Niet altijd duidelijk

Keuken KOPEN is echt een makkie Maar toen er wat was minder

Tot nu toe prima

Vriendelijke mensen denken goed mee en in oplossingen Helaas het blijft mensenwerk dus er zijn nog wat puntjes waar iets aan gedaan moet worden maar ik ga ervan uit dat ook dat goed gaat komen Verder netjes en voorzichtig gewerkt, zeer tevreden

Goede samenwerking van verkoper tot bezorging en montage.

Ik ben tijdens de verkoop goed voorgelicht en netjes geholpen. De bezorging ging volgens het boekje en de montage ging ook goed met een mooi eindresultaat.

Beste Marco, Wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe KeukenConcurrent keuken! Wij wensen je heel veel kook plezier toe! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Wij zijn zeer tevreden

Zo goed zijn wij nog niet bij een keuken bedrij f ontvangen worden.peter

Beste Peter, Dat is dan ook echt ongekend van KeukenConcurrent! Dank je wel voor jouw beoordeling. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Perfecte bezorging

Heel goed geleverd.

Beste Ans, Een perfecte levering, ook daarin is KeukenConcurrent ongekend! Hartelijk dank voor het delen van deze ervaring. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

goed totaal pakket

Zijn tevreden over de levering en montage. Afspraken correct nagekomen en telefonisch prima afgehandeld. Chauffeurs en monteurs nette manier van contact naar de klant en correcte en schone werkwijze en afwerking. Vr.gr. dhr van Beek

Beste heer Van Beek, Dat zijn mooie complimenten voor onze levering en de werkwijze van onze monteurs! Heel hartelijk bedankt voor het delen van deze ervaringen met KeukenConcurrent! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alles naar wens

Beste Rein, Top en alles naar wens, meer kunnen we ons niet wensen! Dank je wel voor jouw mooie woorden! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goede professionele vakmannen

Wij zij tevreden met de aan koop van onze kook eiland bij keukenconcurrent. We zijn heel goed behandeld. En de vakmannen hebben goed werk geleverd. Top

Beste Miriam, Een mooie top review over onze professionele vakmannen van KeukenConcurrent. Dank je wel hiervoor en gefeliciteerd met jouw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goed geholpen en 100 procent tevreden!

Wij zijn super goed geholpen bij het aanschaffen van onze nieuwe eerste keuken! Vriendelijk, klantgericht en meedenkend! Wij hebben onze keuken uitgezocht in het filiaal, in Kaatsheuvel. Wij zijn daar super goed geholpen door medewerker Gino en zijn manager! Een goede prijs / kwaliteitverhouding! Meedenkend en klantgericht. Al met al heel erg tevreden! Wij kunnen iedereen KeukenConcurrent aanbevelen!

Beste Jaimy, Zo te horen is jouw nieuwe keuken een schot in de roos! Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe keuken, wij wensen je alvast heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prima geholpen door Ycelle

We werden prima geïnformeerd over de verschillende opties voor onze keukens!

Beste meneer/mevrouw Roomer, Zoals je van onze toppers in de showroom kan en mag verwachten. Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe KeukenConcurrent keuken! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Na 20 jaar weer een keuken besteld en weer erg tevreden

Na 20 jaar was onze keuken wel aan vervanging toe. Dus op 28 dec naar de Keukenconcurrent Barendrecht gegaan. Daar werden we geholpen door Robert. We hadden al voor ogen wat we wilden, matzwart antifingerprint kastjes, composietblad, BORA, stoomoven, magnetron, vaatwasser en koelvriescombinatie. In tegenstelling tot 20 jaar geleden wilden we nu geen concessies doen en hadden we een max. bedrag in gedachte. Na een paar uur de keuken van onze dromen uitgekozen en over de prijs werden we het ook eens. 2 weken later voor het 2de definitieve gesprek en toen nog wat aanpassingen gedaan. Een Amerikaanse koelkast i.p.v. een koelvriescombinatie en een aanpassing in over en magnetron. Dit was het echt onze droomkeuken. Een kleine bijbetaling maar nog binnen ons budget. Paar weken later werden we gebeld, de achterwand van composiet onder de huidige vensterbank plaatsen zou niet gaan zoals we bedacht hadden. We kregen 3 opties, uiteindelijk gekozen om de huidige vensterbank te vervangen door er één van composiet. Precies 3 maanden later werd de keuken geleverd, 28 maart en zou de dag later de keuken gemonteerd worden. De dag ervoor werd ik gebeld of het uitkwam dat op de dag van levering de keuken ook gemonteerd kon worden. Ja natuurlijk, ik was er toch. Om 6.45 stond de vrachtwagen voor de deur en om 7.10 uur stond Jimmy (firma Oosterwaal) de keuken de monteren. Heel vriendelijke jongen, die rustig aan het werk ging en om 15 uur was hij klaar. De dag erna kwam Michel (Mibu keukenmontage) om de BORA en vaatwasser aan te sluiten en na 1 uurtje was hij ook al klaar. De achterwand en vensterbank werd opnieuw ingemeten zodat de juiste maten besteld konden worden. Er waren in de tussentijd was aanpassingen gedaan in de montagetekening ipv 93 cm hoogte werkblad was dat zoals we hadden naar 91 cm veranderd. 3 weken later werden de achterwand en vensterbank geleverd en hebben de 2 mannen van de Keukenman alles netjes gemonteerd. Allebei de keren werd het afval meegenomen. Een aanrader

Beste Esther, Wat super fijn dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe droom keuken en wat ontzettend leuk dat wij deze voor jullie mochten verzorgen! Dank je voor het delen van je fijne, positieve ervaring, geniet er lekker van! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

zeer goede service!

Zeer goede begeleiding in het proces van begin tot het eind! Zeer goed geholpen door Rika in Zwolle. Alles duidelijk op papier, wanneer wil je dat het komt? Vele tips gegeven voor de voorbereiding. Goede communicatie via de mail of via de telefoon. Ook goede duidelijke mails over de tijden van het brengen van de keuken en de tijden van de montage. Ook de mannen die de keuken kwamen brengen waren zeer vriendelijk en service gericht. En toen was het zover 8 mei plaatsing van de keuken. de monteur die Richard heet belde me netjes avond van te voren op of alles geleverd was en hoe laat hij smorgens voor de deur zou staan. Nou hij was er al om kwart voor 7, ging direct aan de slag. Werkte netjes..tussendoor wat drinken maar ging constant door. Hij had er ook zin in was passievol bezig. Alleen even geholpen met het grote keukenblad en verder ging hij lekker zijn gang. Het viel me giga mee hoe snel hij de keuken hij er correct in had zitten, was rond kwart voor 2 klaar! Er miste smorgens alleen een afdeklatje (of hoe je dat maar noemt), hij belde er direct achteraan en smiddags werdt het hier al afgeleverd! klasse! Hij stuurde na paar dagen een berichtje of het gelukt was met het aansluiten...klasse toch? Al met al zeer tevreden en is me alles zo meegevallen. Iedereen zei calculeer nu maar in dat er altijd wat niet goed gaat...gelukkig bij ons niet! Wij zijn zeer tevreden over alles en superblij met de keuken. Wat een verschil! Wij hadden nog een kleine woningstichting keuken en wij hadden nog een geizer met allerlei buizen erachter in de keuken!

Beste Hilma, Wat super fijn dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe droom keuken en wat ontzettend leuk dat wij deze voor jullie mochten verzorgen! Dank je voor het delen van je fijne, positieve ervaring, geniet er lekker van! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Keuken geplaatst zoals afgesproken!

Prettig contact met de verkoper. Volgens afspraak geleverd en top in 1 dag geplaatst!

Beste John, Wat super fijn dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe droom keuken en wat ontzettend leuk dat wij deze voor je mochten verzorgen! Dank je voor het delen van je fijne, positieve ervaring, geniet er lekker van! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Keuken gekocht in Zoetermeer. Goede service, eerst zelf op het gemak kunnen rond kijken. Goede adviezen en men denkt met je mee.

Beste Sebas, Zoals je van onze toppers kan en mag verwachten! Dank je voor het delen van je positieve ervaring, leuk dat wij je nieuwe keuken mogen verzorgen! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer positief

Zeer plezierig en deskundig geholpen. Prijs bleek inderdaad duidelijk het meest concurrerend

Beste Henk, Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe keuken, wat leuk dat we deze voor je mogen verzorgen! Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Goede communicatie en de jongens die de keuken geplaatst hebben waren top!

Beste Alie, Wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe nieuwe. Wij wensen je heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Hartstikke goeie dienst voor tijdens en daarna

Ik vind Keuken Concurrent Professioneel, vriendelijk en vooral eerlijk Ben heel blij met jullie dienst voor, tijdens en na installatie Pluimpjes voor jullie

Beste Emiel, Wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe keuken. Wij wensen je heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Fijne verkoper Alles was perfect afgeleverd en zeer klantvriendelijk personeel

Beste meneer, mevrouw Roelofs, Dat klinkt als een erg fijne ervaring met KeukenConcurrent. Dankjewel voor je prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Paul is een topper

Wij hebben onze keuken gekocht in zaandam en Paul heeft ons daarbij geholpen en dat heeft hij ontzettend leuk en vriendelijke gedaan! Al onze wensen besproken en gekeken naar was het mooist zou zijn voor onze woning. Uiteindelijk heeft Paul nog verteld wat zijn idee was en hoe het het beste zou passen bij onze keuken en daar zijn we heel blij mee! Toen de keuken geplaatst werd waren er wat onduidelijkheden over het behoud van onze eigen vaatwasser dat stond niet op de werkbon van de monteur dus daarover moesten we bellen met keukenconcurrent zaandam helaas was Paul die dag vrij en kregen wij een andere mevrouw aan de telefoon. Deze mevrouw was erg onvriendelijk en dacht totaal niet met ons mee. Waar het eigenlijk op neer kwam was dat we pech hadden en dat we maar moesten wachten en dat de monteur onze eigen vaatwasser niet mocht terug plaatsen zonder dat dat op de bon stond.. gelukkig hebben we dat hier thuis zelf kunnen oplossen..

Beste Mendy, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over KeukenConcurrent. Dat horen wij graag! Ik ga je mooie woorden intern overbrengen en wil je veel kookplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Ben uitstekend geholpen en geadviseerd

Uitstekend samen keuken kunnen uitzoeken en goed kunnen bespreken wat kan en niet kan. Bedankt en hoop dan ook dat hij goed aankomt en geplaatst wordt.

Beste Leo, Wij gaan zorgen dat je straks lekker kunt gaan genieten van je nieuwe KeukenConcurrent keuken en wensen je alvast heel veel kook plezier toe! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Dit is de eerste keuken die geplaatst is bij ons die in een keer goed en vakkundig is neergezet.Een pluim voor de monteurs Joep en Bas.

Beste Frank, Dat zijn ook ongekende toppers van ons! Dank je voor het delen van je positieve ervaring, geniet lekker van je nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

goed opgelost

vriendelijk geholpen en klacht probleemloos opgelost

Beste Jan, Wij als KeukenConcurrent vinden een goede service dan ook heel belangrijk, fijn dat jij het ook zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Levering na afspraak correct geleverd Alles goed verpakt prima.

Beste Twan, Dank je voor je positieve 5 sterren beoordeling, fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over de service van KeukenConcurrent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

heel goed

heel goed dit is de 4de keuken in ons gezin

Beste Jannie, Dank je voor het vertrouwen dat jullie wederom hebben gesteld in KeukenConcurrent! Geniet lekker van jullie nieuwe top keuken! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alles duidelijk en goed geregeld. Ook telefonisch netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg. Ze denken mee en houden rekening met jouw wensen

Beste Leida, Dat is ongekend van KeukenConcurrent! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de door ons geboden service. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.