijn geen mails en telefoontjes bij hen binnengekomen over deze deur.

positief

duidelijk /begrijpelijk/ korte lijn!

Voor jou tien anderen!

Het is een droevige situatie: een prachtig appartementencomplex op een hot spot in Strijp-S, maar in beheer van een verhuurmakelaar die niet thuis geeft als het gaat om onderhoud van het pand. NMG excelleert in geen gehoor hebben voor meldingen en klachten. Oppakken en oplossen staan niet in hun woordenboek. Dat leidt tot oncomfortabele en onveilige situaties die niet passen bij de oorspronkelijke allure van dit pand. Op een krappe woningmarkt als de huidige maken klagende huurders vanzelf plaats voor nieuwe huurders, zo lijkt NMG te denken. Het deert ze niet dat bewoners regenlaarzen nodig hebben om hun voeten droog te houden als ze hun fiets uit de fietsenkelder halen. Het interesseert ze niet dat de Frederik daar inmiddels een eigen moeras heeft en dat liftschachten vol water staan. Het boeit ze niet dat sloten op deuren naar gemeenschappelijke ruimtes niet meer werken en er als gevolg daarvan ongenode gasten binnenlopen. De inkomsten van de huren stromen toch wel binnen. En wie er niet meer tegen kan, vertrekt. Voor jou tien anderen!

Pure nalatigheid

Onbegrijpelijk hoe NMG onze situatie negeert. Fietsen verdwijnen als sneeuw voor de zon door onveilige, kapotte deuren. En de kelder? Een compleet waterballet. Onacceptabel!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Kies een andere bedrijf dan NMG

Een complete chaos hier door de nalatigheid van NMG! Ons gebouw is praktisch een vrijstaat voor dieven geworden, allemaal dankzij deuren die al eeuwen niet gerepareerd worden. Er zijn al meerdere inbraken en diefstallen geweest, en het lijkt alsof NMG er geen moer om geeft. Hun incompetentie om een simpele deur te fixen zet onze veiligheid en eigendommen op het spel. Echt, hoe moeilijk kan het zijn om een slot te repareren of een deur te vervangen? Daarbovenop is onze kelder een zwembad. Letterlijk, het water staat zo hoog dat de liften het ook begeven hebben. We zitten vast in een gebouw waar je moet kiezen tussen zwemmen in de kelder of de trap nemen omdat de liften het door al dat water niet doen. De situatie is ronduit belachelijk en gevaarlijk. NMG's gebrek aan actie is niet alleen frustrerend, maar laat ook zien dat ze totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben voor de bewoners en hun veiligheid. Het wordt hoog tijd dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en dit oplossen.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Run away from this company

I come from London and I have never experienced such a nasty customer service. To make a deal they are very fast, attentive and responsive, but once you close the deal and start living in their bulding, you can forget about customer service and maintenance all together. Our basement is literally a pond with 8cm water since 5 months ago. It doesn't matter how you reach them out, they always have excuses not to do their job. Like I said, If you see this review, never make a contract with this people.

Nul verantwoordelijkheid

Echt belachelijk, wat NMG flikt met onze kelder in de Frederik complex. Maandenlang staat onze boel onder water, schimmel overal, en wat doen ze? Niks, behalve de VVE de schuld geven. Kom op zeg, fix je eigen zooi! En dan nog die kapotte achterdeur en een altijd openstaande voordeur ‘s nachts, voelt mega onveilig. NMG neemt ons niet serieus, puur wanbeheer. Dit moet echt anders, man.

Leugenaren

We zitten al tijden met een groot waterprobleem in onze kelder, en het lijkt wel alsof NMG geen vinger uitsteekt om ons te helpen. Ze geven constant de schuld aan de VVE, bewerend dat ze zonder hun toestemming niks kunnen beginnen. Maar dat is onzin, want in het verleden hebben ze wel degelijk het water uit de kelder gepompt, helemaal zonder iets van de VVE te moeten horen. Het is duidelijk: ze liegen gewoon om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Deze nalatigheid van NMG is niet alleen frustrerend, maar ook schadelijk. Onze kelder staat continu onder water, wat niet alleen de ruimte onbruikbaar maakt, maar ook een ernstig risico voor schimmelgroei met zich meebrengt. Dat ze eerder hebben ingegrepen zonder de VVE erbij te betrekken, toont aan dat ze best actie kunnen ondernemen wanneer ze dat willen. Hun gebrek aan initiatief nu is dus ronduit teleurstellend en onaanvaardbaar.

Totally useless

If I could give 0 stars I would. Any request for repair is completely ignored. Whenever contacted they either pass the blame onto someone else or say they will do something and then do nothing. I am genuinely confused as to what they do in their office all day as they are clearly not looking after tenants. At this point I think NMG would be just as effective if they converted it into a day care and let children play pretend on the phone than whoever is supposedly "running" it now.

• Would you recommend us? No

Zeer slecht te bereiken

We wonen nu bijna 2 jaar in een appartement complex en omdat het nieuwbouw is kunnen daar wat gebreken omhoog komen. Helaas is NMG niet te bereiken om deze gebreken op te lossen.

Jammer dat ik geen 0 kan geven

Wij zitten in een nieuwbouw appartement in Eindhoven. Je zou denken dat dit perfect geleverd zou zijn en dat alles goed werkt, echter is dit niet de realiteit. NMG doet niks om het gebouw of alles wat er mis is te fixen. Voorbeelden (maar er zijn nog meer): - We hebben nu al maanden een fietskelder die onder water zit en inmiddels vol zit met schimmel. Hier wordt niks aan gedaan. - De voordeur en tussendeur duurde ook maanden voordat het werd aangepakt. - ze probeerde de rekening van een kapotte slot (die slordig was ingezet) bij mij neer te leggen. Kosten waren meer dan 500euro. Om 1 slot te vervangen. Gelukkig ben ik er tegenin gegaan. NMG doet niks om je te helpen en reageert slecht. Voor de prijs die je bepaalt zou je verwachten dat je er wat voor krijgt. NMG laat zien dat je lui geld kan verdienen en dat het hen niks boeit.

Totaal niet bereikbaar

Sinds een paar maanden woon ik in een pand van NMG. Bij het tekenen van het contract meteen een paar zaken (die ik te horen kreeg van de vorige bewoner) aangekaart zoals water in een van de liftschachten, kapotte sloten met gestolen fietsen als gevolg en een fietsenkelder waarvoor je regenlaarzen moet dragen. De reactie toen was dat het binnen een paar weken opgelost zou zijn. Maanden later is het nog steeds hetzelfde verhaal en NMG heeft alleen maar smoesjes. Inmiddels staat er schimmel in de fietsenkelder, rotten de deuren daar en staat ook de andere liftschacht vol met water. Erg gevaarlijk en slecht voor de gezondheid maar NMG doet er helemaal niets aan.

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening? N.v.t.

Houden zich niet aan beloftes!

Vanaf minuut één dat wij hier wonen, al slecht opgepakt door de inspecteur. Alles wat kapot/beschadigd was, meerdere malen zelf achteraan moeten bellen voor een reparatie. Uiteindelijk het telefoonnummer van de technische dienst van ons pand maar opgevraagd, zij komen namelijk wel hun afspraken na! Al 2.5 maand bezig met het vervangen van onze vaatwasser, elke keer maar beloftes maken voor een monteur, en vervolgens weken zitten wachten op niks!!! Dit al meerdere malen gemeld bij NMG, maar zij doen hier niks mee en kijken niet naar ons om. Wij betalen voor deze service van hen bijna €200 in de maand, en krijgen hier niks voor terug! Dus geld kwijt en zelf alsnog alles kunnen betalen en regelen. Oplichting noemen we dat!!!!!

Extreem teleurstellend en frustrerend

Mijn ervaring met NMG is extreem slecht. Een super onproffesionele aanpak en klantencontact. Al zou ik een keuze hebben zou ik niks te maken willen hebben met NMG. Die mening hangt in heel ons woningscomplex.

Nutteloze mensen

Echt waardeloos, hoe NMG ons in de steek laat. Zit je dan in je appartement, tussen de schimmel en met een voordeur die half uit z'n voegen hangt. Liften? Vergeet het maar, ook die zijn kapot. En probeer je het netjes te melden, via de telefoon of hun app, hoor je gewoon niks terug. We zijn het zo zat dat we nu zelf maar iemand anders hebben moeten regelen om naar die schimmel te kijken, want van NMG hoeven we niks te verwachten. Het lijkt wel alsof ze alleen maar aan hun eigen portemonnee denken. Zo ga je toch niet om met je huurders?

Oplichters

De kelder van ons gebouw staat onder water en de schimmel viert hoogtij, een situatie die NMG lijkt te negeren. Dit probleem speelt al maanden en ondanks dat de waterstand niet nieuw is, wordt er geen hand uitgestoken om dit aan te pakken. Bovendien zijn onze fietsen vogelvrij verklaard; door gebrekkige beveiliging zijn er al meerdere ontvreemd. En over de liften nog niet gesproken: die hebben we vaker niet dan wel ter beschikking door hetzelfde waterprobleem. Het is duidelijk dat NMG niet in staat is om een veilige en gezonde leefomgeving te garanderen. De communicatie vanuit NMG is ronduit teleurstellend. Onze meldingen en zorgen lijken aan dovemansoren gericht. Het is hoog tijd dat er actie wordt ondernomen, voordat onze woonomstandigheden nog verder verslechteren. Locatie: Frederik gebouw, Strijp-S, Eindhoven

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

Only in the Netherlands these people are able to run a service like this

I come from Zimbabwe, a shitty country, but not even there I have had such a bad experience as with NMG. Can you believe that our basement is underwater for the past 6 months? And not just "a little bit of water", you need fishing boots to enter there. Due the long time of inaction, the floor and doors started to rot very badly, everything is destroyed in the basement. To the point that even the elevators don't work!! What have I done from my side? Calls, going to their office, e-mails, their own app notification, but nothing works, they keep making cheap excuses to not do anything. This is happening in the building "Frederik" located in Strijp-S.

Zero maintenance/reparation service

Living in a NMG building feels like we're stuck in a big pond of rotting water. Our basement's been underwater for half a year, turning our bike spot into a moldy swimming pool. Trying to get NMG to do something about it? Good luck. They drop the "it's groundwater" excuse and ghost us, leaving us and our stuff to soak. Now, our bikes have to live outside, getting hammered by the rain and looking sadder by the day. And the elevators? Forget about them; they're just fancy metal boxes stuck between floors now. Hitting up NMG is like shouting into the void—no callbacks, no fixes, just silence. Money collection? Oh, they're speedy for that. It's like NMG's running on 'ignore mode' when it comes to helping us out. Feels like they're just chilling while we're here dealing with the flood saga.

Als je in Venetië wilt wonen, kies dan voor NMG

Al een half jaar is onze kelder in Frederik Strijp-S, Eindhoven, permanent onder 10cm water. Ondergelopen en overwoekerd door schimmel, en onze fietsen? Die kunnen we wel vergeten. “Het is het grondwater,” zeggen ze bij NMG, maar verder dan dat komt het niet. Geen oplossing, niks. Gewoon ons laten dobberen in onze eigen ellende. De liften? Ook die hebben het begeven onder de druk van het water. Eentje was al maanden buiten gebruik, en nu is de ander ook naar de haaien. Actie ondernemen? Ho maar, dat is te veel gevraagd van NMG. We staan er alleen voor, terwijl onze ‘verhuurder’ de kop in het zand steekt. We hebben gesmeekt, gebedeld, en geklaagd bij NMG. Via de app, telefonisch, persoonlijk – je kunt het zo gek niet bedenken. Maar het enige wat we terugkrijgen zijn schouderophalingen en lege beloftes. Schandeloos, zo kun je NMG's houding wel noemen. Als het op betalen aankomt, staan ze vooraan, maar bij echte problemen? Dan geven ze niet thuis. Hun nalatigheid is niet alleen incompetent; het is ronduit gevaarlijk.

Belachelijke service.

Ons appartementencomplex staat al enkele maanden onder water, in de kelder begint schimmel te groeien omdat het wat er niet wordt weggehad. NMG gooit het op te hoog waterstand, terwijl dit vorig jaar ongeveer even hoog stond en er toen niks aan de hand was. De kelder is geen veile plek meer voor bewoners door de schimmel. Daarnaast heeft het bijna een jaar geduurd voordat de sloten op de ingang en de hal zijn vervangen, deze hebben enorm lange tijd zonder slot gestaan waardoor iedereen dag en nacht konden binnen wandelen. Hierdoor zijn meerdere fietsen ‘s nachts gestolen. Op beide bovenstaande problemen word nauwelijks of niet door NMG met ons gecommuniceerd. Dit gaat over het appartementencomplex: Ingenieur Kalffstraat

Schandeloos

Echt belachelijk, hier in Frederik Strijp-S Eindhoven is de kelder al maanden een zwembad, dus onze fietsen staan noodgedwongen buiten te verroesten. We hebben NMG platgebeld en zijn keer op keer naar hun kantoor geweest, maar krijgen gewoon geen peep terug. Compleet genegeerd!

The worst service ever

Our complex has been a mess for months, with the basement flooded and not a single effort from NMG to sort it out. It’s been five long months, and the water's still there, turning the bike storage into a swamp, covered in a blanket of mold. You'd need rain boots to navigate it! Every time we reach out, NMG just dodges us, full of excuses, saying their hands are tied because of some issue with the homeowner's association. But oh, when it's time to collect fees, they're on it like lightning. It's like they excel at avoiding responsibility while making sure they never miss a chance to bill us. Complete neglect and a stark contrast in priorities!

• Hoe tevreden ben je over onze dienstverlening?

I will never be a client of NMG again

It's been months and our place, Frederik at Strijp-S in Eindhoven, is basically underwater. The basement, where we keep our bikes and stuff, is always flooded, turning into a mold fest. We've tried reaching out to NMG loads of times, but it feels like we're talking to a wall. They just don't seem to care, leaving us to deal with this mess on our own. And get this, we've had people breaking into apartments around 2 or 3 a.m., and NMG hasn’t done a thing to stop it. On top of that, both elevators are busted, making getting around a nightmare. Oh, and there’s dog poop all over the 3rd floor hallway that nobody’s cleaning up. It’s like NMG has checked out completely, not giving a darn about us or how we live. Seriously, how much worse can it get?

Vreselijk service

Al maandenlang lijden we onder een constante wateroverlast in de kelder van ons gebouw, Frederik aan Strijp-S in Eindhoven, zonder dat er zicht is op een oplossing. Het water staat permanent in de fietsenstalling en opslagruimtes, wat heeft geleid tot een explosie van schimmelgroei. Elke poging om dit probleem bij NMG aan te kaarten, verdwijnt in het niets, met als enige reactie ontwijkende antwoorden en lege beloftes. De situatie is ronduit onleefbaar geworden, met een gebrek aan actie vanuit het beheer dat grenst aan nalatigheid. Daarnaast is de veiligheid van onze eigendommen niet gegarandeerd, met meerdere fietsdiefstallen als gevolg van de chaos. Alsof dat nog niet genoeg is, worden de algemene ruimtes en gangen verwaarloosd, resulterend in een onhygiënische en vervuilde woonomgeving. Deze omstandigheden tonen aan hoe weinig NMG zich aantrekt van de basisbehoeften en het welzijn van haar bewoners. Het gebrek aan onderhoud en beveiliging is een directe weerspiegeling van hun desinteresse en onkunde.

Terrible service

Enduring five months of relentless water damage, our building at Frederik, Strijp-S in Eindhoven, has reached a critical point. The basement, meant for storage and bicycles, now resembles a swamp, engulfed by mold due to standing water with no sign of drainage solutions in sight. Efforts to engage NMG for remedies have been met with nothing but evasion and baseless assurances, leaving us trapped in a deteriorating environment. Elevators succumbing to the flood have further crippled our daily lives, amplifying our frustration with NMG's glaring disregard for resident safety and well-being. Their inaction speaks volumes, showcasing a blatant neglect of duty and care towards those they serve.