super geholpen

zeer klant vriendelijk

Gewoon helemaal goed!

Net nieuwe motor opgehaald en oude ingeleverd. Wat is beloofd en afgesproken helemaal nagekomen. Mijn eerste ervaring met MotoPort Goes en dat is goed bevallen, heel mooie zaak met vriendelijke en behulpzame mensen. Ik kan MotoPort Goes bij iedereen aanbevelen. Top service en top behandeling.

Zeer positief.

Persoonlijke benadering, informatie , vriendelijk. Correcte en snelle manier van afhandeling. Zeer tevreden.

• Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: Scooters

Prima afhandeling aankoop Motorfiets

Nadat de motorfiets die ik zocht in Goes bleek te staan, een proefrit gemaakt. Geheel volgens afspraak is de motor daarna keurig afgeleverd, wat mij betreft een dikke prima!

Prettig

Fijn en professioneel geholpen

• Ervaring met: Motoren

Hier wordt nog meegedacht met de klant

Geen pushende verkoper gewoon op het gemak rondkijken en advies krijgen zonder echt te proberen te verkopen ik houd ervan ! Rob en Rutger bedankt erg blij met mijn nieuwe fiets !

Gewoon goed.

Men denkt mee.

• Ervaring met: Onderdelen

Perfecte afhandeling aankoop motorfiets

Wederom een hele goede ervaring met de aanschaf van een motorfiets. Alles top geregeld: nakomen afspraken, monteren onderdelen, afhandeling aankoop. Kortom top!!

• Ervaring met: Motoren

Heb bij hun van alles gekocht goede service klantvriendelijk en komen afspraken na had handschoenen kapot opgestuurd en nieuwe gekregen echt een top zaak

• Ervaring met: Accessoires

Servicegericht en klantvriendelijk

Een nieuw motorpak gekocht medewerkster was erg behulpzaam en dacht goed mee. Tussen mijn oude pak van 15 jaar en nu is er veel veranderd en ze nam rustig de tijd om het uit te leggen. Aangezien het sale was nog een hele mooie prijs ook. Top service en ruime keuze dus kom zeker terug

Top motorzaak

Hier is service nog vanzelfsprekend. Super vriendelijke mensen, met passie voor hun vak.

• Ervaring met: Motoren

Goed personeel,iedereen even aardig mijn honda cb 1100 keurig afgelevert thuis,kortom heel goed bedrijf

• Ervaring met: Motoren

verder geen commentaar nodig alles geweldig

• Ervaring met: Motorkleding

Motorport Rockanje heeft weer aan mijn hoge verwachtingen voldaan

Tijdens een kleine beurt aan mijn FJR1300 verliep alles volgens planning. Het overleg en de uitleg stemde me tevreden.

Service valt beetje tegen

Geen uitleg over het verwisselen van een vizier, staat in instructie boekje. In het Engels Frans Spaans Duits en Italiaans. En als je een Bluetooth headset wil kost dat ook nog €35 om dat te laten monteren. En als je dan voor € 10500 al besteed hebt vind ik dat niet echt een goede service.

Goede zaak

Mooie motor zaak , hoop keuze en vriendelijk personeel hulpzaam en professioneel.

Superfijn geholpen

Vakkundig geholpen vriendelijk mensen echt een fijn team

Gewoon top. Punt.

Van 1e bezichtiging via proefrit en koop naar aflevering zijn we perfect geholpen door Dennis (den Haan). De sfeer is professioneel doch relaxed, afspraken worden nagekomen. Zonder voorbehoud aan te bevelen.

• Ervaring met: Motoren

Mijn ktm een onderhoudsbeurt laten geven. Netjes opgehaald en weer terug gebracht. Ik ben ondanks de flinke rekening toch wel tevreden.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Goed geholpen super winkel

Fijne sfeer goed geholpen en zekker goed geslacht voor een helm.

Netjes, en goed.

Vriendelijk personeel, aan de balie netjes te woord gestaan, en een goede service geleverd, voor mij een dikke 10 waard.

• Ervaring met: Scooters

Dit is een pracgtig mooi en fijn bedrijf in alle opzichten. Ze leveren goede producten, het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk. Je voelt je elke keer weer welkom. Ze hebben altijd een groot assortiment zowel qua motoren als kleding en accessoires. Niets is te veel gevraagd en de koffiecorner is een fijne plek om even bij te kletsen of te wachten onder het genot van een lekker bakkie. Toppers zijn het! Als ik 6 sterren kon geven had ik ze gegeven.

Professioneel, leuk en snel geholpen een mijn nieuwe Triumph T120

Als herintreder heb ik lang getwijfeld, maar toen de kogel eenmaal door de kerk was, was de keuze snel gemaakt. Ik ben op een leuke, vlotte en professionele manier geholpen. Zeker aan te bevelen!

Professioneel en snel geholpen

Een zaak vol vriendelijke professionals

Mijn tweede revieuw…

Eerst een piaggio mp3 yurban gekocht Een half jaar geleden, super service mee gehad, nu de yurban ingeruild na een aantrekkelijk aanbod en wederom ervaren hoe fijn het kopen van een Moter is bij motoport. Nu veilige kilometers tegemoet met mijn nieuwe mp3 500 lt Bedankt Johan en Mark ik ga weer fluitend op weg naar mijn werk!! Level twee zie ik vrolijk tegemoet (de werkplaats crew is aan de beurt)

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.