Goede en vriendelijke service

Ik ben goed en vlot geholpen bij het kopen van een occasion en het inruilen van mijn auto. Alle afspraken werden goed nagekomen.

Super tevreden

Vanaf het begin was het contact al goed. Mijn vrouw en ik zijn heel erg goed geholpen door fabienne. Na de aankoop heeft ze de auto zelfs ingepakt zodat onze dochters de auto konden uitpakken! Super leuk gebaar!

Fijne verkoper met kundigheid. Service is goed en afspraken worden nagekomen. Dit is de 2e keer dat ik een auto lease bij Mulder. Inmiddels een nieuwe leaseklant aanbevolen.

Precies wat mn auto nodig had

Prima.

Erg proffesioneel, en nemen hun werk heel serieus !!!

Als je denkt dat je alles heb mee gemaakt, dan heb je het daar mis. Gevraagd en ongevraagd super service, advies en ondersteuning. Nemen hun werk uiterst serieus. Als je doorgaans met goed al tevreden bent, wordt je hier dus aangenaam verrast met de overtreffende trap van service. 10 plus en dat zegt een Manager Director Technical Service :-)

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gezien het tijdstip dat mijn auto gereed was, was er de mogelijkheid deze te laten staan gedurende het pinksterweekend. Voor mij een enorme uitkomst!

Prima.

Ondanks dat mijn afspraak niet was doorgegeven door PSA, werd er toch een oplossing gezocht en werd ik prima geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik ben goed geholpen door de medewerkels bij Mulder Ablasserdam. Ze nemen de tijd voor je en doen heel erg hun best zodat de klant tevreden is. Geen vraag is te gek en ze willen je helpen met alles. Toen ik de auto mocht ophalen is mij zelfs aangeboden om me op te halen van het station in de buurt. Met het invullen van alle gegevens hebben ze me goed geholpen, zelfs toen het na 3 keer nog niet lukte. Ik rij graag een stukje verder voor deze service! Fijne mensen en heel erg tevreden met de auto! Er hangt een positieve sfeer in de zaak.

Betrouwbaar

Prettig Betrouwbaar en deskundig

prima service, zeer klantvriendelijk team

begeleiding aankoop nieuwe auto was uitstekend, fijne, deskundige verkoper die de tijd voor ons nam.

Bea is in één woord geweldig

Bea denkt met de cliënt mee. De garage voert zijn werkzaamheden voor zover ik kan beoordelen naar behoren uit. Men is altijd vriendelijk en beleefd.

Telefonisch overleg gehad, uitstekend

Er is adequaat gereageerd op mijn vraag

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Gewoon goed

Sympathieke mensen die zich aan afspraken houden.

Prettig in de omgang en je kunt er van op aan dat afspraken worden nageleefd.

Ondanks herhaalde malen hetzelfde probleem toch een tevreden gevoel over de afhandeling.

Veel begrip van het team voor de terugkerende problemen met de distributieketting. Dankzij inzet van Mulder Peugeot een deel coulance gekregen van Peugeot Nederland. Omdat Mulder Peugeot zelf ook een deel voor de rekening nam was de noodzakelijke herhaalde reparatie toch acceptabel voor mij. De afwikkeling ging geheel volgens afspraak, waarvoor lof!

Service

Mijn auto voor een onderhoudsbeurt gebracht. Leuke vriendelijke dames achter de balie. Vragen of er problemen of gebreken waren..... En bij ophalen een een vriendelijke meneer. Kortom ik ben tevreden.

Prima. fijne afhandeling. Meedenken.

De auto was op tijd klaar en ruikt weer als nieuw

ZEER TEVREDEN

IK BEN GOED GEHOLPEN,KLANTVRIENDELIJKHEID,ZEER TEVREDEN

Aankomen... Koffie... Klaar

Perfect geholpen

Gebruik gemaakt van de 'thuisblijf service', prima bevallen.

Prima ervaring met de 'thuisblijf service', goede service. Kon toch via een factuur afrekenen wat aanvankelijk eerst niet leek te kunnen.

Mijn ervaring met Mulder Sliedrecht is uitstekend!

Al verscheidene jaren zijn mijn auto's in onderhoud bij Mulder Sliedrecht en heb ik al 2 bedrijfsauto's gekocht bij dit bedrijf. Het contact is altijd goed en ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik als klant wordt gewaardeerd.

Vriendelijk en snel.

N.v.t.

Prima in orde

Alles prima in orde

Prima!

Kleine kanttekening. Werd itt wat afgesproken was niet gebeld maar moest zelf bellen