Alles was top van de aankoop tot de aflevering!

Alles was top van de aankoop tot de aflevering!

• Service N.v.t.

Net als bij aankoop eerdere auto's worden de verwachtingen waar gemaakt.

Verkoper sluit goed aan op de klant. Empatisch, informatief en klantgericht. Betrouwbare dealer.

Zeer betrokken en vakkundig !

Wij hebben de ontvangst - uitleg en contact als bijzonder aangenaam ervaren en het vertrouwen in ons , als klant , was erf fijn. Ook werd er op een heel prettige manier meegedacht en er was veel aandacht en ruimte voor vragen. Hartelijk dank !

Prima.

Zie boven!

Alles was goed

Alles naar wens verlopen. Er wordt ook mee gedacht over kosten. Ook haal en breng service is helemaal top.

Professionele service en erg tevreden met mijn nieuwe auto!

Peugeot Sliedrecht heeft mijn nieuwe leaseauto verzorgt. Wat een mooie auto en goede service levert Peugeot Sliedrecht. Erg tevreden met het telefonisch contact en de levering aan huis. Niets op aan te merken! Ga zo door, groeten Ronald

Correct geholpen

Uitstekende receptionist. Neemt bij aanvang en na afloop alle zaken door die van belang zijn.

Uitstekend net zoals altijd

Persoonlijk, vriendelijk, professioneel

Zeer vriendelijk en prettige dienstverlening! Altijd snel en behulpzaam!

Goede klantbehandeling

Ik ben eerst telefonisch goed geholpen en vervolgens bij de garage ook.

Geheel volgens afspraak

Verkopen zonder gladde praatjes

Het welkom was warm en na een introductie kregen wij volop gelegenheid in rust de auto waar wij voor kwamen te bekijken. Helaas weinig tot geen ruimte tot onderhandelen, maar daar was met wel duidelijk over. Zaken snel in orde gemaakt. Ook het vervolgtraject netjes afgehandeld. Al met al een goede indruk achtergelaten.

Vakkundig en vriendelijk personeel.

Goede en snelle service en goede communicatie.

Geduldig en betrokken

Door de vertraagde levertijd, nam ik elke keer contact op. Jan-Willem en het verkoopteam beantwoorde mijn mail direct, erg fijn!

Wij zijn gewledig geholpen bij Mulder Citroen in Dordrecht. Personeel is heel vriendelijk, geduldig en bovenal nemen ze de tijd om al je vragen te beatwoorden. Zelf nu nog krijgen we regelmatig de vraag of we tevreden zijn met de nieuwe auto.

Erg tevreden

Zeer goed contact met de salonmedewerker die altijd behulpzaam was en uitgebreide antwoorden gaf op alle gestelde vragen. Hoewel ik een gebruikte auto kocht, was deze klaar om als nieuw te worden opgehaald - alles was geweldig. Mijn volgende autoaankoop zal zeker bij een Peugeot-dealer zijn. Groeten.

Erg fijne en persoonlijke service

Erg fijn geholpen door Dick, goed op de hoogte gehouden tussendoor & een goede uitleg over de hele auto gehad toen ik hem op kwam halen. Al met al, top service die ik zeker zou aanraden aan kennissen, vrienden en collega's!

Uitstekend!

U

top

topservice, bedrijfswagen gekocht bij dick de jong, geweldig! perfect geholpen

Prima service!

Prima service. Netjes gebeld wat er gedaan moest worden

Bedankt Aart

top geregeld, goed uitgelegd

zeer positief, alles werd goed uitgelegd, geen overbodige reparaties en volledige service gerichtheid !!

Uitstekende service

Vlot geholpen goede haal en breng service Zeer vriendelijk personeel en chauffeur

Professioneel

Vriendelijke ontvangst en goede service geleverd.