Topteam!

Enorm behulpzaam, hebben heel erg met ons meegedacht en ons echt geholpen! Het team in Dordrecht doet écht een stapje meer. Altijd beleefd en staan altijd klaar om te helpen.

Top service zoals elke keer

Deskundig en goede service

Heel vriendelijk en behulpzaam...

Overdracht nieuwe auto is naar wens verlopen

Het meeste contact was vooraf, via email en telefoon. De aankoop nieuwe auto en inruil oude auto met diverse afspraken is goed verlopen. Wat nog resteert is de My Citroen Card (europa), die is hopelijk onderweg.

zoals altijd ben ik zeer tevreden over het hele team en kom ik graag weer terug

Zie boven

Goed geregeld

Nieuwe auto laten afleveren door Mulder Dordrecht. Communicatie was goed en werd netjes op de hoogte gehouden. De auto is netjes afgeleverd. Alleen de stekker van de trekhaak is niet helemaal juist gemonteerd waardoor deze niet is in te klappen, moet nog even worden aangepast.

Top Service!!

Mijn complimenten voor het team, ze waren snel en professioneel

Profesioneel en punctioneel

Ik kreeg duidelijke instructies over mijn eerste EV. Kon alle vragen stellen die ik wou en er word ook geholpen met mijn toenmalige huur auto af te melden. Kortom een fijne ervaring

Altijd een fijn ontvangst

Zeer fjjn, lekker bakkie koffie.

Zeer klantvriendelijk en prettig geholpen

Na een minder goede ervaring bij Nefkens Naarden Heeft peugeot Mulder Gorinchem mij uitstekend geholpen en het vertrouwen in peugeot hersteld.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Vriendelijke ontvangst, duidelijke informatie en een overzichtelijke rekening

Goed geholpen En prima afspraken gemaakt

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk. Beurt en de fiets stond klaar. Keurig gebeld over een mankement

Ik liet mijn auto apk keuren. De auto werd afgekeurd op het roetfilter. Er werd snel diverse offertes gemaakt met diverse oplossingen. De keuze was snel gemaakt. Daar werd ook snel geschakeld, zodat de het roetfilter vervangen kon worden en de auto alsnog apk goedgekeurd kon worden.

Een afspraak was zo geregeld.

Vanwege een mankement in de auto kon heel snel een afspraak gemaakt worden. En die afspraak werd heel correct uitgevoerd.

Uitstekend geholpen

Op tijd, vriendelijk en volgens afspraak.

prima service

Vriendelijke fijne mensen!

Duidelijkheid vooraf

Vooraf wordt nogmaals besproken wat er gedaan gaat worden aan de auto en wat de kosten dan zullen zijn, Als je dat nodig hebt, krijg je advies. Mocht er iets tevoorschijn komen bij de controle wordt je gebeld. Altijd fijn als dat niet zo is. Er was wel bij de jaarlijkse beurt 8 km met mijn auto gereden. Hoewel er geen rij- klachten waren. Al met al tevreden met de garage en blij met mijn schone auto (fijne bijkomstigheid, de wasbeurt).

Topmensen!

Uiterst behulpzaam, vriendelijk, geduldig, en óók nog deskundig op hun gebied. Ik loop slecht maar bij hen is dat geen enkel probleem: nóóit geven ze me het gevoel dat ik op moet schieten. En ze hebben het gewoon ook heel druk. Een verademing in vergelijking met andere bedrijven.

Snelle service

Even langs gegaan om mijn adbleu bij te laten vullen. Werd vriendelijk geholpen en voor ik het wist reed ik weer weg.

Vakwerk

Prettig in contact

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Super, geweldig geholpen bij verlopen APK

Ik kwam er te laat achter dat mijn APK al verlopen was. Werkplaats wachttijden waren al opgelopen tot 6 weken. Met Mulder gebeld en probleem voorgelegd. Men heeft mij met spoed geholpen en ingepland, zodat ik binnen 2 dagen weer met een gekeurde auto rond reed. Super bedankt!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima, service.

Vriendelijk personeel, keurig alles volgens afspraak gedaan, met uitleg van de werkzaamheden.