Topper

Cynthia heeft ons super geholpen aan een prachtig huis! Al veel bezichtigingen gehad waar we ons vaak een nummertje voelde, bij NMG hadden we dit gevoel absoluut niet! Cynthia dacht veel met ons mee en heeft ons ook enorm goed geholpen!

Helemaal prima!

Mijn contactpersonen waren Cynthia en Gisella, twee toppers! Ik heb met beide zeer aangenaam contact gehad! Ook op zeer kort termijn een fijne woning kunnen vinden! In vergelijking met andere makelaars hier toch een veel fijner en persoonlijker gevoel gekregen gedurende deze drukke tijden op de huurmarkt. Zeker een aanrader dus!

Goede verhuurmakelaar!

Samenwerking met verhuurdmakelaar Betty was erg fijn! Reageerde snel en probeerde het allemaal voorspoedig te laten verlopen.

Rented a house

Despite accepting to pay all the high prices for little damages when we left their rented house in November 2021 - our deposit has not been returned and it’s been many months. We keep getting emails that they would work on it but no responses in between until we chase them again and again. We have sent multiple emails and our deposit has still not been returned. We have been taken for granted and feel ignored about our request to return our deposit. It’s now March 2022.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Wij hebben vrij veel narigheden ondervonden bij het betreden van de huurwoning.

De MV-box functioneerde niet correct, sommige wandtegels in badkamer waren doorboord, koelkast was niet schoon, de mechanische ventilatie functioneerde onvoldoende, de 2e set sleutels ontbrak, DE MAGNETRON DOET HET NIET (was al het geval bij de vorige bewoner getuige huismeester), sommige stekkerdozen lagen los (slordigheid schilder), er is nog steeds geen toegangspas garage. Wat het huren van een parkeerplaats betreft, eerst kregen we te horen dat er geen plaats beschikbaar was, daarna bleek dat er 4 plaatsen beschikbaar waren.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Goed, wel twijfelachtig over the prijs

Alles is goed geregeld, enige wat ik vervelend vind is dat de zelfde huizen verschillende huurprijzen hebben maar exact het zelfde zijn. Dus zal hier nog contact opnemen om te vragen waar dit vandaan komt

Gewoon goed geregeld

Snelle en goede afwikkeling , alles volgens afspraak

Netjes geregeld, prachtig appartement

Voor het huren van een een huis hadden we niet verwacht zoveel gegevens te moeten aanleveren, maar even googlen en het was overal zo, huurcontract etcetera liet even op zich wachten, maar is nu allemaal in orde. Dank aan Cynthia en collega's die overal achteraan zijn gegaan :-) Ook een defecte magnetron is gelijk aangemeld en Whirlpool komt deze 1-3 repareren, prima service allemaal

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring met de afdeling verhuur van NMG Wonen heb ik als zeer positief ervaren.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Netjes, maar zo veranderlijk als het weer

Vriendelijke medewerk(st)er, maar de vorige huurder had blijkbaar verzoek ingediend om een maand langer te huren dan afgesproken en geadverteerd. Ik kon na toezegging daar maar in mee te gaan of wat anders te zoeken. Zit daardoor met nogal wat extra kosten.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Duurt erg lang voor er wat beslist word

Wij kregen 22 december bericht dat het appartement ment per i februari vrij kwam . 18 februari kregen wij eindelijk groen ligt dat wij dat appartement konden huren.. Wij begrepen niet dat we zolang in onzekerheid werden gehouden .De mensen waar wij kontact mee hadden hebben hun best gedaan .

Snelle service ! Fijne medewerkers

Alles is duidelijk en goed geregeld, de website en je eigen account is helder makkelijk en duidelijk! De 3 maanden huur als borg vind ik aan de hoge kant je moet dan toch ineens 4x de huur overmaken, dat is het enige minpuntje

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

It was quick and professional

I collect necessary documents and sent request. Cynthia helped me and showed apartment. Now I wrote contract

alles goed geregeld

Hou er rekening mee dat alles digitaal moeten worden aangeleverd, Ik heb gelukkig een zoon die me erg geholpen heeft. Verder netjes alles afgewikkeld.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Fijne ervaring met haar. Zeer behulpzaam

Vanaf het eerste moment was ze zeer betrokken en hielp ons met alles. Op haar als persoon totaal geen op of aanmerkingen. Punt van verbetering. De afspraken die gemaakt zijn ook echt na komen. Heeft niks met haar te maken maar met de organisatie. Het huis bevalt ons prima ( kleine puntjes moeten nog gemaakt worden )

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Verademing vergeleken met andere verhuur makelaars

Zeer persoonlijke en prettige communicatie en contact. Je bent hier geen anoniem nummer als huurwoning zoekende. Houden duidelijk rekening met je persoonlijke wensen en situatie. Proactief. Zeer snel een prime appartement via hen gevonden.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Er is altijd ruimte voor verbetering

Tot dusver is mijn ervaring goed.

Slecht

Personeel onbekwaam brutaal en onbeshoft / telefoon en mail wordt niet op gereageerd / moet zelf pushen om antwoord te krijgen / Een rampzalig bedoeling.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Wat jammer om te lezen dat de ervaring niet positief was. We vinden het vervelend dat we je niet beter hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, NMG Wonen

zeer tevreden over afhandeling

Na het overlijden van mijn broer heb ik zijn gehuurde garage over genomen vanwege de hoeveelheid goederen die hier nog zijn gestald en waar ik een geruime tijd voor nodig heb om uit te zoeken en te verwerken. De overdracht was op een snelle en correcte manier en tot mijn tevredenheid afgehandeld

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Snel goed en volgens afspraak

Fijn bedrijf!

Voor de tweede keer huur ik bij NMG, gewoon omdat zij een heel fijn bedrijf zijn. Personeel denkt mee en is aardig, de woningen die ze als aanbod hebben zijn modern en mooi en als er iets mis is, is het heel erg snel geregeld! Geen zorgen als je huurt via NMG.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Prima helemaal omdat Cynthia dit niet haar werkzaamheden zijn

Alles is naar wens verlopen aleen hoop ik dat de dingen die gerepareerd moeten worden snel verholpen zullen worden

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening? N.v.t.

Alles was perfect geregeld.

Enkele probleempjes zijn prima afgehandeld.

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Heel tevreden en goed geholpen!

Goede begeleiding bij de weg naar het huren van een woning, telefonische uitleg en ondersteuning als zeer prettig ervaren!

• Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

Top! Professioneel en vakkundig.

Vakkundig personeel. Snelle reactie als je nog extra vragen hebt. Goed georganiseerd bedrijf.