Krijg melding in display te zien 'controleer bandenspanning', vrijdagmiddag opgepompt bij de pomp en melding gereset. Zaterdag zie ik dat de achterband toch weer iets zacht aanziet. 11.45 uur Mulder Dordrecht gebeld of ze er nog iets aan konden doen in het weekend. Betreffende vriendelijke receptiedame loopt naar de werkplaats aangezien betreffende monteur tot 12 uur aanwezig zou zijn. Kortom geen punt, komt u maar direct langs. 12.05 uur aangekomen en 12.30 uur weer op weg met een gerepareerde band. Top service dus. Ik hou er van!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geen wanklank te bedenken.

Keurige afhandeling en zeer vriendelijke medewerkers. Zelfs briefje van de monteur. Heb dat in 52 jaar autorijden niet eerder meegemaakt.

Betrouwbaar en prima nieuwe auto geleverd

Vriendelijk ontvangen. Goede voorbereiding en duidelijke uitleg van de auto. Een garage om echt aan te bevelen om daar een auto te kopen!

Keurig ingespeeld op onze wensen

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en er vervolgens goed op gereageerd

Begrepen als klant

Mijn ervaring is zeer positief. Dat heeft zeker te maken met de zeer stipte wijze waarop ik door Remco van Haren door het hele aanschaf en aflever proces ben geholpen. Dat gaf vertrouwen in het product (de auto) maar maakte het zakendoen ook prettig. De persoonlijke wijze van verkoop gaf het gevoel dat de klant echt belangrijk is. OOK als de levering achter de rug is.

Eerlijk en oprecht advies en service.

Prettig zaken gedaan, probleem keurig opgelost.

Vlot, voorkomend en prima geholpen

Vlot, voorkomend en prima geholpen

• Service N.v.t.

Prettig geholpen

Positief

Service prima, alleen lange wachttijd voor het maken van een afspraak. Wel in de vakantieperiode en dat is wel lastig i.v.m. bezetting, ik heb daar overigens wel begrip voor

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over het uitvoeren van de werkzaamheden

Ik wil graag doorgeven dat ik buitengewoon tevreden ben over de uitgevoerde werkzaamheden en over de vriendelijke service. Niets dan lof!

Duidelijk eerlijk en vriendelijk

nvt

Op een prettige manier een occasion gekocht waar bij geen moeite teveel was de wagen moest uit een ander filiaal gehaald worden maar was geen enkel punt de wagen heeft een beurt en apk gehad waar bij de remschijven en blokken zijn vervangen en ook nog 2 banden. Na een paar dagen gaf toch de accu de geest ,na een telefoontje werd ik keurig opgestart en ben ik naar de garage gereden daar bleek de accu echt kapot te zijn Dus kreeg ik een leen wagen mee tot de volgende dag en de nieuwe accu was garantie Ik ben dus zeer tevreden over hoe je daar geholpen wordt

Goede service goeie afspraken klant vriendelijke

Goede service goeie afspraken klantvriendelijk gericht topp

heel erg vriendelijk

goede ervaring

Kundig, klantvriendelijk en stipt

Kundig, klantvriendelijk en stipt

Super geregeld!

Auto is netjes gehaald en teruggebracht. Er is duidelijk gecommuniceerd over de tijd en de status. Niks op aan te merken!

Gewoon goed.

Doen soms meer dan ze moeten doen. Altijd bereid om een extra stap voor de klant te maken.

Fijn geholpen, ik kon snel terecht en super fijn dat er leenfietsen beschikbaar zijn. Daarnaast net even dat extraatje door de chocoladereep ;)

top geholpen door Remco

een voorbeeld voor anderen

klantvriendelijk en oplossingsgericht

net als voorheen is het een vriendelijk en meedenkend team

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Heldere uitleg over alle ins en outs van private lease

Geholpen door vriendelijke en ter zake kundige medewerker.

Topteam!

Enorm behulpzaam, hebben heel erg met ons meegedacht en ons echt geholpen! Het team in Dordrecht doet écht een stapje meer. Altijd beleefd en staan altijd klaar om te helpen.