Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zoals altijd goede service

Van het moment van brengen tot het halen van de auto is alles geregeld. Snel informatie over het nodige onderhoud en een duidelijk overzicht van de kosten.

)Heel tevreden

Gewoon heel tevreden met de service,en contact met de werkplaats.

Heel tevreden

Snel en goed geholpen

Prima service, het bedrijfspand is veel beter dan waar jullie voorheen zaten

De parkeerplaats erg vol en alles krap op elkaar. Pluspunten waren de snelle en correcte afhandeling aan de receptie, de prima onderhoudsbeurt waarbij de aangegeven aandachtspunten netjes verholpen zijn. Mijn auto schoon en gewassen weer terug kreeg. Minpunt was dat de vervangende auto niet was afgetankt maar bijna leeg, ik kwam hier na 50 km achter omdat ik een seintje kreeg dat ik moest tanken Ik heb voor €90,- de auto af moeten tanken.

Professioneel

Ok

misverstand in zake update navigatie is zo goed mogelijk opgelost

Prima, aardige mensen en goed en snel gewerkt!

Bandenwissel prima uitgevoerd! Niet zo snel als bij Max, maar de auto rijdt goed! Dank aan de monteur!

Men doet wat men belooft!

Alles wordt duidelijk omschreven vanaf de prijsstelling t/m de uitvoering. Leenfiets is ook altijd handig

Ik voelde mij gewoon in mijn hemd gezet. Buitengewoon onprettig.

Werd niet serieus genomen.

Onderhoudsbeurt correct uitgevoerd Heb wel 6 weken moeten wachten voor de afspraak. Minpunt binnen een paar dagen was een band lek. Vermoedelijk ook al tijdens de onderhoudsbeurt maar niet ontdekt. Jammer dat de werkplaats Bunnik gaat sluiten.

Afspraken en service zijn uitstekend nagekomen.

Afspraken en service zijn uitstekend nagekomen enkel terugkoppeling via mail van rapport met bevindingen bevatten enkele fouten/onduidelijkheden. Na bellen hierover werden deze verduidelijkt maar een aangepast rapport is niet gemaild.

Volledig volgens afspraak en goede terugkoppeling.

Snelle fijne hulp

Voel me bezwaard dat ik een olie slurpende auto rijd waardoor ik regelmatig langs moet komen helaas; toch word ik altijd weer goed en vriendelijk op weg geholpen. Dank! Mvrgr, Gea Hol

Fijn, meedenkend, kundig en goede humor!!

prima service

Snelle en goede service, vriendelijk personeel. Problemen zijn ook opgelost.

prima service weer, een opmerking, zie hieronder

Ik heb in november 2023 een zgn VIP Nefkens arrangement afgesloten, o.a. voor pechhulp. Bij de alarmcentrale gaven ze (op zondag 5 mei) aan dat deze was verlopen, precies op de dag dat ik belde; dit tot twee keer toe. Ze gaven aan dat ik op eigen risico wel hulp kon krijgen. Ik heb dat toen maar geweigerd en met veel moeite voor de maandag (erop) alternatief vervoer geregeld.. De dinsdag daarop checkte Nefkens in Valkenswaard bij de alarmcentrale en daar kreeg ik te horen dat mijn VIP Nefkens toch/gewoon geldig was (tot begin november). Raar verhaal dit: ik heb mijn rekening van bijna 100 euro betaald voor een VIP Nefkens, maar toen ik hulp nodig had, was er een probleem. Volgens mij zou ik dit bedrag (of een gedeelte daarvan) terug moeten krijgen. Zo niet, dan ga ik volgend jaar wel weer naar m'n eigen verzekeringsmaatschappij hiervoor. graag jullie reactie. Arie Heesterbeek 0623642763.

Slecht

Een enorm teleurstellende ervaring dit keer. Bij het ophalen van de auto werd ik niet eens begroet en moest ik eerst bijna 10 minuten wachten voordat er überhaupt iemand naar de receptie kwam. Toen er vervolgens iemand kwam negeerde hij mij en moest ik zelf op hem afstappen met de vraag of hij mij kon helpen! Als antwoord kreeg ik "dat kan". Vervolgens gaf ik aan dat ik mijn auto kwam ophalen. Meneer ging op zoek naar mijn sleutels en ik hoorde hem mompelen dat hij de sleutels niet kon vinden,en ging vervolgens op zoek naar de sleutels. Op geen enkele manier excuses of wat dan ook. Uiteindelijk mag ik meelopen naar buiten om vervolgens bij de verkeerde auto te staan, waarop ik aangaf dat dat niet mijn auto is. Ik was echt not amused. Ik ben daar met een teleurstellend gevoel weggegaan om er onderweg achter te komen dat ik de melding bleef krijgen over dat ik mijn bandenspanning moest controleren. ( ik had dat bij binnenkomst voor het onderhoud al gemeld). Meteen onderweg gebeld en gaven ze aan ja u kunt terugkomen. Ja dat is heel leuk maar ik ben ook gewoon aan het werk en had hier al vrij voor genomen in de ochtend plus een gedeelte van de middag. Dus kon ik niet terugkomen op dat moment. De volgende ochtend kwam ik tot mijn schokkende ontdekking dat mijn band helemaal plat was, en ik op weg moest voor mijn werk. Nou kunt u zich voorstellen dat ik behoorlijke stress had, want de meneer aan de tel van nefkens gaf rustig aan gebruikt u de compressor maar even om de band op te pompen. Toen was ik er klaar mee! Ik heb pechhulp gebeld en die zijn gelukkig binnen een uur op komen dagen en hij zag meteen dat het propje wat jullie in de band hebben gedaan er zo slordig op is geplakt dat er lucht aan alle kanten uitkwam. Dus dan was het niet vreemd dat ik een platte band had. Dus nee zeker geen 10 voor nefkens dit keer. Jammer.