Boven verwachting meegedacht

Bijna nog zeldzaam klantgericht team aan medewerkers, wat je al merk bij binnenkomst. Adviseur Yoram luisterde goed naar onze wensen voor het badmeubel van onze keuze. Nadat bij aflevering bleek dat fabrikant een inschattingsfout had gemaakt, is direct contact met hen opgenomen en zijn daarop verschillende mogelijkheden als oplossing aan ons voorgelegd. Daarmee uiteindelijk tijdig en naar onze tevredenheid het meubel kunnen monteren. Daarin zit m het verschil met de vele webshops die sanitair aanbieden maar het aan praktijkkennis ontbreekt.

Perfecte service!

In alle rust en prettige en deskundige begeleiding hebben we een mooi ontwerp gekregen van onze badkamer. Vervolgens al het benodigde sanitair en tegels uitgezocht. Prima offerte gekregen en elkaar de hand gegeven.

Goede en eerlijke service

Fijn om samen te zitten en de badkamer uit te kiezen. Stap voor stap ingetekend. Veel aanbod. Eerlijke gesprekken kunnen voeren.

• Ervaring met: Badkamers

Goed gevoel tijdens het advies traject.

"Om de hoek" een totale badkamer met alles erop en eraan met advies van een goede adviseur uitgezocht.

Doen wat ze zeggen

Wij kochten hier materiaal voor onze badkamerverbouwing. Het MetMega team in Heemskerk en de logistieke planning vanuit Hoorn leverden prima werk. Er is sprake van flexibiliteit en goede communicatie bij het maken en nakomen van afspraken en combideals. Ga zo door!

• Ervaring met: Badkamers

Prima begeleiding en tijd genomen

Alle tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. Goede advisering.

Prettig en kundig

We zijn goed geholpen en werden goed begeleid in het ruime assortiment, waarbij zowel stilistisch als praktisch goede tips werden gegeven.

• Ervaring met: Badkamers

Word goed geluisterd wat je wil en wat er kan . Komen afspraken na . Kortim goed geholpen , goede adviezen gehad en een super mooie keuken . Wij zijn zo tevreden over Mega dat we ook de badkamer bij hun gekocht hebben .

• Ervaring met: Keukens

Goede levering en service!

Hebben goede ervaring met Mega Keukens Soest, zijn goed geholpen met advies. De levering en montage is perfect gegaan. Ook een goede service. Wij zijn super blij met onze keuken en kunnen Mega Keukens Soest zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Keukens

Erg blij met de service.

Ik was in de winkel in Soest om te overleggen over een oude bestelling. De service die ik hierna kreeg was erg fijn. Leuke mensen, goede spullen en nette prijzen.

• Ervaring met: Overige

Flexibiliteit, gastvrij en behulpzaam

Professioneel advies, de medewerkers denken graag met je mee in oplossingen en plaatsen zich ook in jouw schoenen. Flexibiliteit, gastvrij en behulpzaam komt bij mij op als ik terug denk aan mijn persoonlijke ervaring tijdens het kiezen/samenstellen van keuken en badkamer. Toppers daar, veel dank!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Overige

Fijn en vriendelijk geholpen

Goed advies. Niet gehaast. Vriendelijk.

Vriendelijk en behulpzaam

Prima geholpen, fijn contact

• Kennis en informatie
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Toilet

Mensen die meedenken over oplossingen

Ik heb hier tegels en douchecabine bestelt. De bestelde tegels werden helaas niet geleverd, maar Mega had nog andere tegels op voorraad die op zeer korte termijn wel geleverd konden worden. Top zaak die meedenkt met de klant over oplossingen. Bij een volgende renovatie zou ik hier weer mijn spullen bestellen.

• Ervaring met: Badkamers

Top bedrijf, zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen. Echt een heel mooie showroom!

• Ervaring met: Keukens

Leveren een badkamer en zijn vervolgens bij problemen niet meer te beteiken

Prachtige badkamer geleverd en laten verbouwen. In september 2021 melding gemaakt van een kapotte wc bril. In december uiteindelijk een verkeerd exemplaar geleverd gekregen. Vervolgens zijn ze ondanks meerdere malen bellen en mailen niet meer bereikbaar en wordt er nergens meer op gereageerd. Slechte klantenservice!

Communicatie zeer rommelig

In de winkel zelf was alles perfect, ik werd goed geholpen, veel kennis, en ik had binnen 1,5uur een offerte op maat. Echter de communicatie met de installateur was heel erg slecht en kwam bepaalde afspraken niet na. Zo was het sanitair niet afgeleverd, waren er geen tegels toen de tegelzetter op de stoep stond en het ergste is nog dat de klus niet 100% is afgerond en dat de installateur niks meer van zich laat horen.

• Ervaring met: Toilet

Zeer slechte service na levering!

Ervaring is dramatisch. Na 6 maanden zijn we nog met de herstelwerkzaamheden bezig van de badkamer en keuken. We hebben zowel de badkamer en keuken besteld bij Mega Soest en wij wilde graag ontzorgt worden. Dus Mega zou ook de installatie regelen. Dus het totaal plaatje. Logistiek gezien leek ons dit de beste oplossing ook. Maar helaas! Wat een drama! Mega Soest komt zijn afspraken verre van na! Tijdens de verkoop helpen ze je heel goed op weg en geven aan alles te doen. Maar let op! Laat echt alles op papier zetten, want ze zeggen gewoon weg dat het niet is besproken. En zodra je alles betaald hebt, is de opdracht voor hun voltooid. Geen service meer te verwachten.

• Ervaring met: Badkamers

Geweldige zaak en fijn personeel

Ik ben goed geholpen , door zeer professionele adviseurs. In de winkel word je goed ontvangen met een warm welkom. Ze namen ruim de tijd voor mij om te helpen. Zeker een aanrader om een kijkje te nemen

• Ervaring met: N.v.t.

Uitstekende service en vakkundig personeel

Meteen bij binnenkomst werd ik goed opgevangen en geholpen. Goede adviezen en er wordt met je meegedacht. Zeer vakkundige mensen die doen wat ze beloven!

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.