Uitstekend advies en zeer goed geholpen

Het advies van de verkoper over de rij-eigenschappen van verschillende motoren klopte volledig met mijn ervaringen tijdens de proefritten. Op grond hiervan kocht ik een andere nieuwe motor dan diegene waar ik in gedachten mee binnenkwam. En daar ben ik meer dan tevreden mee. Kortom: voortreffelijk geadviseerd en alle afspraken keurig nagekomen: Klasse, ga zo door!

• Ervaring met: Motoren

Verkoper Dennis heeft de koop prima begeleid.

Nieuwe motor gekocht. Motoport heeft naar grote tevredenheid geholpen met keuze maken en assecoires uitzoeken. Alle assecoires zijn keurig gemonteerd. Goede uitleg en snelle en vriendelijk reactie op vragen. Kom er al 10 tallen jaren voor onderhoud, kleding en helmen. Altijd prima service ook bij defecten en garantie questies.

• Ervaring met: Motoren

Zeer goed geholpen door verkoper Dennis.

Ik had gebeld naar motorport goes omdat ik opzoek was naar een tenere 700 explore of een transalp. Ik werd netjes te woord gestaan en ik kon langs komen om te kijken. Eenmaal aangekomen wat rond gekeken en werd daarna netjes geholpen. Met wat ik precies wilde ik wilde graag een proefrit op de tenere maken. Zo gezegd zo gedaan de tenere werd klaar gemaakt en ik mocht een rondje gaan rijden. Eenmaal terug bij motorport was ik meteen verkocht. Hierna gaf Dennis goede uitleg over alle mogelijkheden wat er op en aan de motor zat. En de eventuele mogelijkheden kwa accessoires en andere zaken. Ik ben meteen over gegaan op de koop van de motor. Ik kreeg netjes een factuur om een aanbetaling te doen. Dit wilde ik meteen doen maar dit hoefde niet. Dit gaf mij een goed gevoel van vertrouwen. Hierna contact gehouden met Dennis en hij heeft alles netjes afgehandeld nogmaals bedankt Dennis!

• Ervaring met: Motoren

Prima , alles volgens afspraak , geen op of aanmerkingen .

Voor mij de 1e keer voor onderhoud in Goes , is goed bevallen alles naar afspraak , geen klachten .

goed geslaagd en geholpen

prettig bedrijf.

Super geholpen

Goed en duidelijk advies. Vriendelijk

• Ervaring met: Motoren

Kleine beurt gehad, ff wachten onder genot van een lekker bakkie en een prachtige showroom

Prima en bedankt

Altijd goed!

Hier mijn eerste motor gekocht! Voor alles wat je nodig hebt m.b.t. motorrijden kan je hier terrecht. Aardig personeel met verstand van zaken! Zeker een aanrader!

Vrijheid van motorrijden

Heb hier vaker een motor gehuurd, dit jaar is het aanbod nog ruimer en bijna een volledig nieuwe vloot. Er zit altijd wel een motor bij die je wil proberen. Ze maken het makkelijk, zonder gedoe. Doordat je niet beperkt bent in kilometers kun je ook echt de vrijheid ervaren van motor rijden. De volgende motor is al gereserveerd.

• Ervaring met: Verhuur

Prima zaken kunnen doen.

Afspraak maken voor onderhoudsbeurt (digitaal) goed verlopen. Motor volgens afspraak opgehaald (datum en tijd). Al mijn wensen zijn uitgevoerd en ben vooraf gebeld over extra werkzaamheden (voorband was bijvoorbeeld ook aan vernieuwing toe). Bij ophalen motor vriendelijk en vlot behandeld.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Gezellig en leuk vlot geholpen.

Gewezen op rugbescherming die in mijn oude jasje ontbrak, kan ik nu wisselen met mijn nieuwe jasje. Professionele hulp.

TOP!!

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Ervaring met: Banden

Alles naar wens

• Ervaring met: Motoren

Ze hebben mij heel goed geholpen!

Ik was als beginner opzoek naar motorkleding en een helm, ik ben uiteindelijk hartstikke tevreden vertrokken met een helm en handschoenen. Voor de kleding kom ik binnenkort terug. Ik werd heel goed geholpen, ze luisterden naar wat ik wou en ze gaven goede suggesties van wat ook leuk zou zijn. Echt heel goede service, zelfs tot na sluiting!

• Ervaring met: Helmen

Marije heeft ons vriendelijk en snel geholpen.

Ik heb een grote maat en vindt de meeste motorjassen te warm en te zwaar. Ik had eindelijk een leuke jas gevonden maar net niet in mijn maat. Marije wist direct een alternatief te bedenken en liep met on doeltreffend naar de andere kant van de winkel en pakte direct de juiste jas in de juiste maat. Heel blij mee. Bedankt Marije

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motorkleding

Prima service, duidelijke communicatie. Top.

Goede contacten, snelle reacties dus overall zeer tevreden. Ontzettend blij met de snelle levering van de Monster SP.

• Ervaring met: Motoren

Altijd zeer professionel, super vriendelijk en klantgericht! Verder zo!

Echt goede ondersteuning en aanbevelingen bij het zoeken van de beste oplossing welke bij mijn product wensen aansluiten. Zeer deskundige medewerkers!

• Ervaring met: Motorkleding

Top geregeld en goed geholpen

Top geholpen met alles en ondanks de drukte nu toch duidelijke communicatie over alles.

• Ervaring met: Motoren

Super netjes afgeleverd, duidelijke uitleg

Fijne zaak , netjes geholpen door Dennis nemen de tijd voor en een proefrit was direct mogelijk, komen gemaakte afspraken na , en hebben een fijne motor gekocht die zowel voor mn zoon als voor mezelf is

• Ervaring met: Motoren

Goed advies bij aankoop motorfiets en afspraken keurig nagekomen

Vriendelijke adviseur die goed meedenkt over passende motorfiets en afspraken mbt aankoop keurig is nagekomen

TOP ALS ALTIJD INGRID !!

Zie boven peace Olav.

• Ervaring met: Motoren

Super motorzaak, volop keuze, kennis en service

Hier mijn 1ste en 2de motor aangekocht. Zeer tevreden over de verkoop en service.

Zeer goed geholpen

Uitstekend bedrijf

Attend en behulpzaam personeel

Als zeer positief, kom er al enige tijd en ben altijd naar tevredenheid geholpen, TOP TEAM MOTOPORT GOES!!!

Fijne ervaring

Na inruil van mijn 2 oude motoren daarvoor heb ik een leuke prijs voor gekregen en heb daarvan een mooie nieuwe motor kunnen aanschafden. Ik en motorport tevreden .motorport is echt een aanrader.

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.