.Okke, vsn van Mill uit Sliedrecht heeft ons uitstekend geholpen Een dikke 10
Voor de 3e achtereenvolgende keer bij de aanschaf van een nieuwe auto fantastisch geholpen door Remco van Haren. Zeer klantvriendelijk en altijd voor je klaarstaan. Ook bij het oplossen van de problemen met de app van STELLANTIS was hij zeer behulpzaam. Echt een aanrader als je een nieuwe auto zoekt.
Van begin tot eind heel goed geholpen door onder andere Dick! Heel blij met de hele ervaring.
We zijn fijn en goed geholpen, de aangeschafte auto is netjes afgeleverd.
rustig en goed geholpen
Omdat ik ca. 140 Km moest rijden, was goede communicatie belangrijk voor mij, en dat was dus ook gelukt. Ook kon ik mijn nieuwe auto wat sneller ophalen dan verwacht.
Een behulpzaam team. Voor kleine klachten vaak gewoon even langs op dezelfde dag.
Een hele prettige ontvangst en wij hebben met Nick gesproken over onze wensen, kwamen uit bij een prachtige Peugeot 208, Hij heeft alles voor ons geregeld, neemt veel uit handen en hield ons goed op de hoogte. Wij zijn erg deskundig en vriendelijk geholpen en zijn inmiddels eigenaar van de Peugeot ! Alles verliep prettig en snelle aflevering gehad.
Ben erg blij met mijn auto. En de dienstverlening van auto bedrijf mulder. Over een paar jaar ruil ik mijn auto in en schaf ik gewoon weer een auto aan bij mulder. Vertrouwd en goed.
Ben al jaren klant, erg fijne, snelle, accurate dienstverlening. En uiteraard fijne auto's om in te rijden.
Bij een rondje in de showroom werd ik welkom geheten door Stefan. Op mijn vraag naar de waarde van mijn auto in relatie tot de aanschaf van een occasion kon Stefan niet meteen een aantrekkelijk bod formuleren. Binnen een dag echter nam hij contact op met een mooi aanbod voor de inruil van mijn auto en is de verkoop snel en netjes tot stand gekomen. De tijd waarin de auto kon worden afgeleverd was eveneens verrassend snel geregeld.
Je wordt als klant altijd gezien . Niet als nummer maar als mens. En er wordt altijd in oplossingen gedacht.
Heel goed geholpen bij de aankoop van onze elektrische auto. Denken mee, komen met goede oplossingen. Altijd bereid om vragen te beantwoorden. Ook met de aflevering, goede duidelijke uitleg en heel attent een bloemetje gekregen.
Ik ben enorm en op een heel prettige wijze geholpen door Mulder Dordrecht bij het vinden van een andere voor ons geschikte en praktische Citroën. En ik ben blij niet te zijn veranderd van garage na bijna 25 jaar !
Er werden zeer aardig en vakkundig geholpen
In 1 woord GEWELDIG bedrijf. Hier wordt nog SERVICE verleend. Wat een top bedrijf. Verkoper Dick de Jong heeft mij enorm geholpen met de schade aan mijn velgen van mijn nieuwe auto. Fantastisch om te zien, dat er nog bedrijven zijn die dat extra stapje lopen voor hun klant.
Wat een geweldige ervaring om bij Mulder een occasion aan te schaffen! Bijzonder vriendelijk, deskundig en gedreven team. Samen kijken naar een passende auto waarbij ik als klant echt wordt gezien. Gemaakte afspraken worden nagekomen, communicatie verloopt bijzonder prettig. Echt een aanrader om hier een auto aan te schaffen!
Wat een balletent,oftewel een zeer slechte autoverkoper. Ik bel gisteren einde dag ivm een actie Citroën c3 van 3500 korting over de kleuren enz. Ik bel vanmorgen terug,dat ik graag even wil proefrijden vanmiddag voor ik een besluit neem. Na dik half uur in de file te hebben gereden,wordt me even vertelt dat een ander filiaal de auto heeft opgehaald huh,volgens mij hebben we afgesproken dat ik proef kom rijden toch?? Dus ik kom gewoon voor jan met de korte achternaam??? En je kon me niet even een belletje geven,dat de auto er niet is? Ik vind het te schandalig voor woorden,niet echt klantvriendelijk. Ook als je even staat te praten en zegt korting is zeker doordat er nieuw model komt,nee hoor alleen elektrisch komt nieuw ,goh vreemd zeg dat het wel op jullie site staat dat er ook een benzine model komt euh ja ja. Geen verstand van verkopen,en afspraken nakomen,of afspraken afbellen Nou hier komen we dus niet meer,zeer onprofessioneel iets afspreken en dan het af laten weten zonder af te bellen.
Vandaag 14-04-2024 onze auto gehaald Een peugeot 3008 gt line. We hebben met verkoper Okke de Waard alles besproken en dat is super gedaan!! Wij hebben 2 auto's ingeruild en daar hebben wij goede inruilprijzen voor gekregen. Bij de aflevering heeft Okke alles netjes uitgelegd aan ons. Bedankt Okke. Mvg Hans en Boukje Welsink.
Mijn ervaring als klant is dat je op een fijne manier geholpen wordt en dat er aan alle kanten met je meegedacht wordt zodat je tevreden de deur uitgaat.
Wij zijn zeer goed geholpen door Dick de Jong. Het hele traject heeft hij als een echte professional begeleid. Ik ben zelf ook werkzaam in de verkoop en ben daardoor relatief kritisch. Dick de Jong weet wat service is en hij heeft verstand van zaken! Nogmaals dank voor de goede zorgen!
altijd behulpzaam wanneer je ook binnen stapt.
Vriendelijke geholpen en er werd tijd voor mij gemaakt geen gehaast goede uitleg over de auto.
Sinds de aflevering van mijn nieuwe auto nu ruim een half jaar geleden functioneert de connected services zeer gebrekkig. TomTom Traffic valt bijna altijd na een kwartiertje weg. Verder is het vaak niet mogelijk via de app de airco in te schakelen of het laden te controleren. Dit resulteert in langere reistijden dan nodig. Het probleem wordt onderkent, maar een (weg naar) de oplossing wordt niet geboden. Vooral dat laatste veroorzaakt bij mij veel frustratie.
Zeer goed geholpen en hebben er voor gezorgd dat ik dit jaar 2023 toch mijn autootje fiat 500 kon rijden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.