Eerlijke, betrokken professionals die goed luisteren naar je wensen. Je ontzorgen en enorm goede kwaliteit leveren. Daarnaast is de keus zo groot dat iedereen genoeg keus zal hebben naar eigen smaak. Wij zijn enorm aangenaam verrast door het assortiment, de advisering, flexibiliteit, begeleiding, inlevingsvermogen en het prachtige resultaat. We raden een ieder in onze omgeving aan als ze hun badkamer willen veranderen naar Mega te gaan.

• Ervaring met: Badkamers

Veel keuze en top service!

Volgende keer, weet ik jullie weer te vinden ☺️

• Ervaring met: Badkamers

Wij hebben hier onze badkamer gekocht en zijn heel erg tevreden, erg goed geholpen

• Ervaring met: Badkamers

Heel veel keus ,hele behulpzame en lieve mensen echt top!!

• Ervaring met: Badkamers

Goede leuke en prima service !

Super goede service en prima geholpen

Wat een top service!

Ik ben hier onze badkamer gekocht, van het begin tot het eind top service, vriendelijk personeel en namen alle tijd voor ons. Ook het plaatsen ging snel! Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug! Bedankt!

• Ervaring met: Badkamers

Mooie zaak met mooi assortiment

Behulpzaam en professioneel personeel. Uitgebreid assortiment en zeer mooie tegels

• Ervaring met: Badkamermeubels

Prachtige tegels en ervaren tegelzetters.

Op advies van onze architect zijn wij doorverwezen naar U&D tegelzetbedrijf en metmega in Utrecht. Wij hadden niet verwacht dat zij daar al onze wensen konden invullen, daar deze erg specifiek waren. Thierry heeft ons prima kunnen helpen en wist ons op basis van de aangeleverde foto's een prachtig voorstel voor ons te maken.

Mooie badkamer en woonvloer

Wij hebben voor ons nieuwe huis een badkamer laten ontwerpen door Petra, zij kwam met een erg leuk voorstel en kleuren pallet. Daarnaast hebben wij tegels uitgezocht voor de beneden verdieping die strak en vakkundig zijn geplaatst door U&D Tegelzetbedrijf welke ook in het pand is gevestigd.

Amazing bathroom

I had a great experience with creating a design for my bathroom. The team of mega Utrecht did a great job in constructing and finalizing our project.

Een hoop ellende

Bij het installeren vd keuken op 5 juli bleek deze te hoog te zijn. Stond goed op de bon. Volgens Robin van MEGA de fout vd fabrikant. Een plint en zijpaneel en stelpoten zijn opnieuw besteld, op 18 Augustus hebben ze de keuken 5 cm laten zakken. Een tegemoetkoming zat er niet in want het was een fout vd fabrikant. Ook bleek de douchewand 10 cm te kort. Laatst zag een advertentie van MEGA, met van ontwerp tot realisatie wordt u volledig ontzorgd en een gratis Quooker. Helaas hebben wij dit zo niet ervaren. De installateur helaas hadden wij die ook voor de badkamer werkte op de meest onmogelijke tijden. Zelfs tot 1 uur 's nachts. Ik heb meerdere malen contact met jullie gezocht. Wat was een beetje medeleven fijn geweest. Eindelijk kwam vorige week onze bestelde oven gelukkig geplaatst door een ander, toen bleek ook dat de koelkast gewoon los in de kast stond.

• Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Ervaring met: Keukens

Boos

Een jaar geleden een zwart bad gekocht, we hebben een tekening laten maken. In de praktijk bleek dit niet te passen. We hebben gevraagd of het bad terug genomen kon worden. Dit kon niet! Wij waren hier stom verbaasd over. Hebben een bad van ruim 700 euro verkocht en hebben hem met veel pijn en moeite uiteindelijk via marktplaats kunnen verkopen voor 200 euro. Wij zijn niet blij! Personeel is heel vriendelijk en zijn goed geholpen verder hoor maar dit vind ik wel echt een dikke min punt!

• Ervaring met: Baden

Goede service en personeel met kennis

In Mei hebben wij een badkamer besteld bij Mega Den Helder. We werden vriendelijk geholpen door Esther. Wij gaven onze wensen door aan haar en zij heeft ons perfect geholpen bij het uitkiezen van onze badkamer. Keurig op tijd en de afgesproken datum kregen we onze spullen binnen. Tijdens het plaatsen van de badkamer kwamen wij er achter dat de glazen douchewand verkeerd was besteld en dat de kraan van de badmeubel stuk was. Stefan de bedrijfsleider bood ons een aantal goede oplossingen waaruit we konden kiezen waardoor we optijd onze badkamer af konden maken. Wij zijn heel erg blij met onze droom badkamer.

Slecht

Slecht bereikbaar via telefoon. Reageren ook niet. Wensenlijst doorgegeven. Wacht na 8 dagen op een schets.

Super!!!!

Vanmorgen zijn er bij ons twee mooie badkamermeubels geplaatst. Onze badkamer is prachtig geworden. De badkamer en trap werden zelfs na afloop gezogen. Top!!!

Sevice is top

Onwijs vriendelijk en warm ontvangen, kunnen meerdere winkels wat van leren. Al konden de tegels niet op tijd in huis wezen, het personeel gaat net zo lang door met het zoeken naar een oplossing zodat het wel op tijd binnen kan zijn. Mooi team die begrijpt wat de klant vraagt en wilt.

Fijn bedrijf

Fijn ontvangen door de verkopers. Mooie deal gesloten zonder druk te ervaren. Tijdens uitlevering wat vertraging op sommige producten wat begrijpelijk is deze tijd. Communicatie duurde soms even, maar kregen altijd een reactie. Fijne nazorg en er wordt in oplossingen meegedacht. Mega Tegel is zeker aan te raden.

Heel goed!

Klantvriendelijke benadering. Goed advies bij uitzoeken van onze badkamer. Ondanks het feit dat Mega de badkamer niet zelf plaatst heeft hebben zij ons in contact gebracht met een ZZP'er die de nieuwe badkamer tot volle tevredenheid heeft geplaatst. Tijdens de werkzaamheden bleken een paar aanpassingen nodig waarbij zonder probleem onderdelen konden worden omgeruild.

Chat werkt niet en telefoon nemen ze ook niet op

Chat werkt niet en telefoon nemen ze ook niet op

• Ervaring met: Overige

Supergoed

Vanaf begin bij keuken samenstellen t/m zelf plaatsen hebben wij heel goed contact gehad. Alles was supergoed geregeld.

• Ervaring met: Keukens

Top ervaring

Na een aantal andere badkamer leveranciers zijn wij via via bij Megategel terechtgekomen om een planning te maken voor een nieuwe badkamer. Tijdens de eerste afspraak waren we er al bijna volledig uit. Het gesprek verliep uitermate prettig, vriendelijk en kundig. Met heel goed advies. De verkoper hielp met met maken van de keuze maar was verre van opdringerig. Hij liet ons zelf de keuze maken aan de hand van mogelijke voorbeelden. Als we het even niet wisten kwam hij zelf met ideeën aandragen. Het is een hele prettige en mooie winkel .

meerdere badkamers al afgenomen

Samen met het team van mega inmiddels al vijf badkamers laten renoveren en moet zeggen dat ziet er daarna weer strak uit Jos & zijn team bedankt voor de goede zorgen Fijne Feestdagen en blijf gezond. Groeten, Arend

Niks op voorraad

Adverteren met alles op voorraad maar alleen niet in utrecht.

• Ervaring met: Tegels

Hier werden we blij van!!

We waren al een tijdje op zoek...en bij Mega Badkamers vonden we het. Een overzichtelijke winkel met de leukste ideeën, mooie spullen en bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons oog was gevallen op een mooi wastafelmeubel, maar deze was helaas niet op korte termijn beschikbaar. Dhr. Jaimy vond de oplossing het demo-model aan te bieden voor een erg aantrekkelijk prijs. Moest ik wel zelf demonteren. DEAL. Na twee weken het meubel gedemonteerd en kreeg grote rol verpakkingsmateriaal ter bescherming en heerlijke kop koffie. Ik mocht de winkel niet verlaten voordat ik ook de afvoerplug en sifon in ontvangst had genomen (ongevraagd!) We werden niet alleen blij van de spullen, maar ook van Jaimy en collega`s! HULDE!

• Kennis en informatie
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamermeubels

Onze badkamer is heel mooi geworden! Super goede service en echt vakmanschap. Bedankt voor het meedenken. Mega is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, geen standaard verkooppraatjes. Bij Mega weet je waar je aan toe bent!

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.