Vriendelijk

Prettig

Goede service, snel terecht kunnen.

Vriendelijke verkoper en uitvoerige uitleg gekregen.

Vriendelijke verkoper en uitvoerige uitleg gekregen.

Vlot en uitstekend geholpen

Altijd goed!

Goed service en houden rekening met wensen.

Ik ben meer dan uitstekend geholpen!

Ik heb bij Peugeot Mulder in Sliedrecht een mooie Peugeot Expert laten samenstellen door André die mij zeer goed heeft voorzien van informatie en me fantastisch heeft geholpen. De auto zou pas rond December 2020 worden geleverd (e.e.a. rekening houdend met Corona perikelen) maar al begin Augustus belde André mij om te melden dat de auto bij de stoffeerder was afgeleverd om de lederen bekleding in te bouwen. Ook bij de keuze om welk soort bekleding en om de zwart glazen zijpanelen te laten monteren heeft hij me goed geadviseerd. Ook DerkJan verdient een dikke pluim voor o.a. het rijklaar maken van de auto en de montage van diverse zaken zoals sidebars etc. Al jaren is DerkJan de vaste monteur die onderhoud en APK verzorgt aan de diverse zakelijke en prive auto's die ik heb gehad en ga ik altijd weer met een gerust hart op weg. Het hele team verdient wat mij betreft 5 uit 5 sterren

Een geweldige goede garage met vriendelijk en vakkundig personeel

Flexibel en heel prettig

Gewoon een hele fijne dealer

Prima klantvriendelijke servicebeurt. Zie hieronder.

Prima servicebeurt geef ik een 9, een 10 is voor de juf. En een 10 zou betekenen dat alles perfect is en dat kan ik niet beoordelen. Het is mooi dat je een fiets gratis meekrijgt. Maar ik zou het een betere service vinden als je een auto als vervangend vervoer meekrijgt. Wat betreft hieronder over deskundigheid en prijs/kwaliteit is voor een leek moeilijk te beoordelen, dus is dat beoordelen natte vingerwerk.

Vlotte en goede service, een 10 !

Goede afspraken , duidelijke prijsopgave en gratis APK

nvt

nvt

Zeer vriendelijke mensen, goed geholpen Alleen verkeerde vervolgafspraak, 12.30 uur, dat is lunchpauze, heb even moeten wachten

• Deskundigheid N.v.t.

redelijk

Ik vind het een beetje raar dat ik na 17000 km al de remolie moet vervangen kost nog 85 euro ook. Ik vind dat wel snel ik had dat bij mijn vorige peugeots nog niet eerder gehad volgens mij. Update nav. ging ook niet lekker 2 uur zitten wachten.

Goed alles volgens afspraak.

Vriendelijk, duidelijk, gastvrij

Als boven.

Goed bezig!

Buiten mijn verwachting of je voor het wisselen van een lampje geen afspraak te maken. erg fijn.

Prima!

Alles was prima.

Super service!

Bij binnekomst werd ik gelijk geholpen. Door veel uitleg en vragen die ik kon stellen kon ik een goede keuze maken van mijn lease auto.

Ik ben zeer goed geholpen en heb op elke vraag een juist antwoord gekregen.

als klant kun je het niet beter treffen.

vriendelijk, vakkundig, inruil goed geregeld, aflevering top.

• Service N.v.t.

Prima service.Nog een dag een leenauto meegekregen. De service voor het verkopen van je oude auto is heel fijn.

alles goed

Van het eerste contact, via de telefoon, tot de aflevering na de reparatie vriendelijk en vlot geholpen. Had een probleem met de hydraulische vering en voel mij dan toch het lekkerst bij de specialist. ze hebben mij niet teleurgesteld.

Top service en snel! 1e keer, voor herhaling vatbaar.

Nvt

Zoals altijd goed