Super snelle fijne en professionele dienstverlening!

Veronique was geweldig! Wij hadden nog al haast om alles rond te krijgen, en daar heeft ze geweldig bij geholpen, zelfs de laptop met kerst nog meer naar huis om de laatste puntjes op de i te zetten! Super vriendelijk scherp en oog voor de details!

Fantastische begeleiding bij aankoop van onze eerste woning!

Samen met mijn partner bij de Hypotheker geweest in Zwolle voor onze eerste woning. Begeleiding was goed, super klant vriendelijk. Wij hadden alles snel rond!

Kundig

We zijn geduldig en kundig geholpen. Stap voor stap zijn we door de aanvraag heen geloodst.

We werden snel en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en er wordt goed meegedacht. Vragen worden snel beantwoord en de hypotheekaanvraag verliep voorspoedig.

Efficiënt en vriendelijk

Zeer tevreden. Alles wordt duidelijk uitgelegd, mails worden heel snel beantwoord. Bennie en zijn medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze denken in oplossingen. Zou hier zeer zeker weer naartoe gaan mocht ik nogmaals een hypotheek willen afsluiten.

Heel fijn en goed geholpen!

Tijdens het kerstdiner in mijn droomhuis vertelde ik nog hoe fijn het was om zo’n betrokken hypotheekadviseur te hebben als Matthijs. Hij denkt mee met de situatie, ziet mogelijkheden en voorziet in oplossingen. Oh, en als je na de derde uitleg je eigen hypotheekconstructie nog niet begrijpt. Dan legt Matthijs je het nog een vierde of vijfde keer uit!

Prima geholpen en goede communicatie met elkaar.

We zijn snel geholpen en hebben goed advies gekregen wat in onze situatie het beste is.

Rob denkt altijd mee en legt alles goed uit.

Duidelijk en goede begeleiding.

Voor mij was het de eerste keer dat ik een huis kocht. Hier heeft Ramon mij goed bij geholpen.

Wij zijn geholpen door Boaz. En zijn hier zo ontzettend blij mee, hij denkt met je mee en helpt je met alles, vooral als je er zelf even niet uikomt, reageerd snel op emailen en telefoontjes en wild oprecht echt het beste voor jou en je partner ! Dus zeker een aanrader had niet anders gewild

Super goed geadviseerd en ondersteund

Wij zijn beide werkzaam in de zorgsector daarom onze keus voor de Hypotheker gedaan voor de aankoop van ons huis. We zijn meerdere malen langs geweest om tot een goed beeld te komen. Tussendoor altijd goed bereikbaar voor advies en vragen ter invulling van alle gegevens. Mochten we in de toekomst weer nieuwe plannen krijgen dan gaan we zeker terug. Bedankt Jeroen

Goede hulp gehad bij de verkoop en aankoop van ons huis.

Prima advies en een goede begeleiding

Zeer vakbekwaam en duidelijk

Wij zijn zeer fijn geholpen door Marco Einhaus. Duidelijke uitleg en zeer behulpzaam.

Dankjewel voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team De Hypotheker Almelo

Duidelijke en verstand van zaken

Mijn ervaring met Marco Einhaus, De Hypotheker te Almelo, is erg goed. Hij heeft verstand van zaken, is duidelijk en geduldig. Hij geeft goede adviezen en probeert mee te denken met onze wensen. Marco Einhaus is een persoon waarop je kunt vertrouwen.

Goed om te horen Herry. Bedankt voor deze mooie review en veel woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Zeer prettig en professioneel.

Goede begeleiding bij aankoop. Ook nog prettig contact na het afsluiten van de hypotheek.

Top geregelt

Alles is goed geregelt

Ontzorgt

Goed geholpen, meegedacht en geadviseerd

Goed en duidelijk geholpen

Hoe wij de route van begin tot eind hebben ervaren is heel goed. Er is altijd een vriendelijke sfeer aanwezig en bij elk bezoek wordt er eerst een bakje koffie of een theetje aangeboden. Tijdens de gesprekken wordt alles goed en duidelijk uitgelegd. Wordt alles stap voor stap doorgenomen en worden er meerdere berekeningen gemaakt in verschillende situaties. Ook het contact en de samenwerking op afstand via de mail of WhatsApp verloopt erg soepel en je kan er altijd terecht met je vragen, deze proberen ze altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Heb nog geen een keer langer dan een dag moeten wachten. Al met al is dit een hele fijne ervaring en vooral omdat dit ons eerste huisje is!

Super geholpen en heel blij met de manier van communicatie!

Ik ben heel erg te spreken over hoe De Hypotheker mij heeft geholpen met mijn hypotheek. Vanaf moment één tot aan het passeren bij de notaris kon ik vragen stellen, ideaal als het gaat om je eerste hypotheekaanvraag. Communicatie en hulp is perfect, aanrader!

Wij zijn heel goed geholpen bij een aanvraag van een hypotheek.

Via deze weg willen wij Wilbert en zijn collega's bedanken voor het goede advies en de duidelijke uitleg. Wanneer je voor je nieuwe huis een hypotheek en een verzekering wilt afsluiten, dan is de Hypotheker in Leeuwarden een echte aanrader om naartoe te gaan.

Goed en duidelijk geadviseerd

Na het contact met de Hypotheker, konden we enkele dagen later al langs komen voor een oriënterend gesprek. Hierin werden onze wensen aangehoord en werd er een duidelijk beeld gegeven over de mogelijkheden. Ook de daadwerkelijke aanvraag is duidelijk begeleid door de Hypotheker. Bij vragen hadden we vrij snel een antwoord.

Dit is mijn 3e keer dat ik met Marco een hypotheek regel , altijd even duidelijk en geduldig en verteld ook de valkuilen die er zijn altijd prima advies en bijgestaan door zijn vriendelijke en vakkundige medewerkers Veel uit onze familie maken ook gebruik van deze Hypotheker tot volle tevredenheid

Beste Henk, Ontzettend bedankt voor deze mooie review! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Positieve ervaring

Prettig gesprek en een voorstel waar we mee verder konden.

Professioneel, vriendelijk en vindingrijk!

Wij zijn iedere keer vriendelijk ontvangen, door Ryanne zeer goed voorbereid toen wij voor het eerste hypotheek gesprek op kantoor kwamen en door haar werd de juiste hypotheek voor ons gevonden.

Over de Hypotheker