Net motor een beurt gegeven goede uitleg en perfect na gekeken

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

zeer professioneel en tóch zeer klantvriendelijk

OP afspraak ontvangen door Erik. gebuikelijke praatje, uitleg, papieren (gratis busjes vet) en onderweg. Zeer aangename ervaring; geen haast of stress, lekker ouwe jongens krentenboord! Was het overal maar zo....

Top geregeld!

Fijne ontvangst en een gezellige sfeer. Duidelijke afspraken, zeg wat je doet en doe wat je zegt. Bij aflevering duidelijke uitleg. Kortom, een fijn bedrijf om je motor te kopen!

Helder en duidelijk

De communicatie is helder en duidelijk. De ontvangst is vriendelijk en afspraken worden nagekomen. Ook is men flexibel in het oplossen van uitdagingen.

Altijd vriendelijk

Gewoon een hele goede motorzaak

• Ervaring met: Motoren

In het verleden al meerdere keren uitstekend geholpen met gerichte klantvriendelijkheid bij het kiezen van motorkleding & motorhelmen. 2 weken geleden opnieuw goed geholpen tijdens het maken van een proefrit op een motor. Uiteindelijk besloten om een nieuwe motor aan te schaffen én ook hier in ben ik persoonlijk goed geholpen! Alles duidelijk & goed uitgelegd wat te verwachten, communicatie in goede banen en betreft de levertijd was ook een mooie meevaller.

Vlot verlopen

Alles zeer vlot verlopen , alleen had ik pech dat het juist vakantie is , maar onderhoudsbeurt is direct ook ingepland , vriendelijke ontvangst

• Ervaring met: Motoren

Gewoon super goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe motor.

Vriendelijk geholpen, goed advies en je voelt aan alles dat ze hart hebben voor de zaak. Staan klanten goed te woord, niet opdringerig en je voelt je welkom.

Gemotiveerde en vakkundige mensen

Als klant bij Motoport Rockanje sta je op nummer 1. Medewerkers vormen samen een goed team en lossen indien nodig problemen gezamenlijk op. Ik kom graag terug.

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijk, goed en snel geholpen

Op zaterdag de showroom binnen gestapt en woensdag rijden.. Gewoon goed en klantvriendelijk geholpen waarvoor dank.

geweldig

in alle rust met medewerker mijn aankoop kunnen doen

• Ervaring met: Helmen

Erg goed

Onderdelen besteld voor mijn motor, in een paar dagen al in huis! Netjes een berichtje dat ik er om kon komen. Aardige mensen aan de balie! Geweldige service!!! Top!

• Ervaring met: Onderdelen

Erg vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel. Veel verstand van de motors. Binnnen 1 dag had ik mijn motor al super geregeld

Prima service.

Aan mijn motorfiets was een defect aan een verdeel T-stuk aan de remleiding geconstateerd. Onderdeel moest worden besteld en zodoende moest de motorfiets een weekje uit logeren.De motorfiets is gedurende de week droog gestald en keurig verzorgt. De kleine onderhoudsbeurt en het monteren van het juiste onderdeel (Verdeel T-stuk) zijn op zaterdag 13-7-2024 keurig netjes uitgevoerd ,waarna ik de motorfiets zaterdag middag 13-7-2024 weer heb opgehaald.Onderhoud is uitgevoerd door een jonge gedreven (Marwin) en klantvriendelijke monteur.Personeel van de werkplaatsreceptie staat je ook vriendelijk te woord met goed advies.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Fijn en deskundig geholpen

Wij hadden nieuwe motorkleding nodig en zijn heel plezierig geholpen.

• Ervaring met: Motorkleding

Motoport Rockanje webshop helm met Senna headset gekocht.Ingrid kijkt goed mee of de helm passend is, uit ervaring weet ik dit omdat het niet de eerste keer is,verder headset aangebracht door haar. Vriendelijk,professioneel omgaan met klant, dus niets dan lof.

• Ervaring met: Helmen

Heel goed advies en geholpen

Heel prettige ervaring

• Ervaring met: N.v.t.

klantvriendelijkheid en service zijn top!!

Honda CBF 600S aangeschaft, inclusief broek en jas...prima afwikkeling en jas ruilen omdat deze te klein was, geen enkel probleem!

vakkundig geholpen

Je kunt altijd eerst onder het genot van een bakkie choco(in mijn geval) effe rondneuzen Personeel is absoluut niet opdringerig als in andere winkels. Geeft netjes haar mening en is bereid om verschillende modellen te passen om de beste keuze te maken.

• Ervaring met: Motorkleding

Goed advies en leuke spullen

Ik was op zoek naar een jeans die geschikt is voor de motor . Daar was heel veel keuze in maar welke dan? De verkoopster leidde me door het assortiment. Een mooie John Doe met protectie was het resultaat. Nog een paar nieuwe IXS boots erbij gekocht en ik kan weer op pad met mijn Road King.

Goede en snelle service

Super mooie z900 gekocht bij motoport. Erg snelle en goede service.

Goed zoals het hoort.

Duidelijk advies. Geen poespas.

super

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en snel was alles geregeld. Alleen de telefoonhouder en aansluiting druppelaar waren vergeten maar dat komt binnenkort goed is mij verzekerd. Verder heel tevreden!!!!

• Ervaring met: Motoren

Plezierig en ontspannen geholpen en geadviseerd.

Ik heb precies gevonden en gekocht wat ik zocht.

Heldere en duidelijke communicatie

Redelijk goede inruil gekregen en soepele afhandeling van mijn aankoop ADV350 Simon aardige kerel en professioneel

• Ervaring met: Scooters

Best beoordeeld uit 11 leden

- MotoPort Rockanje | 9.5

- MotoPort Hillegom | 9.4

- MotoPort Goes | 9.3

- MotoPort Leek | 9.3

- MotoPort Veldhoven | 9.2

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.