Echt een aanrader!

Fantastisch goed geholpen bij de aanvraag voor een verbouwingshypotheek. Hele fijne persoonlijke communicatie. Op al onze vragen een goede duidelijke uitleg en lekker to the point. Echt een aanrader als je een hypotheek nodig hebt!

Hele soepele en prettige samenwerking gehad met Robert en Malou, in de aanloop naar ons eerste koophuis. We konden op elk moment terecht voor onze vragen en kregen hier ook snel en goed antwoord op. Heel het proces verliep soepel en werd voor ons uit handen genomen. Erg fijn!

Prima goed advies mooie snelle stappen

Goed advies waar voor je geld. Mooi dat er nu het is totale plaatje inzichtelijke gemaakt wordt. Ook werkloosheid, pensioen, overlijden etc.

Beste Ronald, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dankjewel daarvoor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Team De Hypotheker Almelo

Profesioneel geholpen en begeleid

In goede handen bij de hypotheker met advies en begeleidingen voor de koop van een huis.

Super fijne samenwerking

Toen we begonnen met kijken naar ons eerste koophuis hadden we geen idee waar wij moesten beginnen. Doormiddel van een oriënterend gesprek werden de eerste stappen duidelijk voor ons en zijn we begonnen met het zoeken naar ons eerste koophuis. Het bemachtigen van ons eerste huis was een lang traject door de huidige woningmarkt. In elke scenario zijn wij op een warme en persoonlijke manier bijgestaan en hebben we enorm veel hulp en tips gekregen. Door het snelle handelen en probleem oplossend vermogen kochten wij in eind 2023 een woning waar we in het begin van ons traject alleen van konden dromen. Jilles en de rest van de Hypotheker Goudsesingel zijn betrokken, professioneel, meer dan vriendelijk en ik zou ze bij iedere "koper" in de woningmarkt aanraden. Jilles; Dank je wel voor het zo veel makkelijker maken van ons traject en het wegnemen van een hoop stress.

Geweldige service

Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen en de hypotheek was binnen 10 dagen geregeld. Zeer prettige samenwerking!

Wederom geweldig geholpen!!

Wederom geweldig geholpen door jullie gehele team. Korte lijntjes, goede samenwerking, fijne communicatie en vooral jullie engeltjesgeduld en vastberadenheid. Om alles op alles te zetten om voor ons beide een passende hypotheek te krijgen, in onze niet alledaagse situaties. Nogmaals een dikke dankjewel voor Twan, Ires en het gehele team Heerenveen. #dankbaarvoorjulliehulp

Helder

Gedurende het hele proces werken de dames en heren van De Hyptheker met je mee. Ze vertellen helder hoe het proces er voor staat, wat er van wie verwacht wordt en wat de volgende stappen zijn. Zelfs als het spannend wordt weten ze te relativeren en je gerust te stellen, heel fijn in een periode waarin er veel moet gebeuren. Aanrader dus!

Ontzettend bedankt voor deze mooie review Jaccolien! In de toekomst staan we weer graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Hypotheker Almelo

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ontzettend goed geholpen door Maarten, Ryanne en Eva. Zeer vriendelijk te woord gestaan en altijd snelle reactie bij vragen. Eerlijke prijs voor een eerlijk advies.

Duidelijk,goede adviezen

Slechte communicatie met adviseur

Vanaf begin heeft hij de verkeerde naam gebruikt ondanks mijn melding dat deze niet goed is. Deze mail is ook verkeerd geadresseerd. Hij communiceerde alleen met mijn man en vermelde mij bijna nooit in de Cc. Afspraken werden slecht nageleefd. Had het gevoel overal achteraan te moeten. Aan het begin gemeld dat het geld op een bepaalde datum bij de notaris moest zijn. Aangegeven dat ik ruim daarvoor de hypotheek rond wilde hebben. Uiteindelijk met veel stress op de dag af gelukt. Het proces heeft onnodig veel stress opgeleverd, voelde mij niet ontzorgd.

Voldoende deskundigheid met verbeterpunten

Positief: -goed overzicht over hypotheekaanbieders en hypotheekvormen. -Vriendelijke mensen. Verbeterpunten: -Aantal documenten moesten meerdere malen worden aangeleverd. eerst via mail en daarna nogmaals uploaden in portal. Ook meerdere aanleverrondes. -Communicatie over voortgang en benodigde acties kan beter. -we voelden ons daardoor niet ontzorgd en hadden zelf het gevoel dat we ' er bovenop' moesten blijven zitten.

Heel goed geholpen en kundig personeel.

Mijn ervaring is al jaren goed met maarten de korte en zijn collega's.

Persoonlijk geholpen

Geholpen worden bij de Hypotheker n Hellevoetsluis is altijd een fijne ervaring. Inmiddels kom ik daar al heel wat jaar. Ook deze keer geweldig geholpen door Maarten en zijn collega's.

Vertrouwd en betrouwbaar

Zeldzaam prettige relatie. Voor ons nu voor de tweede maal, 2017 en 2023. Altijd een luisterend oor wanneer zaken niet duidelijk zijn, ook in het soms lange voor-traject. Aanbevolen.

Goede voorlichting en afhandeling van alles

Zeer vriendelijk en alles goed geregeld in toptijd

Professioneel, deskundig en helder

Op basis van de vraag een hele duidelijke en deskundige uitleg gekregen.

Prima begeleiding

Werd goed op de hoogte gehouden en mijn adviseur heeft zich hard gemaakt voor een zo minimaal mogelijke administratieve last aan mijn kant.

Marc is duidelijk, helder, vriendelijk en betrouwbaar.

Wij zijn uitstekend geholpen. Het advies was duidelijk en overzichtelijk. Marc denkt mee en reageert snel als er vragen zijn. Marc heeft ons tijdens dit traject zeer goed ondersteund. Wij zouden Marc zeker aanbevelen.

Ik kan mij geen betere hypotheekadviseur wensen!

Sinds de koop van mijn 1e woning in 2012 had ik Twan Theuns als hypotheekadviseur ingeschakeld. Onlangs mijn huis verkocht en een ander huis aangekocht. Twan is heel vakbekwaam, professioneel, realistisch, proactief, hij heeft kennis van zaken! Zijn enthousiasme is dit vak is echt bewonderenswaardig! Alle hoofd- en bijzaken die geregeld moesten worden, heeft de Hypotheker in Heerenveen mij daarin volledig ontlast. Wat ook niet onbelangrijk is te melden dat Agnes (commerciële assistent) hier ook een hele goede rol heeft gehad. Ze was heel behulpzaam, snel in zaken oppakken, het voelde gewoon heel vertrouwd. Het hele proces is door dit kantoor in hele goede banen geleid!!

prima professionele service

ben erg goed geholpen gedurende het hele proces van omzetten van hypotheek. ook als je dingen dreigt te vergeten wordt je er vriendelijk aan herinnert.

Uitstekend geregeld.

We werden goed geholpen. Er werd ons duidelijk uitgelegd wat alles betekent en inhoud. Als we vragen hadden kregen we snel een reactie terug. Erg fijn dat er korte lijntjes zijn.

Uitstekend voor de tweede keer

Prima geholpen

Uitstekend!

De mensen van de Hypotheker Amsterdam Noord, Ivo en Marc, hebben mij fantastisch geholpen met het regelen van de hypotheek van mijn eerst woning. Er stond ten alle tijden iemand klaar om mij te helpen met uitleg en advies. De financiering werd heel snel geregeld en ik heb er persoonlijk heel weinig werk aan gehad. In de toekomst ga ik zeker al mijn financieringen via dit kantoor regelen. Ik raad iedereen die dit leest hetzelfde aan!

Zeer goede service en professionele advisering. Veronique denkt met de klant mee en is oplossingsgericht. De verstrekte informatie is helder en accuraat en wordt tijdig aangeleverd. Goed bereikbaar en wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan.

Over de Hypotheker