Alles ging prima

Prima vrachtauto, flexibel met terugbrengen

• Medewerkers

Prima communicatie, goed voertuig en niet verbruikt geld snel terug

Snel contact na offerte aanvraag. Vriendelijk personeel en goed materieel

• Medewerkers

Geheel conform afspraak en wensen en een geweldige bus/bakwagen gehuurd!

Als gevolg van het spijtig overlijden van mijn schoonmoeder, had ik besloten de schoonfamilie te helpen door mij aan te bieden als chauffeur en regelaar voor de spullen uit het appartement te verhuizen naar familieleden en de milieustraat. Ondanks dat ze nooit met zekerheid kunnen zeggen voor een bepaald merk of type uitvoering 24 m3 bus (met hydraulische lift), had ik de voorkeur uitgesproken voor de Mercedes en automaat. Die hebben ze voor mij op kenteken gereserveerd. Bij aankomst was die er ook en het bleek een nagenoeg nieuwe bus te zijn. Een heerlijke wagen, zeker omdat ik 230 km ging rijden die dag. Aangezien we niet wisten hoe laat het zou worden op die zaterdag, konden we tot 23:59 de bus terugzetten en de sleutel(s) in de sleutelkluis droppen. Een geweldig bedrijf dus met 1e klas auto's en service. Alles klopt zoals van te voren besproken. Ondanks dat ik uit het zuidelijkste puntje van NL kwam, voelde ik mij toch "thuis" bij INQAR van Adrie Jonk in Purmerend. Zou het zo weer doen bij dit bedrijf. Prijzen zijn ook zeer concurrerend en zonder verrassingen.

• Medewerkers

Klantvriendelijk en goede communicatie!

Het online boeken was eenvoudig. De communicatie met Inqar Meppel was duidelijk. Het ophalen van de auto verliep soepel. Na het terugbrengen meteen een overzicht van de gereden kilometers en een bevestiging van het inleveren van de auto gekregen. De borg stond de dag erop weer op mijn rekening. Kortom: goede service!

• Medewerkers

Zeer snel geregeld en een nette bus!

Binnen een dag geregeld, fijn contact met medewerkers en een geslaagde verhuizing.

Prima verhuurbedrijf

Mooi dicht in de buurt een bus kunnen huren. Bus was luxe met camera als je achteruit rijd. Ik heb tevreden kunnen verhuizen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Vestiging meppel super vriendelijke service die je niet ziet als nummertje, maar als persoon

Precies wat ik zocht

• Medewerkers

Altijd enthousiast personeel en top wagenpark

Al jaren huur ik hier en zal dit ook blijven doen. Alles gaat snel, professioneel en vriendelijk.

Snel en duidelijke service

Super goed geregeld

• Medewerkers

Prima contact en service maar ook afhandeling

Super service

Reageert snel. Het is makkelijk ophalen en terug brengen van de auto. Het zijn goede auto’s

• Medewerkers

Klantgericht en communicatief, altijd tevreden

Met enige regelmaat huur ik een auto bij INQAR, waar klantgerichtheid en service hoog in het vaandel staan. Ook het wagenpark ziet er altijd tip top uit. In een enkel geval kan het zijn dat er geen beschikbaarheid is, maar ook hier wordt altijd meegedacht.

• Medewerkers

Erg vriendelijk, meedenkend en soepel

Busje gehuurd voor 9 personen. De bus was super en ik mocht de bus al veel eerder ophalen dan ik had aangegeven op de site. Erg vriendelijk in omgang

• Medewerkers

Fijn verhuurbedrijf en nette wagens

Uitstekende ervaring met het huren van een bus 24m2 met hydraulische laadklep. Kwalitatief goeie bus meegekregen waarmee een rit naar het buitenland geen probleem was. Goed geholpen en zeer aardig personeel, ik kom hier zeker terug.

• Medewerkers

Topbedrijf, altijd alles in orde.

Goed bereikbaar, goede service en het allerbelangrijkste, prima auto’s.

• Medewerkers

Fijn autoverhuurbedrijf! Klantvriendelijke medewerkers, meedenkend. De auto's worden super schoon en strak afgeleverd. Afspraken/bon/huurcontract is duidelijk en krijg je geprint en/of per mail. Net bedrijf, top.

• Medewerkers

Prima geregelt, mooie auto, alles goed uitgeledt ( ben al 5 jaar niet meer gereden). Ook de verekening met de borgsom is prima verlopen. Ik doe het weer

• Medewerkers

Hier je verhuiswagen huren!

Super service met snel en persoonlijk contact. Geen poespas en ingewikkelde constructies. Super makkelijk allemaal. Erg goed materiaal ook.

Uitstekende service en kwaliteit

Goede communicatie en service. Goede kwaliteit voertuigen. Vriendelijk personeel.

• Medewerkers

Mooie jonge bus meegekregen voor een redelijk bedrag

Goed geregeld

Personenbus gehuurd Bus zat voldeuken maar er was n goed schade rapport van Heeft veel gebruik sporen binnen en buiten Thuis eerst de stofzuiger er doorheen gehaald papiertjes en chips resten weg gezogen Daarna perfect gereden en zeer tevreden naar vakantie bestemming

Een keurige nette bus

De bus die we hebben gehuurd was netjes en doelgericht.

top service!

prettige sfeer. meedenken. aanrader

• Medewerkers

Denkt met je mee voor de beste oplossing

Een auto huren kost altijd geld voor een relatief korte termijn . Bij Inqar Meppel denken ze met je mee, een uitstekende aanbieding, een goede autobus en zonder problemen op vakantie geweest. Doe het volgende keer direct weer en kan deze vestiging iedereen aanraden indien ze een auto gaan huren.

keurig geregeld

Wij zijn al diverse jaren klant van Inqar. Elke keer is alles weer keurig geregeld. Speciaal voor onze trip naar Duitsland wordt een milieusticker geregeld, winterbanden geplaatst; zodat we tijdens ons verblijf niet voor onverwachte verrassingen komen te staan. Het materiaal van Inqar is netjes en goed verzorgd; geen afgetrapte oude bakken. kortom: altijd plezierig en vertrouwd zaken doen.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.