Geweldige ervaring!

Wat een geweldige ervaring om bij Mulder een occasion aan te schaffen! Bijzonder vriendelijk, deskundig en gedreven team. Samen kijken naar een passende auto waarbij ik als klant echt wordt gezien. Gemaakte afspraken worden nagekomen, communicatie verloopt bijzonder prettig. Echt een aanrader om hier een auto aan te schaffen!

Je kom voor jan met de korte achternaam.

Wat een balletent,oftewel een zeer slechte autoverkoper. Ik bel gisteren einde dag ivm een actie Citroën c3 van 3500 korting over de kleuren enz. Ik bel vanmorgen terug,dat ik graag even wil proefrijden vanmiddag voor ik een besluit neem. Na dik half uur in de file te hebben gereden,wordt me even vertelt dat een ander filiaal de auto heeft opgehaald huh,volgens mij hebben we afgesproken dat ik proef kom rijden toch?? Dus ik kom gewoon voor jan met de korte achternaam??? En je kon me niet even een belletje geven,dat de auto er niet is? Ik vind het te schandalig voor woorden,niet echt klantvriendelijk. Ook als je even staat te praten en zegt korting is zeker doordat er nieuw model komt,nee hoor alleen elektrisch komt nieuw ,goh vreemd zeg dat het wel op jullie site staat dat er ook een benzine model komt euh ja ja. Geen verstand van verkopen,en afspraken nakomen,of afspraken afbellen Nou hier komen we dus niet meer,zeer onprofessioneel iets afspreken en dan het af laten weten zonder af te bellen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vandaag 14-04-2024 onze auto gehaald Een peugeot 3008 gt line. We hebben met verkoper Okke de Waard alles besproken en dat is super gedaan!! Wij hebben 2 auto's ingeruild en daar hebben wij goede inruilprijzen voor gekregen. Bij de aflevering heeft Okke alles netjes uitgelegd aan ons. Bedankt Okke. Mvg Hans en Boukje Welsink.

Gewoon prima

Mijn ervaring als klant is dat je op een fijne manier geholpen wordt en dat er aan alle kanten met je meegedacht wordt zodat je tevreden de deur uitgaat.

Heel goed!

Wij zijn zeer goed geholpen door Dick de Jong. Het hele traject heeft hij als een echte professional begeleid. Ik ben zelf ook werkzaam in de verkoop en ben daardoor relatief kritisch. Dick de Jong weet wat service is en hij heeft verstand van zaken! Nogmaals dank voor de goede zorgen!

vakkundig,hulpzaam,vriendelijk en ze luisteren heel goed naar de klanten waavoor ze komen.

altijd behulpzaam wanneer je ook binnen stapt.

Hele goede service

Vriendelijke geholpen en er werd tijd voor mij gemaakt geen gehaast goede uitleg over de auto.

Storing in connected services wordt naar mijn idee niet adequaat behandeld.

Sinds de aflevering van mijn nieuwe auto nu ruim een half jaar geleden functioneert de connected services zeer gebrekkig. TomTom Traffic valt bijna altijd na een kwartiertje weg. Verder is het vaak niet mogelijk via de app de airco in te schakelen of het laden te controleren. Dit resulteert in langere reistijden dan nodig. Het probleem wordt onderkent, maar een (weg naar) de oplossing wordt niet geboden. Vooral dat laatste veroorzaakt bij mij veel frustratie.

Heel behulpzaam

Zeer goed geholpen en hebben er voor gezorgd dat ik dit jaar 2023 toch mijn autootje fiat 500 kon rijden.

Distributie riem reparatie

Mijn 3008 heeft een productie fout in de distributieriem en de reparatie valt helaas buiten herstelvergoeding van Stellantis. Des ondanks heeft Mulder mij toch een redelijke coulance regeling aangeboden. De reparatie kan snel uitgevoerd worden.

Zoals altijd TOP

Occasion gekocht bij andere dealer. Had iets dat verholpen moest worden. Dealer scoof t af op mulder dordrecht. Direct en perfect geholpen en verholpen. Met vorige auto al jaren klant bij mulder. Ik blijf hier dan ook. Top personeel en top bedrijf. Aanrader

Een fantastische dealer

Het team geeft duidelijk en helder aan waar ze voor staan. Altijd vooraf heldere informatie.

Fijn team dat zorgt voor een positieve ervaring.

Mijn Citroën C5 Aircross C Series is natuurlijk een geweldige wagen. Getrouwd in een 2CV en nog steeds een Citroën in de familie. Dat zegt wel genoeg. Mulder besteed het onderhoud aan de wagen, zodat dit een betrouwbare metgezel blijft.

Uitmuntend

Zoek je een auto moet je zeker bij Mulder Alblasserdam langsgaan top dealer.

Super goed geholpen en zeer tevreden.

Super service

Fijne garage met vriendelijke en professioneel personeel weten waar ze het over hebben en wat ze doen. Kom er al jaren. Deze garage is een aanrader.

Verkoper Corne van Es heeft een uitstekende job gedaan. We zijn erg tevreden over hem en het totale proces. Bedankt daarvoor b

Super mooie 3008 gekocht

Mooie auto. Fijn compleet, goed afgeleverd en rijdt geweldig. Hele fijne verkopers.

Wat een geweldige lieve mensen werken daar! Top.

Beste dealer Mulder Automotive, wat een ontzettende warme gespekken hebben we gehad de afgelopen tijd. En wat een enorm mooie wagen hebben jullie mij geoffreerd. Soms gaan er dingen even mis en dat is menselijk en kan overal gebeuren maar de wijze waarop jullie het hebben opgelost geweldig en buiten de dikke 10 het gevoel er twee mooie mensen bij gekregen te hebben in mijn leven. Mensen met een enorm mooi en warm hart en daar kan ik alleen maar van zeggen door dat er soms iets mis gaat heb ik jullie mogen ontmoeten en dat heeft me enorm goed gedaan in een moeilijke periode na het overlijden van mijn lieve vrouw. Top garage waar ik al de 3e auto heb gekocht en altijd fantastische service heb ervaren! En weet ik zal de gesprekken die we hebben gehad als prachtige monumentjes bewaren in mijn hart en gewoon regelmatig even gezellig komen kletsen en uiteraard onder het genot van een lekkere cappuccino. Dank !!

Zeer goed geadviseerd en ondersteund

Zeer adequaat en deskundig

Goede service met een dikke plus.

In verband met aanrijding op zoek naar een nieuwe auto. Vanuit de garage goed meegewerkt om ervoor te zorgen dat auto zo snel mogelijk opgeleverd kan worden. Auto is zelfs netjes voor de deur afgeleverd.

Fijne mensen met het hart op de juiste plek!

Meedenkend, vriendelijk, snel!

Goede communicatie prima service, bedankt!

Heel goede service

Ga de auto a s vrijdag ophalen