Weer prettig geholpen en alle afspraken zijn nagekomen

Klant bij Mulder Sliedrecht, voorheen De Koning Papendrecht, al sinds 1990. Het onderhoud is om de 20.000 km, dus dan kom je niet zo vaak in de garage. Het leuke aan deze vestiging is dat je bij binnenkomst wordt verwelkomt als een oude bekende. De opgedragen werkzaamheden worden volgens afspraak en vakkundig uitgevoerd. Het komt zelden of nooit voor dat je terug moet met een teleurstelling. Kortom een voor mij zorgeloos adres. Mannen en vrouwen van vestiging Sliedrecht: ga zo door!!

Dik tevreden

Fijn contact

fijn personeel

vriendelijk geholpen door de receptionist en de auto was tijd auto klaar.

Heel fijne auto

Een heerlijke reisauto die snel geleverd werd

Heel prettig!

Eigenlijk kon mijn blijdschap al niet op, want ik ging mijn nieuwe auto ophalen! Het ontvangst en in ontvangst nemen van mijn nieuwe auto verliep heel prettig en vriendelijk.

Fantastisch

Fantastische service

Vriendelijk en duidelijke informatie.

Vriendelijk en informatie is duidelijk ook bij aflevering.

Servicegericht en vriendelijk.

Nieuwe Peugeot E-2008 en binnen paar weken een mysterieus probleem met opladen. Diagnose en overleg met Peugeot Nederland over garantie perfect gedaan. Te vervangen bleek niet onmiddellijk leverbaar, maar toen het er eindelijk was heeft Mulder heel snel gerepareerd.

Uitmuntend

Heel erg blij met de aanschaf van mijn citroën. Uitstekend geholpen door verkopen Ralph Verspui. Erg vriendelijk en neemt de tijd om alles uit te leggen.

Auto voor servicebeurt en APK gebracht en op tijd weer gereed.

Vriendelijke ontvangst bij de werkplaatsreceptie met een duidelijke prijsopgaaf. Voor een kleine extra reparatie werd telefonisch contact op genomen, en dat is heel fijn! Auto is weer prima in orde!

Fantastischhhhhhhh

Goede verkoper met heel veel kennis van de auto…en een zeer goede overdracht van mijn nieuwe Citroën

Aanrader

Vriendelijk en attent. Denken goed met je mee.

PRIMA SERVICE GOED GEHOLPEN

heel erg goed en deskundig geholpen door de medewerkers .

Goed!

Tot nu toe altijd goed!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

zeer tevreden,vakkundig,klantvriendelijk

na afloop onderhoudsbeurt, zeer tevreden .vakkundig geholpen klantvriendeliik

al jarenlang tevreden klant

Het contact met Peugeot Muller Dordrecht verloopt altijd in een ontspannen klantvriendelijke sfeer en de service is prima. Ga zo door.

Prima service, deskundig team, als ik meer dan een 10 kon geven zou ik dat doen

Ik ben al vele jaren klant van Peugeot Gorinchem en heb alleen maar positieve ervaringen. Zodra ik binnenkom voel ik de prettige sfeer en geef ik mijn auto in vol vertrouwen af. Er is altijd eerst overleg over de service en ook tijdens het onderhoud word ik geïnformeerd over de stand van zaken. Ik ben dus super tevreden en als het aan mij ligt blijf ik ook trouwe klant.

Super service

Duidelijke uitleg, goed ontvangen

Geweldig team, goede service, zeer vriendelijke en duidelijk

Geen verrassingen. Sympathiek.

Uitermate adequate service en van begin tot eind zeer klantvriendelijke en erg behulpzaam.

Uitstekende service, sneller dan verwacht!

Uitstekende service bij Mulder Peugeot. Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden. Onderhoudsbeurt naar behoren uitgevoerd, auto stond veel sneller dan verwacht alweer klaar om op te halen!

Ik werd snel en goed geholpen.

Vriendelijke medewerkers achter de balie!

goede uitleg op mijn vragen gekregen, top!

Keurig en goed geholpen.

We zijn keurig geholpen en voldoende geïnformeerd over de auto voordat tot koop werd overgegaan. Wijzigingen na de koopovereenkomst zijn op goede wijze verwerkt.