Top service!

Mijn ervaring met Mulder peugeot is Top. Goede service en deskundig.

Helder en duidelijk

Al 57 jaar een tevreden Citroën rijder

Zíe hier boven dus doen we niet dubbel;)

Goed en vriendelijk geholpen

De beurt en APK zijn naar onze tevredenheid uitgevoerd. Er vond vanuit de werkplaats nog terugkoppeling plaats over de aard van een door ons aan de orde gesteld probleem. Na overleg is hieraan de gewenste uitvoering gegeven. Bij het ophalen van de auto werden de aan de auto uitgevoerde werkzaamheden in detail doorgenomen en toegelicht. Vervolgens werden we uitgebreid geïnformeerd over de technische toestand van de auto en de banden.

Zeer klantgericht en vriendelijk.

Mijn auto was in afwachting van een onderdeel bij de garage. Tijdens de reparatie ben ik besmet geraakt met het Covid virus. Toen de auto klaar was kon ik hem dus niet ophalen. Geen probleem om het daar te laten staan totdat ik een oplossing had gevonden om hem te laten halen. Tijdens dit alles hadden ze zelf de tijd gevonden om de auto met twee monteurs bij mij thuis af te leveren. Dat noem ik nog een service. Dikke pluim voor Citroen Mulder te Sliedrecht.

Prima service, zoals altijd! Betreft een terugroepactie van Peugeot.

Prima service en kwaliteit.

Prima service en kwaliteit.

snelle service

ik ben snel en professioneel te woord gestaan en geholpen !

Super.

Goed.

Niet anders verwacht!

Onze ervaringen met Mulder was al TOP! De auto moest u een beurt, ze kwamen netjes de auto ophalen, weer terug brengen en nog gewassen ook!

Vriendelijk personeel

Duidelijke en vriendelijke informatie over de werkzaamheden aan mijn (lease) auto.

Goed en snel geholpen door Mulder peugeot

Goed en snel geholpen door Mulder peugeot

Uitstekende en sociale dealer!

Ik kan wel zeggen dat ik een uitstekende ervaring heb mogen ervaren bij Peugeot Mulder Alblasserdam. In mijn geval werd ik geholpen door Jan Willem 't Hart, een zeer sociale en joviale man, waarmee het zeer gezellig praten en onderhandelen was. Wat resulteerde in een mooie deal. En wij sinds 2 januari in een schitterende nieuwe 208 GT rijden. Wat een heerlijke stoere auto in dit segment. Je krijgt niet alleen qua uiterlijk maar ook qua comfort meer dan waar voor je geld. Groeten een Tevreden Peugeot rijder.

Eerste indruk was meteen goed.

Het merk en type was voor mij al duidelijk. Waar en welke mogelijkheden moest nog worden ingevuld. Na een paar bezoeken bij dealers in de omgeving kreeg ik bij Peugeot Mulder het beste gevoel. Duidelijke informatie en persoonlijk contact.

Altijd super ervaring bij Mulder Alblasserdam

We zijn al jaren klant bij Mulder Alblasserdam. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Geweldige ervaring.

Uitstekende service

Fijn bedrijf, makkelijk bereikbaar ook telefonisch en digitaal. De heer Schilling heeft van begin tot eind met ons meegedacht. En de auto persoonlijk afgeleverd!

Supergoed geholpen ondanks beperkingen Corona

Ik ben supergoed geholpen door Ron, heel geduldig en heeft me echt geholpen waar hij kon. Ik ben helemaal tevreden.

Geweldige service

Goede hulp gekregen om wat zaken te regelen en uiteindelijk werd de auto keurig thuis bezorgd door René Mulder.

Aflevering top geregeld!

De koop en inruil ging perfect. Toch nog snelle aflevering. Scheelt een hoop BPM. De C5 is een heel goede aanschaf. Ben al naar Duitsland op en neer geweest. Heerlijke auto. Veiligheids hulpen zijn geweldig.

Super goed geholpen en een snelle service

Omdat de leasemaatschappij een andere Peugeot dealer had uitgezocht en die niet konden leveren. Dat wordt gemeld op 17 december. Daarna had ik contact gezocht met Jan-Willem en die heeft met echt top geholpen en geregeld dat mijn E208 nog in 2020 gereden kon worden. Nogmaals bedankt

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk, correct, dekundig

Vriendelijk, correct, dekundig

Zeer tevreden over hoe wij te woord zijn gestaan en de bereidheid om het mogelijk te maken om meteen een proefrit te maken. Hierna hebben we dan ook meteen besloten de auto te kopen

• Service N.v.t.

Mijn ervaring met Mulder Dordrecht was uitstekend.

Remco van Haren was een heel prettig contactpersoon, die alle tijd nam voor mijn vragen. Op mails en apps reageerde hij direct. Kortom prima ervaring.