Erg snel geholpen

Ik werd met een spoedklus op de dag van aanvraag binnen een paar uur geholpen. Er wordt contact opgenomen en meegedacht, erg fijn.

TOP SERVICE, aanwinst voor Hoofddorp

Wij besteden alles uit aan Multicopy, van beursstand tot visitekaartjes. Ze werken snel en leveren top kwaliteit. Ze denken altijd met je mee om jouw idee beter tot zijn recht te laten komen. Vaak komen we allerlaatste moment en toch helpen ze met een enorme glimlach. We zijn dol op de mensen van Multicopy. Wat een topteam met een top service!

• Kwaliteit van het werk

Super snelle en goede service

Twee drukproeven op ware grootte uit laten printen, heel mooi gedrukt en binnen 1 dag klaar om af te halen. Als we weer iets willen laten printen, zullen we zeker terugkomen!

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Meedenken N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

De strakke afspraken worden altijd nagekomen

De communicatie voorafgaand aan de opdracht verliep goed en de afspraken werden goed nagekomen.

Goede Ervaring

Snelle en betrouwbare leveringen.

• Meedenken N.v.t.

Multicopy denkt mee en levert snel

Multicopy denkt mee en levert snel

zeer goed geholpen

Mandy heeft mij goed geadviseerd over de mogelijkheden om mijn kantoor een persoonlijke touch te geven. Er hangen nu geluidsdempende panelen die ik ook als prikbord kan gebruiken. LEUK!!

• Kwaliteit van het werk

Prima op korte termijn bestelling afgeleverd

Wij hadden op korte termijn stickers nodig. Hier werd meegedacht voor een oplossing en zoals afgesproken geleverd.

• Kwaliteit van het werk

WE hadden snel een posterprint geplastificeerd nodig en die werd volledig onze wens op tijd geleverd

Mijn vraag werd snel beantwoord en gezien de druk in tijd zeer snel opgeleverd. De poster moest nl. gebruikt worden tijdens een begrafenis. En de print was nog scherper van kleur dan de originele poster!!

• Meedenken
  • Communicatie met bedrijf N.v.t.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

En zeer gewaardeerd collega printbedrijf waar ik een spoedopdracht voor een evenement ter plaatse zeer snel heb kunnen regelen.

uitstekend

Ook dit jaar, was de service heel goed. Deze keer verliep het gehele "proces" digitaal. En de opdracht was bovendien heel snel gerealiseerd.

• Kwaliteit van het werk

Vakkundig, servicegericht, empatisch en accuraat!

Vakkundig, servicegericht, empatisch en accuraat!

• Kwaliteit van het werk

Vakwerk en maatwerk en eerder klaar dan afgesproken!

Topervaring klantgericht denken en handelen

Snel meegedacht & geleverd

We waren met spoed op zoek naar een grote oplage tasjes voor een evenement. Er is super meegedacht en naar een oplossing gezocht binnen wat er in dit tijdsbestek nog mogelijk was; en precies op tijd voor het evenement stond alles gereed. Erg blij mee!

Super service en kwaliteit

Als je kwaliteit en goede service wil voor elk drukwerk ia dit de beste spot. Snel, flexibel en verhouding prijs vd kwaliteit is 100% Aanrader!

• Kwaliteit van het werk

De bestelde boekjes zien er mooi uit en de medewerkers geven nuttige tips over de verschillende mogelijkheden.

• Kwaliteit van het werk

Goed geholpen om mijn bestelling te verbeteren

Miranda was super behulpzaam en melde zich spontaan met vragen en suggesties waar ik niet over na had gedacht. Resultaat van de bestelling was daardoor beter. Ook de snelheid van de offerte was perfect! En leuk spontaan contact!

• Kwaliteit van het werk

De klant voelt zich thuis!

Eerste keer hier bij Multicopy in Hoofddorp. Vanaf begin tot eind, top vriendelijkheid en al mijn vragen werden open ontvangen. Kom hier zeker terug!

Betrouwbaar, meedenkend en snel

De medewerkers van Multicopy Diemen zijn in de eerste plaats prettig om mee samen te werken en erg betrouwbaar. Daarnaast denken ze goed mee in verschillende communicatie-uitingen. Verder maken ze altijd tijd vrij als lastminute drukwerk geleverd moet worden, fijn!

Adequaat

Ik had op vrij korte termijn iets nodig en werd vakkundig en vriendelijk geholpen en werd aan mijn vraag voldaan.

• Kwaliteit van het werk

vriendelijke eigenaar en medewerkers, ze leveren goed en snel werk

iedereen die er werkt is even vriendelijk, ze hebben verstand van zaken. reageren snel, leveren goed werk.

Goede kwaliteit en contact

Het enige negatieve vind ik dat een week na de levering ik een mail krijg met als titel: achterstallige betaling. het schijnt bedoeld te zijn als betalingsoverzicht. Waarom dat dan niet ook als kop van de mail. Immers je hebt 30 dagen de tijd om te betalen? Waarom dan een betalingsherinnering na 7 dagen? Heel vervelend vond ik dat. Verder heel erg tevreden.

• Kwaliteit van het werk

De bestelde producten waren op tijd én zelfs persoonlijk afgeleverd. Kwaliteit ook goed!

Gewéldige service!

Ik wilde voor de havendagen tgv 750 jaar Gouda spontaan een ingesealde A1 metinformatie overmijn historisch vrachtscheepje… want met de A3 die ik had kan het publiek de tekst niet goed lezen en de afbeeldingen veel minder goed zien. Edwin van Multicopy heeft alles-in-één het werk gesteld om de opdracht nog op tijd klaar te krijgen. Wat een geweldige service! :-)

Snelle persoonlijke service.

Goed. Ik sta vaak onder tijdsdruk en daar weten ze me altijd in de voorzien. Ze helpen ook als iets beter of sneller kan.

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.