Ben heel tevreden over hoe je geholpen wordt bij moto port in Leek En bedankt Erik en Willem voor alles Groeten Henk…..

Fijne winkelervaring

Vriendelijke en deskundige hulp bij de aanschaf van motorkleding

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motorkleding

Heel fijn bedrijf om zaken mee te dorn

Erik is een top verkoper en heel plezierig om zaken mee te doen

Ik ben prima geholpen

Ik was op zoek naar een motor en heb 'm gevonden bij Motoport Hillegom. We waren het snel eens over de prijs en de proefrit duurde langer dan de afhandeling.

Toppers

Prachtige zaak , en gratis koffie, echte aanrader

Heel goede ervaring!

Heb een drie weken geleden een Triumph speed triple gekocht bij MotoPort Goes. De verkoper Dennis was zeer vriendelijk en zeer duidelijk over de historie van de motor. De motor gekocht met een jaar garantie en onderhoudsbeurt en de motor is zeer goed afgeleverd waarbij alles is nagekeken en vervangen. Kan iedereen MotoPort Goes aanbevelen

Deskundig en vriendelijk

In 1e instantie gekomen voor een andere motorscooter maar uiteindelijk ter plekke voor een andere besloten. Het gehele traject van aankoop en aflevering was prima geregeld.

een goeden motor zaak.

een fijne zaak en personeel.die normaal en eerlijk tegen over mij zijn. en ik nog nooit de indruk heb gehad dat ik belazert word met een rekening.motorkleding of reparatie, ben bouwjaar 1958.en blij dat ik rij.

• Ervaring met: Motorkleding

Eerste aankoop al een succes

Begonnen aan de rijlessen voor mijn A rijbewijs. Tegen een mooie demo aangelopen vandaag. Alvast in de schuur ermee. Mannetje heeft al lang een A dus tot die tijd (alleen bij mooi weer) mag hij een rondje.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vervangen km klok

Zeer goede service en communicatie met receptie en magazijn,

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Viendelijk en kundig personeel.

vriendelijk en kundig personeel wat je vragen eenvoudig beantwoorden in simpel nederlands. Ga zo door. Met vriendelijke groet, Coby & Herman v. Maarsseveen [email protected]

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Word altijd netjes vriendelijk geholpen

• Ervaring met: Helmen

Ik was er 2 wkn geleden met een spijker in het LOOPVLAK dat kon niet gerepareerd worden alleen een

Je begrijp toch wel dat ik hier een beetje vieze smaak van in m'n mond krijg.

Goede service vriendelijke bediening

De verkoper heeft mij supergoed geholpen.

uitstekend

41 jaar klant, dik tevreden, altijd netjes geholpen,goede service.

zie hieronder

Reeds jaren ben ik klant en bezoeker van deze geweldige motorzaak met kundig en vriendelijk personeel. Mijn ervaringen met hun betreft: motoren, accessoires, helmen en motorkleding.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Goed geholpen, Vriendelijk, Deskundig, Gemoederlijk.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Komen afspraak na, denken mee kon geen 10 geven omdat jammer genoeg er niet altijd een harley monteur aanwezig is en je lang moet wachten voor een afspraak. Verder goede service vriendelijk personeel daar ligt het niet aan .

• Ervaring met: Banden

Soepele afspraken met de werkplaats

Netjes afspraak gemaakt en per email bevstigd. Vandaag de motor binnen gebracht en een ruilmotor mee gekregen omdat het een uitgebreid werkplaatsbezoek was. Alles netjes volgens afspraak en ook eind van de middag weer gereed zoals het hoort. Nette uitleg en toelichting zoals het hoort.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Vriendelijk en nemen de tijd om je te helpen, snelle levering na plaatsen bestelling

Ontzettend goede klantenservice.

Professioneel geholpen door een charmante dame. De Shoei helm die ik heb aangeschaft is voor wat de betreft de pasvorm goed aangepast.

• Ervaring met: Helmen

Prima service.

Goede afspraken gemaakt en Dennis is deze perfect nagekomen. Aardige en correcte vent.

• Ervaring met: Scooters

ronduit prima

altijd vriendelijk. en Vlot, vakkundig. ik kom veren te kort om in ieder gat te steken

• Ervaring met: Scooters

Goede service.

Altijd goed geholpen!

GE WEL DIG!!!

Spontaan via internet, ongezien, zonder proefrit een gebruikte Harley gekocht. Uiteindelijk toch nog een mogelijkheid gehad om de motor in het echt te bekijken, nog steeds niet gereden. Dennis den Haan maakte in een leuk gesprek de prijs rond met mij en toen… Toen begon het wachten… Na drie weken heb ik gisteren (18-9) mijn motor opgehaald! Na 20 jaar niet gereden te hebben voelde de Harley al direct vertrouwd ! Trots als een pauw ben ik de komende dagen lekker aan het touren zodat ik volgend seizoen samen met mijn meisje lekker de baan op kan! Team Motoport Goes, BEDANKT!

Best beoordeeld uit 11 leden

- MotoPort Rockanje | 9.5

- MotoPort Goes | 9.3

- MotoPort Leek | 9.3

- MotoPort Hillegom | 9.2

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.