Snelle persoonlijke service.

Goed. Ik sta vaak onder tijdsdruk en daar weten ze me altijd in de voorzien. Ze helpen ook als iets beter of sneller kan.

• Kwaliteit van het werk

Helen (Multicopy Leiden) levert uitstekend werk en service!

Ik heb meerdere opdrachten bij Multicopy Leiden neergelegd en altijd is het resultaat snel en goed. Helen geeft ook adviezen waar je echt wat aan hebt. En dat alles in een razend tempo. Helen, bedankt!

• Kwaliteit van het werk

Prettige omgang met de medewerkers. Snel geregeld voor een goede prijs.

Kwaliteit dankzij goede communicatie

Door goede en continue communicatie met elkaar voldeed het eindresultaat aan alle verwachtingen.

Altijd goed!

Wij werken al heel lang samen met Multicopy en naar volle tevredenheid. Het assortiment, de prijs én de kwaliteit zijn goed, maar ze denken ook met je mee en het zijn fijne mensen om (snel!) mee te schakelen.

Geweldige service

Multicopy Deventer is een bijzonder klantgerichte organisatie met betrokken medewerkers die kwalitatief goed werk leveren. Ze optimaliseren de dienstverlening optimaal. Bij Carinova is gekozen om het gehele logistieke proces rond drukwerk onder te brengen bij Multicopy Deventer. Een op maat gemaakte webshop was een mooi voorbeeld van meedenken met de klant. Naast het logistieke proces maakt Carinova ook dankbaar gebruik van vormgeving voor drukwerk, mailing en de vele last minute klusjes. Relatiegeschenken kunnen ook bij Multicopy worden besteld. Echt full service, zeer klantgericht en dat ook nog tegen een goede prijs.

• Kwaliteit van het werk

Vriendelijk & goede kwaliteit!

Zeer goed en vlot geholpen! Afdrukkwaliteit ook erg goed.

• Kwaliteit van het werk

Met hen wil ik vaker samenwerken!

Het contact is met Multicopy Haarlem heel prettig. Daarnaast is het geleverde werk meer dan uitstekend, je hebt een idee van hoe het moet worden maar door pro-actief meedenken wordt het product nog beter dan je voor ogen had. En daar wil ik vaker gebruik van maken!

• Kwaliteit van het werk

Als iedereen meetelt, kun je op elkaar rekenen

Multicopy ontzorgt en levert zoals verwacht. Ze zetten een tandje bij wanneer nodig en zorgen altijd voor het beste resultaat. 'dit kan niet', bestaat niet in hun woordenboek. Iedereen is even belangrijk en je kunt altijd op ze rekenen.

• Kwaliteit van het werk

Een betrouwbare partner voor ons druk- en printwerk

Het is fijn om een betrouwbare partner te hebben voor het druk- en printwerk en dat is Multicopy zeker! De communicatie verloopt heel prettig, je krijgt altijd heel snel antwoord op offerte-aanvragen, adviesvragen en lopende opdrachten. De kwaliteit van de geleverde producten is zeer goed dus al met al kan ik me geen betere partij wensen!

Klantvriendelijk

Gert en zijn team zijn altijd zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Denken altijd met je mee en denken in oplossingen.

• Kwaliteit van het werk

Snelle reactie op aanvraag, heldere en persoonlijke communicatie en uitstekende service

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

Supersnelle reactie op een spoedvraag

Wat fijn dat we ook bij spoed bij jullie terecht kunnen en dat jullie meedenken en een goede oplossing bieden.

Uitstekende service!

Klantvriendelijk, kwalitatief, snel en kundig!

• Kwaliteit van het werk

Snelle reactie en snelle service

Reclame borden besteld en snel geleverd. Prima kwaliteit en altijd een vlotte reactie bij vragen.

• Kwaliteit van het werk

Razend snel opgepakt en geleverd.

Razend snel opgepakt en geleverd.

Snelle service

Onze ervaring met Multicopy is altijd erg positief: - snelle reactie op onze aanvraag - er wordt goed meegedacht - super snelle levering - erg klantvriendelijk!

• Kwaliteit van het werk

Geheel naar wens met zeer goed eindresultaat.

Geheel naar wens met zeer goed eindresultaat. Zeer tevreden dus.

Altijd top service

Wij werken al jaren samen met Multicopy The Communication Company in Hoofddorp. En niet voor niets, altijd uitstekende service, goed advies en tijdige levering.

• Kwaliteit van het werk

Opdracht snel en correct uitgevoerd.

Prima werk

Super snelle persoonlijke service

Wij hadden binnen een dag een canvas nodig op A1 formaat. Deze voor 's middags aangeleverd en de volgende werkdag in de ochtend al geleverd, super!

• Kwaliteit van het werk

The multicopy company, are true professionals in what they are doing. They are very helpful and positive towards the client. They also accept every challenge and make it possible to happen (as in my case) . I’m very happy for choosing and making business with them. Highly recommended from my experience with them!!!! And the product they produce is whats high Quality!!!!!

• Kwaliteit van het werk

Multicopy Hoofddorp altijd behulpzaam en goede service

Traveldocs https://visum-legalisatie.nl/ maakt regelmatig gebruik van de service van Multicopy Hoofddorp en dit gaat altijd naar tevredenheid met een goede kwaliteit!

• Kwaliteit van het werk

wat een fantastische en snelle service!

Multicopy levert fantastisch werk! Het drukwerk is van uitstekende kwaliteit en er wordt altijd op tijd geleverd. Men komt altijd hun afspraken na, ook als het qua tijd erg krap is. Ook wordt er goed meegedacht en geadviseerd. Telefoon en e-mailcontact verloopt altijd zeer prettig.

• Kwaliteit van het werk

Ervaren vakmensen, die weten waar ze over praten!

Als ik binnenloop en vraag of zij een foto kunnen afdrukken van internet of tekst is dat bijna altijd mogelijk ik heb al heel afdrukken door hun laten verzorgen tegen een redelijke prijs vakmensen!!

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.