Prima kwaliteit in service en klantgerichtheid.

Ik heb geen omkijken naar het onderhoud van mijn auto. Prima geregeld allemaal. En de Volvo (XC40 T5 Hybride) is ook een topper, die ongelofelijk fijn en zuinig rijdt.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Andere reden

Prima service en persoonlijke benadering!

Fijne service, goed ontvangst en een persoonlijke benadering.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Echt klant centraal

Er wordt goed geluisterd. Bij vragen wordt een goede uitleg gegeven. Het blijft daar niet bij maar er wordt ook tips en adviezen gegeven. En aangeboden je te helpen als het te complex.

Zeer goede en snelle service.

Het inplannen van een afspraak gaat vlot. Afspraken worden nagekomen en vlot afgehandeld. De auto wordt gewassen en uitgezogen weer overgedragen.

Tijdig, vriendelijk en met een glimlach extra's aangeven

Bandenwissel door Jarno Boskamp. Ik werd door Mary van Aefst gebeld dat er eerder ruimte was om de banden te wisselen dan afgesproken. Scheelde mooi ongeveer 40 minuten. Beperkte wachttijd tijdens de wissel. Bij afleveren auto een glanzende auto terug, schoon en voorzien van nieuwe zomerbanden. Geweldige service en vriendelijke benadering door receptie, Mary en Jarno, top!

Goed, duidelijke info

Accu defect. Dit voor de 2e keer, iedere 2 jaar een accu?!?! Volgens de uitlezing is de accu defect maar wordt er geen vida code afgegeven voor garantie geval. Ik Zit niet te wachten op totale vergoeding maar een deel van de kosten zou wel wenselijk zijn. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Jelle Wenning