Super vriendelijk,auto kon snel geleverd worden.

Top service!

Buitengewoon goede en vriendelijke service. Zeer aan te bevelen.1

• Medewerkers

Fijne bus, goede service en aardig personeel

Alles was goed geregeld. We weren aardig ontvangen, afspraken zijn helder en de service en het meedenken was top.

• Medewerkers

Mijn auto was stuk gegaan moest snel een auto hebben vlak voor sluitingstijd was het voor hun geen probleem om snel iets te regelen waardoor ik weer mobiel

• Medewerkers

Representatieve mensen met service in vaandel

Voor de keren dat ik een auto nodig had ben ik bij inqar adrie jonk gekomen en werd goed geïnformeerd over alle voorwaarden om te huren. Koffie aangeboden en een paar weken later langs gereden ivm ruitenvloeistof bij te vullen, werd de auto meteen gewassen en van binnen schoon gemaakt. Personeel is klantvriendelijk en representatief. Afhandeling van de verhuur, tussentijds contact enz. Is een goed kenmerk van het bedrijf.

top gewoon top

nieuwe auto,s uitstekende service wat je van een bedrijf verwacht

• Deskundigheid N.v.t.

compliment

spanje retour, perfect, zoals met mn auto

Snel en goed

Snel te boeken en meedenkend met de klant.

Toppers!

Ik zocht een grote bus om mijn dochter re helpen verhuizen. Inqar benaderd en ook zo simpel de volgende dag een meer dan geschikte bus kunnen ophalen. Geen gedoe alles helder en duidelijk. Communicatie perfect!

• Medewerkers

Top service, vriendelijk personeel en prima bus!

Makkelijk te reserveren, erg vriendelijk en deskundig personeel. We werden goed geholpen bij het afhalen van de bus, alles werd goed uitgelegd. De bus was ook helemaal goed.

Goed geregeld

De door mij gereserveerde bus bleek niet beschikbaar(buiten de schuld van de verhuurder). Ik kreeg een groter voorruit mee zonder bijbetalen. Snel en duidelijk geholpen.

• Medewerkers

De volgende een ander verhuurbedrijf proberen

Een bus met laadklep gereserveerd. Bij ophalen te lang wachten want het administratieve proces en auto uitleggen kost tijd. Begrijpelijk, maar als er nog twee klanten voor je zijn en een medewerker die helpt sta je toch 25 minuten te wachten. Wij kregen een koelwagen met laadklep mee, omdat er geen gewone meer was. Op dat moment niet gerealiseerd, maar de koelunit in de bak neemt best wat ruimte in beslag waardoor je niet de hoogte van de bak kunt benutten. De bus was lange tijd in verhuur voor een maaltijdbezorger. Dat betekent de nodige schades en onderdelen die ontbreken aan de bus. We hebben het ermee gered, maar ik had een goede (betere) bus verwacht. Bij het wegrijden zag ik al dat de brandstofmeter niet een volle tank aangaf, maar misschien ook stuk? De hydraulische klep werkte niet naar behoren, waardoor het sluiten van de klep zeer langzaam ging. Bij retourneren bleek dat bij het aftanken de vorige gebruiker (het bedrijf zelf) niet voldoende had afgetankt. Nogmaals we hebben het allemaal gered met deze bus, maar de volgende keer haal ik wel eentje ergens anders.

• Medewerkers

Niet zo als het hoort. Niet klantvriendelijk

Bij aankomst storing bij het internet. Lang wachten..Ik kreeg een vies busje mee. Van binnen en van buiten. Kon meer betalen dan was afgesproken....weekendtarief ( wat mij vooraf niet is verteld) . Bij iets uit de bus pakken, werd mijn jas erg vies. Dat meldde ik allemaal bij het terugbrengen van de bus. Ik kreeg te horen van de jas dat er overleg zou plaatsvinden en dat ik teruggebeld zou worden.De bus werd schoongemaakt...terwijl ik daar nog was. Maar helaas, ik kon hen bellen. En kreeg te horen...nee dat vergoeden we niet...daar bent u zelf verantwoordelijk voor.... Dus Inqar jullie kunnen de pot op.

• Medewerkers

Beste Mevr. Quak, Wij hadden een internetstoring en het was inderdaad druk. Uiteindelijk hebben wij u de auto meegegeven zonder borg omdat de pin niet werkte. Achteraf gaat u zeggen dat het tarief niet klopt terwijl dat met u is doorgenomen. U heeft daar ook voor getekend. Het tarief wat wij u berekend hebben was het tarief voor een zaterdag, u gaf aan dat u een goedkoper tarief had gezien op de website. Mooi dat u op de website hebt gekeken en zonder iets te reserveren een vanafprijs ziet staan.... dat is dus het doordeweekse tarief. Mijn collega heeft tijdens de telefonische reservering het tarief doorgegeven voor de zaterdag. Dat heeft hij ook genoteerd. En nogmaals u heeft daar ook voor getekend. Pas toen wij niet achteraf het doordeweekse tarief wilden rekenen en dus de factuur zouden moeten aanpassen, kwam u opeens met stomerijkosten voor uw jas op de proppen. U zou de mouw van uw jas langs de buitenkant van de bus hebben gestreken terwijl u via de zijdeur iets uit de laadruimte wilden pakken. En ja het is winter de bus was buiten vies van de dag tevoren, mogelijk heeft u gemist dat het elke dag wel geregend heeft en auto's de neiging hebben vies te worden van opspattend regenwater. Maar ok uw mouw zou dus vies zijn geworden. Wij hebben uw vieze jas trouwens niet gezien, blijkbaar heeft u uw jas gewisseld tijdens de verhuizing? U leek bij het terugbrengen in ieder geval wel dezelfde jas aan te hebben als die ochtend en daar was niets op te zien. Misschien heeft u speciaal voor de verhuizing uw mooiste jas aangetrokken? ( de meeste mensen dragen vaak juist wat minder nieuwe kleren tijdens een verhuizing, maar dat is natuurlijk niet verplicht). Maar kortom is het niet echt ons probleem als u tegen de buitenkant van een auto oploopt.

Aardige man, fraaie auto

Voor herhaling vatbaar

Heb ipv een Ford Focus een vrij luxe Peugeot 308 sw meegekregen. Zeer tevreden mee op vakantie gegaan. Huur hier vaker een auto en elke keer krijg ik een goede auto mee. Deze keer was de auto niet schade vrij(paar putjes en krasjes op een bijna nieuwe auto), maar alle schades werden duidelijk vermeld toen ik de auto ophaalde. Ook hoe het zit met tanken en hoe ik de auto in moest leveren.

Vriendelijk en duidelijk

De service klantvriendelijkheid is heel goed. De auto die we meekregen degelijk en goed. Prijs technisch gezien vergeleken met anderen in de buurt mag het verschil wel kleiner.

Vriendelijk, deskundig, goede auto

Vriendelijk en deskundig. Goede auto

• Medewerkers

Prima service, ook in het weekend goed contact

• Medewerkers

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Zowel aan de balie als telefonisch.

• Medewerkers

Bus gehuurd, alles prima. Snel geregeld, goede prijs

• Medewerkers

Zeer nette gloednieuwe bus. Netjes geholpen

Tevreden zoals altijd

Betrouwbaar bedrijf met betrouwbare auto's!

Snel, super geregeld.

Aftanken door jullie is prima service!

Goed gedaan

Fijn om in vertrouwen snel geholpen te worden. Bedankt. Gewoon goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.