prima professionele service

ben erg goed geholpen gedurende het hele proces van omzetten van hypotheek. ook als je dingen dreigt te vergeten wordt je er vriendelijk aan herinnert.

Uitstekend geregeld.

We werden goed geholpen. Er werd ons duidelijk uitgelegd wat alles betekent en inhoud. Als we vragen hadden kregen we snel een reactie terug. Erg fijn dat er korte lijntjes zijn.

Uitstekend voor de tweede keer

Prima geholpen

Uitstekend!

De mensen van de Hypotheker Amsterdam Noord, Ivo en Marc, hebben mij fantastisch geholpen met het regelen van de hypotheek van mijn eerst woning. Er stond ten alle tijden iemand klaar om mij te helpen met uitleg en advies. De financiering werd heel snel geregeld en ik heb er persoonlijk heel weinig werk aan gehad. In de toekomst ga ik zeker al mijn financieringen via dit kantoor regelen. Ik raad iedereen die dit leest hetzelfde aan!

Zeer goede service en professionele advisering. Veronique denkt met de klant mee en is oplossingsgericht. De verstrekte informatie is helder en accuraat en wordt tijdig aangeleverd. Goed bereikbaar en wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over De Hypotheker in Nieuwegein. Prettige gesprekken gehad met Jeroen Wortel die alles duidelijk uitlegt en de tijd neemt om alles goed door te nemen. Heel fijn ook is de samenwerking met makelaarskantoor Van As en Van Hooff in Utrecht. Hierdoor hebben we heel snel een prachtige nieuwe woning kunnen aankopen!

Geweldig en erg meedenkend

Iedere keer erg goed geholpen door De Hypotheker Alkmaar. Ze denken erg mee en ze willen het beste voor hun klanten. Ik zou ze dan ook van harte aanbevelen.

Duidelijk, vriendelijk en snel

Arno heeft ons vanaf het begin duidelijk begeleid met de juiste informatie en tips. Daardoor hebben wij nu onze droomwoning weten te kopen!

Mark hielp ons goed met advies voor onze uitdagingen

Een hele fijne persoonlijke begeleiding

Ik ben heel tevreden over de begeleiding van Veronique. Niks was haar teveel! En ik heb haar vaak gebeld!! Ze heeft alles zo fijn uitgezocht en gepuzzeld om tot een goed financieel plan te komen. En ben blij dat ze voor mij ook de verzekeing regelt.

Hard werkende en in oplossing denkend personeel.

Na wat tegenslagen heeft de Hypotheker Nieuwegein ons uitstekend geholpen met als resultaat, het aankopen van ons eerste woning! Wijn zijn erg blij met de inzet en behulpzaamheid van het personeel van de Hypotheker Nieuwegein. Zeker een aanrader.

Zeer bekwaam en behulpzaam

Wij zijn de Hypotheker Vlaardingen, en met name Malou en Robert, heel dankbaar. Beiden zijn zeer bekwaam en behulpzaam. Alle contact verliep heel soepel. Ze stonden te alle tijde voor ons klaar. Zonder hen was een huis kopen een stuk moeilijker geweest. We raden ze zeker aan!

Super snelle fijne en professionele dienstverlening!

Veronique was geweldig! Wij hadden nog al haast om alles rond te krijgen, en daar heeft ze geweldig bij geholpen, zelfs de laptop met kerst nog meer naar huis om de laatste puntjes op de i te zetten! Super vriendelijk scherp en oog voor de details!

Fantastische begeleiding bij aankoop van onze eerste woning!

Samen met mijn partner bij de Hypotheker geweest in Zwolle voor onze eerste woning. Begeleiding was goed, super klant vriendelijk. Wij hadden alles snel rond!

Kundig

We zijn geduldig en kundig geholpen. Stap voor stap zijn we door de aanvraag heen geloodst.

We werden snel en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en er wordt goed meegedacht. Vragen worden snel beantwoord en de hypotheekaanvraag verliep voorspoedig.

Efficiënt en vriendelijk

Zeer tevreden. Alles wordt duidelijk uitgelegd, mails worden heel snel beantwoord. Bennie en zijn medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze denken in oplossingen. Zou hier zeer zeker weer naartoe gaan mocht ik nogmaals een hypotheek willen afsluiten.

Heel fijn en goed geholpen!

Tijdens het kerstdiner in mijn droomhuis vertelde ik nog hoe fijn het was om zo’n betrokken hypotheekadviseur te hebben als Matthijs. Hij denkt mee met de situatie, ziet mogelijkheden en voorziet in oplossingen. Oh, en als je na de derde uitleg je eigen hypotheekconstructie nog niet begrijpt. Dan legt Matthijs je het nog een vierde of vijfde keer uit!

Prima geholpen en goede communicatie met elkaar.

We zijn snel geholpen en hebben goed advies gekregen wat in onze situatie het beste is.

Rob denkt altijd mee en legt alles goed uit.

Duidelijk en goede begeleiding.

Voor mij was het de eerste keer dat ik een huis kocht. Hier heeft Ramon mij goed bij geholpen.

Wij zijn geholpen door Boaz. En zijn hier zo ontzettend blij mee, hij denkt met je mee en helpt je met alles, vooral als je er zelf even niet uikomt, reageerd snel op emailen en telefoontjes en wild oprecht echt het beste voor jou en je partner ! Dus zeker een aanrader had niet anders gewild

Super goed geadviseerd en ondersteund

Wij zijn beide werkzaam in de zorgsector daarom onze keus voor de Hypotheker gedaan voor de aankoop van ons huis. We zijn meerdere malen langs geweest om tot een goed beeld te komen. Tussendoor altijd goed bereikbaar voor advies en vragen ter invulling van alle gegevens. Mochten we in de toekomst weer nieuwe plannen krijgen dan gaan we zeker terug. Bedankt Jeroen

Goede hulp gehad bij de verkoop en aankoop van ons huis.

Prima advies en een goede begeleiding

Over de Hypotheker